Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn al verscheidene concrete antwoorden geven in dit topic, misschien zou je die eens moeten lezen voordat je flauwekul begint te praten.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een ziel is een verklaring voor het bestaan van je bewustzijn, lang geleden bedacht door mensen die nog geloofden in goden en heksen. Maar als jullie je er goed bij voelen met het idee dat jullie een ziel hebben, dan moeten jullie dat vooral blijven geloven. ![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand met een bijna dood ervaring: ''We kunnen door een bijna dood ervaring als door de bliksem getroffen worden, die kan ons tonen wat we tot op dat moment niet wisten: ons lichaam is niet meer dan een klomp vlees. Eigenlijk zijn we niet zo verschikkelijk belangrijk. Dat is een zeer bevrijdende en verlichtende ervaring''
||
Citaat:
Maar wanneer kom je dan terug, direct ? Ikzelf ga er vanuit, dood is dood. Het licht gaat uit, je hersenen zijn dood, punt !
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ken een aantal mensen (vriendinnen enzo) die weleens naar een medium zijn geweest en uit die verhalen geloof ik wel dat het zou kunnen zijn dat mensen een tijdje nog hier blijven rondzwerven. ze wist dingen zo gedetailleerd dat ik het echt knap zou vinden als het een truc zou zijn. ach ja, misschien is dood ook wel dood, maar ik zou het wel leuk vinden als het nog een tijdje doorging. zo'n raar idee, dat alles dan afgelopen is ![]()
||
Citaat:
![]() dan worden we t tog nie eens..en da hoeft ook nie..jij kan mij nie overtuigen ik jou niet..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zo'n 3½ jaar ouder dan jou en dus al 3 jaar langer 'bezig'. Wil je mij soms een doorzetter noemen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed... om even interessant te blijven: waarom denk je dat er een zogenaamde hemel is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen..Ongelovigen Tintia* | 22 | 07-09-2005 21:46 | |
'onbeantwoordbare' vragen beantwoord? Thinker | 13 | 08-08-2004 12:43 | |
Stelling: Dit is de hel Dark Psycho | 33 | 28-02-2003 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoofdstuk 1 van een boek waarmee ik ben begonnen... Bikinie-meisje | 10 | 26-06-2002 09:55 |