Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2005, 11:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 10:38 :
Ik heb haar zelfs een trio aangeboden, maar dit heeft ze afgewezen dusss......
Oh... my... fucking... God...

Jongen, jij bent niet meer te redden. Het is mij werkelijk een raadsel wat je hier nog doet en waarom je op ons blijft reageren. Je blijft je in allerlei onnozele, onreeële en ronduit belachelijke ^ bochten wringen om haar haar zin te geven. Ook praat je iedere keer weer haar foute gedrag goed, zoals dat gebitch van haar. Blijf dan toch lekker bij haar en wordt diep ongelukkig. Maar dan achteraf niet hier komen uithuilen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 11:03
bindmiddel
bindmiddel is offline
Don't say we didn't warn you
Oud 05-04-2005, 11:19
master84
master84 is offline
Ik weet dat het naief is, maar wat mij hier opvalt is dat alle mannen zn gevoel hebben van dump haar en dat de vrouwen er toch nog iets verder op gaan.

Betreffende de vrouwen vind ik het wel mooi dat ze het herkennen. Dat ik haar gedrag probeer goed te praten komt misschien omdat ik overal wel iets probeer uit te halen. Ik heb ook wel wat dingen gedaan waar ik het niet mee eens zou zijn als zij het zou doen. Het probleem wat nu is ontstaan dus. Alleen de iets extreme directe gang van praten over het misschien wel willen. Dat gaat net iets te ver en daar kan ik geen relatie mee volhouden.

Ik zie wel wat er dit weekend van gaat komen. Ik zal nu zeker van haar gaan afbijten. Ik ben wel eens benieuwd hoe ver ze gaat
Oud 05-04-2005, 11:20
Lorelei
Lorelei is offline
topicstarter: Even serieus, ze is 16. Dat is jong. De meeste 16 jarigen hebben relaties van gemiddeld een maand of 4 en gaan dan weer verder. Veel 16 jarige meisjes vinden kinderen op zich wel leuk en willen ze ooit in een verre toekomst ook wel, maar 'voorlopig nog niet'. Ze vindt jou ongetwijfeld heel leuk, anders zou ze de drang om verder te kijken naar andere jongens al veel eerder hebben gehad. Maar ze is van haar 14e tot haar 16e bij jou geweest en ondanks dat ze je erg leuk vindt, wil ze verder kijken wat er nog meer is in deze wereld. En geef haar eens ongelijk. Dat deed jij toch ook nog op je 14e, 16, 18e. Op je 14e ben je in 99 van de 100 gevallen te jong om je aan een persoon voor 'de rest van je leven' te binden. (ze had dus gelijk toen ze zei dat ze je eigenlijk te jong was tegengekomen) Niet omdat je die liefde niet kan voelen of zien maar puur omdat je dus de drang krijgt om verder te kijken. Daar is niets aan te doen. Ze is eerlijk daarover tegen je, en het enige wat jij doet is haar uit allemacht bij je te houden. Dat gaat ongelooflijk fout. Ze zal zich benauwd gaan voelen en of bij je weggaan, of rare dingen gaan doen. Je kan niets anders doen dan haar te laten gaan anders doet ze het zelf wel. En misschien.. misschien kom je haar over 3 jaar weer eens tegen en vinden jullie elkaar nog steeds super. Maar op dit moment zit er niet meer in.
Oud 05-04-2005, 11:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat je überhaupt serieus haar een trio hebt aangeboden om haar maar tevreden te houden...

Heb toch wat meer respect voor jezelf en laat haar gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:35
master84
master84 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 12:29 :
Dat je überhaupt serieus haar een trio hebt aangeboden om haar maar tevreden te houden...

Heb toch wat meer respect voor jezelf en laat haar gaan.
Het was met mn beste vriend. Zeker geen vreemde van de straat ofzo.
Uiteraard had hij ook zoiets van massollll dat zal onze vriendschap gaan kosten.

Verder dat ze te jong is voor een relatie vind ik niet helemaal waar, maar vrouwen leg mij eens uit waarom het zo belangrijk is om meerdere jongens te hebben gehad op (sexueel gebied of in het algemeen )
Oud 05-04-2005, 11:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 12:35 :
Uiteraard had hij ook zoiets van massollll dat zal onze vriendschap gaan kosten.
Wat maakt het nou uit met wie je het doet? Het gaat om het principe dat je haar toestaat met een andere jongen te neuken waar je zelf bij bent, alleen maar om haar tevreden te houden, en niet omdat je dat zelf wilt. En als ze nou volgende week zegt dat ze alleen maar bij je zou blijven als je rijk was, wat doe je dan? Stel je dan voor om samen een bank te beroven?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:43
master84
master84 is offline
Geld problemen zijn er niet vanwege mijn eigen bedrijf. Verder snap ik wel wat je ermee bedoelt.
Oud 05-04-2005, 11:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 12:43 :
Geld problemen zijn er niet vanwege mijn eigen bedrijf.
HET PRINCIPE, verdomme! Het gaat om HET PRINCIPE!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:46
master84
master84 is offline
Zoals ik al zei moet ik maar is van haar af gaan bijten en kijken hoever zij wilt gaan om mij eens te plezieren.
Oud 05-04-2005, 11:47
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 12:46 :
Zoals ik al zei moet ik maar is van haar af gaan bijten en kijken hoever zij wilt gaan om mij eens te plezieren.
oh gut wil je ook al voor haar van haar af gaan bijten, je moet eerst leren om van jezelf af te bijten dude.

En ik denk dat je nog wel es raar uit de droom word geholpen.
Maar dat is voor het lot om te beslissen.
Oud 05-04-2005, 11:49
master84
master84 is offline
We zullen zien
Oud 05-04-2005, 11:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 05-04-2005 @ 12:47 :
oh gut wil je ook al voor haar van haar af gaan bijten, je moet eerst leren om van jezelf af te bijten dude.

En ik denk dat je nog wel es raar uit de droom word geholpen.
Maar dat is voor het lot om te beslissen.
Ik denk dat-ie van zichzelf afbijten bedoelde eigenlijk.

En dat ben ik in zekere zin wel met je eens.
Oud 05-04-2005, 11:51
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
grl schreef op 05-04-2005 @ 12:49 :
Ik denk dat-ie van zichzelf afbijten bedoelde eigenlijk.
roloogjes, had ik ook door meid
Oud 05-04-2005, 11:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 05-04-2005 @ 12:51 :
roloogjes, had ik ook door meid
Euh.. ja, nee.. laten we hem op een typfout (oid) afrekenen, goed idee!

Maar master84, wat moet er gebeuren voordat je inziet dat datgene wat zij zeggen waar is?
Oud 05-04-2005, 11:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
grl schreef op 05-04-2005 @ 12:52 :
Euh.. ja, nee.. laten we hem op een typfout (oid) afrekenen, goed idee!

Maar master84, wat moet er gebeuren voordat je inziet dat datgene wat zij zeggen waar is?
weetje ik wou het ook niet zien, blupp en iedereen hier zei hetzelfde tegen mij. ik moest het ook op de moeilijke manier leren. Hij komt er nog wel achter.
Hoop dat hij er beter van af komt dan ik
Oud 05-04-2005, 11:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 05-04-2005 @ 12:56 :
weetje ik wou het ook niet zien, blupp en iedereen hier zei hetzelfde tegen mij. ik moest het ook op de moeilijke manier leren. Hij komt er nog wel achter.
Hoop dat hij er beter van af komt dan ik
Mensen zijn eigenwijs, ja. Maar daarom vraag ik het ook aan hem. Misschien heeft hij het nog niet door als ze vreemdgaat. Of als ze het uit maakt. Of..
Oud 05-04-2005, 12:08
Smobbo
Smobbo is offline
Oh...My...Fucking...God !
Ik heb dit serieus gelezen terwijl mn onderkaak constant open viel...
TS, zou je niet eens denken dat dat meisje toch niet zo goed voor je is? Aangezien ze graag rondslet, terwijl ze een vriend (die, zo het lijkt, alles voor d'r over heeft. Incl een fucking triotje met z'n beste vriend ) heeft.
En om nu al te denken aan het 'huisje-boompje-beestje' verhaal lijkt me wat vroeg, aangezien ze nog in d'r pubertijd zit, en neem ik aan nog gewoon op de middelbare school zit.
Het klinkt hard, maar volgens mij is het beter als je d'r dumpt.
Of ze moet in 1 x gigantisch bij draaien .
Oud 05-04-2005, 12:12
master84
master84 is offline
Ze is aan het bijdraaien, alleen zeg maar de 4 weken nadat het gebeurd was opeens ging ik me weer verplaatsen in toen en dat heeft er toe geleid dat ik dus die optie aan had geboden.

Ze zei zelf dat de relatie weer helemaal goed ging en dat ze er weer zin in had.

Maar die gevoelens doen pijn die ze heeft/had ik weet het niet. Dit weekend moet daar dus uitsluitsel over komen.
Oud 05-04-2005, 12:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaah laat haar vechten! ik kan me voorstellen dat je gevoelens de loop gaan met dit verhaal. ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend zoiets zou zeggen. wel moet ik eerlijk zeggen is dat andere forummers gelijk hebben, laat haar gaan, ze is het je niet meer waard. hoor zelf wat ze zegt! toch kan ik je reactie begrijpen, want ik zou hetzelfde als jou reageren, maar toch wil ik je erop wijzen dat je jezelf niet de grond moet in laten stampen! ik hoop dat het goed komt en dat jullie de juiste beslissing nemen!
Oud 05-04-2005, 12:24
master84
master84 is offline
Ik hoop het ook. Iedereen effe voor me
Oud 05-04-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 01:09 :
Een 16-jarig meisje dat de bitch uithangt tegenover haar 20-jarige vriendje en hem afzeikt (terwijl hij alles doet om het haar naar de zin te maken), die na 2 jaar relatie vertelt dat ze de behoefte heeft een andere kerel te neuken...

Laten gaan, jongen, laten gaan! Er is vast wat beters te krijgen.
tru.dat
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:27
Verwijderd
Ik vind dat jij haar moet 'dumpen' (dat klinkt een beetje hard voo r een relatie van 2 jaar). In een relatie ben je gelijk, de een hoort niet de baas te spelen over de ander. Plus dat ze zelf al aangeeft dat ze wel eens iets anders wil. Je bent te goed voor haar.

Had je hier met haar over gesproken voor je die opties gaf?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:30
master84
master84 is offline
Toevallig kwam mn moeder hiermee

Heb in iedergeval genoeg gesprekstof. Thanks

Mensen met tips over gesprekstof
Oud 05-04-2005, 13:41
655321
655321 is offline
Oww ik was echt precies hetzelfde als jouw chick in m'n vorige relatie. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt maar eigenlijk had mn ex dat moeten doen en een stuk eerder ook. Echt, gewoon ophouden met die relatie. Als ze er zo over denkt zit er toch geen schot in. Toekomstloos.
Oud 05-04-2005, 13:43
master84
master84 is offline
Wat was dan precies het probleem bij jou?

En waardoor ben je nu wel gelukkig?
Oud 05-04-2005, 14:05
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 02:00 :
Alle leuke dingen:

- Bij haar zijn.
- Langs het strand in Scheveningen staan om een visje te eten.
- Rennen over het strand.
- Varen.
- Lekker filmpjes kijken ( sex and the city, friends)
- Shoppen.
- Fantaseren over hoe het later zou kunnen zijn.
- Praten over kinderen.
- Haar ophalen van school.
- Weten dat ik bijna elk weekend lekker uit kan rusten na veel stress op school en mn bedrijf.
- Rondrijden met haar.
- Denken aan haar. ( beetje tegenstrijdig)

Zo zijn er nog veel meer dingen.
Maar wat is er leuk aan haarzelf???
Oud 05-04-2005, 14:16
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 10:38 :
Ik heb haar zelfs een trio aangeboden, maar dit heeft ze afgewezen dusss...... Zolang dat onderdrukte gevoel maar weg gaat of puur bij een fantasie blijft.

Misschien niet een al te subtiele reactie maar..............

OW MY GOD!!! Ben je niet wijs ofzo?????????????
Je gaat haar toch geen trio aanbieden om HAAR tevreden te houden, terwijl je dat ZELF niet eens wil!!!! Bied haar meteen ook even een vette bankrekening aanom bij je te blijven!!!
Kom op zeg, doe ff normaal.
Kennelijk wil ze gewoon wat vrijheid, wat volkomen normaal is als je 16 bent lijkt me, en naar je verhaal te beoordelen vind je dat zelf ook. Maar wat jij doet, gaat haar waarschijnlijk alleen maar benauwen. Laat haar lekker los, misschien beseft ze dan juist hoe gek ze op je is. Of neit, en dan is dat heel erg kut voor jou, maar zoals het nu is, gaat het zeker fout. En als je haar nu lekker ff laat gaan, heb je kans dat het op een gegeven moment weer goed komt, en die kans is denk ik kleiner als je het laat escaleren. Laat haar vrij, en jezelf ook, geef jezelf ook weer ff de kans, want naar mijn idee heb jij nu ook eigenlijk weinig vrijheid omdat je constant voor haar bezig bent. Denk ook ff aan jezelf.
Oud 05-04-2005, 14:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alistar schreef op 05-04-2005 @ 15:16 :
Misschien niet een al te subtiele reactie maar..............

OW MY GOD!!! Ben je niet wijs ofzo?????????????
Je gaat haar toch geen trio aanbieden om HAAR tevreden te houden, terwijl je dat ZELF niet eens wil!!!! Bied haar meteen ook even een vette bankrekening aanom bij je te blijven!!!
Kom op zeg, doe ff normaal.
Kennelijk wil ze gewoon wat vrijheid, wat volkomen normaal is als je 16 bent lijkt me, en naar je verhaal te beoordelen vind je dat zelf ook. Maar wat jij doet, gaat haar waarschijnlijk alleen maar benauwen. Laat haar lekker los, misschien beseft ze dan juist hoe gek ze op je is. Of neit, en dan is dat heel erg kut voor jou, maar zoals het nu is, gaat het zeker fout. En als je haar nu lekker ff laat gaan, heb je kans dat het op een gegeven moment weer goed komt, en die kans is denk ik kleiner als je het laat escaleren. Laat haar vrij, en jezelf ook, geef jezelf ook weer ff de kans, want naar mijn idee heb jij nu ook eigenlijk weinig vrijheid omdat je constant voor haar bezig bent. Denk ook ff aan jezelf.
Behalve dat ik het hartgrondig met je eens ben, wil ik ook even zeggen: hoe stoer (en waar!) is jouw sig!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:45
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 15:40 :
Behalve dat ik het hartgrondig met je eens ben, wil ik ook even zeggen: hoe stoer (en waar!) is jouw sig!!
Thnx!
Die van jou is ook niet helemaal onwaar, en bovendien heel grappig
Oud 05-04-2005, 14:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alistar schreef op 05-04-2005 @ 15:45 :
Thnx!
Die van jou is ook niet helemaal onwaar, en bovendien heel grappig
'k Heb ze wel gejat van Jolt (de forummer), Thomas van Luyn (de cabaretier) en Boudewijn de Groot (de zanger).
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:00
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 12:35 :

Verder dat ze te jong is voor een relatie vind ik niet helemaal waar, maar vrouwen leg mij eens uit waarom het zo belangrijk is om meerdere jongens te hebben gehad op (sexueel gebied of in het algemeen )
Op zich willen niet alle vrouwen het persé met 20 mannen gedaan hebben voor ze iemand willen met wie ze voor altijd samen blijven. Het is duidelijk dat JOUW dametje zichzelf erg jong vindt om zich voor altijd aan je te binden. Ze wil gewoon nog experimenteren, andere dingen leren kennen, MET andere jongens dus, denk gewoon nieuwsgierigheid. Op zich hoef ik dat zelf niet zo nodig, maar ik kan me best voorstellen dat sommige meisjes dat wel willen. Omdat ze hun horizon willen verbreden ofzo, weet ik veel. Ik kan niet beoordelen waarom sommigen dat graag willen. En trouwens, en zijn ook jongens die dat willen, je doet nu net of het puur vrouwelijk is.

Of misschien is ze bang om voor lul te staan als haar vriendinnen op hun 30e zeggen dat ze het wel met 20 verschillende mannen hebben gedaan, en zij dan komt met dr: ow, ik alleen maar met mn huidige vriend/man
Oud 05-04-2005, 15:01
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 15:58 :
'k Heb ze wel gejat van Jolt (de forummer), Thomas van Luyn (de cabaretier) en Boudewijn de Groot (de zanger).
Goed gejat dan
Oud 05-04-2005, 15:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Waar ben je mee bezig man?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:03
Alistar
Alistar is offline
Dat vragen meerdere mensen zich af......
Oud 05-04-2005, 15:04
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 05-04-2005 @ 16:02 :
liefde maakt blind.....
Oud 05-04-2005, 15:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 05-04-2005 @ 16:02 :
Triootjes met z'n beste vriend aanbieden aan z'n vriendin.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:12
WolterB
WolterB is offline
Probeer eens afstand te nemen van jouw situatie en lees eens wat je zelf zegt hier...

Waar is je gevoel voor eigenwaarde gebleven?
Je offert je op en cijfert je weg alleen voor haar.
Waar is je eigen wil?
Je probeert alles te doen om HAAR een plezier te doen
Wat denk je te bereiken?
Je vecht tegen een muur als je zelf neits inbrengt.

Open je ogen en zie waar je mee bezig bent en stop deze horror
Oud 05-04-2005, 15:54
Shitonya
Shitonya is offline

Als je in zo'n situatie nog met haar verder wilt gaan kun je erop wachten dat ze binnenkort vreemd zal gaan. Dus please dump dat kind.

edit: nu stel je je op als een watje en wanhopig, dus ik zou daaraan ook werken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:13 :
Ik wil gewoon graag met haar door leven. Kindjes krijgen een mooi huisje kopen.

Gewoon een heel normaal leven zonder een gevoel te hebben dat ze ontspoord.

Ze zegt wel dat ze het nooit zou kunnen, maar toch Het idee doet mij vreselijk veel pijn.

Toen ze zei over dat ze wel is met een ander wilt neuken, zei ik vervolgens weet je wel wat je zegt. Zegt ze heel droog JA........
tering hej,,..... laat dat wijf ff heel snel in haar sop gaar koken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:43
Verwijderd
best trieste topic dit maarja. dat wijf wil geen leven verder met jou, er zijn nog zat andere leuke meiden.

en zoek er dan 1 van je eigen leeftijd.

btw, mensen posten wel zo'n topic maar ze nemen meestal het advies toch niet aan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:07
Verwijderd
Nog eens even doorgelezen...
Mijn vriendin is ook zo'n 'bitçh' en weet je waarom? Omdat ze het kan! Die jongens kruipen voor haar, doen alles om haar maar tevreden te houden. Waarna ze nog meer gaat bitchen, waarna die jongens nog meer stof gaan eten. Niet te geloven, maar ze flikt het iedere keer weer en ze trappen er telkens weer in...

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn vriendin het bij jou ook zou kunnen flikken....

In alle realiteit: triootjes aanbieden gaat gewoon echt te ver!

Zegguh, heb je haar in de tussentijd nog gesproken?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:51
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Pfiew wat moeilijk voor je, mjat denk er ook wel eens over na, mijn vriendin is ook "nog maar" 15 jaartjes oud en ben ook best wel bang dat ze over een paar jaartjes zegt van "heb het wel gezien met je" hoop het niet maar goed .. Het best is haar voor de keus stellen wat je nu dus ook doet.. Meer kan je niet doen.. Ik begrijp het ook wel van haar kant, maar ze moet ook beseffen dat ze waarschijnlijk niet beter kan krijgen of dat de seks met een jongen niet veel anders zal zijn na een tijd.. Na een aantal jaren is het bij iedereen hetzelfde en gaat het vooral om de kleine dingetjes die je met elkaar deelt die het zo speciaal maken, en natuurlijk de uiterlijke kenmerken, daar blijf je ook opvallen waarschijnlijk, want daardoor ben je ook bij die persoon terechtgekomen in de eerste plaats..
Oud 05-04-2005, 19:34
master84
master84 is offline
Ik heb dankzij jullie een beetje ingezien hoe de situatie ervoor staat. En neuh ik ben niet hopeloos ik wil gewoon zorgen dat het werkt.

Stomme is net nadat het weer 4 weken goed gaat veroorzaak ik zn keuze. We zullen wel zien waar het schip strand, maar ik denk dat alles wel goed komt als ik haar de tijd maar gun.
Oud 06-04-2005, 10:45
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
grl schreef op 05-04-2005 @ 01:16 :
Dit heet nou de puberteit. En geloof me, je kan er niets aan doen. Als zij graag nog de vrijheid wil om rond te sletten dan gaat het vroeg of laat een keertje fout.
En als ze een bitch is, bitch je toch lekker terug. Kom nou, je bent 20..
uhuh
gewoon is van je af bijten, maar volgens mij zoekt ze gewoon een manier om het uit te maken ofzo..
dus ga ipv het hier te vragen, verhaal halen bij je vriendin..
Oud 06-04-2005, 12:00
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Dit is hopeloos, volgens mij kickt de topicstarter wel een beetje op dat onderdanige... Misschien is nina brink wat voor je, die is al wat ouder en heeft al rondgeslet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 12:02
master84
master84 is offline
Jij hebt duidelijk geen ervaring, hoe vrouwen kunnen zijn
Oud 06-04-2005, 12:03
master84
master84 is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 06-04-2005 @ 11:45 :
uhuh
gewoon is van je af bijten, maar volgens mij zoekt ze gewoon een manier om het uit te maken ofzo..
dus ga ipv het hier te vragen, verhaal halen bij je vriendin..
Het lijkt mij stug omdat ik erover begon terwijl het juist weer net een maandje super liep.
Oud 06-04-2005, 12:06
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
dumpen die hap. genoeg visjes in de zee hoor.
Oud 06-04-2005, 12:19
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Jij hebt duidelijk geen ervaring, hoe vrouwen kunnen zijn
hahaha... dat klopt ik ben een maagd van 25 jaar oud ik zei het plagend en er had een knipoogje bij gemoeten. Maar laat ik het zo zeggen dat ik begrijp wat je bedoelt. Veruit de meeste mannen in een relatie delven het onderspit tegen hun vrouwen en/of vriendinnen dus daar zou je echt niet uniek in zijn. maar dit meisje wil genoeg nog een beetje rondneuken en geeft haar daar eens ongelijk in.

Ik heb hetzelfde gehad met een ex, ik was 14 en helemaal verliefd er van overtuigd dat we gingen trouwen en kinderen zouden krijgen.. Zij was net zo oud en wilde na 1,5 jaar wel eens wat anders, heeft ze letterlijk gezegd, mij hart was gebroken... dacht dat de wereld verging, maar achteraf had ze gelijk. Je moet juist met meerdere mensen samen zijn geweest om later de waarde van een monogame relatie in te zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten