Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 16:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Chelsea zal het de twee ontmoetingen met Bayern München moeten doen zonder trainer José Mourinho. De Portugees is door de UEFA geschorst voor twee duels in de Champions League. Daarnaast moet hij ook nog een boete van 8.900 pond (ruim 13.000 euro).

Volgens de tuchtcommissie van de UEFA heeft Mourinho zich schuldig gemaakt aan het onterecht indienen van een klacht. Hij diende na afloop van de confrontatie met FC Barcelona een klacht in bij de Europese bond, omdat hij Frank Rijkaard in de kamer van arbiter Frisk zag.

Volgens de commissie in Nyon zijn dit leugens. Mourinho krabbelde later zelf deels terug door te verklaren dat zijn klacht was gebaseerd op de waarnemingen van andere mensen binnen Chelsea.

De Londense ploeg werd tevens schuldig bevonden aan het te laat betreden van het veld, voor aanvang van de tweede helft in Nou Camp en kreeg in totaal een boete van 33.300 pond (bijna 50.000 euro). Ook de afwezigheid van Mourinho bij de persconferentie na afloop van de wedstrijd werd door de UEFA niet op prijs gesteld.

Door de schorsing zal trainer Mourinho tijdens beide duels met Bayern München in de kwartfinale van de Champions League niet op de bank van Chelsea kunnen plaatsnemen. The Blues hebben nog tot begin volgende week de tjid om in hoger beroep te gaan.

voetbalzone.nl

Ach, we hebben mobiele telefoons.
Oud 03-04-2005, 14:20
Malarkey
Malarkey is offline
Ik vind dat je zo'n kerel als mourinho niet teveel aandacht moet geven, het is te vergelijken met een hond of een klein kind; als die iets fout doet moet je hem ook geen (positieve) aandacht geven. Mourinho is net zo'n aandachtzoeker, maar gezien de (engelse) media zo'n verhaal natuurlijk niet laat liggen, moet mourinho hard aangepakt worden.

Aandacht zoeken is één ding, maar bijv. bij de league cup finale tegen Liverpool ging hij de liverpool supporters uitschelden/uitlachen. En dit terwijl de FA en UEFA hooligans tegen gaan, het gedrag van Mourinho bevordert alleen maar de hooligans, lijkt me een duidelijke zaak
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:29
Malarkey
Malarkey is offline
[QUOTE]SnakeZ schreef op 18-03-2005 @ 18:18 :
[B]Aanvallender is niet per sé beter. Als een ploeg constant verdedigt en de tegenstander dermate kan frusteren en tot wanhop kan brengen, vind ik dat ook prachtig om te zien.

Dus jij vindt het mooi om te zien dat 11 man van chelsea opgestapelt in het 16m gebied schoten van barcalona blokt, 90 minuten lang? Ik weet zeker dat een meerderheid van de mensen liever een actieve/ SPANNENDE wedstrijd ziet met kansen voor BEIDE teams. Goed voorbeeld daarvan is de tweede leg van chelsea-barcalona.

Ik speel zelf ook voetbal en moest eens tegen een team dat op die manier speelde (we wonnen met 21-0...) ik kan je verzekeren dat zo'n wedstrijd geen hol aan is voor supporters en spelers.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:57
one.
one. is offline
Citaat:
Malarkey schreef op 03-04-2005 @ 15:29 :
Dus jij vindt het mooi om te zien dat 11 man van chelsea opgestapelt in het 16m gebied schoten van barcalona blokt, 90 minuten lang? Ik weet zeker dat een meerderheid van de mensen liever een actieve/ SPANNENDE wedstrijd ziet met kansen voor BEIDE teams. Goed voorbeeld daarvan is de tweede leg van chelsea-barcalona.

Ik speel zelf ook voetbal en moest eens tegen een team dat op die manier speelde (we wonnen met 21-0...) ik kan je verzekeren dat zo'n wedstrijd geen hol aan is voor supporters en spelers.
Als die verdedigende ploeg uiteindelijk wint ook nog, vind ik dat geweldig.
Oud 03-04-2005, 16:38
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 31-03-2005 @ 17:17 :
Volgens de commissie in Nyon zijn dit leugens. Mourinho krabbelde later zelf deels terug door te verklaren dat zijn klacht was gebaseerd op de waarnemingen van andere mensen binnen Chelsea.
Dat is natuurlijk dikke bullshit. Hij krabbelde niet terug, hij verklaarde meteen na de wedstrijd al dat hij "getipt" was door iemand binnen de organisatie van Chelsea.
Oud 07-04-2005, 02:06
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik hoorde dat die knakker 7.8 miljoen per jaar kan gaan verdienen.. *geeft zn hoop om profvoetballer te worden op en word coach*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 16:17
Gladdeaal2
Gladdeaal2 is offline
Chelsea is atm beste club van Europa samen met Milan.
Maar vergeet niet dat het huidige team nog niet zo lang samen is.
En er lopen nog een paar zwakke spelers rond in de vorm van Johnson en Gallas. Maar die zijn ook alleen maar opgesteld omdat bridge en Ferreira geblesseerd zijn.
Maar chelsea is kkhard met :
Terry/Carvalho / Chech / Ferreira
Cole / Duff / Lampard / Robben / Makalele
Gudjohnson / Drogba / Kezman

Adriano / Alex komen er volgend jaar bij

En beste choach van europa door met Porto in 2 jaar ongeveer alles te winnen. Voor de mensen die het niet weten Porto was ongeveer vergelijkbaar met Feyenoord. En ik snap niet dat mensen commentaar hebben op Chelsea. AC milan speelt al jaren precies hetzelfde. En over geld gesproken kijk naar REALMADRID.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 18:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gelukkig kan Chelsea ook winnen zonder Mourinho op de bank.
Oud 07-04-2005, 18:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gladdeaal2 schreef op 07-04-2005 @ 17:17 :
Chelsea is atm beste club van Europa samen met Milan.
Maar vergeet niet dat het huidige team nog niet zo lang samen is.
En er lopen nog een paar zwakke spelers rond in de vorm van Johnson en Gallas. Maar die zijn ook alleen maar opgesteld omdat bridge en Ferreira geblesseerd zijn.
Maar chelsea is kkhard met :
Terry/Carvalho / Chech / Ferreira
Cole / Duff / Lampard / Robben / Makalele
Gudjohnson / Drogba / Kezman

Adriano / Alex komen er volgend jaar bij

En beste choach van europa door met Porto in 2 jaar ongeveer alles te winnen. Voor de mensen die het niet weten Porto was ongeveer vergelijkbaar met Feyenoord. En ik snap niet dat mensen commentaar hebben op Chelsea. AC milan speelt al jaren precies hetzelfde. En over geld gesproken kijk naar REALMADRID.
haha, rot toch op man. Bij Feyenoord lopen ook echt wel spelers als Ricardo Carvalho en Deco rond. Neemt natuurlijk niet weg dat het een knappe prestatie was, maar om zijn kwaliteiten gaat het hier ook niet. Het is de manier hoe hij zich gedraagt dat veel mensen irriteert. En het is wel degelijk terecht dat iemand commentaar heeft op Chelski, het speelt gewoon kutvoetbal. Milan idem. niet dat dat slecht is integendeel, 4x scoren tegen Bayern en Barca en ik weet niet hoeveel wedstrijden zonder tegentreffer (Milan) is erg knap, maar oogstrelend voetbal is het nog lang niet. Je kijkt als objectieve fan toch 10x liever naar Barcelona dan naar het kille Chelsea of Milan, als ze dan toch zoveel investeren mag daar ook wel eens aanvallend voor gevoetbald worden...
Oud 07-04-2005, 20:35
Verwijderd
Mourinho is gewoon een goede coach. Hopelijk winnen ze volgende week ook. Gisteren waren ze iig heel erg goed, jammer van die penalty aan het einde.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:47
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
bootz schreef op 07-04-2005 @ 21:35 :
Mourinho is gewoon een goede coach. Hopelijk winnen ze volgende week ook. Gisteren waren ze iig heel erg goed, jammer van die penalty aan het einde.
Het is misschien wel een goede coach maar een vreselijke onsympathieke, arrogante man.. Ook vind ie dat ie al genoeg heeft gepresteerd om werkelijk een topcoach te zijn.
Oud 08-04-2005, 17:14
one.
one. is offline
Citaat:
Guissie schreef op 08-04-2005 @ 17:47 :
Het is misschien wel een goede coach maar een vreselijke onsympathieke, arrogante man.. Ook vind ie dat ie al genoeg heeft gepresteerd om werkelijk een topcoach te zijn.
Waarom moet een coach sympathiek en nederig zijn? Ik vind het wel goed dat er eindelijk eens een coach is die zn mond opentrekt.
Oud 09-04-2005, 10:56
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 08-04-2005 @ 18:14 :
Waarom moet een coach sympathiek en nederig zijn? Ik vind het wel goed dat er eindelijk eens een coach is die zn mond opentrekt.
Dat hij zijn mond opentrekt is opsich goed, maar hij loopt iedereen af te kankeren en zichzelf de hoogte in te prijzen..
Oud 09-04-2005, 17:01
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-04-2005 @ 19:27 :
objectieve fan
Oud 10-04-2005, 14:27
one.
one. is offline
Citaat:
Guissie schreef op 09-04-2005 @ 11:56 :
maar hij loopt iedereen af te kankeren en zichzelf de hoogte in te prijzen..
Zolang hij beter is dan de rest heeft hij naar mijn mening het recht om dat te doen.
Oud 11-04-2005, 08:52
Malarkey
Malarkey is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 10-04-2005 @ 15:27 :
Zolang hij beter is dan de rest heeft hij naar mijn mening het recht om dat te doen.
Vind ik niet, niemand heeft dat recht. Van mij mag hij zichzelf helemaal de man vinden maar dat moet niet ten koste gaan van andere mensen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 11:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-04-2005 @ 18:01 :
VOETBALfan
Oud 11-04-2005, 11:52
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-04-2005 @ 12:16 :
VOETBALfan

Oud 11-04-2005, 13:46
one.
one. is offline
Citaat:
Malarkey schreef op 11-04-2005 @ 09:52 :
Vind ik niet, niemand heeft dat recht. Van mij mag hij zichzelf helemaal de man vinden maar dat moet niet ten koste gaan van andere mensen
Daar zullen we het dan wel niet over eens wrden.
Oud 11-04-2005, 15:16
MC Bobie
MC Bobie is offline
k weet niet of et al gezegt was maar..

k las dat volgend jaar z'n salaris wordt verdubbelt.. dus ipv 6.5
miljoen, 13 miljoen.. en of et nouw ponden of euro's zijn weet k niet meer
Oud 11-04-2005, 15:32
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-04-2005 @ 16:16 :
k weet niet of et al gezegt was maar..

k las dat volgend jaar z'n salaris wordt verdubbelt.. dus ipv 6.5
miljoen, 13 miljoen.. en of et nouw ponden of euro's zijn weet k niet meer
Het is in ieder geval belachelijk veel.
Oud 11-04-2005, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij is het bij Chelsea zo dat hoe arroganter je wordt, hoe meer geld je gaan verdienen. Als trainer dan he...
Oud 12-04-2005, 18:00
Adrian
Adrian is offline
Het is een prachtige kerl,

zorgt tenminste voor een beetje opschudding
Oud 13-04-2005, 14:55
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Adrian schreef op 12-04-2005 @ 19:00 :
Het is een prachtige kerl,

zorgt tenminste voor een beetje opschudding
k ben het wel beetje met je eens, wat hij allemaal flikt kan niet maar toch heeft het iets grappigs..
Oud 13-04-2005, 18:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zonder Mourinho is het ze toch weer gelukt gisteren...
Oud 13-04-2005, 18:52
one.
one. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-04-2005 @ 19:31 :
Zonder Mourinho is het ze toch weer gelukt gisteren...
Oud 13-04-2005, 19:56
Malarkey
Malarkey is offline
of juist weer gelukt, lijkt wel of ze 't beter doen zonder hem..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:52
one.
one. is offline
Citaat:
Malarkey schreef op 13-04-2005 @ 20:56 :
of juist weer gelukt, lijkt wel of ze 't beter doen zonder hem..
Nee.
Oud 15-04-2005, 18:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mourinho heeft trouwens ook geen top verstandsverhouding met de supporters van Liverpool... kan dus weer wat ophef gaan onstaan voor de halve finale.
Oud 15-04-2005, 21:56
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
och tuulk! haha had ik nog niet eens bij nagedacht

hmm gaat dan idd nog leuk worden
Oud 18-04-2005, 10:52
Malarkey
Malarkey is offline
o haha dan ga ik mee met m'n liverpool shirt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten