Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je alleen al gaat kijken hoe je de 2 gebruikt , kom je tot de conclusie dat ze niet echt samen gaan... Kijk bv de TV, daar zit je vrij ver vanaf. De pc daarin tegen erg dichtbij. Waneer ik vlak voor een 70 cm ga zitten wil ik wel graag dat het beeld stil staat en dat gaat niet echt lukken op 50 hertz. een monitor als tv gebruiken is een veel betere oplossing of koop gewoon een goedkoop tft-tje Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ok, andere mogelijke oplossing.
Tv is idd erg slecht, bedankt voor de afbeelding. Dacht dat met resolutie nog wel wat te doen zou zijn. Ik heb nog een oude 2e hands laptop, kan ik die als monitor gebruiken? Hij heeft alleen een aansluiting voor een 2e monitor en nog wel ruimte voor een kaartje. Tis deze: http://www.medinotes.com/fuji_b.htm Celeron 500 Mhz En daarbij wil ik dan graag de specificaties van mijn eigen pc gebruiken, kweet dat het softwarematig dmv netwerk wel kan.
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 14:39. |
![]() |
|
![]() ![]() En toch snap ik het niet, een tv is toch instaat om haarscherp beeld weer te geven, een computer is instaat om haarscherp beeld af te leveren. Dan zit het probleem toch in de videokaart??? Dit is onzin? http://www.computertotaal.nl/cursuss...id=83&sub=2242 (ik weet waar het vandaan komt en hoe erg dat is ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
Voor bewegende beelden is het prima, maar een tv is lang niet zo scherp als jij denkt voor 200 euro kan je vast wel een breekhamer huren bij de gamma en je kamer een stukje groter maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarnaast : de tv-out van de meeste kaarten geeft gewoon niet zo'n geweldig goed signaal af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en dan heb ik het over een 'aardige' monitor met dvi enzo) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn 2e hands laptops schermen klein en slecht. En een tft is goedkoper dan een beetje laptop ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Radio op analoge TV Jordytim | 5 | 25-09-2016 13:26 | |
Software & Hardware |
Tv als monitor voor pc Verwijderd | 8 | 17-08-2010 14:11 | |
De Kantine |
Mijn eerste saaitopic! #854 Verwijderd | 500 | 04-02-2010 16:27 | |
De Kantine |
Waar ben jij nou echt helemaal niet zo blij mee? Verwijderd | 500 | 30-10-2009 14:20 | |
Software & Hardware |
[laptop] KPN TV via laptopscherm bekijken? Atje85 | 2 | 22-05-2007 23:27 | |
Software & Hardware |
tv-out, hoe werkt dat? MaNdArKdExTeR | 6 | 21-10-2001 18:25 |