Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo veel slechter zal het niet zijn; het grote verschil tussen beide soort schermen is de pixeldichtheid (een tv heeft minder pixels per vierkante cm) en de pixel pitch (afstand tussen de verschillende pixels).
Als je het idee hebt dat de weergave op je tv wat wazig is, dan kan je er volgens mij wel last van krijgen (als in: vermoeide ogen); maar dat kan je van een gewoon scherm ook al krijgen. Als je geen grafisch correct werk doet (in dat geval haal je toch al best een goede LCD of CRT in huis), kan je voor late avonden wel gebruik maken van programma's die de kleuren wat aanpassen voor minder vermoeide ogen: bv. redshift en f.lux.
||
Verwijderd
|
Citaat:
iig, je zal wel een HDMI kabeltje nodig hebben als je de volle kwaliteit uit je PC wilt halen, en aangezien alleen nieuwere moederborden die hebben zal ik daar even mee moeten wachten ![]() maar nagenoeg iedere PC kan aan een LCD gehangen worden, en t is echt super ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar ben jij nou echt helemaal niet zo blij mee? Verwijderd | 500 | 30-10-2009 14:20 | |
Software & Hardware |
Nieuwe PC samenstellen. Verwijderd | 29 | 20-03-2007 14:40 | |
Software & Hardware |
[Monitor] TV als monitor gebruiken? iamcj | 21 | 10-04-2005 20:35 | |
Software & Hardware |
[TV-out] Wat heb ik nodig? Gatara | 11 | 17-05-2003 09:07 | |
Software & Hardware |
Samenstelling PC Sublime85 | 58 | 04-06-2002 19:15 |