Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 21:21
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-04-2005 @ 21:36 :
Je was en bent gewoon te oud om de sophisticatedheid (ja ) van K'nex te kunnen waarderen.
ja
Oud 11-04-2005, 21:22
Peacefully
Peacefully is offline
omdat ik al jong ben opgegroeid met computers (zwart-wit prince of persia, commander keen, wolfenstein3d, doom 1,2), game en lan ik veel en kan ik blind typen zonder dat ik daar ooit een cursus voor heb gevold. nerd

omdat ik vroegah veel dieren om me heen had en veel naar dierentuinen ging en veel huisdieren had, ben ik nu aant leren voor paraveterinair.

mja zoiets
Oud 11-04-2005, 22:43
Verwijderd
Vroeger hadden we heel vaak kaviaar, want in Rusland is het stukken goedkoper. Dus daar ben ik aan verslaafd en als we het hebben dan maak ik er tosti's mee.

+ Doom 1 & 2, m4d h4XX0r ski11zz had ik daarin hehe
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 07:29
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 11-04-2005 @ 21:07 :
Eh... Like...
Technisch Lego was tha bomb
Achja.
Gewoon Lego vond ik altijd wel leuk idd, technisch lego was niet voor mij weggelegd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 07:30
Li
Li is offline
M'n ouders wilden me met zoveel mogelijk dingen kennis laten maken dus ik was geregeld te vinden op muziekles, in musea of bij weer een nieuwe sportvereniging
Ik ga nu nog vaak naar musea en ik sport té veel
Ze hechtten allebei veel waarde aan gezelligheid, dus 1x per week uit eten gaan vind ik nu nog steeds top
Mama houdt van mooie kleren, dat heb ik ook maar van haar overgenomen
dat was t wel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:46
Kommunist
Kommunist is offline
k werd op de basisschool gepest en buitengesloten

vooral bij gym was ik de lul, nu haat ik sport en heb een gigantische hekel aan alles wat ook maar een beetje prestatiegericht is
sociaal niet heel erg vaardig en denk vaak dt mensen slecht over me denken (wanneer dit best mee valt)

verder vind ik dat veel mesen hier dingen posten die gewoon zijn omdat je op je ouders/familie lijkt, dat is doodnormaal, en niet helemaal aan de orde hier

maar goed ik lijk ook best op me ouders....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:56
Jones
Ik ben opgegroeid in een extreem klein dorp (600 inwoners) dus m'n jeugd bestond voornamelijk uit heel veel buiten spelen, veel met dieren omgaan en in de winter alleen maar technisch lego'en.. tot de nintendo en de computer Nee, het valt mee, m'n ouders hebben dat altijd binnen de perken weten te houden. Veder sleepten ze me mee naar muziekles (geen aanleg) en heb ik extreem veel aan judo gedaan. En natuurlijk veel musea en steden, vooral op vakantie. Verder heb ik een zwaar feministische moeder waardoor ik een beetje weerstand heb opgebouwd tegen het hele feminisme. En hebben m'n ouders allebei heel veel gereisd voordat ze besloten om te gaan trouwen etc etc, waardoor ze veel van de wereld hebben gezien en dus best wel wijze dingen kunnen zeggen (soms)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:29
Jules
Jules is offline
Ik ben opgegroeid in een klein dorpje, met toen ik op de basisschool zat gemiddeld 17 jongens en 3 meisjes in 'n klas. Ik speelde dus veel met jongens op de boerderie, ik was echt een ranzig kind, ging heel vaak achter schapen aanrennen en uien uit de grond trekken en er dan een hap uit nemen enzo.
Ennn daardoor heb ik nu een goede weerstand.
Maar door al die jongens werd ik een soort vent ofzo want ik speelde ook altijd liever met auto's en later ging ik autosport ook heel leuk vinden en nu wil ik juist heel graag een trutje zijn maar ik vind die kleren niet leuk dus ja. Ik heb een identity crisis misschien maar ik denk het niet hoor
Oud 12-04-2005, 16:50
schimmel
schimmel is offline
ik ben geboren en opgegroeit in hillegersberg dus ik praat bekakt zo af en toe. ewr ewr ewr.
verder ben ik tot mn 15de ziek gepest dus ik heb een thyfushekel aan kinderen + 99% van de mensheid en moet lachen om dingen als zeebevingen enzo.
voor de rest weet ik het allemaal niet zo.
Oud 12-04-2005, 18:52
Gary X
Gary X is offline
Mijn verveelde en eenzame jeugd leed tot alcoholisme, rock & roll muziek en de hedendaagse kansloosheid.
Oud 12-04-2005, 19:01
woezel
woezel is offline
we hadden vroeger (tot 3 jaar geleden) geen tv maar wel al heel lang een computer dus nu kijk ik nooit tv maar computer ik veel.
en vroeger las ik ook heel veel en dat zou ik nu nog doen, alleen heb(maak) ik niet genoeg tijd.
verder is mn moeder een bemoeial en verlang ik tegen dati k het huis uit ben
ohja, ze hebben me ook gedwongen in mn huidige school te blijven. en daar ben ik ze niet dankbaar voor
Oud 12-04-2005, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Gary X schreef op 12-04-2005 @ 19:52 :
Mijn verveelde en eenzame jeugd leed tot alcoholisme, rock & roll muziek en de hedendaagse kansloosheid.
Heh, je sig
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:51
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-04-2005 @ 23:43 :
Vroeger hadden we heel vaak kaviaar, want in Rusland is het stukken goedkoper. Dus daar ben ik aan verslaafd en als we het hebben dan maak ik er tosti's mee.
hehe
Oud 12-04-2005, 21:55
snoodaard
snoodaard is offline
Voor dat er internet was had ik game-consoles en keek ik iedere dag een uur of 5 tv. Het is dus wel gegrond om te zeggen dat mijn gevoel voor humor en toch al levendige fantasiewereld nu compleet verknipt zijn en ik vrijwel altijd aan het dagdromen ben. Op het moment kijk ik stukken minder tv, maar dit compenseer ik met de pc.

Eigenlijk geniet ik best van mijn vergooide beeldbuisleven.
Oud 12-04-2005, 22:07
grandmommy
grandmommy is offline
mijn moeder werkte bij het blijf van mijn lijf huis en mijn vader speelde gitaar en bouwde computers en graveermachines. nou dan weet je het wel
Oud 12-04-2005, 22:27
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn moeder was depressief en mijn vader was er niet en daarom ben ik gothic en heb ik een hekel aan mensen met ringbaardjes Oja en ik heb een criminele broer die mijn geld altijd ging stelen, daarom vertrouw ik niemand homoos En ik ging drinken omdat ik geen aandacht kreeg en armensnijden was niet genoeg blijkbaar. OJA OJA en ik had een vriendinnetje met een Nintendo en toen wou ik ook een Nintendo en daarom computer ik teveel!11! En ik woonde altijd in Turken/negerwijken en daarom ben ik zo SP, want alleen blanke mensen hebben mij in elkaar getimmerd! EN EN EN EN ik werd vegetarier omdat ik Babe zo'n zielige film vond!!11 Meer kan ik zo niet bedenken, mijn avondhapje wordt koud.
Oud 12-04-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 10-04-2005 @ 20:58 :
ik groeide op met barbie, my little pony en madonna en toen werd ik nicht[afbeelding]
Gij zijt nen begaaide strand janet!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 23:19
Ragnar
Ragnar is offline
Mijn jeugd is in 1 woord samen te vatten:

LEGO.
Oud 12-04-2005, 23:33
Otis
Otis is offline
wat is iedereen hier arty / intellectueel / wereldwijs
en wat heeft iedereen toffe hippe ouders
ik neem t maar met een korreltje zout denk ik

ik heb een standaard jeugd gehad met een katholieke basisschool en een redelijk modelgezin met een exotisch tintje hihihihihi . Het enige speciale is denk ik dat mn zus me frans ging leren vanaf mn 8e en dat ik in groep 7 van verkrachtingsscenes in stephen king boeken genoot ipv kippenvel. Oh en de goede muzieksmaak van mn vader natuurlijk maar dat is niet echt origineel als ik hierboven lees.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Toen ik heel klein was wou ik non worden en ik was zware bijbelfan . Mijn ouders schaamden zich daarom een beetje in mij .
Waty wil ik nu eigenlijk zeggenn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-04-2005 @ 16:48 :
Toen ik heel klein was wou ik non worden en ik was zware bijbelfan . Mijn ouders schaamden zich daarom een beetje in mij .
Waty wil ik nu eigenlijk zeggenn

ik wilde op vakantie altijd kerken in en ik was mateloos gefascineerd door christendom en katholicisme in het algemeen, en ik wilde altijd weten wat biechten was en wat voor soort dingen mensen op gingen biechten. mijn moeder dacht toen dat ik katholiek en/of non zou worden

Boy was she wrong
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:59
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-04-2005 @ 16:51 :

ik wilde op vakantie altijd kerken in en ik was mateloos gefascineerd door christendom en katholicisme in het algemeen, en ik wilde altijd weten wat biechten was en wat voor soort dingen mensen op gingen biechten. mijn moeder dacht toen dat ik katholiek en/of non zou worden

Boy was she wrong
ja wij moesten met school biechten. Dan verzon iedereen de mafste verhalen omdat niemand wist wat ie fout gedaan had. Ik heb eens gebiecht dat ik een stuk m'n zus haar oor had afgebeten en toen moest ik van de priester diep nadenken over die zonde en zoveel weesgegroetjes opzeggen en zoveel onze-vaders.

En ja ik wil nog altijd binnen in kerken, maar dat is omdat ik dat zo lekker muf vind ruiken en omdat er vaak mooie schilderijtjes hangen. Voor de rest ben ik al heel lang m'n geloof verloren snif.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:05
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-04-2005 @ 23:39 :
Gij zijt nen begaaide strand janet!
Oud 17-04-2005, 10:48
Nobucta
Nobucta is offline
Ik las vroeger heel veel, niet gek ook, aangezien ik in een dorp woonde zonder openbaar vervoer en er nauwelijks leeftijdsgenoten waren. Volgens de gegevens van mijn bibliotheek heb ik van mijn 6e tot mijn 14e 1450 boeken gelezen. Toen was ik het zat en nu lees ik 4 boeken per jaar ofzo.
Maargoed, daardoor kan ik nu wel heel snel lezen en zie heel snel spelfouten zitten en heb nooit moeite gehad met dtjes en tjes.

Oh, en toen ik 11 was vonden mijn ouders dat ik moest gaan werken, dus dat ging ik doen. En daardoor had ik gemiddeld veel meer geld dan leeftijdsgenoten, dus ik geef nog steeds te veel uit aan onzinnige dingen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 11:39
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-04-2005 @ 00:33 :
wat is iedereen hier arty / intellectueel / wereldwijs
en wat heeft iedereen toffe hippe ouders
ik neem t maar met een korreltje zout denk ik

ik heb een standaard jeugd gehad met een katholieke basisschool en een redelijk modelgezin met een exotisch tintje hihihihihi . Het enige speciale is denk ik dat mn zus me frans ging leren vanaf mn 8e en dat ik in groep 7 van verkrachtingsscenes in stephen king boeken genoot ipv kippenvel. Oh en de goede muzieksmaak van mn vader natuurlijk maar dat is niet echt origineel als ik hierboven lees.
ik keek sinds men 5e horror films.
Oud 17-04-2005, 11:42
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2005 @ 22:46 :
Heh, je sig
Oud 17-04-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-04-2005 @ 16:59 :
ja wij moesten met school biechten. Dan verzon iedereen de mafste verhalen omdat niemand wist wat ie fout gedaan had. Ik heb eens gebiecht dat ik een stuk m'n zus haar oor had afgebeten en toen moest ik van de priester diep nadenken over die zonde en zoveel weesgegroetjes opzeggen en zoveel onze-vaders.

En ja ik wil nog altijd binnen in kerken, maar dat is omdat ik dat zo lekker muf vind ruiken en omdat er vaak mooie schilderijtjes hangen. Voor de rest ben ik al heel lang m'n geloof verloren snif.
Ik vond de ene kerk in Gent erg gaaf. Weet niet meer hoe die heet, maar 't was een tamelijk grote, en open voor toeristen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Gary X schreef op 12-04-2005 @ 19:52 :
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 16:25
Stevill
Stevill is offline
Ik ben een beeldbuisjunk heb moeite met grenzen euh ,stellen? ,trekken? ,Wat?

Tv maakte mij altijd nieuwsgierig, zo van kan dat echt is dat echt zo en hoe voelt dat tot op het punt waarop je het zelf kunt ondervinden en ik denk dat het daar ergens fout of goed is gegaan.
Oud 18-04-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Gary X schreef op 17-04-2005 @ 12:39 :
ik keek sinds men 5e horror films.
Ik heb op mijn 5de één horrorfilm gezien en daarin kwamen handen uit een tv en sleurden allemaal mensen naar binnen. Toen heb ik twee jaar geen tv durven kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 21:57
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb toen ik een jaar of vier, vijf was de scene uit it gezien waarbij er een grote luchtbel van bloed uit het gootsteenputje kwam en toen durfde ik een hele tijd lang ook niet meer in de badkamer te komen

ik had ook hele saaie ouders hoor. het was vaak oorlog want mijn pa kon niet opschieten met mijn broer en ik ging altijd keihard janken als mijn moeder ging werken omdat m'n vader voor het huishouden zorgde en ik altijd bang was dat er weer ruzie kwam. ik had best een kutjeugd eigenlijk en ik dacht dat ik oversekst was
we hadden wel een megagrote tuin met een hut op palen erin en een vijver en een schommel en een groot gazon en we hadden kippen en poesjes en we hadden op een gegeven moment een stuk of 15 konijnen. en ik had een pinda-oom, reggy, en daar gingen we altijd mee voetballen en ik dacht dat het een bekende voetballer was omdat ik toen nog dacht dat alle voetballers eruit zagen als ruud gullit.

en ik hield van hiphop want mijn broers hielden daar ook van. en ik won altijd bij soundmixshows op school, en elke week was het weekafsluiting en dan ging ik dat liedje uit de kleine zeemeermin zingen, met dat meisje dat alllleees heeeeeeeeft. ja dat waren nog eens tijden zeg. poe nou hee.

ohja en ik speelde heel vaak asterix en obelix op de nintendo en dan luisterde ik naar the fugees en daarom denk ik altijd nog een de bomenspring-levels uit asterix en obelix als ik ' fugee la' hoor.

en ik ging vaak naar harley-davidson beurzen en daar ging ik dan de stoere bink uithangen en geld verdienen met het rondlopen met mutsen en truien van HD door m'n oma gebreid en soms moest ik passen voor mensen met kinderen en daar kreeg ik ook altijd geld voor. een soort hoeahhh. en er was ook eens ee pedo verliefd op me toen en toen kreeg ik een heel gaaf t-shirt en tattoo's van hem.

en ik had een houten paard en daar praatte ik tegen. en ik las de penny en ik stuurde ook foto's van mijn kamer op met allemaal paardenposters en rozetten en ouwe caps enzo, heel stom.
Reageren

Regels voor berichten