Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mezelf niet in de hand, daar straks was er een meisje die ging huilen en ik ging er eerst hard om lachen, daarna ben ik maar weggelopen omdat ik er aggressief van werd en later vond ik het toch wel zielig. Misschien vind ik het ook wel lastig omdat mensen me eng vinden, en ik word soms ook wel een beetje moe van mezelf maar ik ben jong en heb gewoon veel energie dat hoeft toch niet vreemd te zijn? Ok ik weet ik doe rare dingen en ik ben anders dan andere mensen, mensen lachen om mij en vinden me grappig. Maar ik ben ook heel snel boos, dan word het zwart voor mn ogen en word ik gek. Ik weet niet wat het met mij is, ...
Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien toch Professionele hulp zoeken? Al is het maar voor een tijdje, kan je goed helpen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Alex Dromenland | 5 | 30-06-2006 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Psychologie |
Waar kan ik zo'n 'ben-ik-gek-test doen? Blues | 27 | 10-02-2004 15:10 | |
Psychologie |
Anorexia en boulimia, hoe denken jullie erover? miss-suus | 500 | 25-01-2004 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe komt het dat je gek bent? nhc | 8 | 23-06-2003 14:19 |