Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het volk is dom, kortzichtig en laat zich alleen leiden door de waan van de dag en door simpele onderbuikgevoelens. Ja, dat is arrogant. Nee, dat kan me niks schelen, de Romeinen begrepen het al: brood en spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als de meerderheid van het volk dat nou wil, moet het dan niet gewoon ook gebeuren? Waarom de macht in handen leggen van een minderheid, een minderheid die zichzelf soms gewoon te goed vindt om naar anderen te luisteren. Als de meerderheid van Nederland wil dat de doodstraf ingevoerd wordt, dan moet dat maar, ook al ben ik er tegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het "plebs" is heus niet zo dom dat ze helemaal niets inzien. Natuurlijk willen zij ook een betere welvaart, en natuurlijk heb je daar een regering voor nodig of iets wat daar voor door moet gaan, omdat er toch mensen nodig zijn die met de goede ideeen moeten komen, en dit ook uit moeten voeren. Nou ja, maar ik blijf erbij dat ik niet kan geloven dat het volk dat soort beslissingen zal gaan nemen (doodstraf etc). Dat vind ik een beetje een onderschatting van de nederlandse bevolking. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan nog, wie zijn wij om daar wat tegenin te brengen? Waarom zou een (hoger opgeleid) mens meer waard zijn dan een ander mens? Ik snap niet hoe jullie zo'n lage dunk van het ''volk'' kunnen hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
[Betoog] Referenda Gimme more beer | 103 | 11-11-2005 15:03 | |
'Nieuwe verkiezingen houden bij te weinig steun voor kabinet' Gatara | 76 | 24-06-2005 15:38 | |
Europese Grondwet Gatara | 500 | 26-05-2005 14:26 | |
Het referendum hoort niet bindend te zijn ook al leven we in een democratie suus19 | 106 | 21-12-2004 10:04 | |
Waar zou je op stemmen als er weer verkiezingen komen? autodropje | 478 | 02-02-2003 22:17 |