Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verschil is voornamelijk dat HBO veel praktischer is ingesteld, in tegenstelling tot WO wat veel meer theorie is. Het is zeker weten niet zo dat HBO'ers dom zijn, of de makkelijke weg hebben gekozen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k studeer momenteel Technische Informatica aan de Universiteit Twente. Wat ik je kan zeggen is , is dat programmeren op geen enkele WO ICT opleiding centraal staat; daar moet je echt op het HBO voor zijn, waar het meer praktijk gericht is. Op het WO kom je meer in aanraking met managende vakken en vooral (met de nadruk op VOORAL) veel wiskunde; laatstgenoemde is fundamenteel voor elke beta studie, en INF is dan ook geen uitzondering erop. Als je economie een belangrijk aspect vindt, zou ik je BIT (Bedrijfs Informatie Technologie) aanraden, aangezien dat meer op de bedrijfskundige kant van de Informatica ingaat. Programmeren speelt hierbij ook een rol, omdat het belangrijk is je analytisch vermogen te verbeteren en op de hoogte te zijn van bepaalde algoritmen, die je tijdens je loopbaan kunt aanraden/toepassen ![]() Je bent net als elke universiteit vanaf 4VWO van harte welkom om een keer mee te lopen als je zin hebt, en dat is zeker een aanrader tov opendagen; laatstgenoemde is meer een circus/show om zieltjes te winnen, waar alleen de 'leuke' kanten aan het licht komen, terwijl er VEEL meer bij komt kijken. Als je een keer wil komen kijken wat Technische Informatica inhoudt aan de UTwente(hoog aangeschreven variant) dan weet je me te vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best verdienende ICT baan? Rikje18 | 1 | 28-10-2012 22:54 | |
Studeren |
ICT of Artiest studiekeuzes en passie ricky09_ | 9 | 19-04-2010 12:30 | |
Algemene schoolzaken |
MBO ICT - Avondopleiding? Robin M | 6 | 13-07-2009 14:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Pas op wil je later iets met ict gaan doen lees dit!!! DG | 40 | 12-04-2004 13:56 | |
Algemene schoolzaken |
Techinsche Informatica & ICT Dr HenDre | 8 | 11-03-2003 15:46 | |
Algemene schoolzaken |
ik heb een vraagje over mijn opleiding ICT met een ander vak te combineren ~Golvend Badeendje~ | 0 | 08-11-2002 19:30 |