Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2005, 22:11
Verwijderd
Ik vind het weer leuker worden Ephram heeft leuk haar nu
En ik vind Harold ook steeds grappiger.
Advertentie
Oud 20-04-2005, 22:22
W1A
W1A is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-04-2005 @ 23:09 :

Die ADHD dokter, die ken ik ergens van, heeft ook in zo een andere serie gespeeld wat vroeger op Net 5 kwam, weet alleen niet meer hoe die heet. Met 3 van die zussen of zoiets.
Party of Five (met Matthew Fox uit Lost en Neve Campbel uit Scream) als Baily

Geweldige aflevering! Edna was weer super.
En Bright kan toch blijkbaar wel lief zijn
Oud 22-04-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-04-2005 @ 22:37 :
O. Edna was zoooooo
En ik vond Bright echt zo lief!

Alleen wat een gedoe om seks zeg.. Pff...
jaaaa, helemaal eens

Dr. Abbott vind ik steeds leuker worden

En ik zag ook een nieuw voorstukje op tv, was erg spoilerig volgens mij.. maar ik heb niet zo bewust gekeken omdat ik aan het praten was, en toen ik doorhad dat het om everwood ging heb ik weggezapt.
Oud 27-04-2005, 08:41
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-04-2005 @ 20:24 :
jaaaa, helemaal eens

Dr. Abbott vind ik steeds leuker worden

.
ik niet

ik vind hem echt zo een control freak.. alles in zijn familie moet maar om hem draaien. iedereen moet maar alle beslissingen nemen die HIJ wil...

ook nu weer met bright...

verder vond ik het wel een ok, aflevering...
uit welke serie/film komt die dr Jake/? hij komt mij zo bekend voor... en die vrouw die amanda speelt komt me ook zo bekend voor
Oud 27-04-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 27-04-2005 @ 09:41 :
ik niet

ik vind hem echt zo een control freak.. alles in zijn familie moet maar om hem draaien. iedereen moet maar alle beslissingen nemen die HIJ wil...

verder vond ik het wel een ok, aflevering...
uit welke serie/film komt die dr Jake/? hij komt mij zo bekend voor... en die vrouw die amanda speelt komt me ook zo bekend voor
tip: lees de draad voordat je blaat
Oftewel: het is al tig keer genoemd.

Bright blijft zo leuk!
En die Will ofzo, was die al niet eerder (vorig seizoen ofzo?) in de serie?

Harold was weer vaag vandaag. Vind hem veel leuker als ie grappig is

En wat houdt die vrouw van John zich sterk zeg!
Oud 27-04-2005, 20:20
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2005 @ 11:34 :

En die Will ofzo, was die al niet eerder (vorig seizoen ofzo?) in de serie?
Ja, hij is al lang de pianoleraar van Ephram (al komt hij er niet zo vaak in voor) en vorig jaar is hij ook een aflevering bij Andy geweest omdat hij doof aan het worden is (ik weet niet meer precies waardoor het kwam).
Oud 27-04-2005, 21:07
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 27-04-2005 @ 21:20 :
Ja, hij is al lang de pianoleraar van Ephram (al komt hij er niet zo vaak in voor) en vorig jaar is hij ook een aflevering bij Andy geweest omdat hij doof aan het worden is (ik weet niet meer precies waardoor het kwam).
iets met een ongeluk in een mijn waar hij werkte, toch?
Oud 27-04-2005, 21:26
BCR
BCR is offline
Harold was wel een beetje aan t zeuren

En wat erg dat Andy verliefd is op dat mens
Oud 27-04-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 27-04-2005 @ 22:07 :
iets met een ongeluk in een mijn waar hij werkte, toch?
o ja o ja o ja.. ik weet het weer
Oud 28-04-2005, 11:38
Verwijderd
Ulgh wat haat ik Andy
Hij is zoo'n zeikerd
Oud 28-04-2005, 18:16
Kim18
Kim18 is offline
Citaat:
Lizziej schreef op 28-04-2005 @ 12:38 :
Ulgh wat haat ik Andy
Hij is zoo'n zeikerd
Andy ...?? Wat dacht je dan van Dr. Abbott ...
Oud 28-04-2005, 21:31
Thompie
Thompie is offline
Niet alleen heeft die vrouw van John een oogje op Andy, hij vind haarook heel leuk.

Bright is ondanks al zun blunders (en er komen nog vast wel meer haha) toch wel stukken beter bezig als vorig seizoen.

((weet iemand by the way of er ook weer een seizoen 4 komt) ze zijn in USA al bij aflevering 18 en waarschijnlijk komen ze tot de 21 of 22 afleveringen en nog steeds niks gelezen over of er nog een seizoen achteraan komt. Ik bedoel afgelopen seizoen was het zo duidelijk als het maar zijn kan dat er een seizoen 3 kwam)
Oud 29-04-2005, 09:09
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik hoop van wel..
Oud 30-04-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 27-04-2005 @ 09:41 :
ik niet

ja, dat is wel zo.. ik bedoelde ook meer zoals ie een paar vorige afleveringen was, met al zn grappige verzinsels enzo.

Ik vind die pianoleraar leuk

En ik heb bewondering voor Amanda
Hoop alleen niet dat ze wat krijgt met Andy..
Oud 03-05-2005, 20:37
Verwijderd
pfff het is wel erg soms hoor. wat kunnen ze moeilijk doen daar .
Oud 03-05-2005, 21:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond het een mooie aflevering
vond het gebeuren rond amy en ephram wel heel realistisch, en dat einde ook, was lief
Oud 03-05-2005, 22:02
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jaa mooie aflevering.. ( zonder bright )
vind hannah steeds leuker worden.. ze word steeds vrijer..

eerst dacht ik dat amy niet echt serieus een vriendschap met haar wou.. maar blijkt toch van wel

oh en wat dr abbot zei: DO it save ( of zoiets ) LOL
Oud 03-05-2005, 22:31
Verwijderd
wat is er gebeurd, wat is er gebeurd?
Oud 03-05-2005, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2005 @ 23:31 :
dat wil ik ook wel weten... De zenders zijn allemaal overhoop gegooit hier en ik weet niet hoe ik ze opnieuw moet instellen dus ik heb alles gemist .
Oud 04-05-2005, 11:21
Verwijderd
Ik heb het spoilerige voorstukje gezien
Hoop maar dat het snel allemaal gebeurt, want dan weet ik weer niks meer.

Hannah is echt leuk
Eindelijk was Deliah er weer eens

Dat gedoe met de sex en het vakantiehuisje en hoe Amy probeerde het verborgen te houden maar wat echt niet lukte
En hoe ze het zo plotseling aan Ephram vroeg

Einde was idd lief
Oud 05-05-2005, 19:15
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2005 @ 23:31 :
Komt er op neer dat Amy en Ephram na een hoop 'gedoe' met elkaar naar bed zijn geweest.
Erg mooie aflevering; ook best realistisch, de twijfels en gesprekken enzo. Lief!
Oud 05-05-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 05-05-2005 @ 20:15 :
Komt er op neer dat Amy en Ephram na een hoop 'gedoe' met elkaar naar bed zijn geweest.
Erg mooie aflevering; ook best realistisch, de twijfels en gesprekken enzo. Lief!
Zucht en dat mis ik dan weer
Maar het was voor het goede doel. Gelukkig
Oud 05-05-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-05-2005 @ 20:26 :
Zucht en dat mis ik dan weer
Maar het was voor het goede doel. Gelukkig
ik heb zo het idee dat het niet lang meer duurt voordat Net5 Everwood op een vroeger tijdstip gaat herhalen.. duurt het nog een tijd voordat deze aflevering te zien is natuurlijk, maar toch
Oud 07-05-2005, 16:28
reizer
reizer is offline
late het het hopen want de dvd opnemer is hier helemaal stuk en heb t dus dinsdag gemist wil altijd graag alle details weten want volgens mij was het ook een leuke aflevering!
Oud 10-05-2005, 21:33
Thompie
Thompie is offline
Wat een drama daar zeg.......Hannah met haar zieke vader....Ephram die zo stom is dat ie denkt dat Amy er achter is dat hij naar de band van Madison is geweest. Door het voorval van Hannah reageert Amy daar heel erg op. Amy en Ephram maken ook echt alles mee.

In USA hoeven ze nog maar 2 afleveringen uit te zenden van Everwood, als ik zo die verhaaltjes lees die daar staan word het nog een heel dramatisch seizoen.
Oud 10-05-2005, 21:40
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jah het word nog damatisch

want we moeten niet vergeten dat MADISON DUS een kind van Ephram heeft

maar goed

volgens mij word dat heel gedoe met hanah mooi volgend seizoen een heel dramatisch iets...

dat ze dan misschien die ziekte toch heeft of zoow..

maar goed

ook vond ik wat dr jake zei van: jah de amerikaanse regering moest niet zo moeilijk doen over stamcelonderzoek.. dan hadden ze wel een medicijn tegen die ziekte bla bla

echt een STATEMENT tegen bush en co !
Oud 10-05-2005, 21:40
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
oh

en had bright ander haar( anders kapsel/model?).. of ???

en die lange jas wat ephram aan had vond ik ook maar niets.. past niet echt bij hem!
Oud 10-05-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 10-05-2005 @ 22:40 :
jah het word nog damatisch

want we moeten niet vergeten dat MADISON DUS een kind van Ephram heeft

maar goed

volgens mij word dat heel gedoe met hanah mooi volgend seizoen een heel dramatisch iets...

dat ze dan misschien die ziekte toch heeft of zoow..

maar goed

ook vond ik wat dr jake zei van: jah de amerikaanse regering moest niet zo moeilijk doen over stamcelonderzoek.. dan hadden ze wel een medicijn tegen die ziekte bla bla

echt een STATEMENT tegen bush en co !
het was toch niet zeker of ze nou wel een kind had of abortus had gepleegd?
Oud 10-05-2005, 22:47
Verwijderd
Madison heeft toch nog geen kind? Ze zou nog zwanger zijn, wanneer ze het kindje zou houden. En ik denk dat ze dat doet, want dat verklaard ook wel waarom ze er niet was.. toch?

Verder vond ik het niet veel aan. Dramatisch gezeur, kon me niet veel boeien
Oud 11-05-2005, 08:36
Verwijderd
Ehm, hoe heet dat liedje in de voorstukjes van Everwood van deze week... het komt me zo bekend voor...
Oud 11-05-2005, 11:19
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jah nou dat bedoelde ik.. dat ze dus zwanger is...
Oud 11-05-2005, 11:44
Verwijderd
Hoe liep het af? Want ik ben ergens halverwege in slaap gevallen.
Oud 11-05-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-05-2005 @ 12:44 :
Hoe liep het af? Want ik ben ergens halverwege in slaap gevallen.
ik heb t begin niet gezien, maar t was iig zo dat ehm o ja.
jake kwam naar de bieb met boeken. hij was 6 weken te laat. toen was amy daar en die vroeg hem naar dingen in de hersenen die met een ziekte te maken hadden waar geen medicijn voor is. en het is 50% kans dat hannah die ziekte heeft.
en ze wilt geen test doen.
en ephram was naar madison gegaan. hij wilde haar iig opzoeken bij een optreden, maar daar was ze niet. hij had wel haar nummer. hij kwam thuis en andy had net een gesprek gehad met harold over die mevrouw (vrouw van john ofzo) en harold had gezegd dat hij niets mocht doen enzo.. naja, ephram vertelde aan andy over madison en toen heeft andy m zover gekregen dat ie niet belde en hij heeft het nr neergelegd voor delia. toen ging amy naar ephram toe en voelde zich verrot. hij dacht dat het ging om t feit dat hij gelogen had en naar madison op zoek was gegaan. maar zij bleek van niets te weten en hij moest uiteindelijk dus wel de waarheid vertellen aangezien hij al begon met: i'm so sorry...
amy is boos weggelopen en hij hoeft haar niet meer te bellen enzo.
en andy ging nog lang bij die mevrouw en toen vertelde ze dat ze in al die jaren niet door had gehad dat ze niet meer verliefd was en dat sinds ze andy kende dat wel wist en dat alles duidelijk was voor haar enzo. en toen kustten ze..
Oud 11-05-2005, 14:52
Verwijderd
oh oke dan heb ik niet veel gemist
Oud 11-05-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-05-2005 @ 15:52 :
oh oke dan heb ik niet veel gemist
en nu moet jij mij helpen
Oud 11-05-2005, 15:27
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-05-2005 @ 23:47 :
Madison heeft toch nog geen kind? Ze zou nog zwanger zijn, wanneer ze het kindje zou houden.
Is dat zo denk je? Ze waren al in kerststemming, dus is het waarschijnlijk begin december. Madison was al bij Andy geweest dat ze zwanger was, vóór de zomer, voordat Ephram naar Juilliard ging. Dan zit je toch al bijna aan 9 maanden (aangezien ze waarschijnlijk al een tijdje zwanger was voordat ze bij Andy aanklopte).
Of denk ik nu weer te realistisch voor zo'n serie?
Oud 11-05-2005, 21:14
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-05-2005 @ 16:27 :
Is dat zo denk je? Ze waren al in kerststemming, dus is het waarschijnlijk begin december. Madison was al bij Andy geweest dat ze zwanger was, vóór de zomer, voordat Ephram naar Juilliard ging. Dan zit je toch al bijna aan 9 maanden (aangezien ze waarschijnlijk al een tijdje zwanger was voordat ze bij Andy aanklopte).
nee je zit goed
Oud 11-05-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-05-2005 @ 16:27 :
Ik dacht dat het pas geleden was dat Madison twee maanden zwanger zou zijn Hmm.. Nu ben ik 't helemaal kwijt Dus ze heeft óf al een baby óf die baby komt héél snel. Hmm, ben benieuwd of we die baby ooit gaan zien (als die er is, natuurlijk).
Oud 12-05-2005, 09:57
Verwijderd
Mn vader is het vergeten op te nemen

Het einde staat er al, wil iemand nog even vertellen wat er in het begin gebeurd is?
Oud 12-05-2005, 20:06
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-05-2005 @ 10:57 :
Mn vader is het vergeten op te nemen

Het einde staat er al, wil iemand nog even vertellen wat er in het begin gebeurd is?
Wrom kijk je em dan niet live op tv

Door het gedoe rondom Madison zal het einde van het seizoen wel heel anders aflopen als ik denk, ik had ook laatst een interview gelezen met Emily VanCamp (amy) daarin stond ook een vraag over hoe het nou verder gaat tussen hun 2. Toen gaf Amy iets als antwoord dat er nog wel een wending in zou komen of zoiets......dus zal er aan het einde wel iets vreselijks gebeuren, anders hebben ze weer geen spannend moment om iedereen naar Seizoen 4 te laten kijken (als die er komt, lijkt me wel, maar nog nix over gehoord).
Oud 13-05-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Thompie schreef op 12-05-2005 @ 21:06 :
Wrom kijk je em dan niet live op tv

Door het gedoe rondom Madison zal het einde van het seizoen wel heel anders aflopen als ik denk, ik had ook laatst een interview gelezen met Emily VanCamp (amy) daarin stond ook een vraag over hoe het nou verder gaat tussen hun 2. Toen gaf Amy iets als antwoord dat er nog wel een wending in zou komen of zoiets......dus zal er aan het einde wel iets vreselijks gebeuren, anders hebben ze weer geen spannend moment om iedereen naar Seizoen 4 te laten kijken (als die er komt, lijkt me wel, maar nog nix over gehoord).
als dat kon zou ik het wel doen natuurlijk

ik spreek altijd op dinsdag af met mn vriendje, en hij kijkt al altijd Desperate Housewives, en ik vind het zielig voor hem als hij dan ook nog een uur Everwood moet kijken.. En meestal lukt het opnemen wel hoor

Wat voor gedoe met Madison is er dan precies?
Oud 13-05-2005, 14:19
levi's
levi's is offline
ik heb alle vorige seizoenen gekeken, maar nu hou ik het niet meer vol. Alleen maar drama en gejank. Je kan precies voorspellen wat er allemaal gaat gebeuren.
Oud 13-05-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 13-05-2005 @ 15:19 :
ik heb alle vorige seizoenen gekeken, maar nu hou ik het niet meer vol. Alleen maar drama en gejank. Je kan precies voorspellen wat er allemaal gaat gebeuren.
Ik hoop daarom ook dat er niet wéér gezeur tussen Ephram en Amy komt. Ik kijk al genoeg tv, vind ik zelf, dus wanneer 't weer gezeur word, dan hou ik het voor gezien.
Oud 13-05-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 13-05-2005 @ 15:32 :
Ik hoop daarom ook dat er niet wéér gezeur tussen Ephram en Amy komt.
Waarom kijk je dán Everwood
Oud 13-05-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-05-2005 @ 15:48 :
Waarom kijk je dán Everwood
Wanneer de serie gaat over het feit dat Amy en Ephram telkens weer uit elkaar gaan en bij elkaar komen, dan kijk ik niet meer. Ik had gehoopt dat ze misschien wat realistischer zouden gaan worden met Amy en Ephram, niet áltijd maar gezeur over niets. (Natuurlijk, 't is een dramaserie, maar drama hoeft niet in elke hoek te zitten. Ze kunnen ook sámen iets meemaken, 'k vind het zó overdreven dat ze telkens problemen hebben met hun relatie.)
Oud 13-05-2005, 14:59
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-05-2005 @ 13:29 :
als dat kon zou ik het wel doen natuurlijk

ik spreek altijd op dinsdag af met mn vriendje, en hij kijkt al altijd Desperate Housewives, en ik vind het zielig voor hem als hij dan ook nog een uur Everwood moet kijken.. En meestal lukt het opnemen wel hoor

Wat voor gedoe met Madison is er dan precies?
Ik weet niet of ik dit mag doen, maar als je hier es kijkt zul je wel zien wat ik bedoel:Everwood Amerika

Waarschuwing: Als je niet wilt weten hoe het verder loopt dan dat je nu gezien hebt op tv zou ik hier niet kijken.

Citaat:
Ik hoop daarom ook dat er niet wéér gezeur tussen Ephram en Amy komt. Ik kijk al genoeg tv, vind ik zelf, dus wanneer 't weer gezeur word, dan hou ik het voor gezien.
Idd wrom kijk je dan Everwood, als je stopt met kijken als er gezeur tussen Amy en Ephram komt zou ik gelijk stoppen met kijken
Oud 13-05-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 13-05-2005 @ 15:55 :
Wanneer de serie gaat over het feit dat Amy en Ephram telkens weer uit elkaar gaan en bij elkaar komen, dan kijk ik niet meer. Ik had gehoopt dat ze misschien wat realistischer zouden gaan worden met Amy en Ephram, niet áltijd maar gezeur over niets. (Natuurlijk, 't is een dramaserie, maar drama hoeft niet in elke hoek te zitten. Ze kunnen ook sámen iets meemaken, 'k vind het zó overdreven dat ze telkens problemen hebben met hun relatie.)
Dat ben ik helemaal met je eens wat het begrip 'dramaserie' betreft, maar het kutte is dus dat Everwood nu juist dát is : 'gezeur over niets'. Daarom zeg ik ook : 'waarom kijk je dan Everwood'. Het geeft geen zin om te wachten op iets wat de serie toch niet is .
Oud 17-05-2005, 21:50
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
mooooooooooooooooooooie EP.

ik denk dat er tussen bright en Hannah ook nog wel iets komt...
Oud 17-05-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-05-2005 @ 16:02 :
en nu moet jij mij helpen
ik las het bericht alleen veel te laat, en nu ben ik het vergeten
Oud 17-05-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 17-05-2005 @ 22:50 :
mooooooooooooooooooooie EP.

ik denk dat er tussen bright en Hannah ook nog wel iets komt...
Uhu

En Bright blijft leuk.

En Amy moest niet zo zeiken. Je kunt ook overdrijven hoor.
Wat me wel opviel: ze kwam het goedmaken en ze geven elkaar niet eens een kus Beetje vaag hoor. Ik zou mijn vriend dan bespringen, maarja, wie ben ik ...

En Jack is zo lachwekkend irritant..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten