Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Bright kan toch blijkbaar wel lief zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dr. Abbott vind ik steeds leuker worden ![]() En ik zag ook een nieuw voorstukje op tv, was erg spoilerig volgens mij.. maar ik heb niet zo bewust gekeken omdat ik aan het praten was, en toen ik doorhad dat het om everwood ging heb ik weggezapt. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind hem echt zo een control freak.. alles in zijn familie moet maar om hem draaien. iedereen moet maar alle beslissingen nemen die HIJ wil... ook nu weer met bright... verder vond ik het wel een ok, aflevering... uit welke serie/film komt die dr Jake/? hij komt mij zo bekend voor... en die vrouw die amanda speelt komt me ook zo bekend voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oftewel: het is al tig keer genoemd. ![]() Bright blijft zo leuk! En die Will ofzo, was die al niet eerder (vorig seizoen ofzo?) in de serie? Harold was weer vaag vandaag. Vind hem veel leuker als ie grappig is ![]() ![]() ![]() En wat houdt die vrouw van John zich sterk zeg! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind die pianoleraar leuk ![]() En ik heb bewondering voor Amanda ![]() Hoop alleen niet dat ze wat krijgt met Andy.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Erg mooie aflevering; ook best realistisch, de twijfels en gesprekken enzo. Lief!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het was voor het goede doel. Gelukkig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jake kwam naar de bieb met boeken. hij was 6 weken te laat. toen was amy daar en die vroeg hem naar dingen in de hersenen die met een ziekte te maken hadden waar geen medicijn voor is. en het is 50% kans dat hannah die ziekte heeft. en ze wilt geen test doen. en ephram was naar madison gegaan. hij wilde haar iig opzoeken bij een optreden, maar daar was ze niet. hij had wel haar nummer. hij kwam thuis en andy had net een gesprek gehad met harold over die mevrouw (vrouw van john ofzo) en harold had gezegd dat hij niets mocht doen enzo.. naja, ephram vertelde aan andy over madison en toen heeft andy m zover gekregen dat ie niet belde en hij heeft het nr neergelegd voor delia. toen ging amy naar ephram toe en voelde zich verrot. hij dacht dat het ging om t feit dat hij gelogen had en naar madison op zoek was gegaan. maar zij bleek van niets te weten en hij moest uiteindelijk dus wel de waarheid vertellen aangezien hij al begon met: i'm so sorry... amy is boos weggelopen en hij hoeft haar niet meer te bellen enzo. en andy ging nog lang bij die mevrouw en toen vertelde ze dat ze in al die jaren niet door had gehad dat ze niet meer verliefd was en dat sinds ze andy kende dat wel wist en dat alles duidelijk was voor haar enzo. en toen kustten ze.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of denk ik nu weer te realistisch voor zo'n serie?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Door het gedoe rondom Madison zal het einde van het seizoen wel heel anders aflopen als ik denk, ik had ook laatst een interview gelezen met Emily VanCamp (amy) daarin stond ook een vraag over hoe het nou verder gaat tussen hun 2. Toen gaf Amy iets als antwoord dat er nog wel een wending in zou komen of zoiets......dus zal er aan het einde wel iets vreselijks gebeuren, anders hebben ze weer geen spannend moment om iedereen naar Seizoen 4 te laten kijken (als die er komt, lijkt me wel, maar nog nix over gehoord).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik spreek altijd op dinsdag af met mn vriendje, en hij kijkt al altijd Desperate Housewives, en ik vind het zielig voor hem als hij dan ook nog een uur Everwood moet kijken.. En meestal lukt het opnemen wel hoor ![]() Wat voor gedoe met Madison is er dan precies? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Waarschuwing: Als je niet wilt weten hoe het verder loopt dan dat je nu gezien hebt op tv zou ik hier niet kijken. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Bright blijft leuk. En Amy moest niet zo zeiken. Je kunt ook overdrijven hoor. Wat me wel opviel: ze kwam het goedmaken en ze geven elkaar niet eens een kus ![]() ![]() ![]() En Jack is zo lachwekkend irritant.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls + Everwood! Superdiede | 5 | 27-01-2004 12:00 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Twijg | 36 | 31-07-2003 22:24 | |