Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 16:49
I C U
I C U is offline
Ergens is het wel beter dan het vorige einde, maar toch maak je naar mijn idee te weinig werk van het moment dat ze springt... Maar als je er echt niets meer aan wilt veranderen, dan zou ik toch dit hoofdstuk doen
Oud 14-03-2005, 18:58
Roosje
Roosje is offline
Beter.
Oud 14-03-2005, 20:19
shining_fury
shining_fury is offline
Komt er ook een vervolg? Experiment II ofzo?

(zegjazegjazegja)
Oud 15-03-2005, 14:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 14-03-2005 @ 19:58 :
Beter.
Mja, vond ik ook wel

En sorry Shining Fury, maar ik denk dat het hierbij blijft. Mijn inspiratie is momenteel een beetje op, mijn hoofd zit vol lente
Oud 27-04-2005, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
*doe ff uppen* was vrij laat met lezen

maaruh....vond het eind beetje zielig nie zo leuk
Oud 28-04-2005, 14:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-04-2005 @ 20:13 :
*doe ff uppen* was vrij laat met lezen

maaruh....vond het eind beetje zielig nie zo leuk
Jij houdt niet van mijn zielige eindes, hč? Hm... Mja, dat is denk ik een kwestie van smaak, maar ik vind positieve eindes altijd zo lastig te bedenken
Oud 28-04-2005, 14:38
Sketch
Sketch is offline
Ik heb 'm nu net gelezen (lang leve de ups!)

Het is wel een gigantische anticlimax
Ik vind het leuk dat we niet te weten komen wat het expiriment inhoudt en zo, maar ik zou het leuker hebben gevonden als er tijdens het verhaal wat vaker op gezinspeeld zou worden, dat je je tijdens het hele verhaal al afvraagd over wat voor expiriment ze het hebben.

Ik vind het einde eigenlijk helemaal niet zielig, wel grappig eigenlijk, hoe ze over haar praten, alsof ze een vervangbaar object is.

Oh, spelfout: "Bedoel je nu te zeggen dat je bent meegenomen door aliens die proven met je hebben gedaan? Kom Karen, dat geloof je toch zelf niet?” proven=proeven
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:44
Redhair
Redhair is offline
Mmm, heb hem nu pas gelezen. Jij kan echt goed schrijven. 'Waar' boeide me heel erg en dit ook weer. . Mijn kritiekpunten zijn al gezegt, sommige ook veranderd.
Oud 28-04-2005, 14:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-04-2005 @ 15:38 :
Ik heb 'm nu net gelezen (lang leve de ups!)

Het is wel een gigantische anticlimax
Ik vind het leuk dat we niet te weten komen wat het expiriment inhoudt en zo, maar ik zou het leuker hebben gevonden als er tijdens het verhaal wat vaker op gezinspeeld zou worden, dat je je tijdens het hele verhaal al afvraagd over wat voor expiriment ze het hebben.

Ik vind het einde eigenlijk helemaal niet zielig, wel grappig eigenlijk, hoe ze over haar praten, alsof ze een vervangbaar object is.

Oh, spelfout: "Bedoel je nu te zeggen dat je bent meegenomen door aliens die proven met je hebben gedaan? Kom Karen, dat geloof je toch zelf niet?” proven=proeven
Dank je wel voor het aangeven van de spelfout, ook al had ik hem allang uitgeprint

Ja, maar het probleem was dat ik niet helemaal precies wist wat het experiment nu inhield en zo Vandaar...
Fijn dat jij het einde wel grappig vindt

@ Redhair: Hartstikke bedankt
Oud 28-04-2005, 15:11
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2005 @ 15:45 :
Dank je wel voor het aangeven van de spelfout, ook al had ik hem allang uitgeprint

Ja, maar het probleem was dat ik niet helemaal precies wist wat het experiment nu inhield en zo Vandaar...
Fijn dat jij het einde wel grappig vindt
Typ-Ex!

Mja, maar ik bedoel, je had wat vaker kunnen laten doorkomen dat het om een expiriment ging. Dat blijkt nu eigenlijk alleen uit die ene keer dat Karen dat denkt door te hebben, en het laatste schuine stukje. Daartussenin was ik eigenlijk weer snel vergeten dat het om een expiriment ging.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-04-2005 @ 16:11 :
Typ-Ex!

Mja, maar ik bedoel, je had wat vaker kunnen laten doorkomen dat het om een expiriment ging. Dat blijkt nu eigenlijk alleen uit die ene keer dat Karen dat denkt door te hebben, en het laatste schuine stukje. Daartussenin was ik eigenlijk weer snel vergeten dat het om een expiriment ging.
Dat heb ik niet, ik ben meer van de "we pakken een pen en krassen er gewoon overheen"

Hm, oké, ik begrijp wat je bedoelt en je hebt denk ik gelijk. Niet dat ik nu nog zin heb om aan dit verhaal te sleutelen, maar toch
Oud 28-04-2005, 15:17
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2005 @ 16:14 :
Dat heb ik niet, ik ben meer van de "we pakken een pen en krassen er gewoon overheen"

Hm, oké, ik begrijp wat je bedoelt en je hebt denk ik gelijk. Niet dat ik nu nog zin heb om aan dit verhaal te sleutelen, maar toch
Ik zeg, we slaan het op op floppy, en printen het op school 50 keer uit. Typ-Ex gaat altijd op vingers zitten, heel irritant.

En ik begrijp dat je het niet meer gaat aanpassen, maar de volgende keer doe je het onbewust, omdat je nu weet hoe het beter zou kunnen. Mja, wat een zin toch weer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-04-2005 @ 16:17 :
Ik zeg, we slaan het op op floppy, en printen het op school 50 keer uit. Typ-Ex gaat altijd op vingers zitten, heel irritant.

En ik begrijp dat je het niet meer gaat aanpassen, maar de volgende keer doe je het onbewust, omdat je nu weet hoe het beter zou kunnen. Mja, wat een zin toch weer.
Weet je hoe duur

Ik snap die zin niet eens, wat bedoel je nu eigenlijk? Bij een volgend verhaal heb je toch weer een nieuwe, andere situatie?
Oud 28-04-2005, 15:35
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2005 @ 16:23 :
Weet je hoe duur

Ik snap die zin niet eens, wat bedoel je nu eigenlijk? Bij een volgend verhaal heb je toch weer een nieuwe, andere situatie?
Wij hadden laatst ons profielwerkstuk 4 keer uitgeprint op school, ongeveer 200 pagina's. Toch wel een hele tijd bij de printer gestaan.

Ik bedoel dat je bij een volgend verhaal alle kennis die je door de kritieken op je oude verhalen hebt opgedaan automatisch zal toepassen. Inderdaad zul je sommige dingen niet nog eens gebruiken in een ander verhaal, maar sommige wel.

Ik ben weer aan het bazelen.
In een volgend verhaal is de situatie anders, maar het zinspelen op bepaalde dingen kan je in verschillende mate in verschillende verhalen doen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-04-2005 @ 16:35 :
Wij hadden laatst ons profielwerkstuk 4 keer uitgeprint op school, ongeveer 200 pagina's. Toch wel een hele tijd bij de printer gestaan.

Ik bedoel dat je bij een volgend verhaal alle kennis die je door de kritieken op je oude verhalen hebt opgedaan automatisch zal toepassen. Inderdaad zul je sommige dingen niet nog eens gebruiken in een ander verhaal, maar sommige wel.

Ik ben weer aan het bazelen.
In een volgend verhaal is de situatie anders, maar het zinspelen op bepaalde dingen kan je in verschillende mate in verschillende verhalen doen.
Oké, ik volg je En je hebt wel gelijk, kritiek kan altijd wel nuttig zijn
Reageren

Regels voor berichten