|
|
Bekijk resultaten poll: Op welk lichaamsdeel van een vrouw val jij? | |||
buik |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 25.13% |
billen |
103 | 53.93% |
borsten |
71 | 37.17% |
benen |
33 | 17.28% |
anders namelijk... |
64 | 33.51% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 191. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van mij mag het "hard to get" afgeschaft worden, liever duidelijkheid, je wilt of je wilt niet. Dat noemde ik dus wispelturigheid.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je voor stoere jongen gaat (player?) ga dan ook echt voor zo'n gast. En ga je voor betrouwbare type, ga dan ook echt voor zo'n gast. Ik vind dit erg 'eten van twee walletjes'. Wees dan een vent, eehhhh vrouw ![]() Ik vind jouw houding om te janken, maar goed dat is subjectief. Maar jouw houding is ook inconsequent, en dat is WEL objectief. Nogmaals, vrouwen die op stoere, ruige type vallen, prima. Maar neem dan ook de lusten en de lasten van zo'n persoon! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar ik ben bang dat je jezelf beetje voor de gek houd. Maar dat kan ik niet weten, want ik ken je situatie niet. Maar is gewoon idee... |
![]() |
||
![]() |
Kitten' 85 'verklaart' Juno's houding...
Citaat:
![]() Zij kan haar eigen gedrag onderkennen en bij zichzelf een gedragsverandering teweegbrengen. En nogmaals: ik vind voor de player gaan voor de lol en dan lievere man zoeken voor relatie gewoon ..... fout en eigenlijk ook best sletterig! Juno, we houden van je hoor! En je bent tenminste wel eerlijk. Veel meisjes denken het misschien, maar jij zegt het. Maar eerlijk zijn over iets maakt het nog niet goed. Trouwens, wat vinden je lieve ex'en als ze dit lezen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En waarom zou 't om te janken zijn? Ik vind 't eigenlijk verdraaid slim. Van twee walletjes eten. Je moet bedenken dat moraal iets is dat de mens zelf heeft bedacht, voor de rest is de mens ook gewoon een dier met natuurlijke drangen. Natuurlijke selectie zegt namelijk dat een vrouw bij haar dochters de techniek moet kiezen die het meeste kinderen opleverd en bij haar zonen dat moet kiezen. Voor haar zonen is't hebben van 'player-genen' dus een voordeel, want zo'n 'player' kan zo 10-15 vrouwen per cyclus bevruchten, terwijl de huisman niet verder komt dan 2-3 kinderen die overleven. En voordat mensen meer gaan zeuren: ik was niet van plan te zeggen dat Juno speciaal om de genoemde redenen zich zo gedraagd, maar ik vond 't goed passen in 't onderwerp.
||
![]() |
Even nog een aanvulling:
Citaat:
![]() Maar ja, stel het kind is niet van de 'sociale vader', dan is het kind mooi de dupe! Ik vind dit moeilijk geval. Ik ben eigenlijk tegen zulke tests (althans als ze het doen van deze tests erg laagdrempelig is). Maar ik zou bijna zeggen: het moreel foute gedrag van vreemdgaande vrouwen moet toch ook aan gepakt worden ![]() Maar wel erg als kind daar dan de dupe van is. ARGGHGHHGHHH. Ik weet het niet. Misschien idee voor nieuwe topic? |
![]() |
||
Citaat:
Tegenwoordig is dit gedrag, hoewel aanwezig, maatschappelijk verwerpelijk en de gemiddelde vrouw verzet zich er tegen. Bovendien zijn er ongeveer net zoveel mannen als vrouwen en zijn er vrouwen die zich heel laag op de markt prijzen (zich dus eigenlijk een looser vinden) en elke man die zich aan hen wil binden graag aan hen binden. Het is allemaal erg inwikkeld. Als je details wil weten over sexuele voorkeur: Prof. Dr. David Perrett, University of St. Andrews, School of Psychology is te googlen)
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben ik nou de enige die altijd zo verdrietig wordt van dit soort dingen? Tenslotte: ik vind onderzoek doen naar dit soort dingen tot op zekere hoogte eigenlijk gevaarlijk. Want het verschaft mensen argumenten om in gedrag te volharden wat we als moreel verwerpelijk zien. "Ja, ik ga vreemd. Maar ik moet mijn genen verspreiden." "Ja, ik laat mijn nu wat oudere vrouw in de steek, maar ja.... bij haar kan ik geen kids meer verwekken." "Ja, sorry, ik moet dat lelijke meisje niet. Tja, ze heeft nu eenmaal mindere genen." Ik zeg dus ook niet dat je er helemaal geen onderzoek naar moet doen. Maar wat ik mis is een houding van: OK, we weten nu hoe het werkt. Aanpakken! Het lijkt wel andersom: oooo, dan kan ik er niks aan doen.... |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dit soort onderzoek niet gevaarlijk. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de sociale structuur van de mens in stort. Daar gaat de soort niet ten onder. (en nee, dit laatste meen ik niet, maar 't sluit aan bij mijn betoog tot nu toe, want de mens is een dier dat niet zo makkelijk uit te moorden is!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Een mooi meisje heeft een mooi gezicht. Dat is toch wel het belangrijkste in een meisje; een mooi koppie, mooi ogen, een lieve lach. Je moet er wat in kunnen aflezen. Een meisje moet vrolijk zijn, maar je moet er ook mee kunnen praten enz. Je kan zoveel in een gezicht lezen.
Een meisje met weinig tiet en/of bil kan nog steeds heel mooi zijn door het gezicht, maar een meisje zonder een mooi gezicht moet wel echt een perfect lichaam hebben, wil ze echt mooi zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Tetten! Dat willen we horen! Niet zo zoetsappig, nah?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij is d'r op gevallen Ceridwen | 48 | 22-11-2006 16:13 | |
Seksualiteit |
Waar val jij op )vrouwen( -SoloWolf- | 96 | 26-05-2005 09:12 | |
De Kantine |
ONDERWEG NAAR FORUM: De geheimzinnige man... Secreet | 47 | 03-06-2003 14:07 | |
Liefde & Relatie |
jongensachtig vs. mannelijk Verwijderd | 60 | 03-05-2003 20:12 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op meiden?? the_conquer | 41 | 01-03-2002 12:41 |