Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 13:52
Verwijderd
Waarom?
Advertentie
Oud 10-05-2005, 14:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Floria schreef op 10-05-2005 @ 14:03 :
Ik geloof in God omdat ik leef...!!

Er is tot nu toe niet bewezen dat er geen GOD is...
Maar je kan wel zeggen dat er een God bestaat. omdat jij bestaat...Omdat de natuur bestaat, omdat er zoveel dingen bestaan...
Ik ben god, en dat is zo omdat er nooit anders is bewezen.

logica de bom...
Oud 10-05-2005, 16:19
Floria
Floria is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-05-2005 @ 15:04 :

logica de bom...

Laat u maar zien als u God bent...
Oud 10-05-2005, 16:38
Verwijderd
Ooooh, nu moet T_ID bewijzen hebben?
Oud 10-05-2005, 16:40
vichog
vichog is offline
Citaat:

logica de bom...
drogreden
Oud 10-05-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 10-05-2005 @ 17:40 :
drogreden
En dat wat jullie beweren dan niet?
Oud 10-05-2005, 17:05
vichog
vichog is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 10-05-2005 @ 18:00 :
En dat wat jullie beweren dan niet?
Op wie doel je exact?
Oud 10-05-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 10-05-2005 @ 17:40 :
drogreden
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Oud 10-05-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 10-05-2005 @ 18:05 :
Op wie doel je exact?
floria en jij toch ook in zekere mate als ik je posts vluchtig doorlees zie ik toch staan dat je in god gelooft omdat hij dingen doet bij jou die hij anders niet zou doen als je niet zou geloven. Hoe weet je dat?
Oud 10-05-2005, 18:40
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:

logica de bom...
volgens mij staat er nog meer in die post hoor, en ik vind 't nog een best goed argument ook
Oud 10-05-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
hanneke~15 schreef op 10-05-2005 @ 19:40 :
volgens mij staat er nog meer in die post hoor, en ik vind 't nog een best goed argument ook
op welk argument doel je dan? Toch zeker niet op het argument van het ontstaan van de natuur, want dat is al vrijwel helemaal uitgepluist
Oud 10-05-2005, 18:56
aprilia girl
aprilia girl is offline
ik wil even reageren op het eerste berichtje met deze vraag:
daarom mijn vraag waarom geloof je in die god waar jij in gelooft?

ik ben met het geloof in God opgevoed dus dat zit er bij mij gewoon in maar als iemand aan mij vraagt WAT ik nou precies geloof weet ik dat eigenlijk niet, ik geloof dat er een God is die ons geschapen heeft en ook geloof ik in de wederkomst van Christus... er zijn heel veel waarom dit en waarom dat vragen waar geen antwoord op te vinden zijn, weten jullie nog van die vragen of antwoorden ofzo? het blijft wel boeiend...
Oud 10-05-2005, 19:25
see it
see it is offline
Ik geloof in de God waarin ik geloof omdat ik in mijn leven merk dat Hij er voor mij is en mij helpt. Verder is de verlossing door Christus daarin het belangrijkste punt.
Dat is ook iets dat ik heel bijzonder vind aan het christendom: de manier waarop je het heil verkrijgt. Bij alle andere godsdiensten moet je er zelf wat voor doen. Maar het christendom zegt dat we dat nu juist niet kunnen (dat is ook mijn mening) daarom heeft God Zijn Zoon voor ons gezonden. Daar mag je nu op vertrouwen.
Oud 10-05-2005, 20:31
31337
31337 is offline
Ik moest als klein jongetje altijd gedwongen en verplicht mee naar de ker. Blij dat we er neit meer heen gingen.
En ik geloof dus nergens in. Ik zelf heb geen geloof.
Oud 10-05-2005, 21:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Floria schreef op 10-05-2005 @ 17:19 :
Laat u maar zien als u God bent...
*blimsemt Florida neer* Zo, en nu een vergelijkbaar vertoon van macht van een andere god als iemand denkt er een te kennen.

Uberhaupt, "laat maar zien"...

Dat is precies wat ik jou vraag, en dan krijg ik waarschijnlijk terug dat dat niet kan, maar dat die god toch bestaat.

Dubbele maatstaf?

Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 21:18.
Oud 11-05-2005, 17:15
vichog
vichog is offline
Citaat:
FuSe schreef op 10-05-2005 @ 18:23 :
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
hehe, dat wisten we nog niet Waarom zoek je sarcasme op als je 'drogreden' citeert?

@TID jij zegt: Uberhaupt, "laat maar zien"... God wil dat we Hem gaan zoeken (U zult Mij vinden als u Mij zoekt en het oprecht van Mij verwacht, Jeremia 29). Ben je te lui om te zoeken? Dat hoeft niet eens, het vraagt nauwelijks inspanning. Probeer is een Alpha cursus (doel: laten zien dat God bestaat). Wat heb je te verliezen (argument tijd vind ik wat slapjes)? Je krijgt er alleen veel voor terug.
Oud 11-05-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 11-05-2005 @ 18:15 :
hehe, dat wisten we nog niet Waarom zoek je sarcasme op als je 'drogreden' citeert?

@TID jij zegt: Uberhaupt, "laat maar zien"... God wil dat we Hem gaan zoeken (U zult Mij vinden als u Mij zoekt en het oprecht van Mij verwacht, Jeremia 29). Ben je te lui om te zoeken? Dat hoeft niet eens, het vraagt nauwelijks inspanning. Probeer is een Alpha cursus (doel: laten zien dat God bestaat). Wat heb je te verliezen (argument tijd vind ik wat slapjes)? Je krijgt er alleen veel voor terug.
Persoonlijk vind ik dat die mensen die die cursus geven heel erg eenzijdig rederneren. Als je zegt dat de mens ouder dan 10000 jaar moet zijn zeggen zij dat dat niet zo is en dat koolstofdateringen ge-extrapoleert zijn, als je vervolgens met voorbeelden komt die allemaal juist blijken te zijn over langere jaren, zeggen ze: Maar wat is er voor bewijs voor? En als ik dan om bewijs vraag dan zeggen ze: Dat heeft god gedaan en als bewijs voor zijn bestaan de omgeving om je heen. Als ik vervolgens het hele oerknalgebeurte en levenschepping uitleg, krijg ik wederom de vraag, maar wat is er voor bewijs. Dan geef ik dat en dan is de vraag hoe weet je dat. Maar op de vraag dan hoe weet je dat God alles geschapen heeft krijg je als antwoord, dat staat in de bijbel. Op de vraag waarom dat dan juist is, is het antwoord want de bijbel is juist. Maar daarna geven ze wel doodleuk toe dat er tegenstrijdigheden in de bijbel staan.
Erg eenzijdige argumentatie, kortom aan zo'n cursus heb je niets, want je prikt zo door de zwakke argumentatie heen.
Oud 12-05-2005, 01:23
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
vichog schreef op 11-05-2005 @ 18:15 :
Zeik niet dat ik moet gaan zoeken, god dient zich te openbaren, anders is hij een fabeltje.

Van alfa cursussen heb ik trouwens mijn maag meer dan vol, daar ben ik idd geweest, maar na de aanwezige indoctrineurs naar mijn idee van elk zinnig argument te hebben ontdaan trok ik de conclusie dat of god niet bestaat, of dat de aanwezigen werkelijk krankjorum waren.
Oud 12-05-2005, 09:53
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-05-2005 @ 02:23 :
Zeik niet dat ik moet gaan zoeken, god dient zich te openbaren, anders is hij een fabeltje
Omdat jij anders niet gelooft?
Oud 12-05-2005, 15:10
ikkuh56
ikkuh56 is offline
je kunt niet geloven dat er geen god bestaat. waarom leven wij hier op aarde?? leven hij hier zonder doel??? er moet iets zijn waar wij hierna naar toe kunnen.

niet geloven bestaat niet!!!

'jij wil cariere maken is dat nodig je heb er niks gaat toch dood' is dat zo???
Oud 12-05-2005, 15:21
Floria
Floria is offline
In the Name of God, the Merciful, the Compassionate.

So God sets forth parables for men, so that they may bear [them] in mind * Such are the similitudes which we propound to men that they may reflect.

One time two men were washing in a pool. Under some extraordinary influence they lost their senses and when they opened their eyes, they saw that it had transported them to a strange land. It was such that with its perfect order it was like a country, or rather a town, or a palace. They looked around themselves in complete bewilderment: if it was looked at in one way, a vast world was apparent; if in another, a well-ordered country; and if in another, a fine town. And if it was looked at in still another way, it was a palace which comprised a most magnificent world. Travelling around this strange world, they observed it and saw that creatures of one sort were speaking in a fashion, but they did not understand their language. Nevertheless, it was understood from their signs that they were performing important works and duties.

One of the two men said to his friend: "This strange world must have someone to regulate it, and this orderly country must have a lord, and this fine town, an owner, and this finely made palace, a master builder. We must try to know him, for it is understood that the one who brought us here was he. If we do not recognize him, who will help us? What can await from these impotent creatures whose language we do not know and who do not heed us? Moreover, surely one who makes a vast world in the form of a country, town, and palace, and fills it from top to bottom with wonderful things, and embellishes it with every sort of adornment, and decks it out with instructive miracles wants something from us and from those that come here. We must get to know him and find out what he wants."

The other man said: "I do not believe it, that there is a person such as the one you speak of, and that he governs this whole world on his own." His friend replied to him: "If we do not recognize him and remain indifferent towards him, there is no advantage in it at all, and if it harmful, its harm will be immense. Whereas if we try to recognize him, there is little hardship involved and if there is benefit, it will be great. Therefore, it is in no way sensible to remain indifferent towards him."

The foolish man said: "I consider all my ease and enjoyment to lie in not thinking of him. Also, I am not going to bother with things that make no sense to me. All these things are the confused objects of chance, they are happening by themselves. What is it to me?"

His intelligent friend replied: "This obstinacy of yours will push me, and a lot of others, into disaster. It sometimes happens that a whole country is laid waste because of one ill-mannered person."

So the foolish man turned to him and said: "Either prove to me decisively that this large country has a single lord and a single maker, or leave me alone."

His friend replied: "Your obstinacy has reached the degree of lunacy, and you will be the cause of some disaster being visited on us. So I shall show you twelve proofs demonstrating that this world which is like a palace, and country which is like town, has a single maker and that is only he who runs and administers everything. He is completely free of ail deficiency. This maker, who does not appear to us, sees us and everything, and hears their words. All his works are miracles and marvels. All these creatures whom we see but whose tongues we do not understand are his officials."

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 15:59.
Oud 12-05-2005, 15:22
Floria
Floria is offline
· FIRST PROOF

A hidden hand is working within all these works. For something which has not even an ounce of strength is raising a load of thousands of pounds. And something that does not have even a particle of consciousness is performing extremely wise and purposeful works. That means they are not working by themselves, but that a hidden possessor of power is causing them to work. If they were all independent, it would necessitate all the works which we see everywhere in this land to be miracles and everything to be a wonderworking marvel.

· SECOND PROOF

Come, look carefully at the things which adorn all these plains, fields, and dwellings! There are marks on each telling of that hidden one. Simply each gives news of Him like a seal or stamp. So look in front of your eyes: what does He make from one ounce of cotton? See how many rolls of cloth, fine linen, and flowered material have come out of it. See how many sugared delights and round sweets are being made. If thousands of people like us were to clothe themselves in them and eat them, they would still be sufficient. And look! He has taken a handful of iron, water, earth, coal, copper, silver, and gold, and made some flesh out of them. Look at that and see f And so, O foolish one! These works are particular to such a one that all this land together with all its parts is under his miraculous power and is submissive to his every wish.

· THIRD PROOF

Come, look at these mobile works of art! Each has been fashioned in such a way that it is simply a miniature sample of the huge palace. Whatever there is in the palace, it is found in these tiny mobile machines. Is it at all possible that someone other than the palace's maker could come and include the wondrous palace in a tiny machine? Also, is it at all possible that although he has included a whole world in a machine the size of a box, there could be anything in it that was purposeless or could be attributed to chance? That means that however many skillfully fashioned machines you can see, each is like a seal of that hidden one. Rather, each is like a herald or proclamation. Through their tongues of disposition they are saying: "We are the art of such a One that He can make this entire world of ours as easily and simply as He created us. "

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 15:59.
Oud 12-05-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
ikkuh56 schreef op 12-05-2005 @ 16:10 :
je kunt niet geloven dat er geen god bestaat. waarom leven wij hier op aarde?? leven hij hier zonder doel??? er moet iets zijn waar wij hierna naar toe kunnen.

Het leven geen doel. Als je dood gaat blijft er niets van je over. Ik wil carriëre maken omdat ik het desbetreffende werk leuk vind en geld wil verdienen om gedurende mijn leven leuke dingen te kunnen doen.

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 17:52.
Oud 12-05-2005, 15:56
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-05-2005 @ 02:23 :
Zeik niet dat ik moet gaan zoeken, god dient zich te openbaren, anders is hij een fabeltje.

.
God openbaart zich in Zijn Woord, de Bijbel.
Oud 12-05-2005, 18:17
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
FuSe schreef op 12-05-2005 @ 16:54 :
Het leven geen doel. Als je dood gaat blijft er niets van je over. Ik wil carriëre maken omdat ik het desbetreffende werk leuk vind en geld wil verdienen om gedurende mijn leven leuke dingen te kunnen doen.
oke dat zou ik ook maar naast kan er voor je ook iets bestaan waar je voor wil leven
Oud 12-05-2005, 18:18
Floria
Floria is offline
Citaat:
FuSe schreef op 12-05-2005 @ 16:54 :

Als leven geen doel heeft, waarom leef je dan..?!!! Je kan vandaag al doodgaan?!!

ER BLIJFT TOCH NIETS VAN JE OVER(!) TOCH!!! (VOLGENS U DAN)
Oud 12-05-2005, 18:23
Verwijderd
Ik leef omdat mijn ouders een kind wilden. Als een dier dood gaat blijft er ook niets over (volgens de bijbel hebben dieren geen ziel). De wetenschap beschrijft hoe wij niets meer zijn dan dieren met een (zelf)bewustzijn. Ergo, als ik dood ga, blijft er ook niets van mij over.
Oud 12-05-2005, 18:51
aprilia girl
aprilia girl is offline
er blijft dan wel niets van je lichaam over, je ziel blijft wel bestaan en als je nou in de hemel komt of in de hel, je blijft wel bestaan en God openbaart zich wel, als je maar gelooft dat Hij dat doet en als je Hem maar zoekt...
Oud 12-05-2005, 19:04
Floria
Floria is offline
Citaat:
aprilia girl schreef op 12-05-2005 @ 19:51 :
er blijft dan wel niets van je lichaam over, je ziel blijft wel bestaan en als je nou in de hemel komt of in de hel, je blijft wel bestaan en God openbaart zich wel, als je maar gelooft dat Hij dat doet en als je Hem maar zoekt...

Oud 12-05-2005, 23:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 12-05-2005 @ 16:56 :
God openbaart zich in Zijn Woord, de Bijbel.
Een boek geschreven door een groep mensen die ik wanneer ik ze vandaag de dag tegen zou komen ze waarschijnlijk zou verachten, een boek waar die mensen hun meest absurde ideeen in gezet hebben, aangedikt met enkele opgeklopte oorlogsverhalen en van andere godsdiensten gejatte mythen?

I don't think so.

Het is tekenend dat zodra een god zich in het dodelijke gebied dat 'feit' heet moet begeven, zijn aanhang prompt allerlei excuses bedenkt om hun mythe te beschermen.

Dus nogmaals, waarschijnlijk roepende in de woestijn, bewijs het bestaan van een willekeurige god.
Oud 13-05-2005, 08:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 13-05-2005 @ 00:54 :
Een boek geschreven door een groep mensen die ik wanneer ik ze vandaag de dag tegen zou komen ze waarschijnlijk zou verachten, een boek waar die mensen hun meest absurde ideeen in gezet hebben, aangedikt met enkele opgeklopte oorlogsverhalen en van andere godsdiensten gejatte mythen?

I don't think so.

Het is tekenend dat zodra een god zich in het dodelijke gebied dat 'feit' heet moet begeven, zijn aanhang prompt allerlei excuses bedenkt om hun mythe te beschermen.

Dus nogmaals, waarschijnlijk roepende in de woestijn, bewijs het bestaan van een willekeurige god.
Dude Je weet dat dit niet werkt. God is irrationeel, blabla, etc.
Oud 14-05-2005, 14:07
vichog
vichog is offline
Citaat:
Nog even terugkomend op dit en een vorig bericht. Jij hebt zeker niet je geduld kunnen bewaren tot en met het alpha-weekend he?
Oud 14-05-2005, 14:29
one.
one. is offline
Citaat:
aprilia girl schreef op 12-05-2005 @ 19:51 :
Uberhaupt een aanwijzing voor het bestaan van een ziel?
Oud 14-05-2005, 19:01
see it
see it is offline
Citaat:

I don't think so.
Toch wel heel bijzonder dat dit boek zo'n kracht heeft. Dat het mensen al eeuwen boeit maar dat niet alleen, het verandert mensen ook totaal. De kracht van de bijbel is voor mij genoeg bewijs dat die ook waar is en dat het niet zomaar een samengesteld gemanipuleerd onzinverhaal is.
Oud 14-05-2005, 19:05
one.
one. is offline
Citaat:
see it schreef op 14-05-2005 @ 20:01 :
Toch wel heel bijzonder dat dit boek zo'n kracht heeft. Dat het mensen al eeuwen boeit maar dat niet alleen, het verandert mensen ook totaal. De kracht van de bijbel is voor mij genoeg bewijs dat die ook waar is en dat het niet zomaar een samengesteld gemanipuleerd onzinverhaal is.
Er zijn ook mensen met wie de b**bel niks doet.
Oud 14-05-2005, 19:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus Dan brown is ook god omdat zijn boek zo in de belangstelling staat?

@Vichog, om totaal eerlijk te zijn: fok het alpha weekend, wie gelijk heeft kan dat bewijzen, wie dat niet kan heeft het niet. ik ben niet van plan nogmaals mijn zenuwen op te vreten tijdens zo'n dienst omdat je geen argumenten hebt.
Oud 17-05-2005, 14:34
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-05-2005 @ 20:10 :
Dus Dan brown is ook god omdat zijn boek zo in de belangstelling staat?

@Vichog, om totaal eerlijk te zijn: fok het alpha weekend, wie gelijk heeft kan dat bewijzen, wie dat niet kan heeft het niet. ik ben niet van plan nogmaals mijn zenuwen op te vreten tijdens zo'n dienst omdat je geen argumenten hebt.
haha maar geen boek dadt al 2000 jaar bestaat en nog steeds populair is

en keer op keer wordt herdrukt
Oud 17-05-2005, 23:46
Sabine87
Sabine87 is offline
Ik geloof absoluut niet in God of Allah oid.
Geloof brengt niets meer dan ongeluk. Oorlogen, de aids problematiek, noem maar op.

Even serieus vraagje he, is er iemand die echt gelooft dat Jezus over water heeft gelopen, om maar iets te noemen?

(Oh, De Da Vinci Code; super boek!)
Oud 18-05-2005, 08:00
Kokuryu-kai
Kokuryu-kai is offline
Citaat:
Sabine87 schreef op 18-05-2005 @ 00:46 :
Geloof brengt niets meer dan ongeluk. Oorlogen, de aids problematiek, noem maar op.

Even serieus vraagje he, is er iemand die echt gelooft dat Jezus over water heeft gelopen, om maar iets te noemen?

Na die laatste opmerking verwacht je toch zeker niet meer serieus genomen te worden he?
Oud 18-05-2005, 14:00
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
Sabine87 schreef op 18-05-2005 @ 00:46 :

tuurlijk geloof ik dat!!!
Oud 18-05-2005, 15:37
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kokuryu-kai schreef op 18-05-2005 @ 09:00 :
Na die laatste opmerking verwacht je toch zeker niet meer serieus genomen te worden he?
Niet door gefrustreerde gelovigen die alles te letterlijk en persoonlijk nemen nee, andere mensen die het boek gewoon normaal zien zijn echter veel redelijker.
Oud 18-05-2005, 16:32
thedarkangel
thedarkangel is offline
Citaat:
Ik denk eerder dat de bijbel gewoon en goed boek is en dat het daardoor telkens herdrukt wordt, dan dat de bijbel echt krachten bezit.
Oud 18-05-2005, 16:34
thedarkangel
thedarkangel is offline
Citaat:
ikkuh56 schreef op 12-05-2005 @ 16:10 :
Ons doel hier op aarde is: Live like rabbits.
Oud 18-05-2005, 17:26
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
thedarkangel schreef op 18-05-2005 @ 17:34 :
Ons doel hier op aarde is: Live like rabbits.
zo denk ik er niet over.

ons doel is om hier zo veel mensen te vertellen over God. en daarna bij hem mogen komen waar het voor altijd feest is!
Oud 18-05-2005, 17:35
thedarkangel
thedarkangel is offline
Citaat:
ikkuh56 schreef op 18-05-2005 @ 18:26 :
zo denk ik er niet over.

ons doel is om hier zo veel mensen te vertellen over God. en daarna bij hem mogen komen waar het voor altijd feest is!
Waarom moeten wij over Hem praten? Kan Hij dat niet voor zichzelf? Hij is toch almachtig? Dan kan Hij ook wel snel ff via de tv iedereen duidelijk maken dat Hij bestaat en boven een feestje gaat geven. Zo moeilijk kan dat voor de almachtige Heer niet zijn, of wel?
Oud 18-05-2005, 17:37
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
thedarkangel schreef op 18-05-2005 @ 18:35 :
Waarom moeten wij over Hem praten? Kan Hij dat niet voor zichzelf? Hij is toch almachtig? Dan kan Hij ook wel snel ff via de tv iedereen duidelijk maken dat Hij bestaat en boven een feestje gaat geven. Zo moeilijk kan dat voor de almachtige Heer niet zijn, of wel?
je moet in hem geloven dat is iets anders. het is niets voor niets een geloof!
Oud 18-05-2005, 17:38
thedarkangel
thedarkangel is offline
Citaat:
ikkuh56 schreef op 18-05-2005 @ 18:37 :
je moet in hem geloven dat is iets anders. het is niets voor niets een geloof!
Weet ik. Maar het is moeilijk in iets te geloven, waarvan je niet kunt bewijzen dat het bestaat.
Oud 18-05-2005, 17:39
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
thedarkangel schreef op 18-05-2005 @ 18:38 :
Weet ik. Maar het is moeilijk in iets te geloven, waarvan je niet kunt bewijzen dat het bestaat.
het grote bewijs hebben we wel de bijbel. daar staat alles in over de dingen sommige dingen kun je nog terug zien. (de openbaring van johannes bv)
Oud 18-05-2005, 17:58
thedarkangel
thedarkangel is offline
Citaat:
ikkuh56 schreef op 18-05-2005 @ 18:39 :
het grote bewijs hebben we wel de bijbel. daar staat alles in over de dingen sommige dingen kun je nog terug zien. (de openbaring van johannes bv)
Waarom geloof je, dat de Bijbel de waarheid spreekt? Denk je dat God de Bijbel op aarde heeft gebracht? Hoe weet je zo zeker dat de Bijbel niet bij elkaar is verzonnen?
Oud 18-05-2005, 17:59
ikkuh56
ikkuh56 is offline
Citaat:
thedarkangel schreef op 18-05-2005 @ 18:58 :
Waarom geloof je, dat de Bijbel de waarheid spreekt? Denk je dat God de Bijbel op aarde heeft gebracht? Hoe weet je zo zeker dat de Bijbel niet bij elkaar is verzonnen?
dat weet ik niet dit geloof ik!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten