Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 13:25
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Anne schreef op 13-05-2005 @ 10:38 :
Hihi, wat een leuk topic. Ik word altijd uitgelachen door een vriendin, maar ik heb haar dus even mooi dit topic laten lezen.

Hahahah wat leuk zou ik ook eens moeten doen kijken hoe ze dan reageren lijkt me een leuke reactie.
Ik ga dadelijk ff naar me konijntje kijken hij moet nog eens worden gemaakt misschien dat me moeder dat in het weekend kan doen

Fijn weekend allemaal

Knuf tieneke
Oud 13-05-2005, 13:27
Verwijderd
Sinds ik samenwoon slaap ik niet meer met knuffels, mijn vriend (nu man) voldoet prima.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:50
Verwijderd
ik slaap met een knuffel omdat ik het fijner vind slapen als ik iets heb om vast te houden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 14:05
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Hmz.. Ik heb het liefste mijn vriendje als knuffel.. Voor de rest heb ik alleen mijn knuffel als ik me kut voel of alleen ofzo..
Oud 13-05-2005, 14:09
juno
juno is offline
Yup. En de eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen kwam ik dus met mijn knuffel aanzetten, en dat von dik best even een genant moment. Hij deed er niet moeilijk over, maar het kan niet anders dan dat hij me volslagen geschift vond.

Die knuffel heb ik nu niet meer, maar we hebben nu de kat.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:18
Tieneke
Tieneke is offline
als ik een vriendje had dan was dat ook mijn knuffel maar ik denk niet dat ik dan mijn knuffels met pension stuur :-P

gr,tieneke
Oud 13-05-2005, 15:20
Chill Out
Chill Out is offline
zekers heb ik nog knuffels
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:20
Verwijderd
ik had een vriendin, maar mijn knuffel sliep er gewoon tussenin hoor .
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:53
missy-home
missy-home is offline
ik heb geen knuffel meer maar ik slaap met een t-shurt dan heb ik toch ietds vast
Oud 13-05-2005, 16:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb altijd mijn orka-knuffel naast m'n bed liggen, en als ik het koud heb of behoefte heb aan iets in m'n armen, pakken ik hem en val ik er zo mee in slaap. Sinds mijn elfde ofzo sliep ik nooit meer met een knuffel, maar sinds een jaartje heb ik 'm toch weer gepakt. Ik heb nog drie andere knuffels bij m'n bed staan, maar die zijn al genoeg geknuffeld vroeger.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-05-2005 @ 15:47 :

Nee, ik slaap niet met een knuffel, omdat ik dat nooit heb gedaan. Ik vind het irritant, zoiets in je bed

En omdat ik ze altijd uit m'n bed sloeg
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:15
F.O.B.
F.O.B. is offline
Ik heb nog altijd mijn leeuwtje naast mijn bed liggen, soms houd ik hem vast en aai ik hem als ik daar zin in heb.
Hij is gewoon zo schattig.
Oud 13-05-2005, 16:18
coopergirl
coopergirl is offline
Nein, ik heb huisstofmijtallergie en niet de intense behoefte wekelijks zo'n beest te wassen (hoog luiheidsgehalte). Sowieso heb ik eigenlijk geen behoefte aan een pluizig dier in mijn bed
Oud 13-05-2005, 20:57
Verwijderd
Ik heb 5 kleine zachte poppetjes in bed. Zolang ik leef heb ik die dingen, mijn moeder maakte ze altijd voor mij.
Voor afgelopen sinterklaar heb ik nog 1 nieuwe gekregen .
Vind het lekker slapen, iets in mijn handen. Het zijn altijd mijn duimpoppetjes geweest, en dat zijn ze nog geregeld.

Verder als mijn vriend bij mij slaapt heb ik ze ook altijd bij me... hihi, gelukkig vind thij het eerder schattig dan gestoord.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:11
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik heb een stuk 10 knuffels aan de rand van mn bed op de kachel staan....slapen doe ik er niet mee, nooit mee geslapen ook...heb ze al jaaaaaren...met allemaal speciale betekennisen van hoe ik er aan kwam

Alleen heb ik wel de tik dat ze op de juiste volgorde moeten staan en in de juiste houding (niet scheef, of plat etc) want dan kan ik niet slapen , dus MOET ik het van mezelf in orde maken om met een gerust hart te kunnen slapen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:42
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 12-05-2005 @ 16:21 :
Nu niet meer. Enkel als ik het koud heb of me rot voel.
ik nog wel zoafentoe, vooral alsik niet kan slapen
vooral in de winter, dan is et koud
Oud 13-05-2005, 23:02
Verwijderd
Jaaah ik slaap nog lekker met een knuffel!
Ik heb altijd al heel veel knuffels gehad, maar ik ook altijd had ik een lievelingsknuffel: een beertje wat ik van mijn oom en tante heb ik gehad (eig al voor mn geboorte ). Die oom is overleden, waardoor ze nog specialer is geworden eigenlijk.
Een aantal jaar geleden, toen ik naar de middelbare school ging geloof ik, vond ik mezelf te oud en heb ik haar in een kast gezet. Maar binnen een paar dagen wou ik haar toch maar weer in bed. Ik heb me er toen ik kleiner was, als beginnend puber enzo, wel voor geschaamd. Maar nu schaam ik me er niet meer voor. Ik neem haar niet mee op schoolkampen enzo, want ik ben te bang dat ik haar kwijtraak. Maar met vakanties enzo gaat ze gewoon mee. Een tijdje lag ze vaak gewoon naast me in bed, maar ik pak haar gewoon in mn slaap als een soort reflex (ik heb haar ook al mijn hele leven). Het is gewoon heerlijk met iets in je armen.
Vroeger waren mijn knuffels ook echt mijn vriendjes. Dan deed ik alsof we spelletjes speelden enzo en dan stalde ik ze helemaal uit enzo echt leuk was dat!
Ik behandel(de) ze, vooral mn lievelingsbeertje, ook als kleine mensjes .
Ik kan niet zonder hoor!! Mijn man zal later moeten accepteren dat ik mijn knuffel hou
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 00:08
deringmeester
deringmeester is offline
mijn knuffel (oude rotte pink-panter) zit wel nog steeds op mijn bed maar ik houd hem niet meer vast zoals ''vroeger''
Oud 14-05-2005, 03:53
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Skilly schreef op 12-05-2005 @ 21:31 :
Ja 1 jaar geleden slaapte ik met knuffels. Alleen in de winter. Ik zette ze bij de verwarming. En daarna waren ze lekker warm en zette ik ze tegen de verwarming zodat ik in me slaap me niet verbrande.

Een eind met een pop geslapen ooit, volgens mij had het iets te maken met niet kunnen slapen. Het hielp op zich wel. (vraag me niet waarom ik in godsnaam een pop wou...)

Ironisch genoeg had ik een leeuwenknuffel in een rek waar ik ONTZETTEND bang voor was. Snachts wakker worden en hysterisch beginnen janken wijzend naar een knuffel.

Laatst gewijzigd op 14-05-2005 om 03:58.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 10:38
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Toen ik laatst bij een vriend was, heb ik in het racebed van zijn zoontje geslapen, die was toen bij mamma of oma, en heb Elmo gepakt om de nacht door te komen. ...Elmo is liefffffffff!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 17:57
Daboman
Daboman is offline
vroeger wel, nadat ik op de middelbare school terecht kwam niet meer. Had volgens mij niet eens echt een specifieke reden, het verdween eigenlijk vanzelf.
Oud 14-05-2005, 18:07
Nijn*
Nijn* is offline
Ik slaap met mijn knuffelbeer 'Bien'. 't Is zo'n beer van de Bijenkorf, die eigenlijk Sabine heet, maar aangezien ik dat vroeger niet kon uitspreken, heet die van mij Bien. Mijn broer heeft overigens Bob, de echtgenoot van Sabine. Ik heb haar van mijn oom gekregen bij mijn geboorte. Ik slaap dus al mijn hele leven met dat beest en denk d'r ook niet aan om 'm weg te doen. Mijn vrienden vinden het juist wel schattig, ik schaam me d'r ook echt niet voor. Waarom zou ik me schamen voor een dierbaar iets dat ik al mijn hele leven heb?
Oud 14-05-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 13-05-2005 @ 17:10 :
En omdat ik ze altijd uit m'n bed sloeg
dat deed ik ook altijd, dan lag m'n knuffel ergens aan de andere kant van de kamer. vroeger ging ik wel altijd alles aan m'n knuffel vertellen en ze telkens andere namen geven enzo.

maar nu zijn ze bevorderd naar de bovenste plank van m'n kast. ik slaap niet meer met een knuffel in m'n bed dus nee
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:03
Tieneke
Tieneke is offline
Mijn nijn is weer gemaakt
Niet door me moeder maar door mijzelf en hij staat nu weer keurig netjes op me kamer....en ik laat hem nooit in de steek

gr,tieneke
Oud 14-05-2005, 21:15
Verwijderd
Ik slaap met een klein groen konijntje met maar een oor. Hij heet Jimmy, en zonder hem kan ik echt niet slapen.

En zoals Nijn zei:
Citaat:
Ik slaap dus al mijn hele leven met dat beest en denk d'r ook niet aan om 'm weg te doen. Mijn vrienden vinden het juist wel schattig, ik schaam me d'r ook echt niet voor. Waarom zou ik me schamen voor een dierbaar iets dat ik al mijn hele leven heb?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:37
snoopy
snoopy is offline
Ik slaap nog met een knuffel. Ik vind het fijn om iets vast te hebben als ik slaap. Als m'n vriend bij me slaapt heb ik hem vast, maar als ik alleen slaap heb ik m'n knuffel vast (snoopy, natuurlijk )

oh ja... als ik m niet meer 'nodig' zou hebben zou ik er nog niet over peinzen om m weg te doen!
Oud 14-05-2005, 22:16
Wickey
Wickey is offline
Ik wil nog wel es Ted plat knuffelen, letterlijk. Ted heeft een probleempje met zijn vulling Er zit een gat in z'n hoofd en ik ben te lui om hem repareren.

Oh en niemand moet het wagen om Tes en Buddy belachelijk te maken! Het zijn mijn vrienden voor het leven!

En ja, ze zitten elke nacht weer braaf naast mijn kussen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:24
Verwijderd
jep, met een dolfijn die ik al jaren heb. geen idee waarom maar ik val er gewoon mee in slaap.. op vakantie altijd een kussen aders slaap ik gewoon niet zonder iets in mn armen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:24
Tieneke
Tieneke is offline
Ik gebruik mijn knuffels niet als kussen maar ik gebruik ze wel als een knuffel lekker mee knuffelen....

gr,tieneke
Oud 16-05-2005, 15:47
retzka
retzka is offline
ik slaap met beer ghehe. Ik vind het ook fijn om iets vast te houden. Ik geef hety ook altijd toe als iemand het vraagt hoor een paar van mijn vriendinnen slapen ook nog met een knuffel
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:53
Tieneke
Tieneke is offline
Jammer genoeg ken ik in mijn eigne omgeving maar heel weinig mensen die een knuffel hebben en waar ze mee doen slapen,of ze durven het gewoon niet te zeggen.

gr,tieneke
Oud 16-05-2005, 18:14
Yerli
Yerli is offline
Hmmm.. ik slaap niet met een knuffel.. maar op dit moment zou het fijn zijn om iemand te knuffelen..
Oud 16-05-2005, 20:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds ik op kot woon slaap ik weer met mijn knuffel omdat ik me anders soms wel heel erg eenzaam voel zo helemaal alleen. Mijn knuffelbeer van toen ik klein was zit normaal gesproken gewoon bij me in bed en als ik me heel eenzaam voel hoe ik die in mijn armen. Normaal slaap ik met een klein beertje in mijn hand wat ik van mijn vriend heb gekregen waar ik dan mee slaap als ik niet met mijn vriend slaap.
Oud 16-05-2005, 22:06
leucomelas
leucomelas is offline
ik kan het ook echt niet hebben als mijn knuffels verkeerd liggen, bijvoorbeeld met hun gezicht naar beneden of ondersteboven oid... dan vind ik het enorm zielig en denk ik: stel je niet aan, het is maar een knuffel! maar toch zet ik hem dan altijd even recht, want anders krijk een schuldgevoel ofsow
ook vroeger, toen mijn knuffels nog weleens uit bed wilde vallen, kon ik dat niet hebben. ik kon niet meer door slapen en lag steeds te denken aan hoe koud en eenzaam het op de vloer moest zijn dus klom ik uit me hoogslaper om de zielige knuffel weer te pakken en hem te troosten... gelukkig gooi ik ze nu nooit meer uit bed...
ook knuffels die te lang in de kast staan geven me een verdrietig gevoel en die leg ik dan altijd naast me kussen dus om de zoveel tijd verwissel ik degen naast me bed met degene in mijn kast. ik kan ze niet allemaal op mijn bed leggen want dan pas ik er niet meer bij
en inderdaad, zoals ik hier nu vaker lees: voor mij zijn het toch geen levenloze dingen... voor mij leven ze op een of andere manier, ze hebben gevoel ofsow
Oud 17-05-2005, 08:25
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ja ik slaap met knuffelll lekker zacht en ik moet wat om te knuffelen hebben
Oud 17-05-2005, 08:33
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ja slaap nog met een knuffel.
Eerlijk gezegd kan ik niet zonder slapen.. Mn vriendje vindt het wel grappig, als hij bij me slaapt lig ik in zijn armen en mn knuffel in de mijne
Oud 17-05-2005, 09:51
Summerlover
Summerlover is offline
Nee niet meer. Heb het wel altijd gedaan met m'n 'lievelingsknuffel' zoals dat dan heet, maar had d'r gewoon geen behoefte meer aan toen ik ouder werd.

En dat kwam opzich ook wel goed uit omdat 'ie ontzettend kaal werd op een gegeven moment en ik 't zonde zou vinden als 'ie onherkenbaar zou verslijten omdat ik 'm wel wil bewaren!

Dus nu staat 'ie op m'n kast in m'n kamer jeuj
Oud 17-05-2005, 14:14
Andora
Andora is offline
heb er eigenlijk nooit echt over na gedacht, maar slaap zelf ook met een knuffel, een teigetje, van een goede vriendin van me gekregen en een beertje naast me die ik van m'n vriend heb gekregen. (ze gaan wel allemaal t bed uit als hij er is trouwens)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 15:11
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
ik slaap met mijn knuffel, waarom? Omdat mijn knuffel de liefste en mooiste van allemaal is, lekker puh!
Oud 17-05-2005, 18:27
mwja
mwja is offline
Nee, omdat ik er geen behoefte aan heb.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:48
muts8848
muts8848 is offline
Ik slaap ook met een knuffel jah... Waarom?? omdat ik anders niet kan slapen

En ja.. mijn knuffel gaat ook mee op kamers

Oud 17-05-2005, 19:00
DO EE.B
DO EE.B is offline
Ik heb er wel wat in mn bed liggen,maar kan best zonder, zijn meer beestjes die ik van mensen heb gekregen die belangrijk voor me zijn.. al is mijn grote tigger ,van winnie the pooh, knuffel toch wel btje mijn knuffelmaatje zo af en toe!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 11:17
Auryn
Auryn is offline
Ik heb mn trouwe konijntje waarmee ik elke nacht in slaap val. Die heb ik al 12 jaar.
Oud 18-05-2005, 15:10
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Auryn schreef op 18-05-2005 @ 12:17 :
Ik heb mn trouwe konijntje waarmee ik elke nacht in slaap val. Die heb ik al 12 jaar.
Wahhaha dat is toevallig ik heb namelijk ook een konijntje wel iets jonger 10 jaar ofzo denk ik maar wel leuk om te horen dat jij ook elke nacht trouw in slaap valt me je konijntje

gr,tieneke
Oud 19-05-2005, 00:00
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Tieneke schreef op 18-05-2005 @ 16:10 :
Wahhaha dat is toevallig ik heb namelijk ook een konijntje wel iets jonger 10 jaar ofzo denk ik maar wel leuk om te horen dat jij ook elke nacht trouw in slaap valt me je konijntje

gr,tieneke
konijntjes zijn gewoon het leukst!
Oud 19-05-2005, 12:47
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Auryn schreef op 19-05-2005 @ 01:00 :
konijntjes zijn gewoon het leukst!
Inderdaad zezijn ook het leukstttt......
Wij kunne eens praten
Oud 20-05-2005, 13:41
Verwijderd
ik slaap nog steeds met me knuufel.. al 21 jaar lang. alleen niet op festivals enzo, want dan ben ik bang dat ie kwijt raakt, al mis ik m soms wel

ik vinnet wel een lekker veilig gevoel, bij gebrek aan ouders en andere vertrouwde dingen in de buurt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:37
Flip!
Flip! is offline
Niet met een knuffel, maar wel met een klein kussentje waar Mickey en Minni Mouse opstonden.

Verder heb ik boven mn kop tussen het bed en de muur 10 knuffeltjes gepropt, naast mijn bed staat een grote knuffelhond met een ijsbeer, en tussen de verwarming hangen nog wat knuffels.
Oud 20-05-2005, 20:18
Verwijderd
Ik heb er een hoop .
Ik hou van Winnie the Pooh , dat is eigenlijk begonnen nadat ik van mijn broertje (toen 11 , dus 5 bijna 6 jaar geleden) een Teigetje knuffel uit Tokyo kreeg .

Nu slaap ik met Vis (de beer van <*)_><) en een kleine vis . En Teigetje van mijn broertje . En knorretje die ik van mijn ex heb gehad .

(Met mijn hoofd op Vis , kleine vis , Teigetje en knorretje in mijn hand/arm , maar die zijn meestal 's morgens wel weg)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 00:21
calling_star
calling_star is offline
Ik heb wel een knuffel maar die ligt meestal niet in mijn bed. Ik vind het vaak wel fijn om iets vast te houden als ik ga slapen. Meestal een kussentje ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten