![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals je leest ging het dus na een week (misschien wat korter of langer, weet ik niet precies meer) al veel beter dan de eerste keren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik kreeg zachte lenzen toen ik 12 was, mijn sterkte-achteruit-gaan werd toen wel minder maarja ik werd ook ouder... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik trek altijd mijn oogleden verder open met mijn 2 middelvingers, dan zet ik mijn wijsvinger en duim in m'n 2 ooghoeken, en beweeg ze naar het midden toe. Simpel, en je hebt je lens in je vingers. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zeker van je vingers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. God no! 3. Ik heb 2 uur bij de opticien gezeten, later toen ik thuis oefende ik veel en nu is het ten hoogste 5 minuten. 4. Jawel, dat went later, niks om je zorgen over te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.aardig snel ja 3. denk ong. 5 min indoen ( ik leerde het snel)uitdoen ong. 10 min. nu minder dan een minuut ( heb nu hard en eerst zacht) 4. ja dat is in het begin wel normaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je voor zo iets een topic na een aantal dagen weer upt, het is sowieso niet echt iets dat er in deze topic toe doet. ![]() ![]() Lenzen schijnen op jonge leeftijd helemaal niet zo goed te zijn...al is dat misschien al weer achterhaalt, kan best. |
![]() |
|
Bij zachte lenzen kun je zien of ze met de goede kant naar boven zijn. Dan lopen ze mooi rond terwijl wanneer de buitenkant boven is het randje een beetje naar buiten loopt
![]() ![]() Dat geprik zul je altijd houden, het kan ook veroorzaakt worden omdat er een haartje oid achter zit. (Wees blij dat je geen harde lenzen hebt want dan ga je echt door de grond ![]()
|
Voordat er een slotje opkomt nog een opmerking over dat goed/fout-plaatje (voor als iemand dit topic ooit nog terugleest): bij lang niet alle zachte lenzen is het verschil zo duidelijk, er zijn zelfs siliconen lenzen waar je naar kan blijven kijken zonder het verschil tussen de twee kanten te zien.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Goedkope lenzen Greenscarfed | 7 | 23-04-2012 22:24 | |