Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 07:58
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
noomy schreef op 21-05-2005 @ 00:11 :

Ik had nog een vraagje, hoe doe je een spoiler?

[spoiler...] <tekst> [.../spoiler] maar dan zonder de puntjes.

Ik vond het ook een saaie aflevering, eigenlijk. Al dat gedoe om een vliegtuigje. Misschien dat dat later in het verhaal nog terug komt o.i.d. De enige leuke ontwikkeling was die van het Frans sprekende meisje. Maar goed, volgende week beter.
Oud 21-05-2005, 09:10
innogen
innogen is offline
Citaat:
BCR schreef op 20-05-2005 @ 23:28 :
Ik vond t ook wel spannend trouwens. Maar ik dacht dat Kate wel meer mensen vermoord zou hebben dan 1
ja dat heeft ze toch ook?
ze schoot die vriend van haar en die andere kerel in de kluis. Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze ook alletwee dood zijn maar toch. Die tweede man schoot ze frontaal in de borst dus het leek me dat hij dood zou zijn, maar dan zou ze dus ook hem bedoelen met het vliegtuigje terwijl ze een relatie had met de hoofd overvaller zeg maar die dan nog zou leven als ze er ook echt maar een heeft vermoord.
ofzo

ik vraag me af wat ' zij' met dat zwangere meiske willen
Oud 21-05-2005, 13:46
kalinho
kalinho is offline
donders, dat stukkie heb ik dan gemist in de kluis. 't enige wat ik nog net zag, was dat ze een pistool pakte tijdens de gijzeling, "ik weet niet hoe zo;n ding werkt" zei, en daarna rustig ging zitten zoenen met een van die overvallers. Kenden die elkaar dan ofzo?

en hoe zit et het vliegtuigje? 1e blok heb ik nl. totaal gemist
Oud 21-05-2005, 14:00
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-05-2005 @ 14:46 :
donders, dat stukkie heb ik dan gemist in de kluis. 't enige wat ik nog net zag, was dat ze een pistool pakte tijdens de gijzeling, "ik weet niet hoe zo;n ding werkt" zei, en daarna rustig ging zitten zoenen met een van die overvallers. Kenden die elkaar dan ofzo?

en hoe zit et het vliegtuigje? 1e blok heb ik nl. totaal gemist
het klinkt alsof je het laatste blok hebt gemist.

Die gijzeling was haar idee, ze zat in het complot. Maar uiteindelijk heeft ze die overvallers gebruikt om bij een bankkluisje te komen. In dat bankkluisje zat een envelop (volgens mij was dat die envelop met het vliegtuigje).

Toen ze op het eiland die koffer openmaakten, zag Jack dat het haar dus ging om dat vliegtuigje. Hij vroeg wat dat was, Kate zei 'het was van de man van wie ik hield'. Jack geloofde dat niet en na 3 keer doorvragen zei ze: 'het was van de man die ik vermoord heb!'

Kate heeft dus een man vermoord van wie ze hield, en dat vliegtuigje was van hem.
Oud 21-05-2005, 15:16
Retinite
Retinite is offline
ja en 'van wie ze hield' was dus NIET een van die 3 overvallers, het leek alsof ze die 3 nog maar net kende, die overvallers wisten niet eens wat die groene envelope(?) was, beetje vreemd dat ze zo snel mensen vermoordt, maar stata te janken enzo als charlie aan t dood gaan is/was/leek
Oud 21-05-2005, 15:54
innogen
innogen is offline
Citaat:
Retinite schreef op 21-05-2005 @ 16:16 :
ja en 'van wie ze hield' was dus NIET een van die 3 overvallers, het leek alsof ze die 3 nog maar net kende, die overvallers wisten niet eens wat die groene envelope(?) was, beetje vreemd dat ze zo snel mensen vermoordt, maar stata te janken enzo als charlie aan t dood gaan is/was/leek
heb je eraan gedacht dat die mannen misschien niets voor haar betekende en charlie wel?
Oud 21-05-2005, 16:36
Retinite
Retinite is offline
ohja dat zou natuurlijk wel kunnen he
Oud 21-05-2005, 17:21
Verwijderd
'k Vind Kate eng
Ik ben nu ook vooral benieuwd naar Claire, eigenlijk, de rest gaat een beetje langs me heen
Oud 21-05-2005, 20:40
fall-out-girl
fall-out-girl is offline
Kan iemand in een spoiler een korte samenvatting geven van wat er gebeurd is?

En dat van die internetverbinding was misschien een beetje naief van mij dat ik daarop inging. I agree.
Oud 22-05-2005, 08:57
mandarijn
mandarijn is offline
Citaat:
fall-out-girl schreef op 21-05-2005 @ 21:40 :
Kan iemand in een spoiler een korte samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Ik heb het gemist vrijdag omdat ik moest werken.. Dus ik zou het ook graag willen weten.
Oud 22-05-2005, 10:47
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
BCR schreef op 15-05-2005 @ 22:03 :
Het is een ondergrondse gang naar een geheime schuilplaats met allerlei overlevingsmiddelen en internet verbinding.
Wel apart dat er vrijdag totaal nix meer over die ijzeren plaat verteld werd. Vrij matig.
Het was vorige week de cliffhanger, maar als er de volgende aflevering totaal niet meer op ingegaan wordt is dat toch wel een teleurstelling.
Oud 22-05-2005, 11:59
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 22-05-2005 @ 11:47 :
Wel apart dat er vrijdag totaal nix meer over die ijzeren plaat verteld werd. Vrij matig.
Het was vorige week de cliffhanger, maar als er de volgende aflevering totaal niet meer op ingegaan wordt is dat toch wel een teleurstelling.
Eh, er werd wel op ingegaan, Locke en Boone waren er de hele tijd mee bezig. Niet dat er verteld werd wáár ze nou precies mee bezig waren, maar het is niet zo dat er totaal niet meer op ingegaan is.
Oud 22-05-2005, 12:46
noomy
noomy is offline
Spoiler
Oud 22-05-2005, 21:14
BCR
BCR is offline
Citaat:
L_angel schreef op 21-05-2005 @ 10:10 :
ja dat heeft ze toch ook?
ze schoot die vriend van haar en die andere kerel in de kluis. Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze ook alletwee dood zijn maar toch. Die tweede man schoot ze frontaal in de borst dus het leek me dat hij dood zou zijn, maar dan zou ze dus ook hem bedoelen met het vliegtuigje terwijl ze een relatie had met de hoofd overvaller zeg maar die dan nog zou leven als ze er ook echt maar een heeft vermoord.
ofzo

Ik vond het op het einde echt lijken alsof ze alléén die man van wie ze hield, vermoord had. Dus maar 1 persoon. Ze zei het echt zo dramatisch en moeizaam. En ze heeft een souvenir van hem bewaard.. Het leek nu dus echt alsof dat haar enige moord was. Als ze meerdere mensen vermoord zou hebben (wat ik dacht) zou ze vast niet zo dramatisch hebben gedaan.
Echter, als ze van de rest van de mensen die ze vermoord heeft niet hield, is haar reactie ook wel weer logisch.
Oud 23-05-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 22-05-2005 @ 22:14 :
Ik vond het op het einde echt lijken alsof ze alléén die man van wie ze hield, vermoord had. Dus maar 1 persoon. Ze zei het echt zo dramatisch en moeizaam. En ze heeft een souvenir van hem bewaard.. Het leek nu dus echt alsof dat haar enige moord was. Als ze meerdere mensen vermoord zou hebben (wat ik dacht) zou ze vast niet zo dramatisch hebben gedaan.
Echter, als ze van de rest van de mensen die ze vermoord heeft niet hield, is haar reactie ook wel weer logisch.
misschien heeft ze haar vader of broer vermoord.
Oud 23-05-2005, 15:15
hasseltboy
hasseltboy is offline
Wel kinky hoor, Kate en Sawyer!
Oud 23-05-2005, 18:38
DarkShadow
DarkShadow is offline
Ik vond het wel weer een toffe aflevering vrijdag
Trouwens, klopt het dat deze vrijdag al weer de LAATST aflevering is van dit seizoen
Dat heb ik namelijk gelezen... zou jammer zijn! Van mij mag het nog wel even door gaan!
Oud 23-05-2005, 19:02
Retinite
Retinite is offline
voglens mij zijn ze bij aflevering 12 of 13 ofzo van seizoen 1, dus nee in nederland nog niet seizoen afgelopen, maar in amerika wel eind seizoen in nederland heb je toch nog wel iets meer dan een maand of 2 te gaan hoor
Oud 23-05-2005, 19:23
DarkShadow
DarkShadow is offline
o gelukkig! Ik blij
Vond het al zo jammer..
Oud 23-05-2005, 23:03
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Retinite schreef op 23-05-2005 @ 20:02 :
voglens mij zijn ze bij aflevering 12 of 13 ofzo van seizoen 1, dus nee in nederland nog niet seizoen afgelopen, maar in amerika wel eind seizoen in nederland heb je toch nog wel iets meer dan een maand of 2 te gaan hoor
amerika nog niet afgelopen.
donderdagavond, 2de deel van de finale die 2 uur lang duurt
Oud 24-05-2005, 16:32
Avalanche
Avalanche is offline
84 min. lost. en dan het weer over..

alleen komt het nog trug of stopt het helemaal ??
Oud 24-05-2005, 18:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ze stoppen toch wel in de vakantie!
Oud 25-05-2005, 17:35
Redhair
Redhair is offline
Vrijdag laastte .
Gaan ze daarna nog wel verder?

Edit:

Van de net5 site:
Vanaf wanneer gaat 'Lost' weer verder?

Lost zal 27 mei de laatste uitzending hebben.
Vanaf september zal deze serie weer te zien zijn op NET 5

Hmm, ik krijg denk ik last van een zomerdip. Maar daarna weer Lost en The O.C.

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 17:40.
Oud 25-05-2005, 17:44
*Sbien
*Sbien is offline
IDD! hier wordt t ook ff afkicken

Had ook wel verwacht dat t na de zomer weer terug komt, ze halen er echt super kijkcijfers mee. Tot die tijd doe ik t met mn The O.C. DVD box season 1 ghehe
Oud 25-05-2005, 17:58
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 25-05-2005 @ 18:44 :
Tot die tijd doe ik t met mn The O.C. DVD box season 1 ghehe
Jaja, maak me maar weer jaloers. Maar, in juni heb ik eindelijk de dvdbox van The O.C. ook.
Oud 25-05-2005, 17:59
Nebula
Nebula is offline
Ik weet niet of ik na de zomer wel weer ga kijken. Zo geweldig vind ik de serie eigenlijk niet.
Oud 25-05-2005, 21:58
marla
marla is offline
Ik wel. Ik ben super verslaafd
Oud 25-05-2005, 22:04
Flowtje
Flowtje is offline
Deze week alweer de laatste aflevering?

Ik had het eigenlijk wel al verwacht van Net 5...
Oud 26-05-2005, 08:12
Avalanche
Avalanche is offline
Mail van Net 5 (bron Fok!): Lost wordt uitgezonden tot 27 mei en Desperate Housewives tot 31 mei. Dit zijn de eerste reeksen afleveringen die wij aan hebben kunnen kopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Oud 26-05-2005, 09:09
Verwijderd
Hoe wordt september dan?

Dinsdag
20:30 GG
21:30 DH
22:30 OC??????

Of komt DH niet in sept?
Oud 26-05-2005, 10:46
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 26-05-2005 @ 10:09 :
Hoe wordt september dan?

Dinsdag
20:30 GG
21:30 DH
22:30 OC??????

Of komt DH niet in sept?
volgens mij krijg je in september, weer gilmore girls, seizoen 5
en the oc seizoen 2.

net 5 verkllot het wel elke keer, ben je halverwege in de serie, stoppen voor ze een lange tijd
Oud 26-05-2005, 10:53
Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk idd ook dat GG en OC in september komen, en daarna (als ze besluiten om weer eens met GG en OC te stoppen, weer verder te gaan met DH en Everwood).

Maar zou Lost dan wel gewoon vanaf september weer doorgaan op de vrijdag?
Oud 27-05-2005, 13:51
noomy
noomy is offline
ik denk dinsdag: 20:30 GG
21:30 OC

andere dag: 20:30 DH

en ik denk dat everwood weer heel lang gaat stoppen en lost gewoon op vrijdag doorgaat maar dan half 9 en charmed stopt denk ik
Oud 27-05-2005, 15:59
zus en zo
zus en zo is offline
everwood gaat denk ik gewoon door in de zomer op dinsdag, net als vorig jaar.

dan in september op vrijdag weer lost, op dinsdag GG en the OC en op woensdag dan DH en weer Will&Grace ofzo
Oud 27-05-2005, 19:35
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
Heb weer zin in vanavond: Lost kijken!!!

Tis wel de laatste aflevering van het seizoen
stomme NET 5, die doet dat altijd weer opnieuw met leuke series
Oud 27-05-2005, 21:35
Retinite
Retinite is offline
aaargh kut dast vadnaga laatste lost was(voorlopig) maar over de dinsdagspeculators: Will & Grace komt dinsdag om 21:30 (nieuwe afleveringen) dat zei een evil mannenstem na de herhaling van W&G om 19:30 gister (donderdag 26 mei)
Oud 28-05-2005, 00:46
Thunder Child
Thunder Child is offline
tering ik viel gewoon van de bank toen Shannon zogenaamd aangevallen werd voor de 2e keer.... toen zij en Boone stonden te praten over dat ie et haar wilde vertellen maar dan Locke hem toen had vastgebonden....

ik lag met me armen over me hoofd op de grond gewoon ik had hem ook niet harder moeten zetten
Oud 28-05-2005, 08:29
Chandis
Chandis is offline
Ik schrok me ook de pleuris hoor! Toen dat doorzichtige beest kwam en opeens keiharde dreun. Maar ik vond dit verhaal echt zo wazig. Snapte er echt geen donder van. Had locke hem nou bedwelmd? Of had ''het eiland'' een toneelstukje met boone gespeeld? Ik hoop dat er in september meer antwoorden komen, het is wel leuk, maar het is zo vaag allemaal.
Oud 28-05-2005, 08:39
DarkShadow
DarkShadow is offline
oo ik vond het wel duidelijk
Het was zo; Locke had Boone wel degelijk bedwelmd. Daardoor ging ie halicuneren ofzo.. en toen zag ie dus dat met Shannon. Dus hij beleefde het als enige, met Shannon was niks.
Twas weer leuke aflevering
Alleen jammer dat het pas in september weer door gaat
Oud 28-05-2005, 08:43
Nijntjethebest!
Nijntjethebest! is offline
ja, ik schrok ook wel, maar weten jullie eigenlijk wat dat voor beest is? Een dino ofzoow?
Oud 28-05-2005, 08:44
zus en zo
zus en zo is offline
Locke had een of ander spul op Boone zn hoofd gesmeerd. En door dat spul ging hij hallucineren, maar dat was wel zeg maar iets wat 'het eiland' hem liet zien. En de boodschap was dat hij Shannon los moest laten.

Ik heb alle afleveringen al gedownload, is wel grappig om dan op de bank te zitten en te kijken hoe je moeder zich de pleuris schrikt
Oud 28-05-2005, 08:52
Nijntjethebest!
Nijntjethebest! is offline
mijn moeder kijkt altijd gewoon mee, maar wat was dat beest nou? Mijn zus schrikt ook altijd overal van, dan lig ik altijd dubbel.
Oud 28-05-2005, 09:18
zus en zo
zus en zo is offline
het is niet bekend wat dat beest is...heb geduld
Oud 28-05-2005, 12:52
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 28-05-2005 @ 10:18 :
het is niet bekend wat dat beest is...heb geduld
heel lang geduld moet je hebben.
is helemaal niet zeker of het beest wel te zien krijgt
Oud 28-05-2005, 13:21
Thunder Child
Thunder Child is offline
er is echt wel iets
in de trailer van t volgende seizoen zie je dat
en je ziet sawyer rennen
Oud 28-05-2005, 18:33
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 28-05-2005 @ 14:21 :
er is echt wel iets
in de trailer van t volgende seizoen zie je dat
en je ziet sawyer rennen
jah gelukkig wel. dat die nog rent
maar vraag me af, wat ze bedoelen, dat ze niet de survivors zijn die ze dachten.
maar seizoen 2 zal weer een toppertje zijn
Oud 28-05-2005, 20:01
Thunder Child
Thunder Child is offline
omdat ze natuurlijk dat wat er aan de andere kant is veel moeilijker kunnen overleven dan die crash
Oud 28-05-2005, 20:05
Retinite
Retinite is offline
K heb alle aflevereingn tot "the moth" nooit gezien, maar herkende Boone Sawyer niet al aa nt begin van de serie? want die kwam wel heel toevallig in hetzelfde politiebureau

en Boone 'verzon' dat beest toch gewoon, t leek wel een dino, maar hij hallucineerde, dus misschien was r wel helemaal niks... of wel dat maakt t zo creepy
Oud 28-05-2005, 20:18
Verwijderd
Ik zie net in de tv-gids dat Lost volgende week vrijdag niet meer wordt uitgezonden op Net5!

Het is nu wel nog op Veronica (zaterdag), maar weet iemand of en waar en wanneer het blijft doorgaan?

Beetje een naaistreek van Net5 om zo op exact de helft te stoppen...
Oud 28-05-2005, 20:18
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik zag alleen een schaduw...

ik denk ook dat Locke iets met het hele gedoe te maken heeft trouwens... soort van Event Horizon concept

Regels voor berichten