![]() |
||
Citaat:
Ik vond het ook een saaie aflevering, eigenlijk. Al dat gedoe om een vliegtuigje. Misschien dat dat later in het verhaal nog terug komt o.i.d. De enige leuke ontwikkeling was die van het Frans sprekende meisje. Maar goed, volgende week beter. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ze schoot die vriend van haar en die andere kerel in de kluis. Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze ook alletwee dood zijn maar toch. Die tweede man schoot ze frontaal in de borst dus het leek me dat hij dood zou zijn, maar dan zou ze dus ook hem bedoelen met het vliegtuigje terwijl ze een relatie had met de hoofd overvaller zeg maar die dan nog zou leven als ze er ook echt maar een heeft vermoord. ofzo ![]() ik vraag me af wat ' zij' met dat zwangere meiske willen ![]()
||
Citaat:
Die gijzeling was haar idee, ze zat in het complot. Maar uiteindelijk heeft ze die overvallers gebruikt om bij een bankkluisje te komen. In dat bankkluisje zat een envelop (volgens mij was dat die envelop met het vliegtuigje). Toen ze op het eiland die koffer openmaakten, zag Jack dat het haar dus ging om dat vliegtuigje. Hij vroeg wat dat was, Kate zei 'het was van de man van wie ik hield'. Jack geloofde dat niet en na 3 keer doorvragen zei ze: 'het was van de man die ik vermoord heb!' Kate heeft dus een man vermoord van wie ze hield, en dat vliegtuigje was van hem.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was vorige week de cliffhanger, maar als er de volgende aflevering totaal niet meer op ingegaan wordt is dat toch wel een teleurstelling.
||
Citaat:
||
Citaat:
Echter, als ze van de rest van de mensen die ze vermoord heeft niet hield, is haar reactie ook wel weer logisch. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
donderdagavond, 2de deel van de finale die 2 uur lang duurt ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en the oc seizoen 2. net 5 verkllot het wel elke keer, ben je halverwege in de serie, stoppen voor ze een lange tijd ![]()
||
Citaat:
is helemaal niet zeker of het beest wel te zien krijgt ![]()
||
Citaat:
maar vraag me af, wat ze bedoelen, dat ze niet de survivors zijn die ze dachten. maar seizoen 2 zal weer een toppertje zijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Huiswerkvraagjes Oliebeer | 2 | 26-03-2012 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
downloaden lost seizoen 2 poelis | 4 | 13-03-2007 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Filmtip: The Lost City Verwijderd | 0 | 04-09-2006 10:18 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Lost And Delirious EN In The Mood For Love Earphone | 6 | 14-02-2005 03:31 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |