Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=4
Download gewoon het i386 Debian GNU/Linux - Disk 1 Generic boot (US) ISO en brandt dit image op CD. Debian installeren is dan zo gemakkelijk als het rebooten van de CD. Partities mag je zelf indelen als je wilt. Het zou niet verkeerd zijn een beetje onderzoek te verrichten en dingen na te lezen. Succes iig. |
![]() |
||
Citaat:
disk 1 is dus noodzakelijk en ik wil een partitie gebruiken, is 5 GIG voldoende ?
||
Citaat:
5 gig is over het algemeen ruim voldoende ja ![]() En dit is de heilige URL als het over het leren van Debian gaat: http://panic.et.tudelft.nl/debian/ha...bian22hdl.html . |
![]() |
|
Mag je zelf kiezen. Je kan altijd achteraf 1 van de twee in je MBR zetten en booten. Ik heb zelf altijd eerst Windows geinstalleerd en later Linux, en dan Windows in LILO (LInux LOader) gezet. Andersom schijnt ook te kunnen, Linux in je Windows boot loader dus. (Vanaf NT4 ondersteund door Windows) Hoewel 't dan misschien makkelijker is gewoon LILO alsnog te installeren.
Snap je 't nog? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb die tutorial die je zei al uitgeprint en ben het nu aan het lezen, lijkt me wel verstandig ![]()
|
![]() |
Ik heb Linux nu draaien... Suse 8.0... Iemand had een gekochte versie en het installeren was tamelijk makkelijk.. Win 98 draait er nu ook naast was ook geen probleem...
Ik zou graag MSN willen draaien en ik heb begrepen dat dat ook op Linux kan?! Waar kan ik dat vinden?!
||
![]() |
Citaat:
|
volgens mij begint het gewoon eng te worden om het te installeren op mijn bestaande systeem,
is het wel veilig om het naast mijn windows te zetten.
||
![]() |
Citaat:
|
volgens mij is het beter dat ik een andere distributie pak
als ik bij het installeren van de base ben, zoekt ie naar basedebs.tar, maar die staan nergens op de cd of ik moet zoeken naar release in een binary-i386 map waaaaah iemand een tip
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Beste Linux-distributie voor een beginner? Verwijderd | 10 | 25-01-2009 07:28 | |
Software & Hardware |
Linux TopDrop | 10 | 07-09-2008 16:58 | |
Software & Hardware |
[Alg] Ontwerp van centrale linux topics. freyk | 14 | 06-07-2006 20:18 | |
Software & Hardware |
[Linux] Beste 'versie' voor beginners? D@mien | 10 | 20-06-2005 16:22 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Waarom Linux? Optima | 50 | 07-02-2005 19:11 | |
Software & Hardware |
Beste linux versie lord_mabizz | 41 | 19-08-2003 20:13 |