Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En hoe bedoel je; 'bijna de rest van dit forum'? Nogmaals: huh? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie je contstant met Jan en alleman in de clinch liggen, is het niet met Cytherea of met Iemier, dan is het wel met Perfectme of Sylph, dan is het weer met Levitating Non of iemand anders.
||
Citaat:
Was jij het niet die zei dat je iemand gewoon een compliment moet kunnen geven met haar foto? Daarmee gaf je Cytherea dus ongelijk. Zij lag toch te zeiken, dan mag ik daar toch op reageren? Op Levitating Nun kun je gewoon geen pijl trekken. De ene keer reageert-ie normaal, de andere keer komt er een klote-opmerking. Terwijl hij die gewoon ook niet had kunnen plaatsen. Vandaar dat je opmerking nogal uit de lucht kwam vallen, aangezien ik in dit topic (nog) geen ruzie had. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
pfff, lol, u must be kidding naja je cu2 is verwijderd, maar verder: Hobby's Breien, wormen verzamelen, schaken, puzzelen. Ehm..vogels kijken, ook heel leuk! tja, look who's talking now pff neej volwassen joh ![]() ik bedoel het niet zo slecht hoor, vin ut wel grappig ontopic, ik erger me aan veel te veel dingen, meestal de standaard dingen; christenen, microsoft, breezersletten enz enz
||
Citaat:
![]() De regen, dat is pas kut. Ik haat regen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gewoon een hekel aan alles. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of...toch....jawel! DAMN YOUUU! DAMN YOU TO HELL! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nu vooral zin in iets te drinken, maar ik heb alleen kraanwater. De AH-to-go is een minuutje lopen. Dilemma ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgen eens proberen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Zie mij als de positieve stem in dit topic. En accepteer ook maar wat ik zeg.) |
![]() |
||
Citaat:
Al je contactpersonen zijn offline ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Inventarisatietopic issues die aandacht verdienen Simon | 34 | 07-12-2012 11:34 | |
De Kantine |
Nog wat te zeiken dan? #2 Kaater | 500 | 19-08-2005 12:12 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Altijd ruzie met ouders:s evanescence | 19 | 10-06-2005 07:59 | |
ARTistiek |
[fotografie] Welke digitale camera heb jij en waarom? aquafemme | 121 | 15-02-2004 16:30 | |
Beleidszaken |
Het beleid van de kantine Verwijderd | 54 | 18-01-2004 16:54 |