Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
hum...ik wacht rustig af. Ik moet harde bewijzen krijgen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Flowtje->conclusie slaat nergens op. Sjoerd->Ja kan omdat hij jong is denk iedereen dat het onder de beugel kan. Maar ik blijf bij mijn verdenking nummer 1: TRA omdat hij zich niet meer bezig houdt met het voordoen als tovenaar...
|
*De spanning loopt omhoog. Veel dorpelingen worden beschuldigd van wolverij. Tot nu toe worden er 4 dorpelingen verdacht: Sjoerd, Skilly, TRA en Flowtje.. De dorpelingen vragen zich af of 1 van deze mensen de weerwolf kan zijn. Messchien wel messchien niet. Dat zullen we wel zien.
Intussentijd is de pastoor over zijn verdriet heen. De pastoor heeft ook een vermoeden wie 1 van de weerwolven kan zijn maar houdt zijn mond. Want hij mag niet liegen dat is een zonde. Pastoors mogen echter niet liegen. Iedereen is vandaag naar de kerk geweest. Was wel interesant zoals altijd maar er werd een tip gegeven door de pastoor:,,De 3 dorpelingen die geen honger hebben morgenochtend zijn de weerwolven want die hebben een hele mens opgegeten!" De dorpelingen denken diep na. Opeens schreeuwt Tejay:,, IK WAAG EEN GOKJE DORPELINGEN! IK DENK DAT HET SKILLY, SJOERD EN FLOWTJE ZIJN." Alle dorpelingen kijken naar de 3 verdachten. De verdachten kijken de dorpelingen aan...* Hoe zal dit eindigen? Vervolg om 0.00 uur vandaag!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Eigenlijk verdenk ik hanneke~15, Skilly en jou. Jij omdat ik die conclusie mocht trekken (ik weet alleen niet meer precies waar dat over ging ![]() Maar... als Skilly en jij weerwolven zijn, dan is het niet logisch dat jij Skilly verdenkt. Dus, blijven hanneke~15 en jij over. Wie ik dan als derde moet verdenken weet ik niet, aangezien iedereen zich nog zo stil houdt.
|
Probeer je een verhaal leuk te maken wordt je meteen verdacht
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Is wel leuk dat de verdachtmakingen weer de pan uit swingen! Zo ist makkelijker om theoriën uit te broeden
![]() Mijn verdachtmaking over Skilly trek ik in, om de reden dat ze haar naam zonder probleem in hoofdletters in haar vertelpost bij de verdachten zette. Moest ik weerwolf zijn, zou ik dat niet gedaan hebben denk ik. Flowtje en Sjoerd blijven ![]() En dan.. mja.. TRA! Jaja, weer hij! Of hij nu veel post of weinig, hij flikflooit met een forumbaas, en dat is verdacht! ![]() Edit: nu ik erover nadenk, Balance is wel heeeeeel afwezig dit spel. Ze is natuurlijk nog maar net weerwolf geweest, maar het ruikt toch niet zuiver als je't mij vraagt. Tovenaar, ziener, wolfsbane? Je kan natuurlijk ook zodanig afwezig zijn, dat je over het hoofd gezien wordt.. En het zou ook wel superromantisch zijn moesten TRA en Balance samen weerwolfje kunnen spelen ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 06:59. |
![]() |
||
Citaat:
zo afwezig ben ik toch niet ![]() heb gister nog een discussie gehouden met Nootsen in dit topic! hoewel ik weerwolfje spelen met TRA best zie zitten ![]()
|
*Het is weer een andere dag. De dorpelingen gaan werken. Iedereen denkt diep na. Vandaag wordt er weer iemand opgehangen. Zullen ze een weerwolf te pakken krijgen? De pastoor bid zwaar voor zijn maria beeldje.,,O god sta me bij, ze moeten vandaag een weerwolf hangen. Ze roeien een hele dorp uit." Stiekem kijk de pastoor naar zijn vrouw...Gelukkig ze slaapt nog. Snel pakt hij zijn geweer dat achter de bedstee ligt. Nu kan hij als verassing voor zijn vrouw een fazant doodschieten. En dan maakt hij het klaar voor zijn vrouw.
Maar dan legt de pastoor zijn geweer weer achter de bedstee. Waarom moeilijk doen? Skilly is vogelboer en daar kan hij verse fazant vlees kopen. Hij koopt een fazant bij Skilly. En gaat dan opweg naar Tejay de kruidenier. Daar koopt hij lekkere kruiden voor de fazant. Intussentijd babbelt de pastoor nog wat met Dukko. Maar die schijnt geen iedee te hebben dat er weerwolven in de stad lopen. De pastoor gaat weer naar huis. Zijn vrouw is wakker en geeft hem een zoen. Ze is blij vandaag eten ze fazant inplaats van varken ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 09:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij zit er een fout in het verhaal:
Pastoor dat is toch voor een katholieke kerk? EN we wonen in een christelijke dorp. Dat moet toch een dominee heten? Weet het niet zeker hoor... @ Tejay vindt je je rol alsa kruidenier goed of wilde je een andere baantje je hoeft het maar te zeggen. En voor de andere dorpelingen wat voor baan wil je?
|
Rest van de dorpelingen: moet de pastoor veranderen in dominee?
Het is nu Dominee: | pastoor : X Zet een streep bij degene wat je wil dominee of pastoor. Ontopic: Ik ga opletten morgen wie er gaat posten. ROnd de klok van 8. Dus degene die zich aangesproken voelen beware. Want je kan jezelf veranden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Want bij sommige bij de Who's online lijst staat er: viewing forum, zonder meer.. waar zitten die dan?
|
Ja ik denk dat het Sjoerd gewoon is. Ik ga nu even denken hoe ik het kan bewijzen.
![]() Ze denken maar dat hij onschuldig is. De jongste krijgt altijd de weerwolf rol. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |