Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 14:11
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Groot fan van modeshows? Naar welke shows ga je in Amerika of in het winkelcentrum in de buurt? Loop je er zelf in mee? Zou je er in mee willen lopen? Waar zou je graag heen willen? Welke shows vind je TE GEK?

Ik ben echt uberfan van die shows van Victoria Secret...alle topmodellen (Heide Klumps, Tyra Banks, Naomi etc) doen dr aan mee en iedereen mag lekker lachen, gillen, brullen en zichzelf zijn inplaats van als een chagareinig kreng over het podium te stampen, ontwerpen zijn ubersexy en die hele modeshow zelf is een gigantisch circus op zichzelf!

Kwam twee filmpjes nog tegen

http://www.ryoni.com/news/123/ARTICL...005-05-30.html

http://www.ryoni.com/news/123/ARTICL...005-05-11.html

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 14:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 14:19
*oma*
*oma* is offline
Ik vind dat heel erg mooi om naar te kijken. Vooral als de kleding heel vreemd, ondraagbaar, weetikveelwat is. Laatst ben ik naar een tentoonstelling (in een museum dan he) geweest van Chalayan en dat was
Oud 04-06-2005, 20:00
Olijf
Olijf is offline
Ik ga er niet speciaal naartoe ofzo. Nooit gedaan, geen idee hoe je bij de betere modeshows terecht kunt komen. Enige modeshows die ik ooit gezien heb zijn van scholieren zelf, inderdaad in een winkelcentrum of eentje waarin van die foute BN'ers meelopen, zoals bijvoorbeeld Jeroen Post!
Wel vind ik het leuk om het op TV te zien. Vooral de kunstige mode met toeters en bellen (niet letterlijk natuurlijk ).

Laatst was er nog een documentaire over Victor&Rolf bij Close-up (Nederland 1) en ik vond het heel interessant te zien hoe ze te werk gaan en hoe het eindresultaat er uiteindelijk uit komt te zien. Je zag de collectie die ze hadden ontworpen voor hun parfum 'Flowerbomb'. Vind ze wel een tof duo. Niet dat ik al hun kleding mooi vind, maar dat hoeft ook niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 20:07
ZerO
ZerO is offline
Ik heb nog nooit een modeshow gezien maar ja he fashion week is natuurlijk iets te prijzig voor mij haha en dan nog kom je niet zomaar binnen.
Maar ja modeshows zijn tof en waarom hebben ze in Nederland geen Fashion tv stelletje cultuur barbaren
Verder hoop ik ooit eentje van McQueen bij te wonen
Oud 05-06-2005, 21:42
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jah
euh

tis niet zo dat je ff bij een modeshow van een 'bekende'' ontwerper binnen kunt lopen

je moet wel worden uitgenodigt..
Oud 08-06-2005, 01:06
Avelon
Avelon is offline
ja gaan er nog mensen naar de arnhem mode biennale?
ik wel nml
vet hip
Oud 08-06-2005, 10:37
kieviet
kieviet is offline
Citaat:
Avelon schreef op 08-06-2005 @ 02:06 :
ja gaan er nog mensen naar de arnhem mode biennale?
ik wel nml
vet hip
'k ga ook waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:54
crook
crook is offline
ik loop modeshows
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 12:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik loop weleens modeshow in de keuken. maar ik ben veeeeeel en veel te klein om ooit ook maar in aanmerking te komen voor een benadering van een moddellenbons. maarja. ehhh en ik heb weleens een modeshow gezien maar dat was voor harley davidson kleding
Oud 08-06-2005, 16:17
Greenleaf
Greenleaf is offline
Ik heb de show van Viktor & Rolf ook gezien, op tv weliswaar, maar ik vond hem echt geniaal. De Lente show was het volgens mij. Met het contrast tussen het roze en het zwarte, vond ik vooral mooi. Ik heb het gezien op FTV. En ik kijk vaak Fashion TV en dan zie je 24-7 shows.

Verder ben ik nooit naar een modeshow geweest. Ik zou wel graag een keer heen willen. En dan op de eerste rij naast Madonna en die Engelse (of Amerikaanse) tuthola, met dat verschrikkelijke haar en die grote zonnebril. En dan het liefst een show van Dior of Gucci.

Maar ik ben weleens een keer uitgenodigd voor een show. Een keer voor een show van Tommy Hilfiger voor zijn (toendertijd) nieuwe kledinglijn H. En een keer ben ik uitgenodigd voor een show van Abercrombie & Fitch. Beide waren in Amerika, dus om voor één show op en neer te reizen, lijkt me ook wel een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 16:23
Otis
Otis is offline
Citaat:
Greenleaf schreef op 08-06-2005 @ 17:17 :
.

Verder ben ik nooit naar een modeshow geweest. Ik zou wel graag een keer heen willen. En dan op de eerste rij naast Madonna en die Engelse (of Amerikaanse) tuthola, met dat verschrikkelijke haar en die grote zonnebril. En dan het liefst een show van Dior of Gucci.
anna wintour nitwit
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 19:27
Greenleaf
Greenleaf is offline
sorry

Hoe kon ik haar naam vergeten!?

Maar een V'sS show gaat er ook altijd wel in, vooral Carmen Kass en Fernanda Lima zijn toch wel erg !

Trouwens die blonde model, in die rode regenpak creatie, is een Nederlandse! Yfke Sturm, niet dat ze zo leuk is ofzo.
Ik heb het trouwens niet erg op met Gisele Bundchen en Naomi Campbell, arrogante mutsen dat ze zijn.

Ik zelfs een keer gezien dat Gisele werd aangevallen, terwijl ze over de runway liep, door anti-bont demonstranten. Ze trokken haar erover heen. Dikke chaos.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:16
schimmel
schimmel is offline
dat blonde mokkel en dat rode regenpak

you're welcome
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2005 @ 21:16 :
dat blonde mokkel en dat rode regenpak

you're welcome
DIE rode regenpak CREATIE
Oud 08-06-2005, 20:55
schimmel
schimmel is offline
oja
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:07
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Greenleaf schreef op 08-06-2005 @ 20:27 :
sorry

Maar een V'sS show gaat er ook altijd wel in, vooral Carmen Kass en Fernanda Lima zijn toch wel erg !

Trouwens die blonde model, in die rode regenpak creatie, is een Nederlandse! Yfke Sturm, niet dat ze zo leuk is ofzo.
Ik heb het trouwens niet erg op met Gisele Bundchen en Naomi Campbell, arrogante mutsen dat ze zijn.

Ik zelfs een keer gezien dat Gisele werd aangevallen, terwijl ze over de runway liep, door anti-bont demonstranten. Ze trokken haar erover heen. Dikke chaos.
oh wil je nou bewijzen dat je weet what's up in de modewereld
Oud 09-06-2005, 09:40
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Greenleaf schreef op 08-06-2005 @ 17:17 :
Ik heb de show van Viktor & Rolf ook gezien, op tv weliswaar, maar ik vond hem echt geniaal. De Lente show was het volgens mij. Met het contrast tussen het roze en het zwarte, vond ik vooral mooi. Ik heb het gezien op FTV. En ik kijk vaak Fashion TV en dan zie je 24-7 shows.

Maar ik ben weleens een keer uitgenodigd voor een show. Een keer voor een show van Tommy Hilfiger voor zijn (toendertijd) nieuwe kledinglijn H. En een keer ben ik uitgenodigd voor een show van Abercrombie & Fitch. Beide waren in Amerika, dus om voor één show op en neer te reizen, lijkt me ook wel een beetje overdreven.
Ja dat heb ik ook gezien. Je zag ook hoe ze zo'n collectie opzetten. GEWOON NET ZO ALS IK MN BV-PROJECTJE OPZETTE!! EENVOUDIG!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Greenleaf schreef op 08-06-2005 @ 20:27 :
sorry

jij moet haast wel gay zijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:30
crook
crook is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 09-06-2005 @ 10:57 :
jij moet haast wel gay zijn
goedzo mijnster, heel goed opgemerkt, knap hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:44
Verwijderd