Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2005 @ 17:38 :
Het is mij ook altijd een raadsel waarom religieuze teksten veel vaker dan gemiddeld samengaan met hele slechte en onoriginele muziek.
De muziek is van secundair belang aan de boodschap, vaak ook niet gemaakt uit liefde voor de stijl maar vanuit het kiezen van een 'hippe stijl' + dat middelmatige christelijke bandjes die het in et seculiere circuit nooit hadden gemaakt, vanwege het feit dat ze christelijk zijn al snel veel verder komen, omdat er minder competitie is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 22:02
missjackie
missjackie is offline
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
jaaaaa ik ben ook geweest!! was echt cooooooooooool alleen die laatste vond ik een beetje vreemd... over het algemeen houd ik niet erg van de muziek die er gedraaid word vooral veel rock enzo... maar die praiseband was echt weer super!!! verder leuke boysss leren kennen dusseeeeeeee mij dag kon niet meer stuk loveee yaaa aaaaaaaaaal kusjuh
Oud 16-06-2005, 09:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
dark*dizzie* schreef op 15-06-2005 @ 17:03 :
Die heeft toch 'Morgen doe ik het beter' geschreven?
Ja.
Oud 16-06-2005, 09:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2005 @ 17:38 :
Het is mij ook altijd een raadsel waarom religieuze teksten veel vaker dan gemiddeld samengaan met hele slechte en onoriginele muziek.
Ah. Bij Paul Colman was het dus net andersom, geweldige muziek met slechte tekst.
Oud 16-06-2005, 15:21
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-06-2005 @ 15:30 :
Verkopen ze daar nu eigenlijk ook bier?
dat ligt aan de arena, daar heeft de jongerendag niets mee te maken
Oud 16-06-2005, 15:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Impulse schreef op 14-06-2005 @ 20:43 :
ook flevo gangers hier ?
zeker!
maar das voor een ander topic
Oud 16-06-2005, 15:28
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Hanzz schreef op 15-06-2005 @ 20:43 :
ik ben er geweest, was de eerste keer dat ik kon, wou al wat vaker gaan, maar kwam er niet van.

ik vondt het in een woord geweldig.
ik ben al vrij zeker van mn geloof, dus aan de sprekers had ik niet zo heel veel, die hadden een vrij makkelijk praatje vond ik.
maar het samen zingen was wel heerlijk, vooral met een groep bekenden waar t super mee is, en artiesten waren ook geweldig

volgend jaar weer
ik vond kees kraayenoord juist een goede preek houden.
idd zeggen veel mensen waarom doet God niets, maar waarom doen wij niets. Dat werd even duideiljk onderstreept. Niet WWJD, maar WWWDFH, what will we do for Him? eg gewoon ronduit lullig dat ze voordat die klaar was al naar voren liepen maar dat had ik geloof ik al een keer gezegd.
Oud 16-06-2005, 15:32
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 15-06-2005 @ 15:38 :
Ik moet zeggen dat ik Paul Colman ook wel goed vond, al hou ik helemaal niet van die gospelpraiseherrie
wat ben jij voor iemand dan?
ontleed jezelf eens op dit forum
wie is idd je vader dan?
heet je binnendijk, esbach, wie hadden we nog meer?

en hoe heetje ook alweer, je moet eens je mond houden over relimuziek want je heb nog nooit geluisterd. zowiezo van alle populaire soorten muziek, rock r&b hiphop hardrock, metal, e.d. zijn net zulke goeie relicd's verkrijgbaar als securliere cd's striper zumbeispiel is relaxt
Oud 16-06-2005, 15:33
herbalpower
herbalpower is offline
EO jongerendag prachtig 30000 gelovigen bij elkaar, daar zou ik best een bommetje op willen gooien ik kan me geen beter doelwit bedenken.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:54
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 16-06-2005 @ 16:32 :
wie is idd je vader dan?

Prof. Dr. Selderhuis is al gezegd hoor
Oud 16-06-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 16-06-2005 @ 16:33 :
EO jongerendag prachtig 30000 gelovigen bij elkaar, daar zou ik best een bommetje op willen gooien ik kan me geen beter doelwit bedenken.
Er zijn ongeveer 10 miljoen gelovigen in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:24
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2005 @ 18:04 :
Er zijn ongeveer 10 miljoen gelovigen in Nederland.
What happened with good ol' ontkerkelijking?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 16-06-2005 @ 18:24 :
Die zet door met ongeveer 0,5 procentpunt minder gelovigen per jaar, als ik me niet vergis. En dat alles dankzij de hippies.

Van die conservatieve jeugd van tegenwoordig moeten we het in ieder geval niet hebben. -_-
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:42
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Reken eens uit, hoeveel jaar tot het absolute nulpunt?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:45
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2005 @ 21:37 :
Het stukje in de Volkskrant over de EO-Jongerendag maakte mij niet echt blij:

Meisje tegen premier Balkenende: 'U sluit compromissen, dat is niet goed. God kent geen compromissen.'
Balkenende: 'Ja, maar dat is de wet, we moeten samenwerken en iedereen respecteren.'
Jongen tegen Balkenende: 'Ik had liever dat hij helemaal alleen kon regeren en geen rekening hoefde te houden met anderen.'

Na tijdenlang alleen moslimfundamentalisten, is het goed er even aan herinnerd te worden dat er ook hele enge christenen zijn.
dat is idd wel heeel bout, maar goed, waarschijnlijk waren ze nog iets van twaalf jaar oud ofzo, en hadden ze geen idee hoe politiek in elkaar zat. ik had mij mss ook wel zoiets zien zeggen toen ik twaalf was.
Oud 16-06-2005, 17:51
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-06-2005 @ 20:57 :
De muziek is van secundair belang aan de boodschap, vaak ook niet gemaakt uit liefde voor de stijl maar vanuit het kiezen van een 'hippe stijl' + dat middelmatige christelijke bandjes die het in et seculiere circuit nooit hadden gemaakt, vanwege het feit dat ze christelijk zijn al snel veel verder komen, omdat er minder competitie is.
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Noem jij eens een paar christelijke bands die dat zo gedaan hebben.

dat kan je niet, omdat je zowiezo geen christelijke bands kent, dus waarom zeg je dan zoiets, en omdat dat ook niet het geval is.
En hoeveel christelijke bands zijn er niet met een seculier platenlabel. maar goed, das een beetje offtopic.
Oud 16-06-2005, 17:56
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
missjackie schreef op 15-06-2005 @ 23:02 :
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
jaaaaa ik ben ook geweest!! was echt cooooooooooool alleen die laatste vond ik een beetje vreemd... over het algemeen houd ik niet erg van de muziek die er gedraaid word vooral veel rock enzo... maar die praiseband was echt weer super!!! verder leuke boysss leren kennen dusseeeeeeee mij dag kon niet meer stuk loveee yaaa aaaaaaaaaal kusjuh
gelukkig voor jou, en jammer genoeg voor mij, wordt er niet vooral rock gespeelt maar gewoon van alles wat. Maar ik vond de newsboys wel goed, en dat rare, dat hoort gewoon bij die stijl. Vooral die gitarist was echt vaag, zat de hele tijd te poseren als iemand een foto maakte. met zijn volumemousse krullen. Maar goed, het publiek hield neit zo van hun muziek en als het publliek niet enthousiast is dan is het al veel minder leuk.
Oud 16-06-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 16-06-2005 @ 18:51 :
dat slaat dus echt helemaal nergens op. Noem jij eens een paar christelijke bands die dat zo gedaan hebben.

dat kan je niet, omdat je zowiezo geen christelijke bands kent, dus waarom zeg je dan zoiets, en omdat dat ook niet het geval is.
En hoeveel christelijke bands zijn er niet met een seculier platenlabel. maar goed, das een beetje offtopic.
Meisje, geloof me nou maar, dat is zo.
Er zijn enkele uitzonderingen zoals Delirious? en aanverwanten, zelfs enkele erg goede zoals Over The Rhine en Third Day, maar in een klasse daaronder zit erg veel (muzikaaltechnische) PULP.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 18:14
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Btw, ik zag dat op de homepage van scholieren.com dat er naar dit topic verwezen wordt, wat een eer

@ nare man en dergelijke: ik hoor net van iemand dat tourniquet heel goed is
http://www.tourniquet.net/media/contentAUDIO.php

immunity vector is een goed nummer, volgens die gast. (beetje naar onderen scrollen)
o, en microscopic view of a telescopic realm is ook goed

dat de drummer door een of ander blad favoriete artiest was ofzo, ik weet ook niet kijk maar, ik hou er zelf nie tmvan maar jullie mss wel.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 20:53
Verwijderd
Jij zegt tegen mij dat ik geen christelijke bands ken, maar zelf ken je TOURNIQUET niet eens?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 20:59
Verwijderd
Nu we het toch over christelijke bands hebben: Kamelot is best goed. Hoewel ze er niet zo dik bovenop leggen dat ze christelijk zijn en zichzelf ook niet verlagen tot het bezoeken van de EO-jongerendag.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 21:57
Donny must die
Donny must die is offline
ik heb liever islamitische bands
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 16-06-2005 @ 22:57 :
ik heb liever islamitische bands
Bestaan die dan?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:51
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
en hoe heetje ook alweer, je moet eens je mond houden over relimuziek
Als we datzelfde gaan doen in elke discussie waar iemand geen kennis van zaken heeft kunnen we het forum wel opdoeken.

Ik wel trouwens dan wel eens een gristelijk blackmetal of hardcore groep horen.
Oud 17-06-2005, 09:16
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-06-2005 @ 09:38 :
Bestaan die dan?
Ja Maken mooie muziek hoor

http://free.hostultra.com/~islamglobe/Nasheeds.htm
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Glory Days schreef op 16-06-2005 @ 21:56 :
Een trieste bedoening.
Want?

Ik vind het persoonlijk niks aan, en hou niet van soort christelijke gewauwel. Maar ja, sommige mensen vinden het leuk. Niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 10:26
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
wie is idd je vader dan?

en hoe heetje ook alweer, je moet eens je mond houden over relimuziek want je heb nog nooit geluisterd. zowiezo van alle populaire soorten muziek, rock r&b hiphop hardrock, metal, e.d. zijn net zulke goeie relicd's verkrijgbaar als securliere cd's striper zumbeispiel is relaxt
Wat ik voor iemand ben? n00b!Shame! Als je zoekt in dit topic weet je wie mijn vader is.
Oud 17-06-2005, 15:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 16-06-2005 @ 21:53 :
Jij zegt tegen mij dat ik geen christelijke bands ken, maar zelf ken je TOURNIQUET niet eens?
ken jij goede bands die schotse muziek spelen? Ik verdiep met toch niet in muziek waar ik niet van hou, en ik geef er dus ook geen oordeel over.

T ID schreef:
Citaat:
Ik wel trouwens dan wel eens een gristelijk blackmetal of hardcore groep horen.
er wordt mij verteld dat je op www.solidstate.com moet kijken, voorbeelden van goed bands zijn volgens iemand: kekal, slechtvalk of zao.
Zelf nooit gehoord maar veel plezier met de info

hasseltboy schreef:
Citaat:
Wat ik voor iemand ben? n00b!Shame!
ja srry, mss weer eens iets te rechtstreeks gevraagd.
maar moet ik me schamen of schaam jij je voor je zelf??

kan iemand mij vertellen hoe ik makkelijk meerdere quotes in een bericht kan stoppen?

Laatst gewijzigd op 17-06-2005 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 15:49
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Deze keer ben ik ook weer naar de EOjongerendag geweest . Vond het wel erg gezellig, maar de muziek&zo neit geweldig, alleen de Newsboys waren wel leuk (vond ik dan..). Vond het vorig jaar leuker met Third Day en Salvador.
Ook mis ik Henk Binnendijk nog steeds.
Oud 17-06-2005, 16:28
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ja ik ook wel, maar Kees Kraayenoord vind ik wel een goede vervanger. En hij kan ook zingen, is wel beter natuurlijk
third day vond ik vorig jaar niet zoveel aan, ook omdat ik vlakbij een paar kinderen stond die de hele tijd zaten te duwen. En dan word het er niet leuker op. En Salvador vond ik toen nog niet leuk maar nu wel, vooral I will dance like David dance is relaxt
lekker vrolijk. Maar ik vond de artiesten dit jaar veel beter. (behalve rachael lampa maar die was altijd nog beter dan die verschrikkelijke normal generation )
Oud 17-06-2005, 16:52
~Third Day~
~Third Day~ is offline
OK...eindelijk iemand die Normal Generation ook niet leuk vind Bij rachael lampa liep ik buiten rond... ik wist al dat ik het niet leuk zou gaan vinden...
Was m'n 3e Eojongerendag trouwens, 4 jaar geleden vond ik Tait ook wel leuk, alleen stond er toen-heel vervelend- een jongen op mn tenen te springen en met een vlaggetje op mn hoofd te slaan..
Ik ga trouwens ook naar Flevo....heb er echt zin in
Oud 17-06-2005, 17:20
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
haha, dat soort jongetjes ken ik, maar ik moet zeggen dat ik zelf soms ook weleens zon soort iemand ben, niet expres natuurlijk. Maar bij tait was ik er niet, toen was ik nog niet ingelijfd in de gospelwereld. Trouwens, daar heeft hij mij toe aangezet, was wel leuk, ik zat de jongerendag op tv te kijken, en toen hoorde ik het nummer Jesusfreak, en dat vond ik zo relaxt dat ik meteen aan mn broer vroeg of hij de cd daarvan had, en dat was de eerste (en niet de laatste!) gospelcd die ik luisterde. Ik vidn Jesusfreak trouwens nog steeds het beste nummer ooit gemaakt.
En ik heb aan dat nummer dus te danken dat ik nu christelijke muziek luister (daarvoor was ik nog in het elly&rikkert stadium )
En ik ga ook naar flevooooo!!
o mensen, wat heb ik daar zin in. vorig jaar was beter jonge, lekker spingen in het beschimmelde stro dat daar was neergelegd tegen wegzakken in de modderpoel waar het veld in was veranderd door alle regen, o wat stonk het, ongelooflijk, ik zat gewoon te springen om frisse lucht te happen
ik hoop dat het wat beter weer wordt dit jaar, al kon de regen de pret niet drukken
ga je voor eerste keer naar flevo?
Oud 17-06-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 17-06-2005 @ 16:23 :
ken jij goede bands die schotse muziek spelen? Ik verdiep met toch niet in muziek waar ik niet van hou, en ik geef er dus ook geen oordeel over.
?[/SIZE]
Nog even excuses over die opmerking dat ik geen chr. bands zou kennen graag.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 18:13
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 17-06-2005 @ 18:20 :
haha, dat soort jongetjes ken ik, maar ik moet zeggen dat ik zelf soms ook weleens zon soort iemand ben, niet expres natuurlijk. Maar bij tait was ik er niet, toen was ik nog niet ingelijfd in de gospelwereld. Trouwens, daar heeft hij mij toe aangezet, was wel leuk, ik zat de jongerendag op tv te kijken, en toen hoorde ik het nummer Jesusfreak, en dat vond ik zo relaxt dat ik meteen aan mn broer vroeg of hij de cd daarvan had, en dat was de eerste (en niet de laatste!) gospelcd die ik luisterde. Ik vidn Jesusfreak trouwens nog steeds het beste nummer ooit gemaakt.
En ik heb aan dat nummer dus te danken dat ik nu christelijke muziek luister (daarvoor was ik nog in het elly&rikkert stadium )
En ik ga ook naar flevooooo!!
o mensen, wat heb ik daar zin in. vorig jaar was beter jonge, lekker spingen in het beschimmelde stro dat daar was neergelegd tegen wegzakken in de modderpoel waar het veld in was veranderd door alle regen, o wat stonk het, ongelooflijk, ik zat gewoon te springen om frisse lucht te happen
ik hoop dat het wat beter weer wordt dit jaar, al kon de regen de pret niet drukken
ga je voor eerste keer naar flevo?
Jesusfreak is iid super Had hem een keer gehoord toen we een nacht weg gingen. Heel de nacht met volume maximaal geluisterd. Zo gaaf! En nu luister ik um nog elke dag!
Oud 17-06-2005, 18:43
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2005 @ 21:37 :
Het stukje in de Volkskrant over de EO-Jongerendag maakte mij niet echt blij:

Meisje tegen premier Balkenende: 'U sluit compromissen, dat is niet goed. God kent geen compromissen.'
Balkenende: 'Ja, maar dat is de wet, we moeten samenwerken en iedereen respecteren.'
Jongen tegen Balkenende: 'Ik had liever dat hij helemaal alleen kon regeren en geen rekening hoefde te houden met anderen.'

Na tijdenlang alleen moslimfundamentalisten, is het goed er even aan herinnerd te worden dat er ook hele enge christenen zijn.
nu weet je hoe gelijk hoe die ouders zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 20:38
Verwijderd
Ik heb een grondige hekel aan de EO, maar die jongerendag kan er op zich best mee door. Al zou ik er zelf voor geen goud naar toe gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 20:51
Verwijderd
ik ben te bekrompen voor een enorm jezusfeest en haat de EO en christelijke muziek :x
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 22:48
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2005 @ 18:31 :
Die zet door met ongeveer 0,5 procentpunt minder gelovigen per jaar, als ik me niet vergis. En dat alles dankzij de hippies.

Van die conservatieve jeugd van tegenwoordig moeten we het in ieder geval niet hebben. -_-
Ga je volgende EO jongerendag mee flyers over de evolutie theorie uitdelen? Die arme zieltjes moeten gered worden

Ben zelf 2 jaar geleden bij EO jongerenda geweest. Ik ben gillende weg gerend. Totaal niets voor mij
Oud 18-06-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-06-2005 @ 19:43 :
nu weet je hoe gelijk hoe die ouders zijn
Mijn broer heeft op een best strenge protestants-christelijke middelbare school gezeten en opvallend genoeg waren het daar eigenlijk helemaal niet de ouders die hun kinderen daartoe hadden aangespoord, die kinderen wilden het zelf. Ze waren in hun geloof veel extremer dan hun ouders.

Wijsheid komt toch met de jaren. Daarom zijn veel van die fanatieke radicale moslims tegenwoordig ook ongelooflijke pubers. Het gaat wel over als ze wat ouder zijn, een baan hebben, een relatie hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 11:51
JCG
JCG is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-06-2005 @ 12:43 :
Mijn broer heeft op een best strenge protestants-christelijke middelbare school gezeten en opvallend genoeg waren het daar eigenlijk helemaal niet de ouders die hun kinderen daartoe hadden aangespoord, die kinderen wilden het zelf. Ze waren in hun geloof veel extremer dan hun ouders.

Wijsheid komt toch met de jaren. Daarom zijn veel van die fanatieke radicale moslims tegenwoordig ook ongelooflijke pubers. Het gaat wel over als ze wat ouder zijn, een baan hebben, een relatie hebben.
Oud 18-06-2005, 12:48
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 16-06-2005 @ 18:24 :
de meeste christneen gaan nooit naar de kerk bidden niet etc maar geloven toch in god
nou ja zo zijn ze ook het beste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 13:14
Meninna
Meninna is offline
Woeeeeeeeeeeeeiiiiii ik ben ook geweest en t was echt heel gaaf!
Ik was natuurlijk wel weer een half uur te laat maar ik vond het heel gaaf. Ik zat op de tribune (vorige keer zat ik op t veld en dat was beter zicht en kon je naar voren rennen maar tribune is ook heel mooi om te zitten), en ik heb masterlijke foto`s *trots* .
Ik vond Rachel Lampa eigenlijk niet zo.. ik had verwacht dat ze meer oudere liedjes van haar vorige cd zou gaan zingen (het eerste nummer vond ik meteen de beste!), die nieuwe nummers vond ik minder goed.
En Newsboys op t einde!! WOWWWWWWW die waren zo vet! Echt goed gedaan ook om hun als laatste te doen!
Oud 18-06-2005, 13:19
Meninna
Meninna is offline
Trouwens zijn hier ook mensen die naar SoulSurivor zijn geweest?!
Oud 18-06-2005, 20:47
Topruler
Topruler is offline
jep een dagje

Topruler
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 21:43
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 17-06-2005 @ 18:47 :
Nog even excuses over die opmerking dat ik geen chr. bands zou kennen graag.
hierbij mijn welgemeende excuses voor mijn opmerking dat ik jij geen christelijke bands kent
zo goed?
Oud 18-06-2005, 22:08
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 10:10
poepdrol
poepdrol is offline
Christelijke bands zuigen
Oud 19-06-2005, 11:55
Topruler
Topruler is offline
Quote:
------------------------------------------------------------
Christelijke bands zuigen
------------------------------------------------------------

Als je alleen maar komt om dat te zeggen kun je beter ergens anders gaan spelen. Kom op zeg probeer in ieder geval een beetje niveau te houden op zo'n forum.

Topruler
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 16:59
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
Ragnar schreef op 14-06-2005 @ 21:19 :
Ja dat wil ik ook weleens weten, waarom geeft niemand antwoord op deze toch wel essentiele vraag?
nee
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 17:17
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
JCG schreef op 17-06-2005 @ 23:48 :
Ga je volgende EO jongerendag mee flyers over de evolutie theorie uitdelen? Die arme zieltjes moeten gered worden

Ben zelf 2 jaar geleden bij EO jongerenda geweest. Ik ben gillende weg gerend. Totaal niets voor mij
Gered? En wat levert dat dan op?
God ontkennen levert volgens mij niets op uiteindelijk. God erkennen,herkennen,bekennen des te meer.
Er bestaat een mierensoort waarvan wetenschappelijk bewezen is dat ze maar 8 centimeter ver kunnen kijken. Als deze mier een bospad oversteekt zegt zijn collega mier dat hij moet oppassen met oversteken anders komt hij onder de voetzool van de boswachter, waarop de mier zegt dat dat een onzinnige opmerking is omdat hij de boswachter zelf nog nooit gezien heeft. Boswachters bestaan gewoon niet!!!!!
Totdat de boswachter bovenop zijn kop staat en het te laat blijkt te zijn voor deze mier.
Je kunt natuurlijk proberen God te ontkennen maar volgens mij ben je dan hetzelfde als deze mier en kun je dus beter eerst zoeken en kijken en geheid ook vinden. Zoekt en gij zult vinden is voor mij absoluut de moeite waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten