Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 12:24
Olijf
Olijf is offline
Ik heb een stuk of vier echt goede vrienden en verder een aantal lui waar ik ook leuke dingen doe. Die laatste zie ik te weinig en deel ik te weinig mee om ze echt goede vrienden te noemen. Ik doe gewoon leuke dingen met ze en daar blijft het bij. Met die goede vrienden natuurlijk ook, maar daar kan ik tegelijkertijd ook goed mee praten en belangrijke dingen mee delen.

Verder heb ik óók 2 klasgenootjes waar ik dikke vriendjes mee ben geworden! Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn als we allemaal volgend jaar een andere opleiding gaan volgen. Geen idee hoe dat gaat uitpakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 12:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Olijf schreef op 14-06-2005 @ 13:24 :

Verder heb ik óók 2 klasgenootjes waar ik dikke vriendjes mee ben geworden! Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn als we allemaal volgend jaar een andere opleiding gaan volgen. Geen idee hoe dat gaat uitpakken.
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar ja, meestal groei je toch wel uit elkaar als je ergens anders gaat studeren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:32
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 14-06-2005 @ 13:26 :
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar ja, meestal groei je toch wel uit elkaar als je ergens anders gaat studeren.
Ja. WHY?!!!!
Naja, we zien het wel. En we kunnen er ook zelf voor zorgen dat het niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:39
Snuitermans
Snuitermans is offline
Einzelganger, hoewel ik een hechte groep mensen heb waar ik daadwerkelijk wat om geef. Daarnaast houd ik mijn kennissen in zekere mate ook wel te 'vriend'.
Oud 14-06-2005, 16:51
Fog
Fog is offline
ik ben liever alleen..

ik zie mn vriendje meestal ieder weekend tenzij hij varen is...
ik heb 2 "beste vriendinnen" die allebij ver weg wonen en ik dus ook niet zoveel zie...
ik heb nog een hele goede vriend maar we hebben allebij weinig tijd dus die zie ik ook niet zoveel...

ik ken wel veel mensen waar ik mee naar concerten en zo ga maar dat zijn niet echt goede vrienden waar ik alles mee bespreek oid...
Oud 14-06-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin, dat zou betekenen dat je vriendschap echt niets voorstelt. Ik heb zoveel vriendinnen die ver weg wonen (groningen, maastricht, buitenland) maar dat je elkaar niet dagelijks kunt zien betekent niet dat je uit elkaar hoeft te groeien.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:07
Verwijderd
ik heb één beste vriendin, en 2 goede vrienden. en nog 4 echte vriendinnetjes. ze kennen elkaar wel, maar ze gaan niet met elkaar om. ik ken wel veel mensen, maar dat zijn ook mensen die ik niet eens zo leuk vind

doordeweeks ben ik vaak alleen thuis, maar dat vind ik niet erg, in de weekenden ga ik LOS met vriendinnen hihihh,.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 02:56
Avelon
Avelon is offline
ik ben liever bij mensen. vooral als zij ook nooit wat hoeven te doen
Oud 18-06-2005, 03:58
Kevin D.
Kevin D. is offline
ik zit toch wel minimaal 1 keer week met me vrienden wat te drinken en te chillen, meestal iets vaker nog

of wat touren in de auto met walkietalkies

maar alleen zijn is op zijn tijd ook wel fijn
Oud 18-06-2005, 10:08
Verwijderd
ik heb best veel vrienden, veel kennen elkaar niet en zijn verschillend en daarom ben ik vaak ergens anders. en als ze me tegelijk claimen dan mix ik het en kennen ze elkaar ineens wel. alleen loopt dat niet altijd leuk af.
verder vind ik het ook heel fijn om alleen te zijn. met altijd mensen om me heen wordt ik gek. maar te lang alleen zijn kan ik ook niet tegen. ik ben doordeweeks zo'n 3 a 4 avonden weg, ergens heen.
verder heb ik heel veel kennissen die wel aardig zijn maar verder niet. een beetje hoi-doei contacten.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 10:33
655321
655321 is offline
Ik ken best nogal wat mensen waar ik heen kan als ik me verveel maar echte vrienden heb ik weinig. Vind ik ook niet nodig, je moet echt van iemand op aankunnen om het een vriend te kunnen noemen.
Ik hoef me in ieder geval nooit te vervelen en dat is wel relaxed want soms kan ik echt onwijs slecht tegen alleen zijn.
Oud 18-06-2005, 11:15
bij
bij is offline
Paar vriendinnen 4 ofzo , met andere (De niet echt goede) praat ik alleen een beetje. Vroeger was ik juist veel socialer dan nu .. hmm
Oud 18-06-2005, 11:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
Dat ligt helemaal aan je vriendschap af hoor.
Vorig jaar dacht ik ook dat het veel minder zou worden, en ondanks dat ik mijn beste vriendinnen minder zie dan toen we nog elke dag elkaar op school zagen zijn ze nog steeds mijn vrienden.
Je hoeft elkaar echt niet elke dag te zien om goede vrienden te zijn, als ik mijn vrienden elke dag zou zien dan zou ik denk ik gek van ze worden op een gegeven moment.
Oud 18-06-2005, 11:50
woezel
woezel is offline
ik kan het met veel mensen goed vinden, en met een paar (4 ofzo) beter dan anderen.
maar soms ben ik een echte loner maar dat snappen ze dan niet
Oud 18-06-2005, 16:04
nps
nps is offline
ja best wel, ik heb mijn feestgroepje met wie ik altijd feest, doordeweeks en ook in het weekend zit ik vaak bij anderen te chillen (een auto is het léukste wat er is, want anders ben ik er te lui voor.) ik sleep iedereen ook altijd overal mee naartoe dus mijn vriendengroepen mengen ook wel wat altijd leuk is.
ook ga ik nog met ene paar mensen van school goed om, 2 gaan mee uit en voor de rest nog een paar mensen bij wie we dan thuis gaan zitten ofzo. en dan heb ik nog losse gelegenheidsvrienden die ik 1x in de zoveel tijd zie.
maar alleen zijn kan ik ook zwaar relaxed vinden, en ik kan me alleen ook prima vermaken.

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 16:12
Nuck
Nuck is offline
Ja, heb wel een sociale lifestyle ja. Doe redelijk veel met vriendjes/vriendinnetjes van thuisthuis en clubgenootjes zie ik ook meerdere keren per week. Af en toe ook nog eens tijd vrijmaken voor het vriendje en iedereen is weer gelukkig. Ik kan trouwens ook prima alleen zijn, als ik eens een keer alleen moet eten is dat helemaal geen drama.
Oud 18-06-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Olijf schreef op 14-06-2005 @ 13:32 :
Ja. WHY?!!!!
Naja, we zien het wel. En we kunnen er ook zelf voor zorgen dat het niet gebeurd.
Drama-queens, ik hou ons wel bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 17:02
morango
morango is offline
ik ben soms wel graag alleen, maar niet al te vaak, want dan voel ik me eenzaam.
4 meisjes uit mijn klas zijn echt vriendinnen van me geworden waar ik ook veel mee doe (uitgaan, eten, chillen, winkelen).
Dan heb ik nog mijn allerbeste vriendin, die ik eigenlijk veel te weinig zie. maar toch als mijn beste vriendin beschouw, omdat zij mij denk ik het beste kent, ik veel met haar meegemaakt heb en ik gewoon ontzettend veel om haar geef.
Daarnaast ga ik elk weekend met een groepje (jongens) uit , of we kijken een filmpje, maar eigenlijk behalve 2 jongens (waarvan er een mijn beste vriend is) bespreek ik niet zoveel persoonlijke dingen, maar is het meestal wel onwijs gezellig, lachen en zuipen we.
en verder ken ik nog een hele hoop mensen, die voor af en toe gezellig zijn, maar ik niet snel echt mee zal afspreken.
Oud 19-06-2005, 11:41
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 18-06-2005 @ 18:00 :
Drama-queens, ik hou ons wel bij elkaar.
Jij?

We blijven bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:17
Verwijderd
Ik heb geen sociale lifestyle, heb twee vriendinnen en voor de rest een hoop mensen die ik ken van school, maar dat zijn niet echt vrienden ofzo.
En zo is het eigenlijk altijd wel zo geweest, nooit veel vrienden gehad en heb er eigenlijk ook niet zo heel veel behoefte aan, moet ik zeggen. Ik houd niet zo van mensen en de mensen die van mij houden zijn meestal dronken, dus ja.

Oh en ik spreek nauwelijks af met vrienden, ik vermaakt me zo ook wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 21:41
merels
merels is offline
Ik heb drie hele goede vriendinnen waarvan één die er wel 'boven uit' springt. Verder heb ik een aantal vrienden en wat losse kennissen. Ik ga met veel verschillende groepen om wat betekent dat ik niet met één groep heel hecht ben. Ik houd wel van mensen om mij heen, maar als ik dan soms ik een groep ben oid wil ik daar wel bij zijn maar dan wel alleen, dat ik bij wijze van spreken verderop ga zitten en wat rondkijk.
Oud 19-06-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-06-2005 @ 23:56 :
Ja, ik ben een trieste einzelganger. Dus ik doe bijna alles in m'n eentje. Shoppen, concerten gaan etc. En dan word ik altijd raar aangekeken omdat ik alleen ben, en dan durf ik eigenlijk niet meer.
Maar gelukkig heb ik wel een dude die lief voor me is.
Trim je bent een antiheld en daarom ben je gaaf .

Eh nee ik heb geen sociale lifestyle. Ik douche me niet genoeg daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 23:03
Skilly
Skilly is offline
Vuindt mezelf niet echt sociaal. Ik heb 4 beste vriendinnen hier in Nederland and that's it. EN 4 in Curaçao.

Ik hou niet echt van drukke mensen en omdat de meeste mensen van mijn leeftijd wel drukkerig is heb ik dus niet veel vriendinnen. Ben wel sociaal tegen rustige types.
Oud 20-06-2005, 00:19
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 19-06-2005 @ 23:45 :
Trim je bent een antiheld en daarom ben je gaaf .

Eh nee ik heb geen sociale lifestyle. Ik douche me niet genoeg daarvoor.
Ik vind het wel heldhaftig om in je eentje naar een concert te gaan en als je voor de muziek gaat wat is er dan raar aan?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 00:20
Verwijderd
Oh ik had nog niet echt gereplyd hier
Ik ben wel sociaal maar ook asociaal want ik maak veel ruzie en ik ben gemeen, gelukkig heb ik vrienden die dat kunnen handlen en een aantal is zelf ook gemeen en ruziezoekerig, ik word gek als ik twee dagen niemand gezien hebt maar dat komt nooit voor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 11:12
Susanne
Susanne is offline
ik vind zelf dat ik best wel sociaal ben, ik word niet gek als ik twee dagen geen vrienden zie, soms vind ik het wel lekker om alleen te zijn.... maar vaak komt dat niet voor! Er zijn hier altijd wel mensen, of vrienden van mijn broer, of van mij en laura... ik vind het frustrerend om op bijv. zaterdagavond thuis te zitten als de rest aan het feesten is, helaas komt dat nog wel eens voor
ohja en ik maak niet veel ruzie, als ik wel ruzie heb maak ik het zo snel mogelijk weer goed, en als dat niet lukt ga ik die mensen ontwijken kansloos maarja, zo sociaal ben ik dus...
Oud 20-06-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 20-06-2005 @ 01:19 :
Ik vind het wel heldhaftig om in je eentje naar een concert te gaan en als je voor de muziek gaat wat is er dan raar aan?
doe ik vaak,ivm vrienden die "mijn" muziek niet diggen.
uhm,en verder ben ik wel sociaal enzo,al kan ik soms wat teruggetrokken op mezelf zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:19
vixen
vixen is offline
Ik heb een paar goede vrienden/vriendinnen. Het is allemaal op 1 hand te tellen. Voor de rest een zooi kennissen/mensen van school/mensen uit Nijmegen. En mn vriendje heb ik ook nog.
Ze kunnen allemaal best met elkaar opschieten geloof ik, dus nergens problemen.
Ohmaar, ik hou er niet zo van om alleen te zijn.
Oud 21-06-2005, 14:22
JJ13
JJ13 is offline
ik zie mn vrienden niet elke dag, mn vriendje zie ik wel vaak, maar als ik mn vrienden zie is t wel altijd leuk. ik vind t niet erg om mn vrienden een week niet te zien.
Oud 21-06-2005, 19:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 20-06-2005 @ 23:55 :
uhm,en verder ben ik wel sociaal enzo,al kan ik soms wat teruggetrokken op mezelf zijn.
quoted for truth.
Oud 21-06-2005, 19:39
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 20-06-2005 @ 23:55 :
quoted fer double-truth
Oud 23-06-2005, 03:45
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik zie h0mies veel, vriendin en andere groepen waarmee ik hang + mensen die ik overal tegenkom, dan nog shop0wners waarmee ik hang en hiphopcrews.
Oud 24-06-2005, 19:57
TiM
TiM is offline
kzit wel vaaka lleen op mn kamer achter msn. Maar kan ook heel de week met vrienden/vriendinnen zijn ofzo. ^^
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 20:23
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
TiM schreef op 24-06-2005 @ 20:57 :
kzit wel vaaka lleen op mn kamer achter msn. Maar kan ook heel de week met vrienden/vriendinnen zijn ofzo. ^^

hoi ik woon ook in de gemeente oosterhout
Oud 24-06-2005, 20:25
TiM
TiM is offline
ey cool waar ergens?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:25
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Uhm, meestal zie ik mn vrienden in het weekend.
Ik heb absoluut geen behoefte om andere mensen te leren kennen.
Oud 27-06-2005, 17:27
Kreator
Kreator is offline
ik ben elke dag wel overal en nergens om met mensen te blowen en/of zuipen
Oud 28-06-2005, 00:16
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Kreator schreef op 27-06-2005 @ 18:27 :
ik ben elke dag wel overal en nergens om met mensen te blowen en/of zuipen
Dat maakt je niet sociaal, dat maakt je eerder een beetje junkie of zo.
Oud 28-06-2005, 08:09
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik spreek regelmatig af met vrienden. een paar vriendinnen heb ik via werk leren kennen en zijn nu meer vriendinnen dan collega's. verder heb ik een vriendinnengroepje van de middelbare school <3 en 84duizend mensen die ik alleen tegenkom met uitgaan, dus dat zijn kennissen of vage bekenden. verder heb ik 2goede vrienden die ik weinig zie omdat ze niet in de buurt wonen. en een hottie die ik regelmatig zie&spreek.
ik vind het soms erg fijn om alleen te zijn en een boekje te lezen. dan neem ik ook lekker mn telefoon niet op. zo.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 08:48
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 28-06-2005 @ 01:16 :
Dat maakt je niet sociaal, dat maakt je eerder een beetje junkie of zo.
in elk geval een sociale junkie
Oud 30-06-2005, 20:16
Verwijderd
nee ben altijd alleen. Heeft te maken met mijn dwangbuis enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:16
tuttebel
tuttebel is offline
het is slecht gesteld met mijn humor..ik moet bij bijna elke reactie van hem lachen.
Oud 30-06-2005, 20:18
Verwijderd
whahahahahah maakt niet uit. Als ik maar lach
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:55
annetjuh
annetjuh is offline
ik ga sociaal om met leuke mensen
Oud 30-06-2005, 22:16
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik heb niet onwijs veel vrienden, zit wel vaak alleen maar heb ook dagen van, C'mon! Laten we es wat leuks met vrienden doen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:31
blacky
blacky is offline
ach redelijk sociaal.....ga meestal wel zo'n 3 tot 4 keer per week met mensen chillen, maar het is ook wel eens lekker om alleen thuis te zijn....ff geen anderen om je heen.
Oud 30-06-2005, 23:34
Otis
Otis is offline
Citaat:
blacky schreef op 01-07-2005 @ 00:31 :
ach redelijk sociaal.....ga meestal wel zo'n 3 tot 4 keer per week met mensen chillen, maar het is ook wel eens lekker om alleen thuis te zijn....ff geen anderen om je heen.
Mijn paardje heet blacky
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 12:04
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik ben behoorlijk sociaal denk ik.Heb 2 allerbeste vriendinnen waar ik het liefst bij ben.Dan nog een beste vriend (die nu helaas verliefd is op me) en nog een heel goeie vriendin.Daarnaast een bende die ik beschouw als 'vrienden',vaak mee omga maar minder mee deel.Dan nog verschillende groepen 'bekenden' op verschillende plaatsen(dus mensen die ik telkens weer tegenkom) die me bij naam kennen en waar ik vaak praatjes mee maak.Dan nog wat heel vaag bekenden waar ik ooit in een ver verleden wat mee heb meegemaakt.gaat meestal niet verder van 'hey,hoe gaat het nog'...'goed hoor,met jou?'...'ook goed,dag...'
ben graag af en toe es alleen,maar als dat te lang wordt dan word ik helemaal gek,khou van een drukke agenda.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:58
one.
one. is offline
Een groepje van ongeveer 8 personen waarmee ik in elke pauze omga, zitten in mn klas, en 2 personen die ik echt goed ken.
Oud 01-07-2005, 18:33
Haligh
Haligh is offline
kan het wel met een hoop mensen vinden.
op school is er eigenlijk maar 1 persoon waar ik het heel goed mee kan vinden. voor de rest ga ik om met een stel van mijn oude school en met mensen die ik van andere dingen ken.
leer opzich wel vaak nieuwe mensen kennen.

ik ben wel een loner soms, maar heb wel veel aandacht nodig.
liefste van een paar bijzondere mensen of m'n band.
Reageren

Regels voor berichten