Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 21:58
Verwijderd
Absoluut niet. Ik wil niet meer! Ik moet de zesde nog en ik ben het ZO ZAT. Ik wil iets leuks doen. ARGH!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 10:35
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Absoluut niet. Ik wil niet meer! Ik moet de zesde nog en ik ben het ZO ZAT. Ik wil iets leuks doen. ARGH!!
Haah gelukkig ben ik dus nie de enigste die school KUT vind!!!!!!!
Oud 28-07-2002, 17:18
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Haah gelukkig ben ik dus nie de enigste die school KUT vind!!!!!!!
zijn er dan mensen die met plezier naar school gaan? where is this world coming to......???
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 18:40
Miess
Miess is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

puberaal gedrag zeg... Huiswerk maak je voor jezelf, niet voor de leraar.
goed zo! Ik controleer zelf ook nooit het huiswerk van mijn leerlingen, je mag van mij gerust ook je huiswerk niet maken. Alleen dan niet klagen als je een slecht cijfer haalt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 18:43
Miess
Miess is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Leraren werken harder dan je denkt hoor.
Inderdaad. Leerlingen (en nog meer mensen die er niks vanaf weten) denken dat docenten hun geld verdienen met alleen maar even voor de klas dansen en dat ze full-time worden betaald voor 20 uurtjes werk. Maar wat denk je van vergaderingen, les-voorbereidingen, nakijken, proefwerken maken enz.??
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 19:56
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Kom op!
De vakantie is net begonnen!
Ik hoef pas over 5 weken weer
Oud 29-07-2002, 11:37
C5C5C
C5C5C is offline
Ik heb echt nog geen zin om naar school te gaan
Oud 30-07-2002, 12:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Miess schreef:

Inderdaad. Leerlingen (en nog meer mensen die er niks vanaf weten) denken dat docenten hun geld verdienen met alleen maar even voor de klas dansen en dat ze full-time worden betaald voor 20 uurtjes werk. Maar wat denk je van vergaderingen, les-voorbereidingen, nakijken, proefwerken maken enz.??
Het lijkt me een rotbaan. Je weet zoieso al dat heel de klas je haat, je enigste steun kun je nog vinden bij andere leeraren. Je moet de gekste dingen verzinnen om de klas te handhaven wat dus niet lukt. En dan nog es, je word slecht betaalt.
Vind je het gek dat er leraren tekort is? Ik niet hoor.
Oud 30-07-2002, 15:07
maryana
maryana is offline
ik heb heel erg zin om weer naar school te gaan
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:22
sublime
sublime is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

zijn er dan mensen die met plezier naar school gaan? where is this world coming to......???
school = wat je er zelf van maakt hoor... als je er al heen gaat met het idee dat ut kut is is het ook kut. en als je leraren gaat pesten zullen zij waarschijnlijk ook niet veel doen om het leuker te maken... vind school niet erg, behalve als mn rooster niet meewerkt en ik 16 tussenuren heb... das wel zwaar ktu, maar verder... vind geen van de vakken echt hel, en er is maar 1 leraar die ik echt haat... maar die zn hersenen zijn letterlijk in rook opgegaan en tis erg tijd voor vervroegd pensioen

maar verder, door naar school te gaan heb je wel de kans om te gaan studeren enzo en daar doen we het voor

bovendien, wees blij dat je naar school kunt...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:43
moucie
moucie is offline
jah ik heb eigenlijk best wel zin om weer te gaan niet voor de school zelf maar gewoon dat is alweer een jaartje dichterbij mn vervolg opleiding. dan ga ik tenminste iets studeren wat ik ECHT leuk vind en niet die saaie HAVO die ik nu doe
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Het lijkt me een rotbaan. Je weet zoieso al dat heel de klas je haat, je enigste steun kun je nog vinden bij andere leeraren. Je moet de gekste dingen verzinnen om de klas te handhaven wat dus niet lukt. En dan nog es, je word slecht betaalt.
Vind je het gek dat er leraren tekort is? Ik niet hoor.
jouw kijk tegenover leraren is zeer kortzichtig. Je denkt stoer te zijn door leraren te pesten, terwijl de meesten gewoon lachen om jouw gedrag. Ze sturen je eruit. Dat doet hun niks en jou ook niet, want je bent een held. Leraren zullen het toch altijd van domme kortzichtige mensen winnen.
Oud 04-08-2002, 21:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

kijk als je eenmaal voor je eigen studie kunt kiezen zul je waarschijnlijk iets kiezen dat je leuk vind. En raad eens, ja dan ga je best met plezier naar school.
Oud 04-08-2002, 21:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Miess schreef:

les-voorbereidingen
even ter illustratie.

Wanneer ik aan mijn stageklas een sportles geef van een uur, ben ik daar ook minstens een uur mee bezig om alles voor te bereiden. Ja zoiets zet je op papier. Dit wordt wel makkelijker, maar toch.
Oud 04-08-2002, 23:27
rockyj
rockyj is offline
Ik heb dit jaar me examenjaar en daar heb ik weinig zin in. Ik kan eigenlijk niet wachten tot het voorbij is
Oud 05-08-2002, 09:16
Verwijderd
nee.
'k heb geen zin in de schijnbaar eindeloze saaie dagen en zie op
tegen m'n nieuwe klas.

hoewel ik me nu ook veel verveel
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 09:35
Kat
Kat is offline
hmm, k wil eerst nog wel ff vakantie enzo, 5 havo lijkt me zwaar kut, maar ik ga er iet heel erg mee zitten om weer naar school te gaan hoor. ik moet met een beetje geluk/pech (ligt er een beetje aan hoe je/ik het zie(t)) nog 3 jaar (vwo hierna)...
Oud 05-08-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
hmm, k wil eerst nog wel ff vakantie enzo, 5 havo lijkt me zwaar kut, maar ik ga er iet heel erg mee zitten om weer naar school te gaan hoor. ik moet met een beetje geluk/pech (ligt er een beetje aan hoe je/ik het zie(t)) nog 3 jaar (vwo hierna)...
straks kom ik nog bij jou in de klas
over 1 jaar dan hč
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 10:18
Kat
Kat is offline
Citaat:
marianne22 schreef:

straks kom ik nog bij jou in de klas
over 1 jaar dan hč

ow jij gaat nou naar 4vwo ofnie? jah, as alles goedgaat kom ik dan in 5vwo bijjou in de klas
Oud 05-08-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

ow jij gaat nou naar 4vwo ofnie? jah, as alles goedgaat kom ik dan in 5vwo bijjou in de klas
moeten jullie wel het zelfde profiel gekozen hebben
ow, en kat, op vwo is duits1 en frans1 verplicht he!

Maar ff ontopic, ik begin eigenlijk steeds meer zin in school te krijgen. Ik zit nu al een maand thuis me te vervelen...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:34
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

moeten jullie wel het zelfde profiel gekozen hebben
ow, en kat, op vwo is duits1 en frans1 verplicht he!

Maar ff ontopic, ik begin eigenlijk steeds meer zin in school te krijgen. Ik zit nu al een maand thuis me te vervelen...
mjah, dat klopt wel een beetje...
ehh...
marianne22, doe jij toevallig N&G met m&O?
en moet je per see frans1 en duits1 hebben? das toch ergens ook wel een probleem... ik heb nu geen duits.... ik geloof dat ik nog maar even lekker vakantie ga houwen, volgend jaar moet ik zo te zien nog wat duits inhalen rond deze tijd....zucht....
Oud 05-08-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

ehh...
en moet je per see frans1 en duits1 hebben? das toch ergens ook wel een probleem... ik heb nu geen duits.... ik geloof dat ik nog maar even lekker vakantie ga houwen, volgend jaar moet ik zo te zien nog wat duits inhalen rond deze tijd....zucht....
Je kan ook dit jaar al actief duits met mij mee gaa volgen, maar volgens mij is het ook zo dat duits1 op vwo hetzelfde is als duits2 op havo.
ow, en marianne hoeft niet per se M&O te hebben, had ik toch ook niet... en jij had geen duits, en jij hebt geen wb2 en na2 en ik heb komend jaar geen bio meer... en toch zitten we bij elkaar in de klas
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

ehh...
ik hoef nog niet te kiezen
maar waarschijnelijk wordt 't wel n&g ja anders e&m denk ik...
Maar 'k heb nog een jaar om 't kiezen dus ja je weet 't maar nooit

je hebt op 't vwo idd. frans1 en duits 1 in 't algemene deel..
maar volgens mij was 't op havo verschillend wat die 1 betekent
iig = dat leesvaardigheid

Vleermuissie schreef:
Citaat:
Je kan ook dit jaar al actief duits met mij mee gaa volgen, maar volgens mij is het ook zo dat duits1 op vwo hetzelfde is als duits2 op havo.
dat dacht ik dus ook

Vleermuissie schreef:
Citaat:
Ik zit nu al een maand thuis me te vervelen...
ik verveel me ook maar nog geen maand (was 5 dagen v.d. 2e week weg, en de 3e week )
maar ik heb dus nog 3 weken te gaan hiero

MAar ja: vind 'k toch beter dan school

kat schreef:
Citaat:
ow jij gaat nou naar 4vwo ofnie?
jep natuurkant met latijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:

*verhaal*
op havo is frans1/duits1 spreken en luisteren

maar je gaat nu nauur doen, dan kan je toch volgend jaar niet E&M gaan doen, als je dit jaar natuur hebt gekozen, kan je toch volgend jaar alleen maar uit N&G en N&T kiezen?

ik hoef me nog maar een week (in totaal) te vervelen hier, ik ga lekker nog 2 weken weg
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:

op havo is frans1/duits1 spreken en luisteren
ah

Citaat:
maar je gaat nu nauur doen, dan kan je toch volgend jaar niet E&M gaan doen, als je dit jaar natuur hebt gekozen, kan je toch volgend jaar alleen maar uit N&G en N&T kiezen?
nee. je moet wel gs. inhalen als je daar heenwilt maar verder niet. Van maatschappij overstappen naar natuur kan echter niet.

[/quote]
ik hoef me nog maar een week (in totaal) te vervelen hier, ik ga lekker nog 2 weken weg
[/QUOTE]

leuk
waarheen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:

nee. je moet wel gs. inhalen als je daar heenwilt maar verder niet. Van maatschappij overstappen naar natuur kan echter niet.
ow, dat wist ik niet. op havo kan je alleen van N&T overstapen naar N&G als je bio hebt
en van C&M naar E&M zou ook wel kunnen denk ik, maa van N&G/N&T naar C&M/E&M kan volgens mij niet, als je echt van N&T/N&G naar C&M/E&M wil, moet je de 4e gewoon nog een keertje doen
Citaat:

leuk
waarheen?
zuid frankrijk
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:

, als je echt van N&T/N&G naar C&M/E&M wil, moet je de 4e gewoon nog een keertje doen

Citaat:
zuid frankrijk
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:

idd...
mja, niks aan te doen, behalve goed nadenken voor je kiest
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:02
Verwijderd
Wat op 21/7 al weer willen beginnen
Neuh vind 21/8 vroeg genoeg. Begin wel al weer lui te worden
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Wat op 21/7 al weer willen beginnen
Neuh vind 21/8 vroeg genoeg. Begin wel al weer lui te worden
wie moest er op 21/7 alweer beginnen?
Dat kan volgens mij niet eens, want dat zou dan 2 weken geleden zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:30
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik heb echt zinnnn in school....
kwil zelf lerares worden en tsjah dan moek wel naar school ook
maar kben ook gewoon bored
Oud 05-08-2002, 15:00
Verwijderd
Ik ga nu naar het gymnasium, en ben wel benieuwd naar mijn klasgenoten.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:

wie moest er op 21/7 alweer beginnen?
Dat kan volgens mij niet eens, want dat zou dan 2 weken geleden zijn...
Neuh...de topicopener zegt dat i wel weer naar school zou willen. Het was toen 21/7
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:49
Angeles
Angeles is offline
Jaaa, ik heb wel zin. Ik ga lekker alleen maar leuke vakken volgen het komende jaar, stage lopen, scriptie schrijven. Maar eerst ga ik nog op vakantie, ik ga een beetje laat dit jaar (17 augustus).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Neuh...de topicopener zegt dat i wel weer naar school zou willen. Het was toen 21/7
owww, k had weer te snel gelezen...
en de 25e ga ik pas weer naar school... das een maad eerder als 21/7...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:09
mar87
mar87 is offline
'kheb 'r best wel weer veel zin in ja, kom in een nieuwe klas dus nieuwe mensen leren kennen, gewoon leuk, 'kheb de boeken ook al gekregen dus, en thuis doe ik ook niet veel bijzonders meer, gewoon gezellig op school. 'k kom wel in de 2e fase die volgesn heel veel zo heeel errug zwaar is maar dat zal 'k nog wel weer zien
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:46
MeJulie
MeJulie is offline
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel zin om weer te beginnen!! Ik wou in de 4e van de havo al heen, maar toen moest ik nog een jaar!
Maar nu ga ik eindelijk! Ik heb zo'n zin!!!

MeJulie
Oud 06-08-2002, 13:58
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Neuj. Totaal geen zin. Het enigste was het een beetje spannend zal maken is dat ik in het eindexamen jaar van 't VWO zal zitten.

Volgend jaar, als ik ga studeren, zal ik vast wel heel veel zin hebben
Oud 06-08-2002, 14:03
BBEM
BBEM is offline
tuurlijk niet
Oud 06-08-2002, 16:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ikke wel. Het wordt vast een boeiend jaar met veel veranderingen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:00
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Morgan schreef:
ik heb hetzelfde, en dat moet ik eerst de 5e ook nog doen..
zucht.. school sucks
Oud 06-08-2002, 22:16
Verwijderd
Nee, ik heb ook helemaaaaal geen zin. En ik ben ook blijven zitten, dus extra feest.. Blegh.
Ik moet de week van de 19e weer naar school, dus (voor mn gevoel) best snel weer.

Woah en als je je dan bedenkt dat je dan nog een heeel jaar voor je hebt liggen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:11
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Hehe, wij hebben hier laat vakantie gekregen, dus ik hoef 1/2 September o.i.d. pas weer te beginnen.

Maar ik zie er niet tegen op ofzo, het moeilijkste jaar (5VWO) heb ik nu gehad, nog een (kort) jaar, met iets om naar toe te werken, namelijk het eindexamen. Wel jammer dat een heleboel bekenden van school zijn, nl. de leeftijdgenoten in HAVO5..
Oud 13-08-2002, 20:12
Verwijderd
hmm neej nie zoveel zin in, ik vind vakantie heerlijk: uitslapen, nixen, werken, elke aaf laat naar bed....

opzich is men opleiding ook wel relaxt, weinig les enzow, maar toch wel een hoop gezeik en men klas is ook nie echt gezelliej..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:32
Verwijderd
zin? ik heb nog maar 6 weken vakantie gehad en over drie weken moet ik al weer beginnen. t'is dan wel het laatste jaar, maar het is nog wel een heel jaar op die saaie k*tschool
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:08
ssjpan
ssjpan is offline
jaaaaaa, ik wil weer naar school vakantie is zooo saai (meestal dan)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:31
simple creed
simple creed is offline
ik heb helemaal geen zin in school
ik moet maandag beginnen
maar ik ga naar een ander niveau
ik ken daar niemand
ben nog niet genoeg uitgerust deze vakantie
voel me nog niet fit genoeg om weer te beginnen
nou ja we zien wel hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 16:21
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
ik moet morgen ook weer beginnen...heb er ook helemaal geen zin in, want ik ben ongeveer anderhalf jaar niet naar school geweest ofzo...zal wel weer ff wennen wezen..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:09
M-King
M-King is offline
Ik heb er best wel weer zin in,... na zo'n 7 weken ben ik vakantie eigenlijk ook wel weer zat... (Dat zal na de eerste 2 dagen school wel weer anders zijn )
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:10
Vinzz
Vinzz is offline
na havo 3 zelfs -> geldt als mavo diploma
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten