Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vind je het gek dat er leraren tekort is? Ik niet hoor.
||
Citaat:
![]() maar verder, door naar school te gaan heb je wel de kans om te gaan studeren enzo en daar doen we het voor ![]() bovendien, wees blij dat je naar school kunt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wanneer ik aan mijn stageklas een sportles geef van een uur, ben ik daar ook minstens een uur mee bezig om alles voor te bereiden. Ja zoiets zet je op papier. Dit wordt wel makkelijker, maar toch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() over 1 jaar dan hč ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow, en kat, op vwo is duits1 en frans1 verplicht he! Maar ff ontopic, ik begin eigenlijk steeds meer zin in school te krijgen. Ik zit nu al een maand thuis me te vervelen... |
![]() |
||
Citaat:
ehh... marianne22, doe jij toevallig N&G met m&O? en moet je per see frans1 en duits1 hebben? das toch ergens ook wel een probleem... ik heb nu geen duits.... ik geloof dat ik nog maar even lekker vakantie ga houwen, volgend jaar moet ik zo te zien nog wat duits inhalen rond deze tijd....zucht....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow, en marianne hoeft niet per se M&O te hebben, had ik toch ook niet... en jij had geen duits, en jij hebt geen wb2 en na2 en ik heb komend jaar geen bio meer... en toch zitten we bij elkaar in de klas ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar waarschijnelijk wordt 't wel n&g ja ![]() Maar 'k heb nog een jaar om 't kiezen dus ja je weet 't maar nooit je hebt op 't vwo idd. frans1 en duits 1 in 't algemene deel.. maar volgens mij was 't op havo verschillend wat die 1 betekent ![]() iig = dat leesvaardigheid Vleermuissie schreef: Citaat:
![]() Vleermuissie schreef: Citaat:
![]() ![]() maar ik heb dus nog 3 weken te gaan hiero MAar ja: vind 'k toch beter dan school ![]() kat schreef: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je gaat nu nauur doen, dan kan je toch volgend jaar niet E&M gaan doen, als je dit jaar natuur hebt gekozen, kan je toch volgend jaar alleen maar uit N&G en N&T kiezen? ik hoef me nog maar een week (in totaal) te vervelen hier, ik ga lekker nog 2 weken weg ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
[/quote] ik hoef me nog maar een week (in totaal) te vervelen hier, ik ga lekker nog 2 weken weg ![]() [/QUOTE] ![]() ![]() waarheen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en van C&M naar E&M zou ook wel kunnen denk ik, maa van N&G/N&T naar C&M/E&M kan volgens mij niet, als je echt van N&T/N&G naar C&M/E&M wil, moet je de 4e gewoon nog een keertje doen Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
'kheb 'r best wel weer veel zin in ja, kom in een nieuwe klas dus nieuwe mensen leren kennen, gewoon leuk, 'kheb de boeken ook al gekregen dus, en thuis doe ik ook niet veel bijzonders meer, gewoon gezellig op school. 'k kom wel in de 2e fase die volgesn heel veel zo heeel errug zwaar is maar dat zal 'k nog wel weer zien
|
![]() |
|
Neuj. Totaal geen zin. Het enigste was het een beetje spannend zal maken is dat ik in het eindexamen jaar van 't VWO zal zitten.
Volgend jaar, als ik ga studeren, zal ik vast wel heel veel zin hebben ![]()
|
![]() |
Hehe, wij hebben hier laat vakantie gekregen, dus ik hoef 1/2 September o.i.d. pas weer te beginnen.
![]() Maar ik zie er niet tegen op ofzo, het moeilijkste jaar (5VWO) heb ik nu gehad, nog een (kort) jaar, met iets om naar toe te werken, namelijk het eindexamen. Wel jammer dat een heleboel bekenden van school zijn, nl. de leeftijdgenoten in HAVO5..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheďsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |