Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb Red Alert en Command & Conquer weer geïnstalleerd.. maar bij Red Alert werken bewaarde savegames niet meer
![]() ![]() Theme Hospital ga ik ook nog eens installeren, goed idee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(dat is het ![]() heb je al die compatibiliteits modus geprobeerd, of zit die niet in W2K??
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 23:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Monkey Island 1 en 2, Commander Keen 1-6, Empire Soccer '94, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Goblins, Doom 1 en 2, Quake, Duke Nukem 3D, enz .. aaaaaaaahh, de goede oude tijd
![]() Maar ik speel ze nu niet meer .. wel heb ik lxDoom met aangepaste mod's een jaartje of 2 geleden onder Linux in een apart venstertje gespeeld (en daarbij MP3'tjes afgespeeld, terwijl de effecten van het spel nog hoorbaar waren). Dat vond ik toen wel ff geinig ![]() Moet ik binnenkort nog eens doen, is geinig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Master of Orion heeft wel wat weg van de Civilisation-reeks, maar dan in de ruimte. Je koloniseert planeten, bouwt een vloot, handelt, doet aan diplomatie, doet uitvindingen, voert oorlog etc. Totnutoe zijn er 2 delen van uitgekomen, en in september komt deel 3 uit (als het goed is). Een aanrader, en een spel dat ik legaal aan zal schaffen (en da's uniek).
MOO: beetje info screenshots MOOII: een review MOOIII: Official site
|
Syndicate en Cannon Fodder zijn ook heel goed ja.
![]() Heb naderhand ook Syndicate Wars gekocht, maar ik heb nooit goed gesnapt hoe ik nou aan geld kon komen. ![]() Met Cannon Fodder liet ik alle mannetjes altijd doodgaan behalve een: Rambo. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk alleen maar, als je de spellen van de SNES oud wilt noemen. En dan spellen als Legend of Zelda, Secret of Mana/Evermore, Breath of Fire II, Illusion of Time, Terranigma, etc..
|
Ik speel zo af en toe wel eens Theme Hospital (Stuur iedereen die binnenkomt meteen door voor behandeling zonder diagnose, lachuh!
![]()
|
|