| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Ik heb Red Alert en Command & Conquer weer geïnstalleerd.. maar bij Red Alert werken bewaarde savegames niet meer  

1 cd is kwijtgeraakt dankzij mijn broer (   ) dus ik kan alleen de Allied spelen. Maar ik kom er niet echt ver mee.. Theme Hospital ga ik ook nog eens installeren, goed idee   en Theme Park..
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

(dat is het   ste van het spel)heb je al die compatibiliteits modus geprobeerd, of zit die niet in W2K?? 

Hatsjoe! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 00:36.  | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Monkey Island 1 en 2, Commander Keen 1-6, Empire Soccer '94, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Goblins, Doom 1 en 2, Quake, Duke Nukem 3D, enz .. aaaaaaaahh, de goede oude tijd  

![]() Maar ik speel ze nu niet meer .. wel heb ik lxDoom met aangepaste mod's een jaartje of 2 geleden onder Linux in een apart venstertje gespeeld (en daarbij MP3'tjes afgespeeld, terwijl de effecten van het spel nog hoorbaar waren). Dat vond ik toen wel ff geinig ![]() Moet ik binnenkort nog eens doen, is geinig  
	 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

Sig Heil 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Master of Orion heeft wel wat weg van de Civilisation-reeks, maar dan in de ruimte. Je koloniseert planeten, bouwt een vloot, handelt, doet aan diplomatie, doet uitvindingen, voert oorlog etc. Totnutoe zijn er 2 delen van uitgekomen, en in september komt deel 3 uit (als het goed is). Een aanrader, en een spel dat ik legaal aan zal schaffen (en da's uniek). 

MOO: beetje info screenshots MOOII: een review MOOIII: Official site 

En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Syndicate en Cannon Fodder zijn ook heel goed ja.  

![]() Heb naderhand ook Syndicate Wars gekocht, maar ik heb nooit goed gesnapt hoe ik nou aan geld kon komen.   Ik vond de originele toch altijd leuker.Met Cannon Fodder liet ik alle mannetjes altijd doodgaan behalve een: Rambo.     .. I'M YOUR WORST NIGHTMARE
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Eigenlijk alleen maar, als je de spellen van de SNES oud wilt noemen. En dan spellen als Legend of Zelda, Secret of Mana/Evermore, Breath of Fire II, Illusion of Time, Terranigma, etc..

'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik speel zo af en toe wel eens Theme Hospital (Stuur iedereen die binnenkomt meteen door voor behandeling zonder diagnose, lachuh!  

), Red Alert, Ascendancy, GTA, Tiberian Dawn en Day of the Tentacle.

Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

|