Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga iig niet stoppen omdat 1 docente dat adviseert. Ik heb hetzelfde commentaar wel van meer docenten gekregen, maar die zeiden dat ik maar flink lang op vakantie moest gaan naar een Engelssprekend land, en niet meteen dat ik moet stoppen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De schrijver van die liedjes van hem had last van het zelfde als ik; een beetje heimwee naar 'vroeger'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeuj.. Zal ik mezelf dan echt weer zo hard die afgrond in geschopt hebben als dat hij dacht? Mezelf echt weer de vernieling in geholpen hebben? Nja, zou me niets verbazen |
![]() |
||
Citaat:
adres --> pm
||
Citaat:
![]() Maarre, vooral die vroegste liedjes zijn erg vrolijk: Picknick (je krijgt zin om de wei in te rennen en bloemen te plukken), Strand (een standfeest zie je opeens wel zitten), Land van Maas en Waal, Als de rook om je hoofd is verdwenen, Jimmy, Er komen andere tijden... Meezingen en je uitleven. ![]() Maar goed, dat was dus gister. Vannacht weer flink liggen woelen voordat ik eindelijk in slaap kwam. In m'n hoofd: juist, die ene onbereikbare liefde. Draaiend, woelend, piekerend en fantaserend kwam ik na een lange tijd eindelijk in slaap. Voelde me bij het opstaan al rot. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
does that make you happy? nee? oke je bent geslaagd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |