Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik me nu afvraag. Stel, je hebt een vriend(in) en die raakt bij een ongeluk een arm of been kwijt, zouden de mensen die Nee hebben gezegd dan ook hun relatie verbreken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me eigenlijk niet druk kunnen maken over iemand die idd een arm of een been mist, eigenlijk. Maar iemand die de rest voor zijn leven in een rolstoel zit, daar zou ik denk ik wel/meer moeite mee hebben om een relatie mee te beginnen. Maar nee, ik zou mijn relatie niet verbreken als één van de twee bovengenoemde dingen zouden gebeuren (vriend verliest arm cq. been of komt in rolstoel terecht) |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het zorgwekkender dat toch nog best veel mensen geen probleem hebben met een nazi. Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die geen problemen hebben met gabbers/skinheads en daarom "ja" invullen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Sorry, ik weet dat je korte antwoorden wilde hebben, maar ik ben graag volledig in mijn antwoorden, en ik kan ook niet zo goed alles met een simpel ja of nee beantwoorden. ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 19:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat was de issue niet. Bij de meeste mensen gaat het niet om het half jaar. Het gaat er om dat ze een langere tijd eerst samen willen zijn, en niet meteen willen krikken. Tegenwoordig is het nog al wat als je de 6 maanden haalt, en wordt een half jaar best als een mijlpaal gezien. Het is niet zo dat ik op de avond dat ik 6 maanden met iemand heb, meteen naar bed ga, het gaat erom dat ik binnen dat half jaar heb kunnen besluiten of dit wel "de Goeie" is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 01:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie beginnen met een bekend persoon ? Zottuh | 26 | 19-08-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met iemand die veel heeft meegemaakt? Vevay | 23 | 03-06-2003 16:29 | |
Liefde & Relatie |
(principe kwestie) wat vinde jullie nou SuperS | 44 | 10-10-2002 11:54 |