Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ding was hardstikke handig man, en ik kon er ook nog wel om lache ook, half RW die een beetje in z'n harige zak zit te graaien. N e way, ik heb een geweldig festival achter de rug, beetje jammer van het weer, maar dat hoort er gewoon een beetje bij
Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb overigens ook geen forummers gezien ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Moet je je voorstellen, paar 100 man die daar moeten drummen om persé persoonlijk een bandje aangedaan te krijgen... en ze hadden nog niet eens hekken he, nee, gewoon, storm er maar op af ![]() Nu ja, tent opgezet en toen begon het te regenen, dus gaan slapen tot het festival begon. Bandje gaan halen, terrein verkennen, terug naar de camping, droge kleren aan en opnieuw heen voor New Order. Daarna Ozark Henry geluisterd en toen naar Kraftwerk. Genialiteit, echt geweldig. Een van de gaafste optredens die ik tot nog toe heb meegemaakt! Helaas was het daarna regenbui 2 die me tot op het bot doorweekte en mijn 2e partij droge kleren doorweekte. In ellende, verkleumd en verkild ben ik maar gaan slapen tot het licht werd en de schade viel te overzien. Eng: om 6u opstaan en meemaken dat heel A1 gewoon doodstil en leeg is. Ik was de enige mens behalve 2 campingwachters die gewoon rondliep. In 6 jaar Werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt. Vrijdag Simple Plan gaan kijken, wel ok, Within Temptation heb ik gehoord omdat we zaten te wachten op Garbage, die show verandert ook gewoon niet he. Rest van de avond mainstage, verbijsterd over de gitaar van Greenday tot Armand van Helden waar ik zoals gewoonlijk in mijn eentje naar toe kon, omdat de rest de mainstage niet verlaat. Maar zwaar gaaf!!! Zaterdag: And you will know us by the trail of dead bekeken, viel me erg goed mee, ik kende ze niet en ga nu zeker achter wat dingetjes aan. Iets vroeger doorgegaan om bij Pennywise een beetje veilig vooraan te staan (hek dus) zodat ik naar voren kon dringen bij Daan> Wat ook mooi gelukt is. Genialiteit weer. Daan <3. Erna wist ik niet dat het Hof van Commerce kwam als vervanger dus die heb ik gvd gemist. Audioslave was ok, Nine Inch Nails was ontlading om ze eindelijk te kunnen zien, die konden niets fout doen. De show van Rammstein was gewoon interessant om mee te maken (vorige keer heb ik er bijna nix van gezien). Zondag: om 9u op om met de diehard fans voor de deur te gaan liggen en een plaatsje vooraan te bemachtigen. De moeite waard ook. Kane heb ik gehoord omdat ik bij de winkels stond, maar daar stond ik echt niet om te springen. Soulwax goed, Zita Swoon erg goed (behalve dan dat ik ff naar de EHBO moest vanwege een teveel aan zon), Foo Fighters ok en REM viel me tegen. Het duurde me allemaal te lang en ze gebruikten hun geniale afsluiter niet. + aan het invalidenpodium waren een stel achterlijken de boel aan het verpesten door plastic in de fik te steken, net waar wij stonden natuurlijk. Toen we terug naar de camping gingen (ik reed meteen door), waren daar ook nog rellen over vuur enzo. Al bij al waren de mensen dit jaar gefrustreerder. Er zat een of andere gek met een sirene te spelen en na 2 nachten was iedereen dat beu, dus de omringende tenten hebben hen bekogeld met alles wat los en vast zat (wij ook overigens). En dan was er een bende Belgen die liepen te schelden op ons omdat we hollanders waren (terwijl de helft evengoed Belg is), stoelen zijn gejat enz. Werchter 2005 was gaaf, maar viel ook op bepaalde dingen erg tegen. Maar dat houdt me voor 2006 niet tegen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Mijn eerste Rock Werchter en het viel allemaal goed mee
![]() Het weer vond ik nog niet eens zo erg, ik bedoel.. regen zijn we nu toch al gewoon en die modder hoort wel bij een festival. De allesoverheersende stank was wat minder maar dat ruik je ook niet meer na een tijd. Ik ben ook verbrand op de laatste dag maar dat was mijn eigen schuld. Hoogtepunten: Faithless, Bloc Pafty, Chemical Brothers, Zita Swoon, Jamie Cullum (kende ik niet, maar echt goed dus), Arsenal, Kraftwerk, Roisin Murphy ook wel, Garbage,.. Tegenvallers: Rammstein (muziek vond ik al niks, maar nu bleek dat hun show ook nog eens belachelijk was..), REM (was wel goed maar ik had beter verwacht. Ik had liever gehad dat het was geëindigd met een of andere dance-act, eindigen met een feesje dus. Citaat:
![]() En wij zaten op C1 btw. We waren blijkbaar niet vroeg genoeg gekomen dus hebben we onze tent op de "weg" neergezet en bij nader inzien hadden we dat beter niet gedaan. Ik heb helaas mijn vooroordelen over irritante West-Vlamingen en Hollanders bevestigd zien worden. ![]() ![]() ![]() Maar soit. Ik heb mij ongelofelijk geamuseerd, dus.. HOEREEE (niet dat ik dat roep ![]() Citaat:
![]() Zondagnacht heb ik ook amper geslapen. Er was heel de nacht door lawaai (vooral vlak naast ons). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() getver.. en ik maar denken dat er alleen bier door het publiek heen vloog. Blij dat ik dit nu pas lees ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik droeg een groen Flogging Molly shirt, had mijn haar in een staartje gepropt, opgerolde spijkerbroek en teenslippers omdat ik na 3,5 dag vochtige kisten compleet kapotte voeten had. En ik heb vaak echt kwaad gekeken naar die marginalen. Dat van die bekertjes pis heb ik in 5 voorgaande jaren nog nooit meegemaakt. Weer iets wat het publiek weet te verpesten. Over de zak, ik zag 2 mannen lopen met een regenjasdingetje waar ze zelf de zak op hadden getekend en geschreven en dit natuurlijk dragend op de juiste plek. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock Werchter 2009 strigoii | 12 | 07-06-2009 13:35 | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
Rock Werchter 2005 Help Valentijn | 500 | 24-06-2005 17:48 | |
Muziek |
Het 6e "Burzum - Jesus' Tod" Luistertopic Eresh'kigål | 500 | 26-09-2004 11:10 | |
Muziek |
Pixies Reunie NERD | 55 | 06-02-2004 13:32 | |
Muziek |
Tijd voor lijstjes, de eerste helft van het muziekjaar 2003 is voorbij... Verwijderd | 44 | 01-07-2003 10:01 |