Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2005, 21:00
Verwijderd
Yeah, ook om 10:20 in leuven, heb er echt zin in.
behalve dat ik alles nog moet in pakken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2005, 22:00
Maurice
Maurice is offline
geruchten: Fatboy Slim en Tori Amos
Oud 30-06-2005, 07:58
Verwijderd
zou wel cool wezen

het weekend wordt het weer in ieder geval lekker, eerste 2 dagen wat minder geloof ik maar we overleven het wel. over 2 uur vertrekken, ik heb er nog steeds zin in
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 08:44
Reserv
Reserv is offline
...En ik ben jaloers.
Oud 30-06-2005, 10:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maurice schreef op 29-06-2005 @ 23:00 :
geruchten: Fatboy Slim en Tori Amos
cool.
Oud 04-07-2005, 13:53
Verwijderd
en weer terug als een verzopen kat, wat een pestweer zeg. wel een geweldig festival gehad: Bloc Party (!), Interpol, Soulwax, Greenday, QOTSA, Foo Fighters, Pennywise, Armand van Helden, Chemical Brothers echt erg lekker allemaal.

Tegenvallers: Rammstein, Interpol (een beetje), Jimmy Eat World, R.E.M, NIN en veel van de acts op de laatste dag. En natuurlijk het weer, het terein was echt way to blubberig om ergens fatsoenlijk te kunnen zitten, de smerige modder die lag te gedeien in de zon stonk ongelofelijk en toen het vervolgens zonnig werd was er nergens schaduw te vinden en ben ik ook nog eens zo rood als een tomaat geworden (voor zover ik dat al niet was). oh en ik ben trouwens geen forummers tegen gekomen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:50
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Misschien kwam je wel forummers tegen maar herkende je ze niet als forummers
Ik bedoel, ik heb echt geen bordje voor mn kop met 's.com forummer'

Ik vond t wel gaaf btw, alleen de modder van donderdagnacht was echt een tegenvaller (zonde van the chemical brothers) en vandaag kloteweer.

Ik vond Green Day, Ozark Henry, NIN, Garbage, Audioslave en Faithless het gaafst.
Oud 04-07-2005, 16:03
sgaapje
sgaapje is offline
Mijn hoogtepunten: NIN, Green Day, Snoop Dog (cult!), The Dresden Dolls, Soulwax, Queens of the Stoneage en Foo Fighters

Heeft er hier iemand iets meegekregen van die rellen gisternacht op camping A3? Het was hilarisch! De belgen besloten om met z'n allen op de groene container te gaan slaan (die container stond nog geen 5 meter van mijn tent). Er stonden minstens honderd man te kijken, te dansen en 'hoeren' te roepen. Op een gegeven moment besloten ze er ook maar een vuurtje bij te stoken. Dat vuurtje werd al snel een vuur, en mijn tentje is met behulp van een aantal sterke jongens verplaatst (liep nogal gevaar daar). Er is politie bij gehaald, die hebben flink wat van die 'vandalen' in de boeien geslagen en bekeurd (volgens mij was het 250 euro voor vandalisme, en nog eens 250 euro er boven op als je 'hoeren' riep naar een agente). Dit is echt tot vroeg in de ochtend zo doorgegaan. Ik heb schaamteloos de rampentoerist gespeeld en heb er met plezier van een afstandje naar zitten te kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 04-07-2005 @ 14:53 :
en weer terug als een verzopen kat, wat een pestweer zeg. wel een geweldig festival gehad: Bloc Party (!), Interpol, Soulwax, Greenday, QOTSA, Foo Fighters, Pennywise, Armand van Helden, Chemical Brothers echt erg lekker allemaal.

Tegenvallers: Rammstein, Interpol (een beetje), Jimmy Eat World, R.E.M, NIN en veel van de acts op de laatste dag. En natuurlijk het weer, het terein was echt way to blubberig om ergens fatsoenlijk te kunnen zitten, de smerige modder die lag te gedeien in de zon stonk ongelofelijk en toen het vervolgens zonnig werd was er nergens schaduw te vinden en ben ik ook nog eens zo rood als een tomaat geworden (voor zover ik dat al niet was). oh en ik ben trouwens geen forummers tegen gekomen
ik hoop serieus waar dat het met dour beter weer is.
Oud 04-07-2005, 16:17
Breg
Breg is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 04-07-2005 @ 17:03 :
Heeft er hier iemand iets meegekregen van die rellen gisternacht op camping A3? Het was hilarisch! De belgen besloten om met z'n allen op de groene container te gaan slaan (die container stond nog geen 5 meter van mijn tent). Er stonden minstens honderd man te kijken, te dansen en 'hoeren' te roepen. Op een gegeven moment besloten ze er ook maar een vuurtje bij te stoken. Dat vuurtje werd al snel een vuur, en mijn tentje is met behulp van een aantal sterke jongens verplaatst (liep nogal gevaar daar). Er is politie bij gehaald, die hebben flink wat van die 'vandalen' in de boeien geslagen en bekeurd (volgens mij was het 250 euro voor vandalisme, en nog eens 250 euro er boven op als je 'hoeren' riep naar een agente). Dit is echt tot vroeg in de ochtend zo doorgegaan. Ik heb schaamteloos de rampentoerist gespeeld en heb er met plezier van een afstandje naar zitten te kijken.
ja, stond ook op A3, wel een heel stuk bij die container vandaan, maar dat slaan was gewoon overal te horen en het vuur was ook uit de verte nog te zien. Ben wel even langsgelopen, maar heb niet echt lang staan kijken. Wat ik vervelender vond is dat het stuk waar ik stond was omgeven door dronken Engelsen en Belgen die besloten tenten van willekeurige mensen te gaan slopen. Behalve dat en het weer en de vervangende bands viel alleen Bloc Party voor mijzelf tegen. Die wilde ik echt heel graag zien, maar werd zo erg verdrukt door een paar stinkende Engelsen dat ik amper nog kon ademhalen en door de security naar de ehbo gebracht moest worden . Maar verder was het echt helemaal geweldig.
Oud 04-07-2005, 16:50
my iron lung
my iron lung is offline
Bloc Party en Interpol waren geniaal
En vannacht werd ik ook wakker van zo'n gebonk op A3. Even dacht ik dat de duitsers weer binnen gevallen waren, maar na een tijdje had ik door dat er maar wat geslaan werd.
Had ik geweten wat er aan de hand was, ik had het willen zien
Oud 04-07-2005, 17:09
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Breg schreef op 04-07-2005 @ 17:17 :
Behalve dat en het weer en de vervangende bands viel alleen Bloc Party voor mijzelf tegen. Die wilde ik echt heel graag zien, maar werd zo erg verdrukt door een paar stinkende Engelsen dat ik amper nog kon ademhalen en door de security naar de ehbo gebracht moest worden . Maar verder was het echt helemaal geweldig.
Dat is wel kut voor je! Ik ben weggegaan bij Bloc Pary, werd er ook helemaal plat gedrukt
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-06-2005 @ 23:28 :
offtopic

Hoe vet was het weer op Glastonbury!

[afbeelding]

Zo zag het er op Bang your Head ook uit
Oud 04-07-2005, 17:53
Solid
Solid is offline
Snoop Dogg was echt te grappig met al die wietplanten op het podium
Soulwax (wow), QOTSA (ge-wel-dig) en Foo Fighters waren echt ongelovelijk gaaf

Garbage (Shirley Manson was echt grappig), Green Day (gave show) en Ozark Henry waren top, verder vond ik Rammstein indrukwekkend, Jamie Cullum schattig en Faithless ook erg aangenaam. The dears (goeie sfeer) en Daan (die achtergrond zanger haha die zong echt heel hoog) waren voor mij verassend goed

het weer was wel jammer, hoewel het altijd erger kan (bv lowlands 02) want we hebben ook heet weer gehad alleen jammer van de regen tijdens chemical brothers en natuurlijk de stinkende modder de dagen erna maar ach tis en blijft natuurlijk een festival he

RW is gewoon een super festival; behalve de campings (3 kraantjes en wc's voor 1000 man) is echt alles goed geregeld
alleen 'De Zak' vond ik echt not done, zeker belgische humor ofzo
Oud 04-07-2005, 17:57
Verwijderd
Josh Homme QOTSA:

"I would like to dedicate this song to the Foo Fighters en especially Dave Grohl, best sex I ever had"

Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:58
Solid
Solid is offline
Citaat:
Fake schreef op 04-07-2005 @ 18:57 :
Josh Homme QOTSA:

"I would like to dedicate this song to the Foo Fighters en especially Dave Grohl, best sex I ever had"

"....and I mean it" (oid)
Oud 04-07-2005, 18:01
Verwijderd
indeed, nou je het zegt. geweldig optreden. jammer dat het keyboard van dat lompe "wijf" niet wou werken
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:08
Solid
Solid is offline
Citaat:
Fake schreef op 04-07-2005 @ 19:01 :
indeed, nou je het zegt. geweldig optreden. jammer dat het keyboard van dat lompe "wijf" niet wou werken
mijn god, ik schrok van elke close up van haar echt vaag, weet niet wat ze daar deed verder
Oud 04-07-2005, 18:09
Troebel
Troebel is offline
Citaat:
Solid schreef op 04-07-2005 @ 18:53 :

Not done
Ding was hardstikke handig man, en ik kon er ook nog wel om lache ook, half RW die een beetje in z'n harige zak zit te graaien.

N e way, ik heb een geweldig festival achter de rug, beetje jammer van het weer, maar dat hoort er gewoon een beetje bij

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:14
Earphone
Earphone is offline
Mijn verslag volgt later. Nu even uitrusten. Goede optredens van: Monza, Bloc Party, Interpol en Tom McRae.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:17
Solid
Solid is offline
Citaat:
Troebel schreef op 04-07-2005 @ 19:09 :
Not done
Ding was hardstikke handig man, en ik kon er ook nog wel om lache ook, half RW die een beetje in z'n harige zak zit te graaien.
nou lachen joh neuh ik vond het gewoon een gaar ding..niet écht grappig ofzo. maar ok!

ik heb overigens ook geen forummers gezien (niet dat ik wist uiteraard)
Oud 04-07-2005, 18:56
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
zeer vet bevonden:
Bloc Party (het platdrukeffect, die glunderende snoetjes)
Dresden Dolls (variété White-Stripes),
The Kills (zweterige shirts),
Elvis Costello (obscuur en hits)
The Dears (fijne liedjes)
Kraftwerk (vooral de show)
Admiral Freebee (laat een tent en aanpalende weide volledig uit zijn dak gaan om 3 uur 's middags, respect)
Arsenal (zwoel zomerzonnige passie gecombineerd met een rappende Chinees)
Soulwax (eindelijk goed, jammer van tijdstip en hoofdpodium)
The Bravery (goed, maar evenzeer jammer tijdstip en locatie)
het sanitair (op A3 toch tamelijk verzorgd)

Teleurstellend:
Interpol (nogal statisch)
New Order (stelletje rukkers)
de wolkbreuk en dan vooral het water dat zich op het zeil van de tent verzamelde en besloot het ruime sop te kiezen net toen ik er passeerde
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:10
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 04-07-2005 @ 17:03 :
Mijn hoogtepunten: NIN, Green Day, Snoop Dog (cult!), The Dresden Dolls, Soulwax, Queens of the Stoneage en Foo Fighters

Haha, €250 voor "hoeren" roepen. GENIAAL!
Oud 04-07-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 29-06-2005 @ 19:14 :
Ik ga er morgen ongeveer zijn om 12 uur, schat ik. Om hoe laat komen jullie aan?

Mutant, ik weet niet of je dit al gelezen hebt maar ik denk niet dat je vandaag nog op die campings komt
Je had gelijk, maar vlak bij de afslag naar de weg van A8 had zich al een meute verzameld op een parking van een supermarkt. Daar hebben we tot een uur of 2 camping gehouden (de rest, ik lag te maffen omdat ik nog moest rijden dus) en toen was er opeens grote chaos omdat de roadblocks weg waren en iedereen in een paar seconden klaar was om te vertrekken. Anyway, daarna zijn we gaan aansluiten bij de parking waar we rond half 4 op mochten en hebben daar gewacht tot we om half 5 een campingbandje kregen.
(Moet je je voorstellen, paar 100 man die daar moeten drummen om persé persoonlijk een bandje aangedaan te krijgen... en ze hadden nog niet eens hekken he, nee, gewoon, storm er maar op af . En die trut had ook nog mijn bandje frut aangedaan en toen ik een nieuw ging vragen, kreeg ik dat alleen als ik 15 euro opnieuw betaalde. Hoe is het nou!!!).

Nu ja, tent opgezet en toen begon het te regenen, dus gaan slapen tot het festival begon. Bandje gaan halen, terrein verkennen, terug naar de camping, droge kleren aan en opnieuw heen voor New Order. Daarna Ozark Henry geluisterd en toen naar Kraftwerk. Genialiteit, echt geweldig. Een van de gaafste optredens die ik tot nog toe heb meegemaakt! Helaas was het daarna regenbui 2 die me tot op het bot doorweekte en mijn 2e partij droge kleren doorweekte. In ellende, verkleumd en verkild ben ik maar gaan slapen tot het licht werd en de schade viel te overzien.
Eng: om 6u opstaan en meemaken dat heel A1 gewoon doodstil en leeg is. Ik was de enige mens behalve 2 campingwachters die gewoon rondliep. In 6 jaar Werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.

Vrijdag Simple Plan gaan kijken, wel ok, Within Temptation heb ik gehoord omdat we zaten te wachten op Garbage, die show verandert ook gewoon niet he. Rest van de avond mainstage, verbijsterd over de gitaar van Greenday tot Armand van Helden waar ik zoals gewoonlijk in mijn eentje naar toe kon, omdat de rest de mainstage niet verlaat. Maar zwaar gaaf!!!

Zaterdag: And you will know us by the trail of dead bekeken, viel me erg goed mee, ik kende ze niet en ga nu zeker achter wat dingetjes aan. Iets vroeger doorgegaan om bij Pennywise een beetje veilig vooraan te staan (hek dus) zodat ik naar voren kon dringen bij Daan> Wat ook mooi gelukt is. Genialiteit weer. Daan <3.
Erna wist ik niet dat het Hof van Commerce kwam als vervanger dus die heb ik gvd gemist.
Audioslave was ok, Nine Inch Nails was ontlading om ze eindelijk te kunnen zien, die konden niets fout doen. De show van Rammstein was gewoon interessant om mee te maken (vorige keer heb ik er bijna nix van gezien).

Zondag: om 9u op om met de diehard fans voor de deur te gaan liggen en een plaatsje vooraan te bemachtigen. De moeite waard ook. Kane heb ik gehoord omdat ik bij de winkels stond, maar daar stond ik echt niet om te springen. Soulwax goed, Zita Swoon erg goed (behalve dan dat ik ff naar de EHBO moest vanwege een teveel aan zon), Foo Fighters ok en REM viel me tegen. Het duurde me allemaal te lang en ze gebruikten hun geniale afsluiter niet. + aan het invalidenpodium waren een stel achterlijken de boel aan het verpesten door plastic in de fik te steken, net waar wij stonden natuurlijk.

Toen we terug naar de camping gingen (ik reed meteen door), waren daar ook nog rellen over vuur enzo. Al bij al waren de mensen dit jaar gefrustreerder. Er zat een of andere gek met een sirene te spelen en na 2 nachten was iedereen dat beu, dus de omringende tenten hebben hen bekogeld met alles wat los en vast zat (wij ook overigens). En dan was er een bende Belgen die liepen te schelden op ons omdat we hollanders waren (terwijl de helft evengoed Belg is), stoelen zijn gejat enz.

Werchter 2005 was gaaf, maar viel ook op bepaalde dingen erg tegen. Maar dat houdt me voor 2006 niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:02
Verwijderd
Het was maar weer eens goed toeven op Werchter! Okee het weer was kut, van een verzopen kat naar een tomaat en weer terug, maar dat moet je dr maar bij nemen! Camping A3 was in ieder geval vol leven ja!

Verder vond ik Jimmy eat World (yeah!) super, green day geweldig (what can I say?), nine inch nails cool (maar volgens mij had niemand door dat ze stopten met spelen want het bleef doodstil aan het eind), bloc party beetje tegenvallen, T hof een aangename verrassing, QUOTSA wederom vrij slecht geluid maar verder wel geinig, Foo Fighters cool alleen liever een wat meer rockende everlong, Soulwax had ik pas gezien met praktisch dezelfde set dus beetje jammer en R.E.M goede afsluiter!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:26
Verwijderd
whoei, zeer vermaakt.!!! stond chill op camping A1...

Roisin Murphy was leuk! Jimmy eat World...!!!Garbage wel gaaf om weer te zien! Greenday...ja 3de keer zelfde show zien is ook niet meer verrassend...maar de nummers waren weer leuk!!! en armand van helden was ook goed dansbaar!!! Pennywise wat top! Heerlijk fout naar Daan gekeken . Bloc party was hip. Audioslave...jammer dat zijn stem wat minder was.... Nine inch nails was vet, en rammstein zeker ook! Jaah...en Feeder was weer gaaf....en even gesigneerd+gebabbeld met ze. Qotsa was erg goed, ze waren leuker kwa show (en wat meer gepraat) dan in Paradiso dit jaar...!!! en Ja Dave Grohl blijft sexy!!! en tijdens REM even de drankbonnen opgemaakt...niet veel van meegekregen.

Jammer van de treinreis terug naar nederland...overstap was weer kut in mechelen....wij roltrap op....fluit de trein...wij schreeuwen...wij daar...konden nog makkelijk even allemaal er snel in....conducteur doet niet lief en mochten niet meer erin......toen de volgende trein uur later was dus gecanceld...dus 2 uur daar zitten wachten.... wil ik ook nog op schiphol overstappen gaat ie niet naar schiphol...en rijd ie om naar amsterdam centraal....12 uur gingen we daar weg....en was om 8 uur thuis...

maar ik heb me vermaakt!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:12
Verwijderd
Ik vond het weer nog meevallen.. had het slechter verwacht toen ik woensdag de voorspellingen las.. maandag terugweg was idd baggerweer, zitten op de festivalweide werd ook wat bemoeilijkt door de modder die ook nog eens ging stinken, en zondag waren wel wat meer schaduwplekjes gewenst, maar ik heb festivals met stukken slechter weer gehad..

En erg goed geregeld! Heb nog nooit zo'n vloeiend verlopende heenreis gehad, en zoveel plek nog op de camping om je tentje neer te zetten. Alleen was er na een paar uur al geen drinkwater meer, en waren de rijen voor de wc's en de wasbakken soms echt te lang..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:45
Verwijderd
Mijn eerste Rock Werchter en het viel allemaal goed mee (wat de muziek en de organisatie betreft dan, over sommige bezoekers en onze eigen troubles kan ik wel wat anders vertellen maar goed.. )

Het weer vond ik nog niet eens zo erg, ik bedoel.. regen zijn we nu toch al gewoon en die modder hoort wel bij een festival. De allesoverheersende stank was wat minder maar dat ruik je ook niet meer na een tijd. Ik ben ook verbrand op de laatste dag maar dat was mijn eigen schuld.

Hoogtepunten: Faithless, Bloc Pafty, Chemical Brothers, Zita Swoon, Jamie Cullum (kende ik niet, maar echt goed dus), Arsenal, Kraftwerk, Roisin Murphy ook wel, Garbage,..

Tegenvallers: Rammstein (muziek vond ik al niks, maar nu bleek dat hun show ook nog eens belachelijk was..), REM (was wel goed maar ik had beter verwacht. Ik had liever gehad dat het was geëindigd met een of andere dance-act, eindigen met een feesje dus.

Citaat:
Solid schreef op 04-07-2005 @ 18:53 :

De Zak vond ik fantastisch, maar als je niet tegen Belgische dingen kan moet je ook niet komen he.

En wij zaten op C1 btw. We waren blijkbaar niet vroeg genoeg gekomen dus hebben we onze tent op de "weg" neergezet en bij nader inzien hadden we dat beter niet gedaan. Ik heb helaas mijn vooroordelen over irritante West-Vlamingen en Hollanders bevestigd zien worden. En ik weet nu ook waarom er zoveel Nederlanders afkomen: jullie zijn veel groter en kunnen dus gemakkelijk over iedereen heen zien. Maar ik ben helaas klein.
Maar soit.
Ik heb mij ongelofelijk geamuseerd, dus..

HOEREEE (niet dat ik dat roep )

Citaat:
Mutant schreef op 04-07-2005 @ 20:30 :
Pompom
Wij stonden ook bij die idioten die plastic in brand hebben gestoken Maar ik heb je niet gezien. Ik stond pak 4 meter rechts daarvan.

Zondagnacht heb ik ook amper geslapen. Er was heel de nacht door lawaai (vooral vlak naast ons).
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:33
madwoman
madwoman is offline
Ik vond het weer echt meevallen. Had me voorbereid op heel veel regen, maar alleen de eerste dag erg nat geregend Jammer wel van die stinkende modder. Gatverdamme. Wel petje af voor de organisatie! Was nog nooit met het OV naar Werchter afgezakt en was echt verbaasd over hoe veel bussen er reden. Echt super! Uiteindelijk op camping C1 beland. Erg rustige camping. Wel gezellig, maar chagrijnige buren die ons er ook nog eens van beschuldigden van het jatten van 50E die ze kwijt waren. En dat omdat we Nederlands zijn, Zeeuws-Vlaamse nog wel?? Beetje jammer.

Hoogtepunten:
- Ozark Henry. Geniaal als altijd.
- Snoop Dogg. Nog nooit zo gelachen. Wat een amusante gast&optreden
- Kraftwerk!
- KT Tunstall. Stond helemaal gereed voor Athlete, maar die kwamen later in de Marquee bleek later. Wat een schattig ding met een geweldige strot zeg! Heerlijk wakker worden!
- The Dresden Dolls. Verrassing. Gave band en briljante show!
- Athlete. Helft gemist, want snapte geen fuck meer van het programma. Lekker op het gras/zand gezeten en genoten.
- Elvis Costello & the Imposters. Echt geweldig!!! Kippenvel bij I want you.
- Admiral Freebee. Wat een drukte bij de Marquee!!
- Bloc Party. Nieuwe band, wilde ze per se zien en was best gaaf!
- Fogging Molly. Dat is pas wakker worden! Super!
- Sarah Bettens. Gewoon Sarah Bettens. Heerlijke muziek.
- Zita Swoon. Ik hou gewoon van Zita Swoon. Swingend en vrolijkheid.
- Foo fighters. Gaaf, maar gingen vervelen.

- Het OV en organisatie. Echt super.
- De mensen die je ontmoet. Echt super!

'Dieptepunten':
- Faithless. Saai zeg. En geluid leek echt super zacht te staan. Had gerekend op een feestje als in 2001, maar dat viel tegen.
- R.E.M. Mega saaie afsluiter. Jammer. Gelijk als in 2003.
- Soulwax. Misschien niet het juiste moment op de dag, maar ze kregen me niet aan het dansen.
- Green Day. Hoop toeters en bellen, maar ze vergeten de muziek. Jammer.

- Stank van het terrein
- Wachtrij bij douche.
- Stortbui bij Chemical Brothers, heb het niet helemaal gezien, want had het echt zooooooo koud.
- Mannen die echt OVERAL staan te pissen. Zo ook in bekertjes dat ze over het publiek heen gooiden. En wij stonden voor hen. BAH!
Oud 05-07-2005, 23:51
Solid
Solid is offline
Citaat:
doezel schreef op 05-07-2005 @ 22:45 :
De Zak vond ik fantastisch, maar als je niet tegen Belgische dingen kan moet je ook niet komen he.
Ik zeg ook niet dat ik niet tegen Belgische dingen kan jeez ik maak een opmerking ik vond het na 4 dagen en 29847378294 zakken later gewoon niet meer grappig ik kom overigens al 3 jaar naar RW en de zak was nieuw, ik hoop echter dat ie er volgend jaar niet meer is haha maar ok BOEIEND
Oud 06-07-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 05-07-2005 @ 23:33 :
- Mannen die echt OVERAL staan te pissen. Zo ook in bekertjes dat ze over het publiek heen gooiden. En wij stonden voor hen. BAH!

getver.. en ik maar denken dat er alleen bier door het publiek heen vloog. Blij dat ik dit nu pas lees
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:32
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-07-2005 @ 11:12 :

getver.. en ik maar denken dat er alleen bier door het publiek heen vloog. Blij dat ik dit nu pas lees
Ik dacht ook dat er alleen bier rond vloog
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:28
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-07-2005 @ 11:12 :

dacht ik ook...Tot dan. Vanaf toen dacht ik dat elk bekertje dat ik zag vliegen vol met pis zat
Oud 06-07-2005, 12:58
Gimme more beer
Wat is de zak?
Oud 06-07-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 13:58 :
Wat is de zak?
Gewoon een zak die gratis werd uitgedeeld. Hij is zwart, er staat "De Zak" en een tekening van een harige zak op.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:37
Gimme more beer
Citaat:
doezel schreef op 06-07-2005 @ 15:31 :
Gewoon een zak die gratis werd uitgedeeld. Hij is zwart, er staat "De Zak" en een tekening van een harige zak op.
Wat leuk...
Oud 06-07-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 15:37 :
Wat leuk...
Heel vreemd.. blijkbaar vinden echt alleen Belgen dat grappig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:48
Gimme more beer
Citaat:
doezel schreef op 06-07-2005 @ 15:42 :
Heel vreemd.. blijkbaar vinden echt alleen Belgen dat grappig
Ach, ik vind het een beetje kinderachtig. Maar ik zou me er verder ook niet druk om maken. Belgen hebben wel een beetje kinderachtige humor, heb ik gemerkt
Oud 06-07-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 05-07-2005 @ 22:45 :
Wij stonden ook bij die idioten die plastic in brand hebben gestoken Maar ik heb je niet gezien. Ik stond pak 4 meter rechts daarvan.

Zondagnacht heb ik ook amper geslapen. Er was heel de nacht door lawaai (vooral vlak naast ons).
Ik stond ervoor, ben nog even gevlucht, maar stond er eigenlijk recht voor. Heb nog keihard boe-geroepen, maar de rest was te laf om erin mee te gaan en die stonden dus alleen maar in zichzelf te mompelen.
Ik droeg een groen Flogging Molly shirt, had mijn haar in een staartje gepropt, opgerolde spijkerbroek en teenslippers omdat ik na 3,5 dag vochtige kisten compleet kapotte voeten had. En ik heb vaak echt kwaad gekeken naar die marginalen.

Dat van die bekertjes pis heb ik in 5 voorgaande jaren nog nooit meegemaakt. Weer iets wat het publiek weet te verpesten.

Over de zak, ik zag 2 mannen lopen met een regenjasdingetje waar ze zelf de zak op hadden getekend en geschreven en dit natuurlijk dragend op de juiste plek.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:36
Verwijderd
Ik denk (en hoop) dat die rondvliegende bekertjes toch overwegend bier waren. Al vond ik het wel stom om met bier te gaan gooien Maar ik heb ook gemerkt dat, in vergelijking met andere festivals, er vrij veel irritant volk was.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:27
madwoman
madwoman is offline
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van 'relletjes' op campings. De C1 was op zich super rustig. Geen muziekinstallaties o.i.d. Ik werd om 9 uur wakker ofzo en ik hoorde echt bijna niemand praten, lopen of tenten openritsen. Best vaag.

En die bekertjes. Ik heb maar twee bekertjes met pis de lucht in zien gaan (door dezelfde groep gasten), maar het is gewoon dat je daarna gaat twijfelen aan de andere bekertjes En ik vind het gehalte irritant volk op Lowlands echt veel hoger. Ik vind de sfeer op Werchter nog steeds erg relaxed. Al is het de laatste jaren best veranderd. In 2001 was het echt veeel gemoedelijker, maar dat weerhoudt mij er niet van om in 2006 te gaan.
Oud 07-07-2005, 10:45
Gimme more beer
Ik heb tot nu toe de sfeer op meerdaagse metalfestivals altijd wel wat gemoedelijker en beter gevonden dan op wat "algemenere" festivals. Alleen pinkpop was nog betere sfeer denk ik, maar die lineup was gewoon altijd kut.

Je moet op metalfestivals alleen wel even wennen aan het prehistorisch geschreeuw op de campings, maar dat zal op andere festivals ook wel zo zijn.

Wat ik wil zeggen is dat ik op metalfestivals nog nooit iets mis heb zien gaan of serieuze ruzie heb gezien terwijl ik op alle andere festivals (inclusief pinkpop en fucking parkpop) best nog wel eens kutdingen heb meegemaakt.
Oud 07-07-2005, 12:14
Verwijderd
Sowieso is het aantal dingen dat mis gaat op festivals erg weinig in vergelijking met het aantal dingen dat in het dagelijks leven misgaat met de zelfde hoeveelheid mensen op een grotere oppervlakte. Vind ik.

Alleen zie je na 6 jaar toch al wat dingen verergeren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:15
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 07-07-2005 @ 13:14 :
Sowieso is het aantal dingen dat mis gaat op festivals erg weinig in vergelijking met het aantal dingen dat in het dagelijks leven misgaat met de zelfde hoeveelheid mensen op een grotere oppervlakte. Vind ik.
Ja, het is gecentraliseerd en overzichtelijk.

Citaat:
Alleen zie je na 6 jaar toch al wat dingen verergeren.
Dat is gewoon de samenleving. Helaas.
Reageren

Regels voor berichten