Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Da's wel behoorlijk stressen zeg ![]() |
![]() |
|
Het heeft wel zo zijn voordelen, herexamens pas in augustus. Ik bedoel, je hebt dan wel veel meer tijd om je alleen op dat ene herexamen te richten. Maya anders zit het nog vast wel meer in je kop, wanneer je het eerder hebt... Ach, gelukkig doe ik volgend jaar pas examens.
Maar ik ben wel al heel ijverig bezig met boeken lezen en er verslagen van maken! Maar das meer voor mezelf omdat ik me zorgen maak of ik het volgend jaar wel red, mijn overgangscijfers waren niet zo denderend...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat dat stressen ook wel meevalt. Als het goed is heb je de stof germaakt waar het pw over ging, en je hebt het pw zelf ook al een keer gemaakt, ik denk dat je hoogstens 2 weken van te voren moet beginnen met de stof opnieuw lezen/leren, dus heb je ook nog 5 weken gewoon vakantie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn 2 scholen in Nederland waar je 'gewoon' 3e tijdvak examen kunt doen, in augustus dus. Ik zit op 1 van de twee, en heb komende week (12 aug tot 19 aug) examens.. Dus ik ben nu ook al 2 weken flink aan het blokken....
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Over precies twee weken heb ik herkansing. De vakken die ik moet herkansen zijn nog van de vierde klas. Ik ga vandaag maar eens beginnen met leren (ik weet dat er toch niet veel van komt
![]() Stomme regeling van school ook. Sommigen zijn dan nog op vakantie en die mogen de vakken niet op een andere dag herkansen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar het blijft raar ![]()
|
![]() |
Nou, blokken is een groot woord. Ik heb wel een taak Engels (volgens mij geheel ten onrechte, omdat ik op cijfers en handelingsdelen gewoon over ben en aan de overgangsnorm voldoe, maar dat kon ik dat stomme mens niet uitleggen), maar heb daar nog niets aangedaan. Ik zie er wel tegenop. Ik heb toch zeker niet voor niets vakantie?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid van een blokje .OneMoreTime | 7 | 05-12-2011 13:13 | |
Software & Hardware |
Visual Basic C# blokjes tekenen Stuiterbal20 | 3 | 03-07-2009 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok Rachel | 91 | 28-11-2005 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |