Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en over dat 3 weken later:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft trouwens wel een beetje een bolle kop viel me voor het eerst echt op ![]() Toen ze in die keuken stonden. Die gaan eeecht wel zoenen nog. Dat kan gewoon niet anders. Wel een lompe opmerking van hem in die jurk. En ik vond dat ze echt super reageerde.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andy kwam erachter dat Ephram naar Europa wil, Amy kwam haar spullen halen (een doos met cd's en andere dingen) en Ephram vertelde het ook aan haar. Ook dat hij niet wist wanneer hij terug zou komen, ze wist niet meer wat ze moest zeggen. Ze zei wel nog dat ze een kamer had gevonden bij Princeton en dus naar Princeton zou gaan. Rose besloot dat ze vond dat de kinderen moesten weten dat ze ziek was. Amy kwam juist binnen op het moment dat ze dat tegen Harold zei, en mja, vervolgens zag je een shot met Bright en Amy voor Rose en Harold in de kamer zitten, terwijl Harold een beetje met z'n hand bewoog en z'n mond (je hoorde niets, maar ik vond het echt een super mooi stuk). Hannah was naar dat bal geweest met Topher, ze hadden gezoend en het was volgens mij heel vies, tenminste, Hannah keek echt smerig ![]() Hannah stond in de keuken bij Rose & Harold (die niet thuis waren) te koken. Bright kwam binnen en ze spraken een beetje over... eten? Ik weet ;t niet meer. Bright verontschuldigde zich over zijn opmerking over haar jurk (dat ze zich er in had gepropt) en Hannah zei dat het al goed was, hij hoefde zich niet te verontschuldigen. Bright proefde iets van Hannah en ze kwamen vrij vlak bij elkaar, een beetje een spannend moment. Je zag dat Bright zich aangetrokken voelde, en Hannah ook ![]() Hannah zei nog dat ze het zo fijn vond dat ze als een familie voor haar waren geweest... Bright niet als een broer hoor.. ![]() Vervolgens, drie weken later, zag je Rose in een rolstoel zitten met een hoofddoekje op. Harold was super vrolijk zich aan het aankleden en plannen aan het maken om iets te eten na de laatste chemo-kuur van Rose die dag. Nadat hij uitgekwetterd was zei Rose;'I can't feel my legs...' Ik zal vast dingen hebben verteld die je wél gezien hebt, maar goed ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 19:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat het nu wat realistischer wordt juist. Want eindelijk is er niet meer zoveel gezeur om Amy en Ephram die zich totaal niet gedragen (in mijn ogen) als een stelletje (naja, gedroegen dus) etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't Blijft drama, dat drama rondom Amy en Ephram vond ik té, de drama die er nu is, is weer... mja, realistisch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind het zo zielig voor Rose ![]() En Bright en Hannah zijn echt mijn hoop in bange dagen, zo lief <3 Bright lijkt trouwens ook heel erg op zijn moeder hoor, en niet zoveel op z'n vader zoals hierboven ergens gezegd werd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij dat verhaal van de moeder van Ephram moest ik huilen, toen Harold begon te huilen moest ik huilen en toen Delia moest huilen, moest ik ook huilen.. Drama ![]() Ik hoop zo hard dat Rose niet dood gaat, zij is lief ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Moooie aflevering, en echt een huil-aflevering ook. ![]() Dat stukje waarin Amy haar toga aan heeft en laat zien aan Harold was ook al zo'n huilmoment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zal best zijn werk goed doen, maar dit doet ie al ratsratsvlugvlug... Dan onbewust ga je nadenken: zou hij zijn werk dan ook zo doen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Desperate Housewives kijk ik ook, maar is lang niet zo leuk als Everwood. I want Everwood
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt natuurlijk altijd van die uitzonderingen ![]() ![]() ![]() |