Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 21:14
Verwijderd
Traantjesaflevering weer. Heerlijk. Ik wil meeeeer! Eindelijk begint het weer echt Everwood te worden..
Advertentie
Oud 19-07-2005, 21:17
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-07-2005 @ 22:14 :
Traantjesaflevering weer. Heerlijk. Ik wil meeeeer! Eindelijk begint het weer echt Everwood te worden..
helaas nog maar 2 afleveringen...

en over dat 3 weken later:
Spoiler
Oud 19-07-2005, 22:28
Verwijderd
Ja, echt kut. Begint het net weer leuk te worden, stoppen ze ermee
Oud 19-07-2005, 22:30
Lente
Lente is offline
komt gg dan weer?
Oud 19-07-2005, 22:58
BCR
BCR is offline
Ik hoop t

Was zielig moment met Amy en Hannah.

Hannah en Brighton zijn trouwens cute Hannah zag er mooi uit in die jurk.
Oud 20-07-2005, 08:19
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 19-07-2005 @ 23:58 :
Was zielig moment met Amy en Hannah.

Hannah en Brighton zijn trouwens cute Hannah zag er mooi uit in die jurk.
Agree..
Hij heeft trouwens wel een beetje een bolle kop viel me voor het eerst echt op
Toen ze in die keuken stonden. Die gaan eeecht wel zoenen nog. Dat kan gewoon niet anders. Wel een lompe opmerking van hem in die jurk. En ik vond dat ze echt super reageerde..
Oud 20-07-2005, 09:05
Verwijderd
Toen Amy Hannah vertelde van Rose, pfoe, dat vond ik zielig Maar goed geacteerd, gelukkig

Ik ben erg benieuwd naar volgende week
Oud 20-07-2005, 10:38
Verwijderd
hoe lief zijn Hannah en Brighton
Oud 20-07-2005, 14:48
Solid
Solid is offline
Ik vond Harold en Rose echt een mooi stel, hoe hij zich over haar ontfermde enzo

hannah en bright! awwh leuk leuk en hannah zag er mooi uit..topher is schattig maar bright en hannah is leuker (hoe hij er echt omheen ging praten)

echt een fijne afl weer, er gebeurt zoveel! jammer dat we er nog maar 2 hebben te gaan..
Oud 20-07-2005, 14:49
ook hallo
ook hallo is offline
weer gemist
Oud 20-07-2005, 18:28
Verwijderd
Ik heb het einde gemist.. wie voelt zich geroepen het mij te vertellen?
Oud 20-07-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 20-07-2005 @ 19:28 :
Ik heb het einde gemist.. wie voelt zich geroepen het mij te vertellen?
*denkt diep na*
Andy kwam erachter dat Ephram naar Europa wil, Amy kwam haar spullen halen (een doos met cd's en andere dingen) en Ephram vertelde het ook aan haar. Ook dat hij niet wist wanneer hij terug zou komen, ze wist niet meer wat ze moest zeggen. Ze zei wel nog dat ze een kamer had gevonden bij Princeton en dus naar Princeton zou gaan.

Rose besloot dat ze vond dat de kinderen moesten weten dat ze ziek was. Amy kwam juist binnen op het moment dat ze dat tegen Harold zei, en mja, vervolgens zag je een shot met Bright en Amy voor Rose en Harold in de kamer zitten, terwijl Harold een beetje met z'n hand bewoog en z'n mond (je hoorde niets, maar ik vond het echt een super mooi stuk).

Hannah was naar dat bal geweest met Topher, ze hadden gezoend en het was volgens mij heel vies, tenminste, Hannah keek echt smerig Ze zat bij Amy op haar kamer en bleef daar maar over babbelen, Amy zat met haar gedachten ergens anders (Ephram & moeder natuurlijk) en Hannah verontschuldigde zich. Amy vertelde heel mooi over hoe ze in diezelfde kamer hadden gesproken over Hannahs vader en of Hannah misschien Huntington had. En nu hadden ze het over een zoenende Hannah, dat net zo belangrijk leek, maar zoveel minder 'woog' qua 'head space' en 'heart space' en dus makkelijker te verwerken was. Hannah zei toen iets als 'Come on Amy, tell me, what's wrong?' en Amy zei toen; 'It's my mother... She has cancer.' terwijl ze dat zei was ze aan het snikken en huilen. Hannah pakte haar vast en begon haar te troosten.

Hannah stond in de keuken bij Rose & Harold (die niet thuis waren) te koken. Bright kwam binnen en ze spraken een beetje over... eten? Ik weet ;t niet meer. Bright verontschuldigde zich over zijn opmerking over haar jurk (dat ze zich er in had gepropt) en Hannah zei dat het al goed was, hij hoefde zich niet te verontschuldigen. Bright proefde iets van Hannah en ze kwamen vrij vlak bij elkaar, een beetje een spannend moment. Je zag dat Bright zich aangetrokken voelde, en Hannah ook
Hannah zei nog dat ze het zo fijn vond dat ze als een familie voor haar waren geweest... Bright niet als een broer hoor..

Vervolgens, drie weken later, zag je Rose in een rolstoel zitten met een hoofddoekje op. Harold was super vrolijk zich aan het aankleden en plannen aan het maken om iets te eten na de laatste chemo-kuur van Rose die dag. Nadat hij uitgekwetterd was zei Rose;'I can't feel my legs...'

Ik zal vast dingen hebben verteld die je wél gezien hebt, maar goed

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 19:16.
Oud 20-07-2005, 20:23
Lilything
Lilything is offline
Het volgende moet je ABSOLUUT NIET bekijken als je niets wilt weten over hoe het verdergaat *knip*.....als je het wel wil weten, bedenk je dan dat EEN verrassingselement weg is met deze informatie.....

Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 20:39.
Oud 20-07-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 20-07-2005 @ 21:23 :
Spoiler
Met die tekst boven de spoiler en die smileys kon ik al raden wat ik zou gaan zien Misschien kan je dat beter aanpassen
Oud 20-07-2005, 20:40
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-07-2005 @ 21:35 :
Met die tekst boven de spoiler en die smileys kon ik al raden wat ik zou gaan zien Misschien kan je dat beter aanpassen
Hopelijk zo beter, ja had idd gelijk
Oud 20-07-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 20-07-2005 @ 21:40 :
Hopelijk zo beter, ja had idd gelijk
Ik vond 't niet erg, ik sta altijd open voor spoilers over Everwood Lekker nu al kwijlen en straks wanneer het op tv komt gewoon nóg eens extra
Oud 21-07-2005, 04:21
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Everwood begint nu echt door te slaan....

Eerst die maffe hollywooddocktor die het verhaal compleet onrealistisch maakte, nu worden er ziektes in de strijd gegooid etc ....Het verhaal begint nu wel een ver-van-mijn-bed-show te worden...
Oud 21-07-2005, 07:25
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 21-07-2005 @ 05:21 :

Eerst die maffe hollywooddocktor die het verhaal compleet onrealistisch maakte, nu worden er ziektes in de strijd gegooid etc ....Het verhaal begint nu wel een ver-van-mijn-bed-show te worden...
Jake had er voor mij niet in gehoeven nee, maar dat van Madison vond ik onrealistischer dan dat van Jake. En waarom is de ziekte van een persoon opeens onrealistisch en een ver-van-mijn-bed-show?

Ik vind dat het nu wat realistischer wordt juist. Want eindelijk is er niet meer zoveel gezeur om Amy en Ephram die zich totaal niet gedragen (in mijn ogen) als een stelletje (naja, gedroegen dus) etc.
Oud 21-07-2005, 10:50
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind het met Jake erbij juist leuker. (Jake! ) Dat hele gedoe met Madison had er van mij niet ingemoeten. Iets te veel Amy & Ephram gezeur. En dan natuurlijk weer Ephram die dan weer zo irritant doet.

De laatste 2 (3?) afleveringen vind ik steeds leuker worden, gebeurd weer wat nieuws, Bright en Hannah zijn leuk samen, stukjes tussen Rose en Harold zijn lief, maar zielig.

Veel mooie stukjes.
Oud 21-07-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 21-07-2005 @ 05:21 :

Ik vind deze ziekte juist het dichter bij huis brengen. Dit kan ik me voorstellen. De pijn enzo. Dat van Madison vond ik echt moeilijk voor te stellen en op een gegeven moment werd het gewoon gezeur imo, zelfde geldt voor het gedoe tussen Amy en Ephram. Dat is ook anders geworden, minder moeilijk. En dat allemaal sinds Hannah is gekomen, lijkt wel

't Blijft drama, dat drama rondom Amy en Ephram vond ik té, de drama die er nu is, is weer... mja, realistisch.
Oud 21-07-2005, 13:47
Verwijderd
Harold en Rose

Hannah en Tohper <3

Dat stukje waarin Amy aan Hannah over haar moeder vertelde was mooi en zielig

En ik begin al het gedoe met Ephram een beetje moe te worden..
Oud 21-07-2005, 14:40
Verwijderd
Idd, ik begrijp Ephram ook niet helemaal. Natuurlijk, z'n vader is de laatste persoon die hij nu wil zien, maar dan nog; ik zou als ik hem was echt dírect met Bright ergens gaan wonen en kiezen wat hij met zijn zoontje aanmoet; óf hij gaat weer naar die mensen toe en gaat zijn zoontje zien óf hij laat het nu zitten.
Natuurlijk is het moeilijk, maar nu lijkt hij echt in zijn eigen verdriet te zwelgen, hij leek me slim genoeg daaruit te kruipen.
Oud 21-07-2005, 15:16
Verwijderd
Ik vind Ephram's rol maar stom worden. Terwijl die van Amy juist veel beter wordt. Zij wordt net als bv Bright veel volwassener, terwijl Ephram zich als een klein kind opstelt.
Hij zeikt ook echt praktisch over alles. Ook zo raar.
Oud 22-07-2005, 14:53
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-07-2005 @ 16:16 :
Ik vind Ephram's rol maar stom worden. Terwijl die van Amy juist veel beter wordt. Zij wordt net als bv Bright veel volwassener, terwijl Ephram zich als een klein kind opstelt.
Hij zeikt ook echt praktisch over alles. Ook zo raar.
Helemaal met je eens! Een wonder want ik heb me de eerste twee seizoenen vaak rot geergerd aan Amy en dit seizoen is ze steeds beter te pruimen en Ephram weer niet...misschien is het besmettelijk ofzo.

Vind het zo zielig voor Rose , hoop echt dat ze het overleeft

En Bright en Hannah zijn echt mijn hoop in bange dagen, zo lief <3

Bright lijkt trouwens ook heel erg op zijn moeder hoor, en niet zoveel op z'n vader zoals hierboven ergens gezegd werd.
Oud 22-07-2005, 15:01
Verwijderd
Citaat:
browneyedgirl schreef op 22-07-2005 @ 15:53 :

Bright lijkt trouwens ook heel erg op zijn moeder hoor, en niet zoveel op z'n vader zoals hierboven ergens gezegd werd.
Als Bright een beetje omhoog kijkt, dan lijkt hij écht op Harold. Een beetje dezelfde vormen en blik
Oud 26-07-2005, 20:09
Verwijderd
Mooie aflevering
Oud 26-07-2005, 20:13
Verwijderd
Huil huil
Oud 26-07-2005, 20:24
Verwijderd
Damn.. Zooooo mooi en mooi en mooi en... damn.. mooi.

De eerste aflevering sinds lange tijd die me zo ontzettend raakte.. pff...
Oud 26-07-2005, 20:27
The 1 and only
The 1 and only is offline
Tranen...

Erg mooi idd
Oud 26-07-2005, 20:27
Panthea
Panthea is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-07-2005 @ 20:24 :
Damn.. Zooooo mooi en mooi en mooi en... damn.. mooi.

De eerste aflevering sinds lange tijd die me zo ontzettend raakte.. pff...
Ben het helemaal met je eens..
Bij dat verhaal van de moeder van Ephram moest ik huilen, toen Harold begon te huilen moest ik huilen en toen Delia moest huilen, moest ik ook huilen..
Drama

Ik hoop zo hard dat Rose niet dood gaat, zij is lief
Oud 26-07-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Panthea schreef op 26-07-2005 @ 21:27 :
Ben het helemaal met je eens..
Bij dat verhaal van de moeder van Ephram moest ik huilen, toen Harold begon te huilen moest ik huilen en toen Delia moest huilen, moest ik ook huilen..
Drama

Ik hoop zo hard dat Rose niet dood gaat, zij is lief
Ja, allemaal en toen Rose zei dat ze wilde dat Andy haar opereerde omdat hij net zoveel van haar gezin houdt als zij doet en dat ze haar leven voor hem wilde geven daarvoor..
Oud 26-07-2005, 20:42
Panthea
Panthea is offline
Ja, opzich snap ik Rose's keuze wel. Andy is een vriend, die vertrouwt ze haar leven wel toe. Maar ja, als de operatie mislukt is dat natuurlijk heel erg moeilijk voor Andy, net als toen met Colin.l
Oud 26-07-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Panthea schreef op 26-07-2005 @ 21:42 :
Ja, opzich snap ik Rose's keuze wel. Andy is een vriend, die vertrouwt ze haar leven wel toe. Maar ja, als de operatie mislukt is dat natuurlijk heel erg moeilijk voor Andy, net als toen met Colin.l
Uhu. Dat is echt een supermoeilijke overweging voor hem. En Amy zich maar groot houden. En bright moet het echt zeggen tegen Hannah, want dan geeft zij m wat vrolijks op dit moment. Zij is ook echt lief dat ze van alles doet voor de familie. En die Topher is echt een hinnikend paard zeg.
Oud 26-07-2005, 20:50
Panthea
Panthea is offline
Die Topher, ik vind hem echt eng. En hij is een beetje té preuts .
Wat ik ook heel mooi vond was de blik die Hannah in haar ogen kreeg toen ze zag dat Bright z'n moeder in zijn armen nam. En ja, Bright moet opbiechten aan Hannah dat die gevoelens voor haar heeft, volgens mij is Hannah degene die Bright het beste kan steunen op dit moment en zij kan misschien ervoor zorgen dat Bright ook een keer een serieuze relatie heeft. En Amy houdt zich inderdaad groot, maar dat gaat ze volgens mij niet lang meer volhouden.
Oud 26-07-2005, 21:26
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Panthea schreef op 26-07-2005 @ 21:50 :
Die Topher, ik vind hem echt eng. En hij is een beetje té preuts .
Wat ik ook heel mooi vond was de blik die Hannah in haar ogen kreeg toen ze zag dat Bright z'n moeder in zijn armen nam. En ja, Bright moet opbiechten aan Hannah dat die gevoelens voor haar heeft, volgens mij is Hannah degene die Bright het beste kan steunen op dit moment en zij kan misschien ervoor zorgen dat Bright ook een keer een serieuze relatie heeft. En Amy houdt zich inderdaad groot, maar dat gaat ze volgens mij niet lang meer volhouden.
Mee eens.
Moooie aflevering, en echt een huil-aflevering ook.

Dat stukje waarin Amy haar toga aan heeft en laat zien aan Harold was ook al zo'n huilmoment.
Oud 26-07-2005, 21:30
Lente
Lente is offline
pff ik zou toch liever de beste chirurg willen ipv de aardigste
Oud 26-07-2005, 21:36
Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind het wel leuk dat Rose nou eindelijk ns echt in beeld komt.
Oud 26-07-2005, 21:37
Flowtje
Flowtje is offline
Was dit trouwens de laatste aflevering??

Ik weet namelijk niet meer wanneer ik het gelezen had, maar ik kan me herinneren dat iemand had gezegd dat er nog maar 3 afleveringen zouden komen.. en aangezien dat 2 afleveringen (met die van vandaag dus 3) geleden was.
Oud 26-07-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 26-07-2005 @ 22:30 :
pff ik zou toch liever de beste chirurg willen ipv de aardigste
Je wilt een chirurg waar je vertrouwen in hebt. Als iemand geen tijd voor je neemt zorgt dat voor weinig vertrouwen...
Hij zal best zijn werk goed doen, maar dit doet ie al ratsratsvlugvlug... Dan onbewust ga je nadenken: zou hij zijn werk dan ook zo doen?
Oud 26-07-2005, 21:46
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 26-07-2005 @ 22:37 :
Was dit trouwens de laatste aflevering??

Ik weet namelijk niet meer wanneer ik het gelezen had, maar ik kan me herinneren dat iemand had gezegd dat er nog maar 3 afleveringen zouden komen.. en aangezien dat 2 afleveringen (met die van vandaag dus 3) geleden was.
Over twee weken komt er weer Desperate Housewives en Gilmore Girls dus ik neem aan dat het dan iig stopt.
Oud 26-07-2005, 21:58
Verwijderd
Echt verrot dat het stopt. Ik wil niet! Niet nu het me zo aanspreekt weer en me zo raakt.. Grr.. stomme net5
Oud 26-07-2005, 22:04
Panthea
Panthea is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-07-2005 @ 21:58 :
Echt verrot dat het stopt. Ik wil niet! Niet nu het me zo aanspreekt weer en me zo raakt.. Grr.. stomme net5
Helemaal met je eens..
Desperate Housewives kijk ik ook, maar is lang niet zo leuk als Everwood.
I want Everwood
Oud 26-07-2005, 22:06
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-07-2005 @ 22:58 :
Ik wil ook niet!! (En vooral aangezien ik de GG en DH afleveringen allemaal al gezien heb. )
Oud 26-07-2005, 22:09
Verwijderd
Volgens mij was dit de een na laatste aflevering van het seizoen, en over twee weken komt GG en DH weer, dus het lijkt me logisch dat ze die ene die nog moet gewoon uitzenden

Er zaten echt tig bijna-huil-momenten in zeg
vond het echt een mooie aflevering
Oud 27-07-2005, 10:56
Solid
Solid is offline
Oh idd echt een mooie aflevering

volgende week idd de laatste afl!

Ik wil niet dat Rose de serie uitgaat maar of Andy nou die operatie moet doen?? ik zou zeggen van niet, maar ja in de serie gaat het natuurlijk vast wel gebeuren ofzo

en het boek van de moeder van Ephram! wow..echt mooi was ook wel fijn wat hij zei tegen delia over zijn vader dan merk je dat hij niet alleen maar wrok heeft tegen zijn vader maar gewoon vooral even niet meer weet wat ie moet met zijn leven..(waar zn moeder dan weer mooi op inspeelde: you will find you way back oid )
Oud 27-07-2005, 12:38
Lente
Lente is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-07-2005 @ 22:45 :
Je wilt een chirurg waar je vertrouwen in hebt. Als iemand geen tijd voor je neemt zorgt dat voor weinig vertrouwen...
Hij zal best zijn werk goed doen, maar dit doet ie al ratsratsvlugvlug... Dan onbewust ga je nadenken: zou hij zijn werk dan ook zo doen?
hihi jij weet wat ik wil?
Oud 27-07-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 27-07-2005 @ 13:38 :
hihi jij weet wat ik wil?
Over het algemeen gesproken
Je hebt natuurlijk altijd van die uitzonderingen hahaha
Oud 28-07-2005, 18:27
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Heb ook zowat de hele aflevering met tranen in mijn ogen gezeten het was zo mooi...
Toen dat "to be continued" in beeld kwam aan het eind, grrr
ik baal sowieso van afleveringen met open einde/vervolg...

Maar het was weer een ouderwets goede sentimentele aflevering!
Ik vond het zo zielig voor Delia, dat afscheid...al die familieproblemen lijken me ook heel erg voor haar, het lijkt wel of er daar in de serie een beetje aan voorbij gegaan wordt.
Hoop ook echt dat Rose beter wordt. Dat stukje waarin Bright haar naar boven tilt was ook wel erg mooi gedaan

Nog 5 nachtjes slapen voor de ontknoping
Oud 29-07-2005, 20:52
Verwijderd
OMG.. Hannah!

Oud 30-07-2005, 17:39
Ennareeg
Ennareeg is offline
Ik kijk het altijd, maar ik erger me altijd rot aan die Amy. Ze zeikt constant over alles, doet moeilijk en is echt een zeurkous.
Ik snap heel goed van Ephram waarom hij haar niet terug wou
Ik vind wel dat Hannah en Bright eindelijk eens wat moeten krijgen, ze draaien al zo lang om elkaar heen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten