![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het enige gezonde wat erbij staat is: geen light producten en geen stress.. light producten zitten nl zoetstoffen in die slechter voor je kunnen zijn als suiker (zeker als je geen diabetes hebt en geen overgewicht hebt, kun je beter gewoon de suiker variant nemen, naar het schijnt). Pinda rotsjes.. bah ![]()
|
![]() |
lijkt me niet erg gezond,ik moet zelf ook aankomen(had anorexia)en doe dat op advies van een dietist niet zo maar met idd,vaker een appel,meer aardappels en brood.tuurlijk gaat het dan minder snel en ik drink echt nog wel gewone frisdrank en snoep gewoon wel eens wat maar echt niet zo veel en vet,het is niet gezond,
|
![]() |
|
![]() |
Heel heel veel eten, wel fitness of in ieder geval iets er bij om je spieren te trainen, zodat je niet alleen maar vet word.
Dingen als slim fast drinken als je echt niet meer kan eten helpt ook, ook al zijn ze bedoeld om af te vallen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ben ook mbv de dietiste aan het aankomen,
ik heb het advies gekregen om vooral tussendoor veel liga´s te eten, zijn best ok, al komen ze me nu wel m´n keel uit! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
guess what ik ben in een maand 5 kilo aangekomen. ok zoveel moest nu ook wer niet en mn broeken kunnen wel niet meer dicht. maar ik vind toch dat ik goed sta met mn buikje ![]() nog tips: bananen, kebab (e.d.), boterkoekjes, wit brood (vind ik wel vies, maar voor wie het lust), roomsoep, roomalles ![]() maar ik sta niet in voor de gevolgen
||
Citaat:
sorry, maar ik vind dit echt een groot onzintopic. ga naar een dietist zou ik zeggen, maar ga dit vooral niet eten. ik sluit 'm, want (sorry) ik vind het nergens op slaan. je verpest je eigen lichaam hiermee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Tips voor kattenbezitters! Moguri | 3 | 01-02-2012 10:10 | |
Psychologie |
[Angst] voor mensen die zichzelf wat aandoen YYY | 6 | 21-09-2011 13:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie heeft een sollicitatie tip voor mij? Noddy | 4 | 13-07-2010 17:10 | |
Psychologie |