Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 08-08-2005 @ 06:32 :
Nee man.
Geloof me; bij mij komt eerder de gedachte naar boven; NOOIT . Kan wel zijn wat jij zegt; domweg die gedachte, maar laten we het erbij houden dat het bij mij dus niet zo is.
Ik walg er eerder van.
Je kunt niet ergens van walgen als je het nog niet voor je hebt gezien. Om alleen al die reactie te krijgen, moet je al die gedachte hebben gehad.
Heb je toch eens per ongeluk mijn gelijk bewezen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2005 @ 18:39 :
Sorry
Schaamteloos mijn vergelijkingen jatten Daar mag je wel sorry voor zeggen hoor, zat copyright op
Oud 08-08-2005, 10:30
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Wat dwangmatig open minded
Ik zou nooit van mn leven seks met een man willen, lijkt me gewoon smerig. Dat Morgan dat belachelijk vind is haar zaak
Ze laat zich waarschijnlijk ook niet onderpoepen of kotsent, maar het niet smerig vind omdat ze het nog nooit gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:39
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
pizza-amigo schreef op 08-08-2005 @ 11:30 :
Ik zou nooit van mn leven seks met een man willen, lijkt me gewoon smerig. Dat Morgan dat belachelijk vind is haar zaak
Ze laat zich waarschijnlijk ook niet onderpoepen of kotsent, maar het niet smerig vind omdat ze het nog nooit gedaan heeft.
Oud 08-08-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Wat ontzettend knap om niet te lezen. Ik zeg toch helemaal niet dat iedereen maar seks moet hebben met iedereen, dat wil ik ook niet. Het is alleen kortzichtig om niet in te zien dat het een niet viezer is dan het andere. Het is een feit dat veel jongens en zelfs mannen gewoon niet realistisch naar seks kunnen kijken. Het is óf geil, óf vies. Dat is gewoon kortzichtig. En dat jij nou zo dom bent dat je dat zelfs op jouw leeftijd niet in kan zien, dat is gewoon triest.

Het punt is echter dat dat jochie beweerde dat hij het zich zelfs niet afvroeg. Op het moment dat jij het hebt over of ik me laat 'onderkotsent', gaat er onwillekeurig een gedachte over die handeling door me heen. En natuurlijk heb ik daar geen zin in, daar heeft het niks mee te maken. En poep- en plasseks is van een heel ander niveau dan pijpen, beffen en desnoods anale seks.

Overigens snap ik geen hol van die laatste zin van jou, kun je die ook grammaticaal kloppend maken?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:25
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Vrouwen ook, als ze het niet bevalt gaan ze zeiken over spelling

Nou, voor de duidelijkheid, draak.
Jij zeikt die knul af omdat hij seks met mannen verafschuwt,dat moet hij toch zeker zelf weten. jij vind dat hij het maar oke moet vinden. en ik lees wel goed. Je doet neerbuigend over die knul omdat hij iets tegen homoseks heeft.

En iedereen begrijpt die laatste zin, behalve jij. Maargoed. Vrouwen hebben geen talent, en zijn volslagen nutteloos, dus gaan ze zich maar druk maken over spelling.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:37
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-08-2005 @ 11:17 :
Je kunt niet ergens van walgen als je het nog niet voor je hebt gezien. Om alleen al die reactie te krijgen, moet je al die gedachte hebben gehad.
Heb je toch eens per ongeluk mijn gelijk bewezen
Hahah, nee joh; ik kan je nooit gelijk geven denk ik .
Domweg omdat ik me gewoon niet in dat beeld van jouw kan indenken .

Laatst gewijzigd op 08-08-2005 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:42
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Hoi Hoi
Eindelijk een man die het zelfde vind .

Ik begon bijna echt te geloven dat die 'iedereen' op mij na, van morgan dat ze er benieuwd naar waren .
Just Kidding (over het laatste alleen dan he.)
Oud 08-08-2005, 11:43
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Kreator schreef op 08-08-2005 @ 11:39 :
Niet opgelet,
Nog eentje!
Oud 08-08-2005, 12:05
Qimm
Qimm is offline
Het gaat om de gedacht over he? Niet om het daadwerkelijk uitvoeren. Ik heb me ook wel eens dingen afgevraagd die ik nooit zou willen doen. Maar ik heb het me wel afgevraagd en dáár gaat het over.
Oud 08-08-2005, 17:42
juno
juno is offline
Tja, als er nou eentje zou zijn die er net zo uit zou zien als ik, dat is dan niet zo vreemd. Mijn eigen lichaam ken ik toch ook al mijn hele leven. Maar wat moet ik met borsten? Schotel mij een cup D voor en ik heb al gegeten en gedronken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 18:07
Freestyler*
Freestyler* is offline
nee ik ben niet nieuwsgierig
lijkt me helemaal niks
vies ja

ik houd niet van borsten, ik houd niet van vagina's
De gedachte iets seksueels te doen met die lichaamsdelen van een ander vind ik vies

lijkt me overigens totaal niet homofoob
Oud 08-08-2005, 19:32
Aapiee
Aapiee is offline
tsjaa..what can i say..

ik ben zelf echt niet benieuwd naar seks met een meisje..
het boeit me niet zegmaar..

maja..als andere vrouwen dat wel hebben zou ik zeggen

fuck er op los joh!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:06
Konijn
Konijn is offline
Ik word erg geil van foto's of filmpjes van lesbische seks, maar ik ben niet benieuwd naar seks met meisjes, zou zelf ook geen seks met een vrouw willen.
En niet omdat ik het vies vind ofzo dus (sowieso een raar woord daarvoor, vies), maar gewoon omdat het me niet aantrekt.
Oud 09-08-2005, 00:46
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2005 @ 18:00 :
*haar hele verhaal*
go morgan!!

serieus, ik mag jou wel zoals je denkt, redeneert...met jou zou ik wel goed kunne praten over dingen.
wijk asjeblieft niet af van de persoonlijkheid die je nual hebt
Oud 09-08-2005, 08:03
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2005 @ 18:00 :
En ik moet wél beginnen met 'weet jij hoeveel mannen er pijpen', want blijkbaar realiseer jij je niet dat er helemaal niet zoveel verschil zit tussen seks met mensen van hetzelfde geslacht, en seks met mensen van een ander geslacht.
Technisch gezien is de handeling hetzelfde, maar mensen zijn geen robots, er komt eerst nog een enorm hormonaal apparatus aan te pas en dát is een wereld van verschil.
Oud 09-08-2005, 09:25
VanDalen
Citaat:
Konijn schreef op 08-08-2005 @ 22:06 :
Ik word erg geil van foto's of filmpjes van lesbische seks, maar ik ben niet benieuwd naar seks met meisjes, zou zelf ook geen seks met een vrouw willen.
En niet omdat ik het vies vind ofzo dus (sowieso een raar woord daarvoor, vies), maar gewoon omdat het me niet aantrekt.
Wel grappig dat je erg geil wordt van lesbische filmpjes dan..
Waar zit 'm dat in?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:20
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
VanDalen schreef op 09-08-2005 @ 10:25 :
Wel grappig dat je erg geil wordt van lesbische filmpjes dan..
Waar zit 'm dat in?
Ik weet t zelf ook niet precies.. ik vind een vrouwenlichaam mooi, en ik vind t gewoon geweldig om twee vrouwen met elkaar bezig te zien.. en toch vind ik het totaal niet interessant als gedachte om zelf te doen. Op zich is dat inderdaad best raar, maar hoe t komt? Geen idee..
Oud 09-08-2005, 13:26
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 09-08-2005 @ 14:14 :
You're in denial.
tuurlijk niet, dat hoeft toch helemaal niet
ze kan het best heel geil en opwindend vinden zonder dat zij er zelf deel aan is, om het zo maar even te noemen.
betekend niet automatisch dat zij ook meteen maar lesbisch / bi is.

als ze dat wel is, dan komt ze daar op haar eigen tijd wel achter
Oud 09-08-2005, 14:35
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 09-08-2005 @ 14:26 :
tuurlijk niet, dat hoeft toch helemaal niet
ze kan het best heel geil en opwindend vinden zonder dat zij er zelf deel aan is, om het zo maar even te noemen.
betekend niet automatisch dat zij ook meteen maar lesbisch / bi is.
Dankje, mijn idee. Bovendien, ik sta compleet open voor mensen met homoseksuele, lesbische of biseksuele gevoelens en relaties.
Een flink aantal van mijn vrienden en familieleden zijn het, en ik heb er absoluut geen problemen mee. Als ik zelf biseksueel of lesbisch zou zijn, waarom zou ik dat dan wel onderdrukken?
Oud 09-08-2005, 14:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-08-2005 @ 15:35 :
Dankje, mijn idee. Bovendien, ik sta compleet open voor mensen met homoseksuele, lesbische of biseksuele gevoelens en relaties.
Een flink aantal van mijn vrienden en familieleden zijn het, en ik heb er absoluut geen problemen mee. Als ik zelf biseksueel of lesbisch zou zijn, waarom zou ik dat dan wel onderdrukken?
Ik vraag me sowieso af of je gelijk biseksueel bent als je toevallig nieuwsgierig bent naar seks met een meisje? Is dat niet gewoon nieuwsgierigheid? Ik vindt het nogal makkelijk om die interesse gelijk als biseksualiteit te bestempelen.

Naar mijn idee houdt biseksualiteit toch wel iets meer in dan dat, bijvoorbeeld ook het vermogen om verliefd te worden op een meisje en er een relatie mee aan te kunnen gaan.
Oud 09-08-2005, 14:41
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-08-2005 @ 15:39 :
Naar mijn idee houdt biseksualiteit toch wel iets meer in dan dat, bijvoorbeeld ook het vermogen om verliefd te worden op een meisje en er een relatie mee aan te kunnen gaan.
Dat vind ik ook en volgens mij is dat ook wat ts wil horen.
Oud 09-08-2005, 19:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-08-2005 @ 15:35 :
helemaal als je er zelf zo open voor staat en je veel mensen in je omgeving kent die het wel zijn.

Citaat:
Thee Muts schreef op 09-08-2005 @ 15:39 :
precies, nieuwsgierigheid gaat tot daar waar je wilt weten hoe wat nou zit & werkt, etc.
Oud 09-08-2005, 19:45
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 09-08-2005 @ 14:31 :
Dat bedoel ik. Komt wel. En dan voelt het opeens wel goed. Tot die tijd: niets forceren.

En als die tijd nooit komt, is het ook goed.
als je er dan toch al zo over denkt zoals je nu zo hier beschrijft, waarom zeg je dan eerst dat ze 'in denial' is?

doesn't make any sense dear...
Oud 09-08-2005, 19:53
XQseMe2
XQseMe2 is offline
and your point, referring to what, is exactly....?
Oud 09-08-2005, 20:11
XQseMe2
XQseMe2 is offline
ik ziek niet!!

ik volg jouw antwoorden gewoon ff helemaal niet, ik snap niet waarom jij dat bepaalde antwoord geeft op die vorige post.
ik volg die link ff niet.

jezus, mag ik asjeblieft ook een x menselijk zijn???

OFF-TOPIC => en by the way, miss-l'm-so-intelligent:
áls ik al zin heb om jou te zieken, mag ik dat vind ik wel degelijk doen daar ik daar een zéér goeie reden toe heb toen jij een paar maanden geleden besloot mijn vriend te neuken!
dus als ik kwaad ben op jou daarover, dan ZIEK IK ZOVEEL IK WIL en hebbie dat maar te accepteren.
als je dat niet kunt, had je maar niet zo'n kutwijf moeten zijn destijds

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 06:40
Qimm
Qimm is offline
Het wordt hier nog spannend
Oud 10-08-2005, 11:01
VanDalen
..vindt het ON topic toch nog net interessanter..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 21:07
XQseMe2
XQseMe2 is offline
ja sorry, was ff ik-sla-vame-af-want-ik-voel-me-aangevallen-opmerking tussendoor, offtopic.

ik wilde dat bericht & het bericht dat er pal boven stond verwijderen maar de tijdslimiet is al overschreden dus dat feest gaat niet door.
of een forumbaas moet dat ff doen voor me, dan is het
maar vanaf hier weer gewoon verder ontopic.

Regels voor berichten