Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2005 @ 18:34 :
Dat is natuurlijk wel een beetje naďef.

nee , vind ik niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 24-06-2005 @ 21:37 :
nee , vind ik niet
Dat kun je wel vinden, maar er zijn genoeg mensen die van hun vriend(in) houden en tóch vreemdgaan. Hardstikke stom, natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ze wel liefde voelen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:29
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 24-06-2005 @ 14:26 :
Niet zo agressief he
t was niet echt agressief, bovendien begon jij zelf min of meer agressief

Citaat:
chocomelsletje schreef op 24-06-2005 @ 14:23 :
Jezus, je kan 't ook anders zien: 'Oh, wat gezellig! Misschien worden we wel goede vriendinnen' Ipv gelijk zo negatief denken. Lost niets op.
ok hier vergeet je duidelijk 1 ding, denken is iets compleet anders dan voelen. TS voelt zich jaloers (wat ik me ook wel een beetje kan voorstellen), tis niet dat ze negatief denkt ofzo. zulke gevoelens kun je gewoon niet zomaar stoppen.

kortom, denk ff na over wat je zegt
Oud 25-06-2005, 16:31
Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou ook jaloers zijn. Maar ik zou die vriendin wel aanvaarden in mijn klas. Ik zou er zelf vriendinnen mee kunnen worden als ze leuk is. En dan wordt ze jouw vriendin en gaat ze al zeker niet met je vriendje lopen En als ik lees hoe ze over haar vriendje spreekt, klinkt toch ook positief he.
Ik denk dat je vriend je zeker niet gaat laten vallen voor haar als hij haar zou ontmoeten. Tenzij jij gaat zeuren en zagen om dingen die niet nodig zijn want dan gaat hij bij haar klagen
Probeer het positief te bekijken. Hij is jouw vriend, zij heeft zelfs een vriend, JIJ gaat haar leren kennen, en hij misschien daarna ook, maar dan is de situatie toch al anders dan dat ze afspreken via msn...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 24-06-2005 @ 18:34 :
Daar kan je ook voor zorgen
Oud 25-06-2005, 19:04
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:13 :
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas.
Ik ga een opleiding volgen op het hbo, en zij gaat dezelfde doen op dezelfde school, dus ik weet zeker dat ik bij dr in de klas kom. tenzij je in meerdere klassen wordt opgesplitst ( ik hoop het )

Ze chatten al heel lang met elkaar,voor dat hij mij al kende.
Het echt maatjes op msn, hij kan bij haargoed z'n ei kwijt
Ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. Toch vonden ze elkaar wel erg leuk, want via de webcam zagen ze elkaar altijd.
Het is niks geworden omdat ze elkaar niet durfde te ontmoeten ( van haar kant dan)
Nu ben ik bang dat als ik bij dr in de klas kom, ze straks persoonlijk contact krijgen, en dat ik ze dichter bij elkaar breng en misschien vinden ze elkaar dan wel weer leuk..

Ik had zo'n zin in m'n nieuwe opleiding, maar sinds ik dit weet niet meer zo

Ik wil niet zo jaloers zijn, maar het geeft me zo'n rotgevoel..
Bezitterig...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:06
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Muzzle schreef op 25-06-2005 @ 20:04 :
Bezitterig...
Nou ja.. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, vooral als ze hele intieme dingen met elkaar bespreken. Het zou me idd een vreemd gevoel geven, maar volgens mij hoef je je verder nergens zorgen over te maken.
Oud 26-06-2005, 22:42
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Ik ben gewoon snel jaloers m'n vriend totaal niet..
soms vraag ik me af, als je nou helemaal niet jaloers bent, ben je dan niet bang om iemand kwijt te raken??

Kijk naar me vriend, hij zei gister, van mij mag je mannen kijken over al bijv op tv en op het strand, al ga je dr een praatje mee maken. maakt mij het uit...
Ik vindt het niet leuk als hij naar bloedmooie vrouwen kijkt, op tv en in het echt, teminste niet op de manier als hij doet.
Je kan zeggen van zo mooie meid, maar als mijn vriend op het strand is of meiden op tv ziet, dan zit hij gelijk ooh lekker wijf, lekkere tieten.
En voel ik me minderwaardig, ik heb zoiets, vind je mij dan wel mooi
Ik heb bijv geen grote borsten en hij vindt dat prachtig, als hij een vrouw ziet waar dan ook, met grote borsten.
De msn vriendin heeft dat ook...

Dan wordt ik gewoon onzeker, en denk ik vindt je mij dan wel mooi, als je zo graag naar andere vrouwen kijkt.
Ik kijk ook naar andere mannen, maar ik zeg het niet waar hij bij is, ik denk dat alleen van "lekker ding", maar ga dat echt niet roepen waar m'n vriend bij is, dat doet mijn vriendje bij mij wel.
Ik heb er weleens wat van gezegt, maar dan wordt hij boos en zegt, nou en ik kijk alleen maar..en je houdt me toch niet tegen...dusja kan er niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 26-06-2005 @ 23:42 :

Ik heb bijv geen grote borsten en hij vindt dat prachtig, als hij een vrouw ziet waar dan ook, met grote borsten.
Waarom neemt hij dan niet een vriendin die er wel uitziet zoals hij het graag ziet, is hij soms lelijk?
Oud 26-06-2005, 22:50
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:28 :
Ja maar als ik goede vriendinnen wordt, dan groeien hun misschien wel dichter naar elkaar toe
Omdat ze elkaar eerst leuk vonden, en ze hebben echt alles al, besproken op msn, van sex tot andere intieme dingen
Ja, maar als wij goede vriendinnen zouden worden, dan groeien zij misschien wel meer naar elkaar toe. ()
Omdat ze elkaar eerder al leuk vonden, en ze hebben echt alles al besproken via msn, van sex tot andere intieme dingen toe ()

(Als jij een HBO-studie wil gaan doen moet je toch echt het verschil tussen 'hun' en 'zij' kunnen begrijpen. en tussen 'ik' en 'wij'. Je kan sowieso al niet in je eentje (enkelvoud, 'ik') een meervoudigheid worden (meervoud, 'vriendinnen'). Erg storend taalgebruik dus.)
Oud 26-06-2005, 23:03
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-06-2005 @ 23:50 :
Ja, maar als wij goede vriendinnen zouden worden, dan groeien zij misschien wel meer naar elkaar toe. ()
Omdat ze elkaar eerder al leuk vonden, en ze hebben echt alles al besproken via msn, van sex tot andere intieme dingen toe ()

(Als jij een HBO-studie wil gaan doen moet je toch echt het verschil tussen 'hun' en 'zij' kunnen begrijpen. en tussen 'ik' en 'wij'. Je kan sowieso al niet in je eentje (enkelvoud, 'ik') een meervoudigheid worden (meervoud, 'vriendinnen'). Erg storend taalgebruik dus.)
En dan zit ze ook nog eens met msn-concurrentie met een maatje extra ...

en aan dat meisje met haar probleempje: het gaat toch maar om zijn webcamgirl? Blijkbaar is je vriendje niet altijd even taktvol als zijn hormonen beginnen opspelen, en ik stel me ook sowieso vragen bij mensen die hun seksleven met webcamvriendinnetjes bespreken. Waarschijnlijk zullen de donkere en onhebbelijke kantjes van je vriendje een grotere bedreiging voor jullie relatie vormen dan het feit dat zijn webcamgirl bij je in de klas komt te zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:11
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-06-2005 @ 23:50 :

Pff ik zei toch al, nederlands in niet m'n sterkste vak, ik heb even snel dit verhaal getypt.
Dit is toch geen forum voor nederlandse spelling
Ik wilde alleen maar een antwoord op m'n vraag hoor

Sorry..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vond je Nederlands helemaal niet storend of irritant. En geloof me, dát wil wat zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:17
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 27-06-2005 @ 00:11 :
Pff ik zei toch al, nederlands in niet m'n sterkste vak, ik heb even snel dit verhaal getypt.
Dit is toch geen forum voor nederlandse spelling
Ik wilde alleen maar een antwoord op m'n vraag hoor

Sorry..
Je moet niet op Marcel letten die hgeeft altijd wat op te merken op de nederlandse schrijftaalfouten Is dit forum almiddels alk gewent

P.s Heb expressspelfouten in gemaakt.

Ontopic: Waarom vindt je het niet leuk als je vriend naar andere vrouwen kijkt? Lijkt mij nogal egoďstisch. ok wat hij zegt van lekkere tieten etc. Doe jij dan dat gewoon zelf een keer. En kijk hoe hij reageerd

En wat die vriendin betreft doe gewoon normaal. Ze heeft toch al een vriend. Waarom zou ze dan jouw vriend afpakken
Oud 26-06-2005, 23:35
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Ja ik weet het niet..stukje onzekerheid denk ik.
Ik weet wel dat er ook andere meiden zijn waar hij verliefd op zou kunnen worden..
Maar goed hun weten zoveel van elkaar, ik ben gewoon bang dat ooit de vonk weer overslaat, omdat ze nooit verder zijn gegaan toen ze elkaar leuk vonden, dus elkaar ontmoeten zeg maar..

En hij mag wel naar andere vrouwen kijken hoor, maar niet waar ik bij ben, ik vindt het zo storend als hij constant, op andere vrouwen loopt te ( geilen ) zeg maar, waar ik bij ben, dan heb ik zoiets , heb je dan niet genoeg aan mij? of vindt je mij dan niet aantrekkelijk?
Of moet ik dat niet op mezelf betrekken...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:36
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 24-06-2005 @ 14:19 :
Bah.. daar zou ik ook heel erg tegenop zien. Ik ben ontzettend jaloers met dat soort dingen. Dan zou ik zin hebben om dr te bedreigen enzo
Haha, just like me
Oud 26-06-2005, 23:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 27-06-2005 @ 00:35 :
Ja ik weet het niet..stukje onzekerheid denk ik.
Ik weet wel dat er ook andere meiden zijn waar hij verliefd op zou kunnen worden..
Maar goed hun weten zoveel van elkaar, ik ben gewoon bang dat ooit de vonk weer overslaat, omdat ze nooit verder zijn gegaan toen ze elkaar leuk vonden, dus elkaar ontmoeten zeg maar..

En hij mag wel naar andere vrouwen kijken hoor, maar niet waar ik bij ben, ik vindt het zo storend als hij constant, op andere vrouwen loopt te ( geilen ) zeg maar, waar ik bij ben, dan heb ik zoiets , heb je dan niet genoeg aan mij? of vindt je mij dan niet aantrekkelijk?
Of moet ik dat niet op mezelf betrekken...
Dat jongens naar andere vrouwen kijken, buiten hun vriendin, vind ik niet meer dan gezond. Maar dat ze dat doen waar die vriendin bij is, en dan ook nog heel uitgebreid, vind ik ronduit tactloos en onbeschoft. Maten onder mekaar: oké. Maar niet met je meisje erbij. Daar mag je het best eens met hem over hebben. Opmerkingen als 'grote tieten' enzo vind ik ook not-done in de nabijheid van je partner. Bewaar dat maar voor als je in de kroeg bent met je vrienden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:05
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 00:39 :
Dat jongens naar andere vrouwen kijken, buiten hun vriendin, vind ik niet meer dan gezond. Maar dat ze dat doen waar die vriendin bij is, en dan ook nog heel uitgebreid, vind ik ronduit tactloos en onbeschoft. Maten onder mekaar: oké. Maar niet met je meisje erbij. Daar mag je het best eens met hem over hebben. Opmerkingen als 'grote tieten' enzo vind ik ook not-done in de nabijheid van je partner. Bewaar dat maar voor als je in de kroeg bent met je vrienden.
tja dringt niet echt tot hem door denk ik, dat ik dat niet leuk vindt als ik dr bij zit..heb hetvaak gezegt, maar hij vindt dat het moet kunnen.
dat hij dat doet met vrienden vindt ik niet erg.
Maar in mij bijzijn overgrote tieten praten, terwijl ik die niet heb. vindt ik ronduit pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 27-06-2005 @ 01:05 :
tja dringt niet echt tot hem door denk ik, dat ik dat niet leuk vindt als ik dr bij zit..heb hetvaak gezegt, maar hij vindt dat het moet kunnen.
Maar in mij bijzijn overgrote tieten praten, terwijl ik die niet heb. vindt ik ronduit pijnlijk
Als hij dat niet snapt, dan is hij, en vergeef me dat ik het zeg, een erg lompe en gevoelloze hork. Dan houdt hij geen rekening met je.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:26
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 27-06-2005 @ 01:05 :
Dat is absoluut zeker. Ik ben bijvoorbeeld heel klein en ik heb redelijk dikke bovenbenen (niet superdik, maar toch aanwezig) en ik vind het ook echt niet grappig als er opmerkingen gemaakt worden over mooie lange benen.
Oud 27-06-2005, 00:58
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
*Shorty* schreef op 27-06-2005 @ 01:26 :
Dat is absoluut zeker. Ik ben bijvoorbeeld heel klein en ik heb redelijk dikke bovenbenen (niet superdik, maar toch aanwezig) en ik vind het ook echt niet grappig als er opmerkingen gemaakt worden over mooie lange benen.
ja sommige mensen ( jongen in mijn geval ) weten niet dat ze je daar heel onzeker mee kunnen maken
Vooral als je daar heel gevoeling voor bent.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:58
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
*Shorty* schreef op 27-06-2005 @ 01:26 :
hmm soms lijkt het net of jongens ( in mijn geval een jongen )het niet begrijpen, dat je dat niet leuk vindt als ze zoiets zeggen, en dat het je heel onzeker kan maken..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 01:00
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 27-06-2005 @ 01:58 :
hmm soms lijkt het net of jongens ( in mijn geval een jongen )het niet begrijpen, dat je dat niet leuk vindt als ze zoiets zeggen, en dat het je heel onzeker kan maken..
dat jullie vrouwen zo'n 6e zintuig hebben waarmee alle opmerkingen die op jullie uiterlijk zouden kunnen slaan opgevangen worden betekent niet dat wij dat ook doorhebben.
Oud 27-06-2005, 01:47
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 00:39 :
Oh nee, dat is lekker hypocriet. Dus als je 'maten' er bij zijn dan mag je wel zeggen 'nou dat lekkere wijf wil ik wel eens flink neuken', maar dat zeg je niet als je vriendin er bij is terwijl je het wel denkt.
Oud 27-06-2005, 01:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2005 @ 02:47 :
Oh nee, dat is lekker hypocriet. Dus als je 'maten' er bij zijn dan mag je wel zeggen 'nou dat lekkere wijf wil ik wel eens flink neuken', maar dat zeg je niet als je vriendin er bij is terwijl je het wel denkt.
Ten eerste, uitspraken zoals jij die neerzet vind ik niet normaal en ten tweede, over dat soort dingen had ik het helemaal niet. Ik had het over, over andere vrouwen praten en andere vrouwen 'keuren' met je maten in de kroeg. En dat mag best. Waarom zou dat hypocriet zijn? Of wou je mij wijsmaken dat je alle interesse voor andere meiden kwijtraakt zodra je een vriendin hebt?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 01:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 02:51 :
Ik had het over, over andere vrouwen praten en andere vrouwen 'keuren' met je maten in de kroeg.
Iemand 'keuren' is precies hetzelfde als bedenken of je d'r wel of niet zou kunnen doen. Je durft het alleen niet te zeggen.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 02:51 :
Waarom zou dat hypocriet zijn? Of wou je mij wijsmaken dat je alle interesse voor andere meiden kwijtraakt zodra je een vriendin hebt?
Nou ja, jij vindt het vriendje van de TS een 'erg lompe en gevoelloze hork', terwijl jij precies hetzelfde doet, alleen zeg je het niet hardop. Dan moet je niet gaan doen alsof je zelf het einde bent.
Oud 27-06-2005, 02:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2005 @ 02:58 :
Iemand 'keuren' is precies hetzelfde als bedenken of je d'r wel of niet zou kunnen doen. Je durft het alleen niet te zeggen.
Wat een onzin. Als ik op straat een meisje zie lopen wat ik erg mooi vind, wil dat echt niet zeggen dat ik haar meteen wil neuken. Zegt meer over hoe jij denkt...

Citaat:
Nou ja, jij vindt het vriendje van de TS een 'erg lompe en gevoelloze hork', terwijl jij precies hetzelfde doet, alleen zeg je het niet hardop. Dan moet je niet gaan doen alsof je zelf het einde bent.
Wederom: wat een onzin. Ten eerste doe ik niet of ikz elf geweldig ben, hoe kóm je daarbij? Wijs me aan waar ik dat gedaan heb... Ten tweede doe ik niet precies hetzelfde. Ik zou rekening houden met mijn eventuele vriendin en haar gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 02:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 03:01 :
Ten tweede doe ik niet precies hetzelfde. Ik zou rekening houden met mijn eventuele vriendin en haar gevoelens.
Je zegt niet wat je denkt maar alleen wat ze wil horen?
Oud 27-06-2005, 12:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2005 @ 03:07 :
Dat maak jij er weer van...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2005 @ 02:58 :

Onzin, Mark heeft gewoon gelijk in dit geval. Meiden gaan er echt niet vanuit dat hun vriendjes nooit meer geilen op andere meiden, maar dat hoeven we toch niet te horen?
En jij gaat mij niet vertellen dat de meeste jongens het niks zou kunnen schelen als hun vriendinnen "Die Johnny Depp is zó lekker, ik zou z'n kleren van z'n lijf scheuren als ie hier was," zouden zeggen bij elke gelegenheid. Of dat ze vreselijk nat worden van die jongen uit de supermarkt. Of dat hun beste vriend heerlijk gespierd is, terwijl jij als vriendje een beginnend bierbuikje hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2005 @ 03:07 :
Je zegt gewoon níet wat ze níet willen horen, als die opmerking toch niks toevoegt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:39
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2005 @ 15:28 :
Onzin, Mark heeft gewoon gelijk in dit geval. Meiden gaan er echt niet vanuit dat hun vriendjes nooit meer geilen op andere meiden, maar dat hoeven we toch niet te horen?
En jij gaat mij niet vertellen dat de meeste jongens het niks zou kunnen schelen als hun vriendinnen "Die Johnny Depp is zó lekker, ik zou z'n kleren van z'n lijf scheuren als ie hier was," zouden zeggen bij elke gelegenheid. Of dat ze vreselijk nat worden van die jongen uit de supermarkt. Of dat hun beste vriend heerlijk gespierd is, terwijl jij als vriendje een beginnend bierbuikje hebt.
Mijn vriendje zegt dat ie het niet erg vindt, maarja ik ben dan ook niet zo en doe het nooit.
Maar hij zegt dus dat ik het ook gerust mag doen "op andere jongens geilen in zijn bijzijn" zeg maar..

Zijn sommige jongens dan nooit jaloers, kunen ze het dan echt niet schelen?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
sunsetsweety schreef op 27-06-2005 @ 15:39 :
Mijn vriendje zegt dat ie het niet erg vindt, maarja ik ben dan ook niet zo en doe het nooit.
Maar hij zegt dus dat ik het ook gerust mag doen "op andere jongens geilen in zijn bijzijn" zeg maar..

Zijn sommige jongens dan nooit jaloers, kunen ze het dan echt niet schelen?
Mja, zulke jongens vind ik dan weer niet leuk. Ik zou me ongewaardeerd gaan voelen als ik mijn vriendje niet eens jaloers zou kunnen maken. Vind hij me dan zo oninteressant?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:46
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
ja dat heb ik dus ook, ik voel me dan onzeker..
bedoel als hij zo op andere meiden geilt, waarom heeft hij mij dan? vindt hij mij dan nog wel aantrekkelijk?
Ik snap niet waarom ze dan de drang hebben om op andere meiden te geilen van , ohh lekker wijf, of ohh lekkere tieten.
Dan heb ik zoiets mis je wat bij mij dan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 27-06-2005 @ 15:46 :
ja dat heb ik dus ook, ik voel me dan onzeker..
bedoel als hij zo op andere meiden geilt, waarom heeft hij mij dan? vindt hij mij dan nog wel aantrekkelijk?
Ik snap niet waarom ze dan de drang hebben om op andere meiden te geilen van , ohh lekker wijf, of ohh lekkere tieten.
Dan heb ik zoiets mis je wat bij mij dan
Waarom maken vrouwen het toch altijd zo persoonlijk? Dat vraag ík me af. Waarom alles zo op jezelf betrekken? Als je vriendje ergens een mooie vrouw ziet, of een vrouw die er geil uitziet, dan is het dat gewoon: een mooie/geile vrouw. That's it. Leuk om te zien. Een lichaam. Maar persoonlijkheid, karakter etc. vind-ie van die andere vrouw toch niet interessant (is dat wel zo, dan zijn we het stadium van onschuldig kijken allang voorbij, maar daar gaan we in dezen dus niet van uit). Dat maakt jou zo speciaal voor hem, daarom heeft hij joú als vriendin en daarom hoef jíj je geen zorgen te maken. Jij bent het totaalplaatje, die andere vrouw die hij toevallig ziet is alleen maar een mooi uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:04
Verwijderd
Nja, maar dat praat het niet goed hoor, 'man'.

Ik snap je helemaal meis. Zeker omdat ze elkaar wel echt leuk v(i/o)nden en het allemaal niet doorging omdat zij hem niet durfte te ontmoeten (als ik het allemaal nog goed begrijp ) Daar keert je maag toch wel even van om. En als zij dan ook nog een 'lekker wijf' is, is het nog walgelijker. Maar goed, zolang je vriend bij jou is, is hij echt van jou! Ik zou gewoon aardig tegen haar doen en trots rechtop lopen dat jíj de jongen hebt, die zíj ook wel zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:32
0123456789
0123456789 is offline
Je kan natuurlijk ook hem dit topic laten lezen, als hij niet geintereseerd is in jouw visie naar hem toe, dan kan je hem ook de mogelijkheid geven om jou probleem door hem te laten lezen op zijn gemak.
Trouwens vind ik het vreemd als jongens niet jaloers te krijgen zijn, en ik denk dat hij dan ook, of niets in je ziet, of dat hij bluft, even ervan uitgaande dat hij bluft, doe het gewoon. Maak hem jaloers, zoek zijn zwakke punt (bijv bierbuikje, pukkels, breedte van schouders, etc), en ga er maar te overduidelijk op geilen bij jongens op straat, in zijn bijzijn. Menig vriendje zou dan toch benieuwd zijn waar hij dat aan te danken heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:44
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
mja, hij vond t nie zo leuk dat ik alleen naar turkije ga, en had gevraagt aan hem ben je nooit jaloers, hij zegt dat hij het af en toe maar is maar nooit laat merken..

al weet ik wel, als ik het over me ex heb met iemand, vertrekt wel z'n gezicht en wordt ie sago
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:51
0123456789
0123456789 is offline
Dan mag hij wel eens bewust ervan worden dat hij rekening met jou mag gaan houden. Ik bedoel dat hoort toch echt bij het vriendje-vriendinnetje ding.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 27-06-2005 @ 17:04 :
Nja, maar dat praat het niet goed hoor, 'man'.
Wie heeft het over goedpraten? 'Goedpraten' impliceert immers dat je iets fout hebt gedaan. En dat heb je niet als je naar een andere vrouw dan je vriendin kijkt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:18
Verwijderd
ik snap best dat je er een beetje jaloers van wordt, maar ik zou niet te veel op de zaken vooruit lopen.
probeer (maar das natuurlijk lastig) het gewoon op je af te laten komen, heb een leuke zomer en zie daarna gewoon hoe ze is en hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 19:00
yapo
yapo is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 26-06-2005 @ 23:42 :
Ik ben gewoon snel jaloers m'n vriend totaal niet..
soms vraag ik me af, als je nou helemaal niet jaloers bent, ben je dan niet bang om iemand kwijt te raken??

Kijk naar me vriend, hij zei gister, van mij mag je mannen kijken over al bijv op tv en op het strand, al ga je dr een praatje mee maken. maakt mij het uit...
Ik vindt het niet leuk als hij naar bloedmooie vrouwen kijkt, op tv en in het echt, teminste niet op de manier als hij doet.
Je kan zeggen van zo mooie meid, maar als mijn vriend op het strand is of meiden op tv ziet, dan zit hij gelijk ooh lekker wijf, lekkere tieten.
En voel ik me minderwaardig, ik heb zoiets, vind je mij dan wel mooi

Dan wordt ik gewoon onzeker, en denk ik vindt je mij dan wel mooi, als je zo graag naar andere vrouwen kijkt.
Ik kijk ook naar andere mannen, maar ik zeg het niet waar hij bij is, ik denk dat alleen van "lekker ding", maar ga dat echt niet roepen waar m'n vriend bij is, dat doet mijn vriendje bij mij wel.
Ik heb er weleens wat van gezegt, maar dan wordt hij boos en zegt, nou en ik kijk alleen maar..en je houdt me toch niet tegen...dusja kan er niks aan doen
Hoe kan het eigenlijk dat jij op hem valt? Zijn karakter lijkt zo verschillend van 't jouwe en jij stoort je aan z'n nonchalante gedrag....
Soms maakt liefde blind, is dat misschien bij jou ook 't geval?
Oud 04-09-2005, 19:49
Methuselah
Methuselah is offline
Leuke up dude.

NOT.
Oud 04-09-2005, 19:57
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik heb niet hele thread gelezen. Maar wil toch even reageren...

Waar maak je je druk om? Het is jouw vriend. Niet haar vriend. Ze zijn close... nou en? Misschien krijg je er wel goede vriendin bij.

Wees toch niet zo onzeker! HIJ IS VAN JOU!!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 20:01
yapo
yapo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-09-2005 @ 20:49 :
Leuke up dude.
NOT.
ze heeft meer topics hierover, dus het speelt nog steeds.
Oud 04-09-2005, 21:05
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
yapo schreef op 04-09-2005 @ 20:00 :
Hoe kan het eigenlijk dat jij op hem valt? Zijn karakter lijkt zo verschillend van 't jouwe en jij stoort je aan z'n nonchalante gedrag....
Soms maakt liefde blind, is dat misschien bij jou ook 't geval?
Stiekem ben je dus gewoon verliefd op der.

mooie up trouwens...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 21:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
yapo schreef op 04-09-2005 @ 21:01 :
ze heeft meer topics hierover, dus het speelt nog steeds.
Reden te meer dat 't 'n erg leuke up is.
Oud 04-09-2005, 21:45
yapo
yapo is offline
Citaat:
wardt schreef op 04-09-2005 @ 22:05 :
Stiekem ben je dus gewoon verliefd op der.

mooie up trouwens...
ik?

Ik ken 'r niet eens en haar vriend ook niet, anders had ik 't wel persoonlijk tegen 'r gezegd hoe ik erover dacht. Door 't uppen wilde ik alleen aantonen dat 't al langer speelt blijkbaar, aangezien ze nu weer topics erover heeft.
Oud 05-09-2005, 17:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou me er niet druk om maken zoals je eigen vriend al zegt. Als hij haar leuker vond, had hij heus niks met jou, maar met haar.
Oud 05-09-2005, 17:05
Mindfields
Mindfields is offline
Even over het geilen..
Er zijn genoeg jongens die niet 'geilen' op andere vrouwen, en omgekeerd ook. Een andere jongen/meisje leuk of mooi vinden is natuurlijk weer iets anders..
Reageren

Regels voor berichten