![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee , vind ik niet ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
kortom, denk ff na over wat je zegt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Omdat ze elkaar eerder al leuk vonden, en ze hebben echt alles al besproken via msn, van sex tot andere intieme dingen toe ( ![]() (Als jij een HBO-studie wil gaan doen moet je toch echt het verschil tussen 'hun' en 'zij' kunnen begrijpen. en tussen 'ik' en 'wij'. Je kan sowieso al niet in je eentje (enkelvoud, 'ik') een meervoudigheid worden (meervoud, 'vriendinnen'). Erg storend taalgebruik dus.)
||
Citaat:
en aan dat meisje met haar probleempje: het gaat toch maar om zijn webcamgirl? Blijkbaar is je vriendje niet altijd even taktvol als zijn hormonen beginnen opspelen, en ik stel me ook sowieso vragen bij mensen die hun seksleven met webcamvriendinnetjes bespreken. Waarschijnlijk zullen de donkere en onhebbelijke kantjes van je vriendje een grotere bedreiging voor jullie relatie vormen dan het feit dat zijn webcamgirl bij je in de klas komt te zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is toch geen forum voor nederlandse spelling ![]() Ik wilde alleen maar een antwoord op m'n vraag hoor ![]() Sorry.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() P.s Heb expressspelfouten in gemaakt. Ontopic: Waarom vindt je het niet leuk als je vriend naar andere vrouwen kijkt? Lijkt mij nogal egoďstisch. ok wat hij zegt van lekkere tieten etc. Doe jij dan dat gewoon zelf een keer. En kijk hoe hij reageerd ![]() En wat die vriendin betreft doe gewoon normaal. Ze heeft toch al een vriend. Waarom zou ze dan jouw vriend afpakken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat hij dat doet met vrienden vindt ik niet erg. Maar in mij bijzijn overgrote tieten praten, terwijl ik die niet heb. vindt ik ronduit pijnlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Vooral als je daar heel gevoeling voor bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij gaat mij niet vertellen dat de meeste jongens het niks zou kunnen schelen als hun vriendinnen "Die Johnny Depp is zó lekker, ik zou z'n kleren van z'n lijf scheuren als ie hier was," zouden zeggen bij elke gelegenheid. Of dat ze vreselijk nat worden van die jongen uit de supermarkt. Of dat hun beste vriend heerlijk gespierd is, terwijl jij als vriendje een beginnend bierbuikje hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hij zegt dus dat ik het ook gerust mag doen "op andere jongens geilen in zijn bijzijn" zeg maar.. Zijn sommige jongens dan nooit jaloers, kunen ze het dan echt niet schelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Soms maakt liefde blind, is dat misschien bij jou ook 't geval? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() mooie up trouwens... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ken 'r niet eens en haar vriend ook niet, anders had ik 't wel persoonlijk tegen 'r gezegd hoe ik erover dacht. Door 't uppen wilde ik alleen aantonen dat 't al langer speelt blijkbaar, aangezien ze nu weer topics erover heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |