![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Johnny die zonodig leider wilt worden moet gewoon weggestemd worden. Maxim heeft nooit om leiderschap gevraagd maar heeft gewoon op een niet oneerlijke manier respect afgedrongen. Dat zijn gewoon de goede leiders. Die om voedsel begon te zeuren mag ook weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oké, als je het weet dat het uit gaat lopen is het anders en vind ik het ook niet zo erg, maar nu zat ik echt van "wanneer is het nou klaar" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat ze sympathisch is ben ik het niet eens. Sympathie wek je op door toch met mensen om te gaan en ze op een genegen manier te behandelen .. maar zij zonderde zich gewoon af en heeft nauwelijks interactie met die mensen gehad. Dat had niks met sympathie te maken maar gewoon simpel met dat ze een einzelganger is en niet goed is in sociaal doen; dat zei ze zelf letterlijk ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kijk dan op internet |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het terecht dat de bewoners van het oudere kamp niet zo blij was met Egbert. Wat een eikel. Iedereen weet nu wel dat hij goed gespierd is en veel kracht heeft, maar om dat nou zo te laten blijken. Ook weer zo'n stereotyp krachtpatser. En daarna gaat hij ook nog eens liegen tegen kampbewoners dat hij dat gedrag voor hun deed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niks mis mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen dan. Je merkt b.v. het verschil op Lowlands en Pukkelpop.
||
Citaat:
Alles goed met jou? ![]()
||
Citaat:
![]() En Nicole was echt eng op het voorfilmpje. Alsof ze helemaal doordraaide ofzo. Ik heb nu al weer zin in volgende week maandag.
||
Citaat:
Ik heb jou echt te lang niet meer gesproken. ![]() Ik vind trouwens ook weer de Belgen veel leuker dan de Nederlanders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Expeditie Robinson komt gewoon om 20:30 op talpa Minority Report komt gewoon om 20:30 op SBS 6 |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, als iets niet bot bedoeld is, waarom doe je dan niet gewoon een beetje moeite om ofwel je klep te houden, ofwel om een beetje beleefd te zijn tegen de mensen waarmee je nog weken moet samenleven? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Wat komt er vanavond voor interessants op tv? koelieboelie | 248 | 22-10-2005 16:21 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Films, TV & Radio |
The Farm, vanaf maart op tv Fleurop | 92 | 25-04-2005 10:07 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 |