Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 17:21
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-08-2005 @ 15:42 :
Vond het trouwens wel opvallend dat Talpa om 20.00 begint met uitzenden, en dat ze het dan voor elkaar krijgen dat het programma dat om 20.30 moet beginnen al meteen 10 minuten te laat komt
Daar zat ik me ook al aan te ergeren.
Advertentie
Oud 31-08-2005, 18:11
Verwijderd
Leuk om deze serie weer te zien
Zoals altijd zitten er ontzettend veel verschillende spelers in. De jong en oud strijd is goed. Sommige mensen werken me nu al op de zenuwen, bijvoorbeeld Johnie en die twee vrouwen die Margriet gingen negeren. Ik vond Magriet juist zo'n sympathieke vrouw.
Ben benieuwd naar volgende week!
Oud 31-08-2005, 20:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-08-2005 @ 19:11 :
Ik vond Magriet juist zo'n sympathieke vrouw.
Hoezo vond je haar sympathiek? Je leerde nauwelijks wat van haar kennen; ze sloot zich buiten voor de rest en daarmee ook voor de kijker thuis.

Johnny die zonodig leider wilt worden moet gewoon weggestemd worden. Maxim heeft nooit om leiderschap gevraagd maar heeft gewoon op een niet oneerlijke manier respect afgedrongen. Dat zijn gewoon de goede leiders.

Die om voedsel begon te zeuren mag ook weg.
Oud 31-08-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 31-08-2005 @ 21:51 :
Hoezo vond je haar sympathiek? Je leerde nauwelijks wat van haar kennen; ze sloot zich buiten voor de rest en daarmee ook voor de kijker thuis.
hoe ze overkwam, en juist doordat ze van zichzelf aangeeft dat ze tijd voor zichzelf nodig heeft vind ik haar sympathiek. Kan het dan ook niet uitstaan wanneer mensen andere mensen buitensluiten omdat ze wat stil zijn.
Oud 31-08-2005, 21:57
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Subbie schreef op 30-08-2005 @ 12:51 :
Die bankdrukker, lijkt me prachtig om zijn spieren te zien afbreken in de aankomende weken..

of hij moet vis gaan vreten maargoed dat zal niet voorhanden zijn
Die gast houdt het niet eens vol tot het einde, zijn lichaam heeft veel te veel energie nodig om goed te kunnen functioneren en ja... zoveel voedsel is daar niet
Oud 31-08-2005, 22:44
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-08-2005 @ 18:21 :
Daar zat ik me ook al aan te ergeren.
Ja inderdaad
Oké, als je het weet dat het uit gaat lopen is het anders en vind ik het ook niet zo erg, maar nu zat ik echt van "wanneer is het nou klaar"
Oud 31-08-2005, 22:45
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 31-08-2005 @ 06:56 :
hij krijgt het fysiek zwaar met zijn hoofd dus?
hahaha
Oud 31-08-2005, 23:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-08-2005 @ 22:11 :
hoe ze overkwam, en juist doordat ze van zichzelf aangeeft dat ze tijd voor zichzelf nodig heeft vind ik haar sympathiek. Kan het dan ook niet uitstaan wanneer mensen andere mensen buitensluiten omdat ze wat stil zijn.
Dat laatste heb je gelijk in; mensen die anderen buitensluiten is stom .. hoewel ze 't wel een beetje over haarzelf heeft afgeroepen ..

Dat ze sympathisch is ben ik het niet eens. Sympathie wek je op door toch met mensen om te gaan en ze op een genegen manier te behandelen .. maar zij zonderde zich gewoon af en heeft nauwelijks interactie met die mensen gehad. Dat had niks met sympathie te maken maar gewoon simpel met dat ze een einzelganger is en niet goed is in sociaal doen; dat zei ze zelf letterlijk ook.
Oud 01-09-2005, 07:33
Halflight
Halflight is offline
Het zal aan mij liggen, maar ik vind dat als je met z'n 8'en op een eiland zit in zo'n spel niet je eigen gang kunt gaan. Je bent daar als een team.
Oud 01-09-2005, 12:48
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vond het mooiste dat Johnnie op het eiland wilde blijven en dat de groep toen zei dat hij mee moest, Johnnie deed dat expres en hup zn ego is ook weer opgepoetst

Die 2 (nu 3) die in de grot zitten zullen op eigen kracht wel een van de eilanden moeten bereiken om zo weer mee mogen doen.

En volgens mij mogen de weggestemden niet meer terug komen, daar is iig tegen Margriet niets over gezegd
Oud 01-09-2005, 12:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-09-2005 @ 13:48 :
En volgens mij mogen de weggestemden niet meer terug komen, daar is iig tegen Margriet niets over gezegd
Die 'neanderthaler' die als eerste weggestemd werd, krijgt nu een nieuwe kans; dus dat is de enige die na een wegstemming nog een kans krijgt om terug te komen.
Oud 01-09-2005, 12:58
alpha
alpha is offline
Ik vond het niet zo denderend eigenlijk.. Misschien ook het veel te laat begon, ik het niks vind dat het op maandag komt (waarom in hemelsnaam?!), en ik Talpa slecht vind.. en wat vind ik die Johnny stom.
Oud 01-09-2005, 14:26
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
alpha schreef op 01-09-2005 @ 13:58 :
Ik vond het niet zo denderend eigenlijk.. Misschien ook het veel te laat begon, ik het niks vind dat het op maandag komt (waarom in hemelsnaam?!), en ik Talpa slecht vind.. en wat vind ik die Johnny stom.
Dat zijn inderdaad goede argumenten.
Oud 05-09-2005, 18:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanavond weer
Ik heb helaas de aflevering gemist waarin iedereen werd voorgesteld (zondagavond tegelijkertijd met Terra Incognita ). Wie heeft het wel gezien en kan ons vertellen of het boeiend was of niet?
Oud 05-09-2005, 19:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff, talpa loopt nu al uit
Oud 05-09-2005, 19:47
Rachel
Rachel is offline
ooo dat is bezig!
*gaat snel offline
Oud 05-09-2005, 19:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Geez, wat een sukkel is die Johnny. Hij heeft de grootste mond, maar na 2 dagen heeft ie al zo'n heimwee dat ie naar huis gaat Sorry hoor, maar als je zo snel al weer naar huis wil, heb je ook geen leven. Zonder vrouw en kind is ie dus niets
Oud 05-09-2005, 19:54
Lente
Lente is offline
haha johnny grote bek maar wat een watje zeg

leuk met die drie in die grot met dat vlot enzo
Oud 05-09-2005, 19:55
Lente
Lente is offline
en jammer dat het 10 min te laat begon, ik wil CSI ook zien
Oud 05-09-2005, 20:49
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
kep nie gezien gv dag at het nu kwam
Oud 05-09-2005, 20:51
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 05-09-2005 @ 21:49 :
kep nie gezien gv dag at het nu kwam

kijk dan op internet
Oud 05-09-2005, 21:01
battlestar
battlestar is offline
Jammer dat Johnny eruit ligt, wat een dweep Verder erger ik me nu al aan Nicole met d'r eigen willetje en Douwe geilt op alle vrouwen volgens mij Niet erg dat Tom eruit ligt, want het leek me niet echt een boeiend persoon. Wel jammer van Elsje uit kamp noord want misschien had er nog wel wat kunnen opbloeien tussen haar en Elbert.. Met de rest heb ik nog niet veel, Emma is wel een leuk meisje en Maxime zie ik wel winnen.
Oud 05-09-2005, 21:54
Marcade
Marcade is offline
Vooral Nicole gaat 't niet redden nee .. bij die preview voor volgende week zag je al dat ze helemaal door 't lint gaat.

Wat Tom zei over dat Maxime nu teveel kracht gebruikt en dat Tom later wel inspringt als Maxime moe is; dat slaat natuurlijk ook nergens op. Maar ik had liever dat Nicole eruit ging. Al de tweede man die stiekem wel jaloers is op Maxime.

Bij kamp noord vond ik 't jammer dat de mensen zo zaten te pikken op Albert vanwege zijn optreden. Blijkbaar zien ze kamp zuid nog niet als tegenstanders.

Ben benieuwd naar volgende week.

Oh ben blij dat Johnnyboy eruit is.
Oud 05-09-2005, 22:29
Verwijderd
Leuke aflevering weer

Wat een watje is die Johnny zeg.
*hij gaat het hier echt nog geen week vol houden*¨
Hijzelf dus al helemaal niet

Raar dat ze allemaal zo tekeer gingen tegen die Elbert.
Issie geblesseerd en dan zijn ze allemaal poeslief tegen hem en dan komt ie terug en dat laat ie gelijk even weten door een proef te winnen en dan is het inneens niet goed.
Rare mensen

Hoop dat die 3 andere van het andere eilandje het gaan halen, zal wel weer heel leuk worden als zoiets gebeurt
Maar ik weet het niet, als ik het zo zie gaan ze het toch nog best moeilijk krijgen.
En wat betrerft Douwe
Super gave vent hoop dat die nog heel ver gaat komen, want dat verdient ie zeker

Volgens mij gaat Nicol volgende week iets te ver
Je kan boos zijn, maar dan moet je niet zo kinderachtig lopen doen vind ik
Maar dat maakt het opzich wel weer leuker natuurlijk, maar beetje vreemd
Oud 05-09-2005, 23:22
Flowtje
Flowtje is offline
Dat voorstukje over Nicole zag er wel erg vreemd uit. Ik ben wel benieuwd naar wat het precies is waardoor ze zo erg flipt.

Ik had eigenlijk ook liever gezien dat Nicole eruit ging, maar dat Tom eruit moest vond ik ook niet erg. Volgens mij is Emma wel een leuk meisje en ik zie Maxime ook wel winnen.
Oud 05-09-2005, 23:37
Lente
Lente is offline
ik wist niet dat nederlanders zo veel directer zijn dan belgen
Oud 06-09-2005, 05:24
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Lente schreef op 06-09-2005 @ 00:37 :
ik wist niet dat nederlanders zo veel directer zijn dan belgen
Is algemeen bekend.

Ik vond het terecht dat de bewoners van het oudere kamp niet zo blij was met Egbert.

Wat een eikel. Iedereen weet nu wel dat hij goed gespierd is en veel kracht heeft, maar om dat nou zo te laten blijken.
Ook weer zo'n stereotyp krachtpatser.

En daarna gaat hij ook nog eens liegen tegen kampbewoners dat hij dat gedrag voor hun deed.
Oud 06-09-2005, 08:35
Verwijderd
Vond het terecht dat ze een beetje geïrriteerd waren, omdat Elbert zo Tom liep te pesten (op een gegeven moment zei hij ook watje tegen Tom geloof ik). Maar hij had al sorry gezegd en dan zeiken ze er nog zo over door. Doe even rustig denk ik dan

verder vind ik Emma leuk, en die Esther uit de grot mag ik ook wel. Ik vind alle grotbewoners wel leuk geloof ik.
Oud 06-09-2005, 11:54
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die Belgen kunnen echt nergens tegen, ze weten dat Nederlanders direct zijn en dat het waarschijnlijk niet zo bot bedoelt is als bij hun overkomt .
Oud 06-09-2005, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 06-09-2005 @ 12:54 :
Die Belgen kunnen echt nergens tegen, ze weten dat Nederlanders direct zijn en dat het waarschijnlijk niet zo bot bedoelt is als bij hun overkomt .
Nee, die Nederlanders zijn lekker flexibel en toegeeflijk, zullen we zeggen...
Oud 06-09-2005, 12:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
.. Ik heb de belgen niet anders gezien dan dat ze zich goed gedroegen en de nederlanders gewoon op een normale manier vertelden dat ze te direct waren en daarmee hard overkwamen.

Niks mis mee.
Oud 06-09-2005, 13:03
Lente
Lente is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 06-09-2005 @ 06:24 :
Is algemeen bekend.

Oud 06-09-2005, 17:27
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Lente schreef op 06-09-2005 @ 14:03 :
tja het is toch echt zo, nederlanders zijn wat harder, directer dan belgen.
Over het algemeen dan.

Je merkt b.v. het verschil op Lowlands en Pukkelpop.
Oud 06-09-2005, 17:40
Ketjing
Ketjing is offline
Typisch weer dat iemand die iets goed deed (Egbert in de proef) weer afgezeken werd. Ergens in uitblinken mag blijkbaar niet

Verder is het idd wel leuk wat die drie met dat vlot moeten doen, en het is de vraag of ze het gaan halen
Oud 06-09-2005, 17:56
Footprint
Footprint is offline
ach die show off van die opa met zijn spierballen

en dat mensen vrijwillig vertrekken ok, maar hoe lang heeft die clown er gezeten? misschien werd het mentaal te lichamelijk,
maar, 2e aflevering en er zijn er al 5 weg? gaat snel zo,

wel vind ik het leuk dat het oud tegen jong is, maar ik vraag me af waar die 30ers gaan aanmeren, bij de ouderen of bij de jongeren, tenminste als ze al aankomen op die eilanden. Dat wat hun doen lijkt me het zwaarste.
en dat mens wat als een bezetene die kist wil open maken volgende week haha wtf
Oud 06-09-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Footprint schreef op 06-09-2005 @ 18:56 :
misschien werd het mentaal te lichamelijk
Oud 06-09-2005, 19:01
Miroir
Miroir is offline
Ik vind het jammer dat Tom eruit ging, ook al wist ik het al *Tom geeft Kungfu aan mn tweelingbroer *
Oud 07-09-2005, 13:25
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Volgens mij deed die Tom echt helemaal geen fuck, dus geen probleem dat 'ie eruit gevlogen is. Tenminste, je zag hem een paar x zonnen en zo terwijl Maxime aan het hout hakken was, of wat dan ook..

Er gaan er idd erg veel uit ! Geblesseerden, lui die het niet trekken, ben benieuwd waar dit heen gaat.. of de twee groepen ook weer tezamen op 1 eiland gaan komen etc..

Het leukste vind ik dat grotten-eiland. Ben echt benieuwd of ze het gaan redden volgende week ! (Volgens mij wel, want volgens mij zag je in het eindfilmpje het vlot al richting het 2e eiland gaan, dan zouden ze die tussenstop dus al gehad hebben..)
Oud 07-09-2005, 13:27
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 06-09-2005 @ 00:22 :
Dat voorstukje over Nicole zag er wel erg vreemd uit. Ik ben wel benieuwd naar wat het precies is waardoor ze zo erg flipt.
Ze flipte idd érg erg. Ben er ook erg benieuwd naar!
Alles goed met jou?
Oud 07-09-2005, 15:15
.Pure
.Pure is offline
de mensen op het grotten-eiland zijn het leukste

en verder vind ik de Belgen wéér leuker dan de Ned.
Oud 07-09-2005, 16:28
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
.Pure schreef op 07-09-2005 @ 16:15 :
de mensen op het grotten-eiland zijn het leukste

en verder vind ik de Belgen wéér leuker dan de Ned.
Jajajaaa! Dat vind ik nou ook.

En Nicole was echt eng op het voorfilmpje. Alsof ze helemaal doordraaide ofzo. Ik heb nu al weer zin in volgende week maandag.
Oud 07-09-2005, 17:15
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 07-09-2005 @ 14:27 :
Ze flipte idd érg erg. Ben er ook erg benieuwd naar!
Alles goed met jou?
Was zij nou ook dat meisje dat bij de vorige aflevering weggelopen was om eventjes af te kunnen koelen? Omdat ze anders Maxime echt een klap had gegeven ofzo?
Ik heb jou echt te lang niet meer gesproken. Met mij gaat het goed, en met jou?

Ik vind trouwens ook weer de Belgen veel leuker dan de Nederlanders.
Oud 07-09-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 07-09-2005 @ 18:15 :
Was zij nou ook dat meisje dat bij de vorige aflevering weggelopen was om eventjes af te kunnen koelen? Omdat ze anders Maxime echt een klap had gegeven ofzo?
Nee dat was fleur.
Oud 07-09-2005, 19:19
MTpower
MTpower is offline
haha mooi man die Elbert: "tsss watje"
Leuk dat hij weer mee kan doen aan de proeven!

Verder zie ik Maxime er niet tot aan het laatste inblijven, hij verspeelt teveel energie, kan hij het later nog lastig mee krijgen.

Johnny is een doetje.

Jammer van Elsje.

Dat was het wel weer
Oud 08-09-2005, 17:33
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 07-09-2005 @ 20:19 :
haha mooi man die Elbert: "tsss watje"
Leuk dat hij weer mee kan doen aan de proeven!

Verder zie ik Maxime er niet tot aan het laatste inblijven, hij verspeelt teveel energie, kan hij het later nog lastig mee krijgen.

Johnny is een doetje.

Jammer van Elsje.

Dat was het wel weer
helemaal met je eens
Oud 12-09-2005, 10:49
Flowtje
Flowtje is offline
Komt het niet meer op de maandag?? Volgens tvgids.nl komt er vanavond om 20.30 de film Minority Report en geen Expeditie Robinson...

Vorige week kwam het toch ook op een maandag om 20.30 of ben ik nu gewoon in de war?
Oud 12-09-2005, 12:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 12-09-2005 @ 11:49 :
Komt het niet meer op de maandag?? Volgens tvgids.nl komt er vanavond om 20.30 de film Minority Report en geen Expeditie Robinson...

Vorige week kwam het toch ook op een maandag om 20.30 of ben ik nu gewoon in de war?
Je bent gewoon in de war.

Expeditie Robinson komt gewoon om 20:30 op talpa

Minority Report komt gewoon om 20:30 op SBS 6
Oud 12-09-2005, 12:20
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Als ik een half uur tv aan het kijken ben, word ik al zot van dat cosntante gedoe van een paar van die hollanders van "ik ben lekker mezelf, en spontaan, en ga me niet aanpassen, want dan ben ik niet meer echt mezelf, dus mag ik alles zeggen wat op mijn lever ligt, en kan ik nog een uurtje verder gaan kakken op alles en nogwat". Ik vind het dus helemaal niet vreemd dat je na een week luisteren naar dat geklaag, gezeur en gezwets krankzinnig wordt van mensen die geen zin hebben om zich aan een situatie aan te passen.

Trouwens, als iets niet bot bedoeld is, waarom doe je dan niet gewoon een beetje moeite om ofwel je klep te houden, ofwel om een beetje beleefd te zijn tegen de mensen waarmee je nog weken moet samenleven?
Oud 12-09-2005, 19:48
Marcade
Marcade is offline
'k vind 't altijd irritant dat ze sommige stukjes wel 20 keer herhalen .. zoals nicole die met een steen de kist te lijf gaat .. of die dertiger die last van kramp krijgt *zucht* ..
Oud 12-09-2005, 22:45
wilco984
wilco984 is offline
Ik moet eerlijk bekennen dat het spel nu wat interessanter begint te worden. Nu de echte ergernissen weer eens op beginnen te komen. Douwe die zich niks van iedereen aantrekt.. Fleur en (Nicole) tegenover Maxime. Enzovoorts, enzovoorts..

Regels voor berichten