Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
kben en nog geweest een week geleden ongeveer. Het viel inderdaad best tegen. Bij het replay winkeltje hadden ze op zich wel hele leuke dingen maar twas nog steeds duur.... net als bij de winkel met Ralph Lauren kleding..
![]() ah toch heb ik er wel een paar mooie dingen gekocht hoor, waar ik absoluut geen spijt van heb en helemaal niet zo duur waren..... maar tis nie echt een aanrader nee
|
![]() |
Ik ben er ook geweest maar ik vond 't echt tegenvallen. Bij de winkel van RL en Replay hadden ze inderdaad wel een paar leuke dingen als je goed keek, maar die waren dan van de nieuwste collecties en bijna of helemaal niet afgeprijst. De kleren die afgeprijst waren waren ongeveer van 10 jaar terug. Ik vond 't bijna alleen maar troep in die winkels. Bij de Mango bijvoorbeeld gingen kleren met gaten en vlekken erzo erop. Ik zou niet gaan dus
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Klinkt zeer interessant ![]() Nog nooit in Bataviastad geweest, trekt me ook totaal niet! Als ik ga winkelen heb ik geen zin om in een mensenmassa een shirtje uit een bak te graaien. |
![]() |
|
![]() |
Ik woon er tegenover ofzo,en bataviastad....nee.
Het is echt niet leuk,het sfeertje wat ze hebben proberen te creeren is mislukt,de winkels zijn lang niet zo goedkoop en echt leuk ook niet...er is een winkeltje waar ze soms nog wel leuke shirtjes hebben maar dat is goed zoeken. Ik zou het je niet aanbevelen. |
![]() |
|
In Roermond (Limburg) zit ook zo'n outlet-centrum. Dat ding is nog niet zo heel lang geopend en ook niet erg groot nog.
Daar zitten ook maar weinig leuke winkels. Alleen de winkels van Dockers / Levi's (coole combinatie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
designer? die tshirts en longsleeves zijn even goed fabriekwerk en komen net zo uit de fabriek rollen als de nike shirts ik denk niet dat die dingen echt met de hand worden gemaakt door meneer dolce en meneer gabanna Rat
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bataviastad is best leuk voor een dagje uit, maar je moet niet verwachten dat je met volle handen naar buiten komt. De enige winkels die mij aanspraken waren Replay, DKNY, Puma en nog een aantal anderen waarvan ik de naam zo 123 niet weet. De DKNY winkel was best groot, maar het was allemaal vrouwenkleding op een hoekje voor de heren na. Daar hingen leren jassen, shirts, broeken en gewone jassen. Bij Replay hadden ze wel veel voor heren. Je kunt er best eens gaan kijken, het is een leuk dagje uit. Mocht je nog je twijfels hebben kijk dan even op de site van Bataviastad. |
![]() |
||
Citaat:
die merken als armani zijn alleen anders bekend omdat ze hun eigen naam gebruiken het is alleen duurder omdat het ''design'' is terwijl het echt niet uniek is ofzo Rat
||
Citaat:
Bataviastad vond ik niet zoveel aan, 1x is wel leuk, i.c.m. die boot enzo maar we hebben er zowat nix gekocht en om dan helemaal daarnaartoe te gaan. Kan je beter in de uitverkoop kijken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gucci kleding goedkoop klinkt als t goedkoop is erg nep of t is tweedhands.
In N.L word je altijd zwaar genaaid, ik was twee weken geleden in barcelona in een warenhuis koste zo'n witte zomerjas van RL 120 Euro. kom je hier in N.L aan 180 Euro voor de zelfde jas,vieze vuile uitzuigers. Laatst nog kocht ik een shirtje vond em wel leuk ken t merk niet echt 50 Euro kijk ik op hun site 28 Euro voor t zelfde shirtje. Wat een vette zaak is in Barcelona is Replay bij La Garcia, de kleding boeide me niet echt van hun maar die zaak was echt vet ingericht een vijver met spots lights en relaxte trip hop een brug. Echt een tip als je een mooie winkel wilt zien.
||
Citaat:
Tuurlijk is álle kleding ontworpen, maar niet door de merken die deze status hebben. Het heet designerkleding, omdat Gucci, D&G, Prada, enz. zich op de catwalk begeven. Ontzettend extravagante dingen zie je daar die niemand in het dagelijks leven aan zou (durven) trekken. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben er ook geweest, en toen was het totaal NIET druk...volgens mij waren er verder nog maar 10 mensen ofzo...
Ik heb 2 leuke polo's gekocht ik dat winkeltje waar Maartje het ook al over had. De rest van de winkels is niet echt wat ( je moet er van houden) en ik vind de kleding net zoals vele anderen nog steeds erg duur :/
|
ja.....ik ben vandaag dus toch geweest, want ik ben eigenwijs.....
![]() 't was dus idd wat de meeste van jullie al zeiden niet goedkoop en geen leuke kleding. Ik heb NIKS kunnen kopen en ik had me nog wel voorbereid op een lege portemonee.... 't was gelukkig niet zo druk omdat ik vroeg was gegaan maar ik zou het iemand die het mij vroeg dus ook zeker niet aanraden. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ben ik geweest.. wat een ongelooflijk mooie winkel was dat ![]() ![]() ![]() heb er natuurlijk ook iets gekocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok dat is 'design' maar wie loopt daarmee? en ik denk ook niet dat die tshirts en longsleeves van hem zo extravagant zijn, waarschijnlijk gewoon simpele met op de borst D&G ofzo Rat
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nogmaals: FBNo1: kun je me even dat adres geven van die winkel? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*proest*
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En jaloers? nee sorry, dat irritante kledinggegeil en dat constante gelik van je irriteert me enorm. Het is hier ook niet de bedoeling dat je je eerst gaat inlikken voordat je gewaardeerd wordt met je kleding. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb nu gezegd wat ik wilde zeggen en ik ga verder geen online ruzie groter maken dan het al is. We weten nu wat we van elkaar vinden...so let's drop it OK? Jij irriteert je aan mij, en ik irriteer me aan jou, no more no less, over and out
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 02:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wanneer kom je naar Nederland gaan we even een biertje hakken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipen tot half 2 #1747 Little Phoebe | 500 | 03-12-2012 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.) Verwijderd | 500 | 31-05-2007 17:32 | |
Lifestyle |
2ehandswinkels en Outletstores. rodina | 55 | 29-01-2003 19:20 | |
Lifestyle |
g-sus Wiccan | 20 | 12-08-2002 21:59 | |
Lifestyle |
wat heb je voor het laatst gekocht? punkyfish | 450 | 27-07-2002 14:30 | |
Games |
Sim life en Sim Earth L@CuTu$ | 5 | 09-01-2002 16:28 |