Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk inderdaad dat het de smaakstoffen etc zijn, vooral vanille. Mijn griesmeel puddingen zijn over het algemeen best smaakloos en net bakstenen ^.^ |
![]() |
||||
Als ik het maak doe ik dat met een pakje en melk. Smaakt niet helemaal het zelfde maar ik doe dat dan ook nooit met zo'n sausje. Misschien dat dat echter wel veel aan de smaak doet. Hier misschien enkele recepten om eens uit te proberen:
http://www.twente.nl/recepten/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik maak hem altijd als volgt 1 flesje rode bessensap 1 kaneelstokje 1 kruidnagel (en ook echt niet meer anders krijg je de saus niet zoet) paar citroenschillen ( is ook lekker door de pudding, wel eruit vissen voordat je de pudding in de vorm giet ![]() zakje vanillesuiker heeeeeeeeeeeel veel gewone suiker (steeds beetje erbij en proeven of het al zoet genoeg is) en dit geheel op een zacht vuurtje een half uurtje laten pruttelen dan heb je echt een hele lekkere saus ik vind zowel gewone als mona griesmeel pudding erg lekker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Het is toch ook griesmeel dupping? Die vanille zit er door voor de smaak, maar niet op te overheersen.)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij smaakt zoetstof ook heel anders dan suiker, daar zou het best eens aan kunnen liggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb dus niet het idee dat die smaak van de suiker komt, maar eerder van smaakstoffen of één of andere andere chemische toevoeging. Of misschien van die bessensaus (maar ja, hoe maak je die dan). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
De Kantine |
En nu is het wachten op Mr. Saai. #1145 Verwijderd | 500 | 03-10-2010 19:47 | |
Eten & Drinken |
Toetjes! dennis018 | 18 | 24-04-2008 19:08 | |
Eten & Drinken |
Gezonde toetjes Chique' | 61 | 17-04-2008 16:07 | |
Eten & Drinken |
Lekkerste zuivel toetje? dennis018 | 148 | 19-09-2007 10:27 | |
Eten & Drinken |
Wat vind je nou eigenlijk het lekkerste? Cherry Springs | 65 | 24-12-2005 10:40 |