Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vroeger luisterde ik vooral naar top40 muziek. Ik had zelfs een paar hitzone's cd's (die heb ik nu dan ook maar weggeven).
Totdat ik ontdekte dat er veel betere muziek is dan de top40. Ik begon eerst naar Oasis te luisterden. Ik kreeg WTSMG voor mijn verjaardag. Zo begon ik een beetje de britpop scene te ontdekken, zoals blur ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Veel Bon Jovi
Shania Twain (was ik fan van) ![]() en dance muziekjes(94 95 96) en ik heb het weer een beetje ontdekt want het is best leukiig af en toe ![]() Daarna heb ik een tijdje The Offspring, Greenday en dat soort troep geluisterd...en nu-metal dingen Nu luister ik meer naar industrial, doom,gothic metal |
![]() |
|
-heel klein: Milli Vanilli (van: "Girl you know it's true...ooh ooh ooh I love you...
![]() -ietsje ouder: hetzelfde+ ska-cassette van m'n pa (madness, the specials, the selecter, enz)+ 2 unlimited en bijhorenden ![]() -11/12 jaar: leerde ik The Cure goed en wel kennen en Siouxsie, verder ook eigthies-electro en Smashing Pumpkins enzo, en toen heb ik ook m'n sex pistols/clash/bowie-periode gehad -nu: hou ik van beetje vanalles: newwave, electro, indus, ska, reggae, ... |
![]() |
|
Heel klein: hetgeen wat er op radio 3 werd gedraait en bert en ernie.
vanaf 7 jaar: Madness, specials, selector enz. Vooral madness, ik bleef maar cd's lenen van mn neef, heb nog veel bandjes over van die tijd en andre van duin en smurven house 12-16 jaar: metal, punk en ska 16-20: ska en punk
|
Kinderen voor kinderen
![]() En nu nog steeds... ghi! Ze rulen... Maar toen ik iets ouder werd... eh Spice Girls en top 40 enzo (...)weer later the Offspring
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete Muziek; vul even in! :) La-Dip | 51 | 30-01-2008 21:13 | |
Muziek |
Dream Theater of Pain of Salvation? AngelLena | 75 | 30-06-2006 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |