Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
na wat tests op de pc in de bochs emulator heb ik het hele pakketje op de psp gezet, en op de een of andere manier wil de emulator de bios-files niet goed lezen....... dus met booten stopt het laden en keer je terug in het menu. Wat ook fout kan zijn is de hd-image. Ik denk dat ik het hele pakketje opnieuw ga bouwen, maar dat is voer voor morgen, vanavond nog wat aandacht aan mijn wederhelft schenken
![]() Voor mensen die zelf aan de slag willen: EDIT: mijn experiment leunt dus op onderstaande forum-thread, maar de info is bij lange na niet compleet..... http://forums.qj.net/showthread.php?t=11919 Ga hier mee aan de slag als je tenminste nog weet wat een dos-prompt is en hoe je windows 95 moet installeren..... het is je eigen probleem als je je PSP verneukt met dit experiment. De emulator leest niet vanaf de windows-cd, maak een image met nero en mount die met daemon tools. Als er vragen zijn, stuur gerust een PM.
Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 19:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee hoor, ik verwijder ze binnen 24 uur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vid: http://members.home.nl/thoonen1/
5 minuten? 20 minuten!!!! maar de video is ingekort naar 2.20 mins, alleen de stukjes die de moeite waard zijn zitten erin.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() check die geniale muziek onder het filmpje!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jammer dat wat Jolt zegt niet werkt... tenminste, nog niet.....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het officieuze PSP topic - 1 september is ie d'r eindelijk! Big Boi | 161 | 02-10-2005 13:02 |