Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een jongen van 16 die dat zegt.. eeeeehm ja... er is geen motivatie en dus dat komt door blowen. dream on! |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ken ik Iveauh persoonlijk. En dit is niet rot bedoeld, maar als het bij jou geen blowen zou zijn of zuipen, zou het wel iets anders zijn denk ik.
"Iets anders" was het bij mij. Ik hing gewoon veel achter de PC en de TV en met vrienden rondhangen(zonder drugs in die tijd). |
![]() |
|
ik heb al denk ik 3 jaar verspild door oa blowen/drinken
1 keer blijven zitten 1 keer een opleiding halverwege 1e jaar opgegeven 1 jaar niet de moeite genomen me in te schrijven edit: hehe ben nu iig wel zwaar geminderd, voel me daar ook goed bij en op school gaat het ook allemaal naar wens ![]() geen idee of het toeval is of dat het ook daadwerkelijk die overeenkomst is.
||
Citaat:
![]()
|
*ahem*
ontopic: Opzich heb ik best wel wat opleidingen verneukt. Het blowen was daarbij denk ik eerder 'n gevolg, dan 'n oorzaak... in eerste instantie althans. (verveling, -> blowen, -> demotivatie, -> blowen, -> etc..)
|
Verwijderd
|
Welnu, de middelbare school is zo ziekelijk eenvoudig dat je wel érg veel drugs moet gebruiken om het te verkloten. Tenminste, als je al tamelijk wat intelligentie bezit. Nu ik zo de post van de TS bezie, kan ik louter concluderen dat het niveau van het VWO wel erg is gedaald de afgelopen jaren.
Zelf blowde ik nog in mijn VWO-jaren. Bij mijn huidige studie gaat dat echter echt niet meer en houd ik het bij alcohol en caffeïne. |
![]() |
|
In mijn MAVO tijd (ik zat nog op de Mavo in plaats van op het VMBO) heb ik weinig geblowd. Ik ben een keer stoned naar gym geweest en heb een keer stoned in de klas gezeten en dat was het wel zo'n beetje. Tegen de helft van m'n examenjaar ben ik wat meer gaan blowen maar ik deed toch al geen fuck aan school dus dat heeft daar weinig effect op gehad.
Toen ik full-time ben gaan werken en daarnaast een dag in de week een MBO opleiding ben gaan doen ben ik ook een heel stuk meer gaan blowen. Ik deed nog steeds geen fuck aan school en doordat ik meer ben gaan blowen intereseerde het me ook geen zak. Nu ben ik eind vorig schooljaar ervanaf gekickt alleen aangezien er op de administratie van het NOVA college aan de Zijlweg Haarlem een stel nitwits zit werd ik zo weer aangenomen. Nu ben ik bijna klaar met die opleiding en nok ik daarna met school en ga ik alleen nog maar werken. Met school komt het dus allemaal wel goed alleen m'n werk is een heel ander verhaal. Ik blow, drink of weet ik het wat zowiezo niet voordat ik moet werken maar als ik klaar ben is het een heel ander verhaal. Gevolg is dus dat ik zo'n beetje elke avond zat te smoken en de volgende dag vertiefd wakker werd en naar m'n werk ging wat achteraf gezien toch een wat minder goed idee was...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik nauwelijks (en dan zo nauwelijks dat het gewoon niet te noemen) drugs, en ik krijg het ook voor mekaar om 3gymnasium niet te halen. En ook ik ben niet dom, anders krijg je geen gymnasium-advies. Maar goed, andere school.. en nu doe ik ook gewoon 5vwo, jaartje langer doe ik er over, maar wie boeit dat nou. Ik denk dat drugs zeker invloed hebben op je instelling jegens school, maar niet ontzettend schokkend. Lui was je daarvoor ook wel, alleen heb je nu een alternatief. Dus in plaats van uren achter je pc te rotten, draai je je een joint. En om nog even ontopic te blijven: ik ben nog nooit stoned in de klas gaan zitten, al mn SE's heb ik nuchter gemaakt en tijdens al mn gymlessen zat er geen thc in mn bloed. Maar ik denk niet dat het veel verschil maakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je hierboven beschrijft, haal ik niet uit bovenstaande post, vandaar dat ik ertegen in ging. Mijn welgemeende en oprechte excuses. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
school en drugs gaat prima samen... Vooral tijdens saaie geschiedenis en duits lessen
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te weinig ontspanning, te veel school en stress Thomas.Matse | 14 | 30-11-2010 15:50 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |
Drugs & Alcohol |
Voorlichting over drugs Wammus | 29 | 26-10-2005 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Harddrugs door de week Verwijderd | 65 | 26-09-2004 21:16 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lifestyle |
Waarom wordt iedereen toch in hokjes gedrukt?en drukt iedereen iedereen erin? *Finding*Niki* | 66 | 12-10-2002 01:12 |