Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Roze Lila schreef op 10-10-2005 @ 13:58 :
volgens mij niet, alleen een update a.s. woensdag.

Wat vonden jullie trouwens van de slaapkamer van Merel en Rogier? Ik vond 'm wel mooi maar onpraktisch (Geen kasten enzo) en die planken... ja leuk bedacht maar het komt wel rommelig over.
Nouja, je had ook links van de deur nog vet veel kastruimte, dus ik weet niet echt wat ze daarmee willen, maar je kan 1 deel voor boeken gebruiken en het andere voor kleding? Daar hebben de vorige nooit echt rekening mee gehouden. Die open ruimte voor het bed snapte ik niet zo, maar ze hadden iig goed gewerkt.

Dat kastje boven de eettafel bij Sander en Nicoline snapte ik niet helemaal, dat had hoger of weggelaten mogen worden.

Ohja; ik heb echt hard lopen lachen toen Paul en Maschja failliet gingen, en ik hoop dat ze nu uit mekaar gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2005, 08:44
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
zuster schreef op 10-10-2005 @ 13:13 :
Wanneer komt de herhaling van gisteren of bestaat die niet?
Dacht dat vrijdag de herhaling van zondag komt en zaterdag die van woensdag.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:37
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 10-10-2005 @ 18:53 :
Dat kastje boven de eettafel bij Sander en Nicoline snapte ik niet helemaal, dat had hoger of weggelaten mogen worden.

Ohja; ik heb echt hard lopen lachen toen Paul en Maschja failliet gingen, en ik hoop dat ze nu uit mekaar gaan.
Ja, ik snap ook het doel niet van dat kastje, nogal raar!
En ik ben erg benieuwd hoe dat met P&M gaat aflopen, ik vind dat Maschja wel een leukere vent verdient.
Oud 11-10-2005, 10:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 10-10-2005 @ 13:58 :
volgens mij niet, alleen een update a.s. woensdag.

Wat vonden jullie trouwens van de slaapkamer van Merel en Rogier? Ik vond 'm wel mooi maar onpraktisch (Geen kasten enzo) en die planken... ja leuk bedacht maar het komt wel rommelig over.
Maar dat was dus niet zo, dat van 'geen kasten'. Ik vond het heel raar dat één van die mensen dat zei toen ze de kamers mochten bekijken, want aan de andere kant van de deur was een grote kledingkast!
En die planken: ik heb zat planken op m'n kamer waarbij je gewoon kan zien wat er op staat. Toiletartikelen, boeken, cd's, enzovoorts. Niet alles moet gesloten zijn toch? Ik vond hun kamer echt het mooist van alle kamers van deze week.

De keuken van die nieuwen vond ik lelijk, vooral de muur.
En die zwarte keuken was ontzettend onpraktisch.

En Paul en Marschja kunnen idd nog wel geld verdienen, maar goed, van 1000 euro kan je geen keuken maken, dus ik ben toch benieuwd hoe dat dan verder gaat..
Oud 12-10-2005, 18:49
Verwijderd
De keuken van Vasco en Kim vond ik mooi, de muur vreselijk lelijk. De keuken van Nicolien en Sander is niet mijn smaak, maar ik vind hem wel grappig (de tafel onder die kastjes hebben we het maar niet over ). De kamer van Merel en Rogier vond ik niet super spannend oid...en Maschja moet weggaan bij Paul, hij is haar niet waard...je laat je de dingen die hij zegt toch niet zeggen? (Ik vind het btw niet zo erg dat zij falliet zijn...laat ze dat ook maar lekker blijven. )
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 19:06
Guenevery
Guenevery is offline
Het Blok wordt echt steeds leuker. Nu hebben ze er een van de leukste koppels uitgegooid voor een stel 'zen aanhangende boedha vereerders', die volgens de preview een behoorlijke behoefte hebben aan een dozijn biostabiels volgende aflevering.
En zijn Paul en Maschja nog falliet ook, wat ook niet zo heel verwonderlijk is, maar wel een beetje onverwachts.

Ligt het aan mij of leek het vorig jaar allemaal veel professioneler er aantoe te gaan en met betere resultaten? We zien het vanavond wel weer eventjes. Wel jammer dat Olaf en Olga nu weg zijn, ik vond ze persoonlijk wel een van de leukste, maar niemand boven Sander, echt een droogkloot ook he

Update: ik zag net iets leuks staan op de site van Het Blok:
Citaat:
Ze hopen dat hun appartement flink wat geld gaat opbrengen, namelijk € 300.00,-, maar als de opbrengst tegenvalt, zullen ze nog altijd gelukkig zijn en trots zijn op wat ze achterlaten.
daarvoor zou ik niet gaan klussen...persoonlijk Maar wel een goedkoop apartement

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 19:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Guenevery schreef op 12-10-2005 @ 20:06 :
Ligt het aan mij of leek het vorig jaar allemaal veel professioneler er aantoe te gaan en met betere resultaten?
Dat is wel zo, maar aan de andere kant mochten ze vorig jaar ook langer klussen (qua tijd. ze moeten d'r nu echt klokslag 9 uur uit zijn en mogen d'r pas om 4 of 5 uur weer in) en ze moeten nu ook bepaalde gereedschappen delen. Al met al hebben ze het 'spel' dus ook wel lastiger gemaakt.
Oud 12-10-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Guenevery schreef op 12-10-2005 @ 20:06 :
maar niemand boven Sander, echt een droogkloot ook he
Nicolien komt anders ook een eind.

Behalve extra en andere regels heb ik ook de indruk dat ze nu heel andere dingen uitzenden...dat veranderd niets aan de resultaten (die waren vorig jaar idd beter, volgens mij), maar wel aan het zeur- en ruziegehalte dat het Blok nu heeft (vind ik dan).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:35
Freshh~
Freshh~ is offline
huh gooide die paul nou wat tegen mascha?
(in het stukje van volgende week)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:03
Rachel
Rachel is offline
Wat is er gister gebeurd bij de update?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:15
Balance
Balance is offline
Olga en Olaf waren gister op de reünie van m'n oude middelbare school. Die hebben blijkbaar op die school gezeten. Echt grappig.
Olaf is btw superlang, hij stak boven iedereen uit. Niet erg handig als je een 'bekende' kop hebt, want iedereen ziet je meteen
Oud 15-10-2005, 16:00
Rachel
Rachel is offline
haha grappig
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 12-10-2005 @ 22:35 :
huh gooide die paul nou wat tegen mascha?
(in het stukje van volgende week)

Pak isolatiemateriaal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:18
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Lilith schreef op 16-10-2005 @ 18:34 :
Pak isolatiemateriaal.
ja ik zag het, dacht dat het hard was..
er moest wat hardst tegen die paul aan worden gegooid
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 16-10-2005 @ 21:18 :
ja ik zag het, dacht dat het hard was..
Veel van dat spul is niet echt prettig om tegen je aan gegooid te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 18:42
Rachel
Rachel is offline
Zometeen is het weer zo ver
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:37
Janez
Janez is offline

Op wie zal Paul zo agressief gaan worden volgende week?!
Echt ernstig! Psycho.
Oud 29-10-2005, 18:13
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Janez schreef op 25-10-2005 @ 22:37 :

Op wie zal Paul zo agressief gaan worden volgende week?!
Echt ernstig! Psycho.
Ik ben ook benieuwd
Dat die Mascha gewoon al 14 jaar met die kerel samen is, ongelooflijk!

Is het trouwens iemand opgevallen dat Nicoline der tanden met een staalborstel poetst, jeetje dat klonk echt niet gezond
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:45
Verwijderd
Rellen. <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 19:45
Balance
Balance is offline
omg, GE-WEL-DIG
Oud 30-10-2005, 19:51
Balance
Balance is offline
lol, die reclame van Brett en Tobias is ook grappig. Brett zegt dat 'zij' een gat in d'r hand heeft en dat het samen wonen nooit gaat werken en vervolgens zie je Marscha en Paul op tv
Oud 30-10-2005, 19:55
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-10-2005 @ 20:51 :
lol, die reclame van Brett en Tobias is ook grappig. Brett zegt dat 'zij' een gat in d'r hand heeft en dat het samen wonen nooit gaat werken en vervolgens zie je Marscha en Paul op tv
Haha inderdaad
Maarré wat een gedoe daar!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:11
Verwijderd
Hoe halen Paul en Mascha het in hun hoofd om te verwachten dat de andere bewoners driekwart van het werk moeten doen? Paul en Mascha hebben er toch zelf een zooi van gemaakt, laat ze er lekker voor boeten.

Omg, ik haat Paul echt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:40
enilE
enilE is offline
Citaat:
zuster schreef op 30-10-2005 @ 21:11 :
Hoe halen Paul en Mascha het in hun hoofd om te verwachten dat de andere bewoners driekwart van het werk moeten doen? Paul en Mascha hebben er toch zelf een zooi van gemaakt, laat ze er lekker voor boeten.

Ja precies, ze moeten blij zijn dat ze er niet uit zijn gegooid!

Was wel blij voor Merel en Rogier dat ze hebben gewonnen, want die vind ik zo leuk samen!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:36
Verwijderd
Toen Paul zo raar aan het schreeuwen was, wilde ik hem slaan. Ik riep ook tegen de tv dat hij z'n smoel moest houden Wat denkt die man gek en wat is hij raar-trots. Hij zál niet stoppen, maar ondertussen klaagt hij continu en doet hij echt eng. Ik begrijp ook niet dat hij niet inziet dat hij z'n budget verkeerd gebruikt heeft, 't is zijn fout (en die van Mascha natuurlijk) dat ze geen geld meer hebben, daar zitten ook consequenties aan. En dat ziet hij gewoon niet. Domme enge vent

Ik vind de rest van de bewoners erg leuk, allemaal, dat vind ik wel knap van mezelf Ik vond de keuken van Merel & Rogier mooi, die lamp was minder, maar de muur bij het aanrecht was echt mooi en de keuken zelf ook.
De kamer van Vasco & Kim vond ik ook mooi, 'k miste alleen een boekenkast ofzo, om het wat meer huis te maken.
Keuken van Paul & Mascha vond ik gek, zoals de jury ook al zei. En dan de badkamer van Nicolien & Sander, mja, 't idee is leuk, maar er valt weinig over te zeggen nu...

Leuk programma, vooral door Paul

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 23:05
Balance
Balance is offline
Ik snap btw ook niet dat Paul en Marscha nog doorgaan. Ze moeten nu dus gaan klussen en als ze het afkrijgen en ze verdienen er nog geld mee, dan moeten ze 75% afstaan aan de andere deelnemers
Oud 30-10-2005, 23:54
Verwijderd
Heb de aflevering van Paul's uitbarsting gemist... Iemand een korte samenvatting?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 10:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 31-10-2005 @ 00:54 :
Heb de aflevering van Paul's uitbarsting gemist... Iemand een korte samenvatting?
Merel en Rogier hebben de prijs van 2000 euro gewonnen. Dat krijgen ze in de vergadering te horen. Daarin blijkt ook een regerling voor Paul en Marscha: ze mogen in het blok blijven en krijgen 5000 euro, op voorwaarde dat ze onder curatele worden gesteld van een ander stel. Dat houdt in, dat een ander stel exact bepaald waar zij geld aan mogen uitgeven en wat zij moeten doen. Paul is furieus en begint een partij te schreeuwen over dat hun keuken bijna af was en dat de keuken van Merel en Rogier toch ook niet af was, terwijl die nog wel een prijs won. Marscha gaat vervolgens half door het lint; grote jankpartij, geschreeuw, etcetera. De bewoners mogen beslissen of ze instemmen met de regeling. Leuk detail is dat, als zij besluiten te helpen, zij ook recht hebben op een deel van de winst, mochten paul en marscha iets verdienen. Besluiten zij niet te helpen, dan moeten Paul en Marscha accuut Het Blok verlaten. Alle 3 de stellen besluiten Paul en Marscha te helpen, voornamelijk om financiële redenen natuurlijk. Ze moeten een plan maken met wie wat doet en hoeveel er uit gegeven wordt. Zij willen dat Paul en Marscha 50% van het werk gaan doen en de overige 6 bewoners ook 50% tezamen. Paul is het er niet mee eens, want aangezien hij nu nog maar 25% van de winst krijgt, vindt hij ook dat hij maar 25% van het werk hoeft te doen. Maar uiteindelijk heeft Paul niks te willen en besluit men oa. door een opmerking van Kim toch gewoon met de regeling akkoord te gaan. Zoiets
Oud 31-10-2005, 19:31
Nick-Name
Nick-Name is offline
Het was wel weer vermakelijk, vooral die Maschja die ineens instort En dan die Nicoline, die vind ik echt zo'n zielig toontje hebben in der stem, moet je nagaan als ze echt verdrietig is (zoals op het eind)! Dan Kim en Vasco: de woonkamer was wel af maar ik vond 'm maar kil en te leeg, het mistte gezelligheid. Dan Merel en Rogier, simpele keuken (maar simpelheid siert de mens hè )

Valt het jullie trouwens ook op hoevaak die gasten bier drinken? Zo'n beetje in elk shot dat ze niet klussen wordt zie je wel iemand met een biertje in z'n hand
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2005 @ 00:05 :
Ik snap btw ook niet dat Paul en Marscha nog doorgaan. Ze moeten nu dus gaan klussen en als ze het afkrijgen en ze verdienen er nog geld mee, dan moeten ze 75% afstaan aan de andere deelnemers
Idd, ze hadden gewoon moeten stoppen óf niet moeten klagen. Maar Paul is daar veel en veel te trots voor.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:13
Rachel
Rachel is offline
Ben benieuwd wat Paul vanavond weer uitspookt...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 12:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-10-2005 @ 20:39 :
Idd, ze hadden gewoon moeten stoppen óf niet moeten klagen. Maar Paul is daar veel en veel te trots voor.
Precies

Ik vond het zo ontzettend sneu voor Rogier dat zijn geld was gestolen... Zij waren eigenlijk de enige zonder echte problemen en dan gebeurt er zoiets.
Oud 07-11-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-11-2005 @ 13:56 :
Ik vond het zo ontzettend sneu voor Rogier dat zijn geld was gestolen... Zij waren eigenlijk de enige zonder echte problemen en dan gebeurt er zoiets.
Wanneer is dat gebeurt? En waar? En hoe?

Ik vond die Merel en Rogier (vooral Merel) in het begin echt verschrikkelijk, wat een stel yuppen, maar ik vind ze nu wel erg cool
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:02
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-11-2005 @ 14:11 :
Wanneer is dat gebeurt? En waar? En hoe?

Ik vond die Merel en Rogier (vooral Merel) in het begin echt verschrikkelijk, wat een stel yuppen, maar ik vind ze nu wel erg cool
Gister kwam dat erbij en het was bij zijn werk gebeurd. Hij had z'n portomonnee in de auto laten liggen + pinpas + pincode.
Het eerst wat Marscha zei "Het is toch wel van jullie rekening, of is het 1000,- van onze 5000,-"?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 07-11-2005 @ 17:02 :
Gister kwam dat erbij en het was bij zijn werk gebeurd. Hij had z'n portomonnee in de auto laten liggen + pinpas + pincode.
Het eerst wat Marscha zei "Het is toch wel van jullie rekening, of is het 1000,- van onze 5000,-"?
Maar volgens mij kwam dat er rotter uit dan bedoeld. Ze wilde gewoon weten om welke rekening het ging, maar niet zo zeer uit eigen belang, maar om gewoon te weten wat er dus precies aan de hand was.

Hoe ontiegelijk dom ben je trouwens als je je portemonnee in Amsterdam in je auto laat liggen en je dan ook nog eens je pincode bij je pinpas stopt...
Oud 07-11-2005, 17:06
Verwijderd
Ik snap ook niet wat je wil gaan doen wanneer je met je auto ergens naar toe gaan en níet je portemonnee meeneemt naar de bestemmen (z'n werk in dit geval), je hebt toch gewoon geld nodig? En dan nog de pincode opschrijven en bewaren Dat is gewoon dom... Bedenk daar dan direct een ezelsbruggetje voor, er valt altijd wel iets te bedenken...
Maar toch erg erg sneu, want ik vind ze allebei (de birdies, zoals Nicoline zei ) erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 17:45
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik heb gister niet kunnen kijken, is er nog wat boeiends gebeurd?

Zijn de appartementen nu af?
Oud 28-11-2005, 17:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 28-11-2005 @ 18:45 :
Ik heb gister niet kunnen kijken, is er nog wat boeiends gebeurd?

Zijn de appartementen nu af?
De appartementen waren vorige week al af en gister was er geen uitzending.
Oud 28-11-2005, 19:08
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2005 @ 18:52 :
De appartementen waren vorige week al af en gister was er geen uitzending.
Ow, ik dacht dat ze nog een weekend kregen om het af te maken en dat dat gister werd uitgezonden.
Oud 28-11-2005, 20:42
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Nee, volgende week gaan ze nog verder klussen toch?
Oud 28-11-2005, 21:08
Balance
Balance is offline
oh dat van dat weekend dat klopt wel, maar ik dacht dat je het over de laatste oplevering had zeg maar. maar er was iig geen uitzending gister. De finale van terra incognita zat op het tijdstip van het blok. Volgende week is er wel weer een uitzending.
Oud 28-11-2005, 23:24
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2005 @ 22:08 :
oh dat van dat weekend dat klopt wel, maar ik dacht dat je het over de laatste oplevering had zeg maar. maar er was iig geen uitzending gister. De finale van terra incognita zat op het tijdstip van het blok. Volgende week is er wel weer een uitzending.
aha, ok
Reageren

Regels voor berichten