![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kastje boven de eettafel bij Sander en Nicoline snapte ik niet helemaal, dat had hoger of weggelaten mogen worden. Ohja; ik heb echt hard lopen lachen toen Paul en Maschja failliet gingen, en ik hoop dat ze nu uit mekaar gaan. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ben erg benieuwd hoe dat met P&M gaat aflopen, ik vind dat Maschja wel een leukere vent verdient.
||
Citaat:
En die planken: ik heb zat planken op m'n kamer waarbij je gewoon kan zien wat er op staat. Toiletartikelen, boeken, cd's, enzovoorts. Niet alles moet gesloten zijn toch? Ik vond hun kamer echt het mooist van alle kamers van deze week. De keuken van die nieuwen vond ik lelijk, vooral de muur. En die zwarte keuken was ontzettend onpraktisch. En Paul en Marschja kunnen idd nog wel geld verdienen, maar goed, van 1000 euro kan je geen keuken maken, dus ik ben toch benieuwd hoe dat dan verder gaat..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Behalve extra en andere regels heb ik ook de indruk dat ze nu heel andere dingen uitzenden...dat veranderd niets aan de resultaten (die waren vorig jaar idd beter, volgens mij), maar wel aan het zeur- en ruziegehalte dat het Blok nu heeft (vind ik dan). |
![]() |
|
Olga en Olaf waren gister op de reünie van m'n oude middelbare school. Die hebben blijkbaar op die school gezeten. Echt grappig.
Olaf is btw superlang, hij stak boven iedereen uit. Niet erg handig als je een 'bekende' kop hebt, want iedereen ziet je meteen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pak isolatiemateriaal. |
![]() |
||
Citaat:
er moest wat hardst tegen die paul aan worden gegooid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat die Mascha gewoon al 14 jaar met die kerel samen is, ongelooflijk! Is het trouwens iemand opgevallen dat Nicoline der tanden met een staalborstel poetst, jeetje dat klonk echt niet gezond ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarré wat een gedoe daar! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was wel blij voor Merel en Rogier dat ze hebben gewonnen, want die vind ik zo leuk samen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen Paul zo raar aan het schreeuwen was, wilde ik hem slaan. Ik riep ook tegen de tv dat hij z'n smoel moest houden
![]() ![]() Ik vind de rest van de bewoners erg leuk, allemaal, dat vind ik wel knap van mezelf ![]() De kamer van Vasco & Kim vond ik ook mooi, 'k miste alleen een boekenkast ofzo, om het wat meer huis te maken. Keuken van Paul & Mascha vond ik gek, zoals de jury ook al zei. En dan de badkamer van Nicolien & Sander, mja, 't idee is leuk, maar er valt weinig over te zeggen nu... Leuk programma, vooral door Paul ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 21:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het was wel weer vermakelijk, vooral die Maschja die ineens instort
![]() ![]() ![]() Valt het jullie trouwens ook op hoevaak die gasten bier drinken? Zo'n beetje in elk shot dat ze niet klussen wordt zie je wel iemand met een biertje in z'n hand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het zo ontzettend sneu voor Rogier dat zijn geld was gestolen... Zij waren eigenlijk de enige zonder echte problemen en dan gebeurt er zoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond die Merel en Rogier (vooral Merel) in het begin echt verschrikkelijk, wat een stel yuppen, maar ik vind ze nu wel erg cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het eerst wat Marscha zei "Het is toch wel van jullie rekening, of is het 1000,- van onze 5000,-"? |
![]() |
||
Citaat:
Hoe ontiegelijk dom ben je trouwens als je je portemonnee in Amsterdam in je auto laat liggen en je dan ook nog eens je pincode bij je pinpas stopt...
|
Verwijderd
|
Ik snap ook niet wat je wil gaan doen wanneer je met je auto ergens naar toe gaan en níet je portemonnee meeneemt naar de bestemmen (z'n werk in dit geval), je hebt toch gewoon geld nodig? En dan nog de pincode opschrijven en bewaren
![]() ![]() Maar toch erg erg sneu, want ik vind ze allebei (de birdies, zoals Nicoline zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
oh dat van dat weekend dat klopt wel, maar ik dacht dat je het over de laatste oplevering had zeg maar. maar er was iig geen uitzending gister. De finale van terra incognita zat op het tijdstip van het blok. Volgende week is er wel weer een uitzending.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het Blok 2008 Balance | 85 | 08-12-2008 17:44 | |
Films, TV & Radio |
Het blok 2006 koelieboelie | 35 | 28-11-2006 15:37 | |
Films, TV & Radio |
het blok shy gurl | 91 | 10-12-2004 18:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |