Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 09:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Teun schreef op 31-10-2005 @ 00:37 :
Veel te veel gewerkt, tegenstanders op het voetbalveld gepwnd, opdrachten voor school gemaakt en net een betoog, zo lek als een mandje, verstuurd naar Ufke omtrent de populairste lifestyler verkiezingen. Mijn leven is een stuk saaier dan dat van jullie.
haha die avatar

toen ik gisteravond thuis kwam uit antwerpen ben ik nog even naar een vriend geweest en daar was haligh ook en hebben muziek geluisterd en hasj gerookt
Advertentie
Oud 31-10-2005, 10:09
Verwijderd
ik wilde vandaag vroeg opstaan om van mn vrije bufferweek te genieten maar dat is mislukt, dus nu zit ik doelloos achter de computer en ga ik straks aankleden en naar de bieb maar ik durf eigenlijk niet want mn boeken zijn heel, heel, heel erg te laat en verder ga ik nieuwe oorbellen kopen want mn zweerknopjes mogen eruit en ik heb weer es geld dus dat ga ik maar weer es opmaken denk ik

en ik moet terug met mn mp3 maar ik kan een snoertje niet vinden en als ik die niet heb krijg ik mn geld niet terug godverdomme

ohja, en ben ik de enige die het opvalt dat wizkid echt nauwelijks post op lifestyle? lekkere forumbaas hoorrrr
Oud 31-10-2005, 10:17
woezel
woezel is offline
gisteren helemaal niks gedaan en nu ook nog niet, maar ik ga zo terug naar antwerpen (gelukkig) en dan vanavond wat gaan drinken ofzo en dan morgen naar eindhoven en woensdag terug naar westvleteren en donderdag rijexamen en vrijdag naar mono en world's end girlfriend.
Oud 31-10-2005, 10:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
woezel schreef op 31-10-2005 @ 11:17 :
ik ga zo terug naar antwerpen (gelukkig) en dan vanavond wat gaan drinken ofzo
Oud 31-10-2005, 10:20
woezel
woezel is offline
mss nog tzelfde cafe?
Oud 31-10-2005, 10:27
Back Door Man
Back Door Man is offline
ossenmarkt ?
Oud 31-10-2005, 10:29
woezel
woezel is offline
kassa 4?
(ik denk meer dat het de jezuiet wordt)
Oud 31-10-2005, 10:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga meestal wel naar kassa ja
Oud 31-10-2005, 10:32
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 31-10-2005 @ 10:34 :
toen ik gisteravond thuis kwam uit antwerpen ben ik nog even naar een vriend geweest en daar was haligh ook en hebben muziek geluisterd en hasj gerookt
ja het was wel .
Oud 31-10-2005, 12:04
nexjes
nexjes is offline
vandaag ga ik samen met funest een clip opnemen van sweet assembler
Oud 31-10-2005, 13:38
ZerO
ZerO is offline
ik zit nu op school mijn maag maakt zeer vreemde geluiden en ik ga straks naar de stad met mijn roomie en dan heel de avond lui wezen
Oud 31-10-2005, 13:51
Disintegration
Disintegration is offline
mijn groep is er niet meer en nu ga ik depressief wezen, naar Alice in Chains luisteren en bier drinken
Oud 31-10-2005, 14:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik had vanmorgen een sollicitatiegesprek op een school en ik hoor pas vrijdag de uitslag nu ben ik een les over de renaissance aan het voorbereiden en vanavond ga ik naar mn vriendje <3
Oud 31-10-2005, 15:12
June bug
June bug is offline
Vandaag had ik 2 tentamens en dat ging wel goed. Alleen tussendoor moest ik 3 uur wachten en dat was kut. Toen de trein van half 3 naar huis, en toen ik in de bus naar huis zat zat er een bejaard vrouwtje naast me, dus ik vroeg heel netjes of ik er even langs mocht toen ik eruit moest. Staat ze op en laat ze haar handtasje vallen. Zij bukken, maar toen remde de bus net dus zij viel achterover met 2 benen in de lucht maar ik dacht dus: laat ik even aardig zijn, ik steek mijn hand uit om haar overeind te helpen.. (en ik kon er toch niet door want zij lag daar) kijkt ze me heel nuffig aan, pakt ze de hand van een ander vrouwtje en net toen ik uit wilde gaan stappen wilde de bus alweer doorrijden maar ik was nog net optijd met roepen dat ik eruit moest. Echt, wat een belevenissen op zo'n doordeweekse maandag
Oud 31-10-2005, 15:20
Verwijderd
vanmorgen kwam ik extra vroeg op school om een presentatie te maken, en toen ging dat niet door KKZOOI. daarna heb ik niets meer gedaan, want ik had geen zin meer. oja, ik had een mobile gemaakt met handarbeid. wàt een opleiding zz.
Oud 31-10-2005, 15:24
Verwijderd
vanmorgen vroeg opgestaan na een veel te korte nachtrust. naar school gegaan en aldaar aangekomen er achter gekomen dat ik nog geen les had deze week toen op school maar wat opdrachten gemaakt die ik nog moest doen. rest van de week dus vakanttie als het goed is weer naar huis gegaan en op het station een maat van me tegengekomen en wat bijgeluld. in de stad voor de verandering maar weer eens wat dvds gekocht. ik heb er denk ik deze maand al 20-30 gekocht ofzo net wat special features van puklp fiction en hellboy zitten kijken en nu ga ik wat vroeger dan normaal naar mijn werk zodat ik eerst nog wat bier kan halen aangezien dr.Aep vanavond komt boozen.
Oud 31-10-2005, 15:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
haha ik moest net heel hard om mijn zusje lachen, ze zat met een vriendinnetje over mijn vriend te praten en toen zei ze "hij houdt van hardcore ofzoiets" en toen vroeg het vriendinnetje "wat is dat" en toen zei ze "dat je lelijke schoenen draagt"
<3
Oud 31-10-2005, 15:39
Haligh
Haligh is offline
ik ben ziek !
Oud 31-10-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 31-10-2005 @ 16:39 :
ik ben ziek !
dan ben ik beter dan jij!

HAHAHAHA

nee beterschap en al
Oud 31-10-2005, 15:59
Jolene
Jolene is offline
Naar school geweest en het was saai.We moesten koken maar alleen ik en een ander gastje kwamen opdagen.Toen rookworst gegeten en eieren gekookt .Net buiten hangjongere gespeeld met een vriend in het kenaupark.Nu ben ik zielig verlaten kind aan het spelen, want mn moeder is geloof ik niet van plan om thuis te komen en we hebben niks te vreten in huis .
Oud 31-10-2005, 16:04
Louel
Louel is offline
Gisteren geleerd, en vandaag naar school geweest en ben aan het leren. [toetsweek-_-]
Oud 31-10-2005, 16:07
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 31-10-2005 @ 16:45 :
dan ben ik beter dan jij!

HAHAHAHA

nee beterschap en al
merci.
Oud 31-10-2005, 16:13
Verwijderd
Hee Roxane,
Zojuist hebben we met de politie Regio Utrecht gesproken en daar zijn ze druk bezig met een onderzoek, omdat ze signalen hebben opgevangen dat het morgen (dinsdag 1 november) niet veilig zou zijn in de binnenstad van Utrecht.
We willen jullie niet bang maken en hoogstwaarschijnlijk is dit een zieke grap van iemand, maar we willen deze informatie niet voor ons houden en jullie zelf de keus geven wat je hiermee doet.
Wij zetten morgen geen teams in Utrecht en geen van onze teams zal morgen met het Openbaar Vervoer reizen.
Laten we hopen dat het onzin is.
Groeten,
Kantoor Pepperminds Utrecht

Oud 31-10-2005, 16:30
ook hallo
ook hallo is offline
gisteren was ik brak en vandaag moest ik naar school
Oud 31-10-2005, 16:54
Apomes
Apomes is offline
Ik heb hier al ff niet meer gepost dus ik zou mijn levensverhaal van de afgelopen twee maanden hier wel willen posten, maar you don't give a fuck dus doe ik dat ook niet

Vandaag ben ik lastig geweest op moeder en ben ik mijn ergernis gaan weg winkelen ofzo ! Gisteren heb ik me gewoon verveeld en dinges gedaan voor school.
Oud 31-10-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 31-10-2005 @ 16:27 :
haha ik moest net heel hard om mijn zusje lachen, ze zat met een vriendinnetje over mijn vriend te praten en toen zei ze "hij houdt van hardcore ofzoiets" en toen vroeg het vriendinnetje "wat is dat" en toen zei ze "dat je lelijke schoenen draagt"
<3
haha ahww
maar hee, wat voor een foute vriend heb jij dan

edit: ik ben vandaag naar de bieb geweest en nu heb ik bezonken rood op mijn nachtkastje <3 en ik heb boeken over de holocaust en toen zei zo'n mevrouw, ach maak je er een werkstuk over, die boeken worden zo vaak geleend de laatste tijd, dus ik zei erhm nee, ik lees ze omdat ik ze interessant vind.. en toen keek ze me heel weird aan en zei jaaaaajaa...
is dat zo raar ofzo

verder was in heel veel delen van de stad de stroom uitgevallen en toen ging ik in het donker boodschappen doen en ik had in het donker bij kaarslicht djembé les en dat was tof

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 17:09.
Oud 31-10-2005, 17:15
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb vandaag 6 goodiebags gekregen van Neopets. Iedereen met Neopets kan vandaag deze goodiebags krijgen. Ik raad iedereen met een Neopet aan zo snel mogelijk deze goodiebags op te halen
Oud 31-10-2005, 17:22
Broeder
Broeder is offline
Ik ga goodiebags ophalen bij Neopets
Oud 31-10-2005, 17:26
3eme sexe
3eme sexe is offline
Je kan ze ook openmaken
Oud 31-10-2005, 17:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend naar amsterdam gereisd en naar school gegaan tot vijf uur en nu ben ik gaar en moet nog m'n verhaalanalyse afmaken en ik ben boos
Oud 31-10-2005, 17:31
pipimädchen
pipimädchen is offline
je kan ze beter verkopen voor 5000 np per stuk maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan nu heb ik veel chocoladelollies
Oud 31-10-2005, 17:47
Broeder
Broeder is offline
O wat spannend Ik ga het nu meteen doen, ik moest eerst nog even mijn appelmoes opeten voor het koud werd (GRAPJE!!!11!)
Oud 31-10-2005, 17:51
Broeder
Broeder is offline
Heb ik trouwens een Usuki Zomervreugdeset van jou gehad?
Oud 31-10-2005, 18:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Broeder schreef op 31-10-2005 @ 18:51 :
Heb ik trouwens een Usuki Zomervreugdeset van jou gehad?
Hihihihi Dat leek me wel een leuk presentje voor Goudlokje666 Ik vind zomervreugde heel belangrijk voor opgroeiende huisdieren

Hier kan je overigens je tasjes van plezier vinden:

http://www.neopets.com/pirates/smugglerscove.phtml
http://neopets.com/prehistoric/village.phtml
http://neopets.com/halloween/scratch.phtml
http://neopets.com/faerieland/darkfaerie.phtml
http://neopets.com/island/mystichut.phtml
http://neopets.com/moon/mining.phtml
Oud 31-10-2005, 18:12
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Roxane schreef op 31-10-2005 @ 17:13 :
Hee Roxane,
Zojuist hebben we met de politie Regio Utrecht gesproken en daar zijn ze druk bezig met een onderzoek, omdat ze signalen hebben opgevangen dat het morgen (dinsdag 1 november) niet veilig zou zijn in de binnenstad van Utrecht.
We willen jullie niet bang maken en hoogstwaarschijnlijk is dit een zieke grap van iemand, maar we willen deze informatie niet voor ons houden en jullie zelf de keus geven wat je hiermee doet.
Wij zetten morgen geen teams in Utrecht en geen van onze teams zal morgen met het Openbaar Vervoer reizen.
Laten we hopen dat het onzin is.
Groeten,
Kantoor Pepperminds Utrecht

?
Oud 31-10-2005, 18:14
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 31-10-2005 @ 19:06 :
Hihihihi Dat leek me wel een leuk presentje voor Goudlokje666 Ik vind zomervreugde heel belangrijk voor opgroeiende huisdieren

Hier kan je overigens je tasjes van plezier vinden:

http://www.neopets.com/pirates/smugglerscove.phtml
http://neopets.com/prehistoric/village.phtml
http://neopets.com/halloween/scratch.phtml
http://neopets.com/faerieland/darkfaerie.phtml
http://neopets.com/island/mystichut.phtml
http://neopets.com/moon/mining.phtml
Ik vroeg me al af waar ik het kon vinden Goudlokje en ik zijn je erg dankbaar voor de onvoorwaardelijke steun die je ons biedt in de grote overweldigende wereld die Neopets heet
Oud 31-10-2005, 18:23
Verwijderd
waarom lees ik elke keer maar weer... vandaag en gristen?
Oud 31-10-2005, 18:40
nps
nps is offline
ik werd wakker in schiedam, toen ging ik naar huis, daarna paardrijden, en daarna een stoomcursus website building geven aan de te rijke vader van een vriend van mij, en omdat hij een beetje een patser is hebben we daarna rondgescheurd in zijn bmw z4 hihihihi
Oud 31-10-2005, 20:01
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vanochtend werd ik wakker naast mijn boy en dat was fijn. Daarna moest ik snel ontbijten en naar school om herkansing in te leveren. Dat gedaan, daarna snel naar stage want we moesten de Hein Roethofprijs in Den Haag filmen want daar was ROC Midden Nederland voor genomineerd en minister Donner ging het uitreiken dus was allemaal wel leuk. Ze hebben helaas niet gewonnen. Nu ben ik bij mijn boy en zoek ik muziek uit voor stage.
Oud 31-10-2005, 20:52
sorry
sorry is offline
ik ben vanochtend naar school gegaan. toen ik er eenmaal was kwam ik erachter dat ik een inhaalweek heb terwijl ik niets hoef in te halen. nu hoef ik alleen vrijdag naar school.
Oud 31-10-2005, 23:39
Verwijderd
uitgeslapen, gewerkt, spuiten&slikken gekeken
filemon<3
Oud 31-10-2005, 23:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mentu schreef op 31-10-2005 @ 19:23 :
haha
Oud 01-11-2005, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 31-10-2005 @ 19:23 :

je downloads zijn trouwens gelukt en die versie van Salvation die je gedownload hebt begint na 3 tracks te chippen

ik ga zo werken
Oud 01-11-2005, 08:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 31-10-2005 @ 18:06 :
haha ahww
maar hee, wat voor een foute vriend heb jij dan

ik heb geen foute vriend?
Oud 01-11-2005, 09:40
the exploding boy
the exploding boy is offline
gisteren ging ik werken en toen avondeten en toen weer werken en toen slapen
en vandaag weer precies hetzelfde allen komt mijn vriend bij me eten en ga ik na mijn werk bij hem slapen

hoe eentonig
Oud 01-11-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 01-11-2005 @ 07:29 :

je downloads zijn trouwens gelukt en die versie van Salvation die je gedownload hebt begint na 3 tracks te chippen

ik ga zo werken
Chill, Cult of Luna is echt wel chill.

Gister huiswerk gemaakt, vandaag huiswerk maken onder het genot van Cult of Luna. En mja, vanavond ff chillen met de vrienden.
Lekker eentonig dus.
Oud 01-11-2005, 10:47
idontcare
idontcare is offline
omg ik was net bij de opticien en nu heb ik ineens lenzne
Oud 01-11-2005, 11:12
Verwijderd
Gisteren ben ik om 20u naar bed gegaan, vandaag moet ik naar een viewing van o.a. Turks Fruit ( ) en 's avonds allerlei stomme opdrachten maken.
Oud 01-11-2005, 11:22
cha0s
cha0s is offline
ik heb deze ochtend m'n toetsenbord (bijna) volledig (op 't numpad na) zwart gespoten en nu ziet 'ie er enorm geil uit. <3
Oud 01-11-2005, 12:03
vixen
vixen is offline
Ik was heel blij opgestaan, want de muur van de badkamer bij mn vriendje is zuurstokroze geschilderd. Wat vind ik die huismeisjes toch gaaf. Toen ik thuis kwam had ik een mailtje dat ik ergens deze week een hospiteeravond had, daarna begon mn huisneger me te versieren en nu ben ik dus best wel melig. Straks 11 blaadjes Frans vocabulaire leren en allemaal grammatica. Dat maakt de dag toch wat minder.

Regels voor berichten