![]() |
||
Citaat:
Kom dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mannen denken alleen maar met hun pik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat is offtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Half Our Stands ervaringen anyone? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met (ex-)vriendinnetjes heb ik ongelooflijk hete sex gehad, zeker wel. En ik zeg niet dat het niet heftig is, of zelfs zo heftig zou kunnen zijn als een ONS, maar bij een relatie zit er een gevoel bij, wat mij remt bij sommige sexuele acties. Daarbij moet je dan wel weten dat ik op redelijk... fragiele, voorzichtige, schattige, een beetje naïve meisjes val. Dat is dus een heel contrast met de meisjes waarmee ik een ONS heb gehad. Als ik een relatie heb met een meisje zit daar een gevoel van tederheid aan vast, en dat gevoel remt mij om sommige dingen te doen of te durven. Een ONS zou ik nooit (bijvoorbeeld) overal kussen, want een ONS gaat gewoon om de sex. En andersom zou ik bijvoorbeeld mijn vriendinnetje nooit kinky stuff durven vragen, terwijl dat bij een ONS weer geen probleem zou zijn voor me. Dus heftig of extreem zijn verschillend ![]()
||
Citaat:
Ik frustreer me er namelijk over dat mensen niet tegen directheid kunnen. Ik heb inderdaad wel eens behoefte aan sex, zoals je zei; menselijk. En dan ga ik ook daadwerkelijk op zoek naar een partner voor een ONS. Of dat dan doormiddel van uitgaan, feestje bij iemand, of gewoon over straat lopen is, whatever. Maar zodra je enigszins direct op iemand af stapt en vraagt of ze anders ff mee naar je huis willen wat drinken (of neuken) dan stopt meteen alle contact. dus. IK PLEIT VOOR MENSEN DIE ERGENS TEGEN KUNNEN. IK PLEIT VOOR DE MOGELIJKHEID VAN DE VRAAG "Hey, maar... wil je me / mag ik je anders ff neuken?" IK PLEIT VOOR DIRECT CONTACT Ik bedoel, hoe vaak heb je niet oogcontact met iemand, dat je denkt 'wow... die zou ik wel in bed willen hebben...' Maar die vraag is niet te stellen omdat daar een taboe op heerst. Daar wil ik eigenlijk vanaf. Dus je stelling dat mensen het 'niet tegenhouden', die gaat ook enkel op als het ze OVERKOMT, niet als het gevraagd wordt. helaasch...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan er wel inkomen, je wil toch zelden gewoon meteen seks, eerder gewoon tederheid, affectie, waar dan wrs wel seks van zal komen ![]() ![]() Maar ik vind dus ook dat er veel en veel te hypocriet over gedaan wordt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
al moet ik wel zeggen dat ik nogal snel tevreden ben en voldoening kan halen uit intimiteit, dus dat hoeft bij lange na geen seks te zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(stiekem heel blij dat ze ergens nog een part time homo vriendje heeft zitten... maar ja, ziet ze dan weer veeeeeeel te weinig) edit: dat gezeik over 'geslet' moet nou maar eens ophouden. Seks is nog steeds een menselijke behoefte! Verder heeft Mr.Hypertxt eigenlijk gewoon gelijk!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, als je voldoening haalt uit een vaste relatie, dan moet je lekker dat doen. Als je daar echter geen persoon voor bent, dan is het dus een goede oplossing om gewoon elke keer dat je affectie zoekt (neuken of niet maakt niet uit) dat op te zoeken. Ik ben ook lang niet altijd een persoon voor een vaste relatie, en een sexrelatie aangaan moet je ook maar net de goede persoon voor vinden. Dan 'zit er soms niets anders op' dan uit te gaan met in je achterhoofd een ONS te scoren. En waarom niet? Het ligt aan mentaliteit. Het is sletterig imo om elke dag / week uit te gaan en een jongen / meisje op te pikken gewoon omdat je wil neuken om jezelf een houding of imago wil geven. Iemand op pikken om te neuken omdat je affectie zoekt, vind ik persoonlijk niets mis mee. Ieder zoekt en vind dat namelijk anders; de een in een relatie, de ander koopt een hond / kat, sommige mensen gaan aan de whiskey, en de laatste vind een moment affectie al genoeg. En voor die groep is een ONS perfect, natuurlijk. En of dat dan elke dag / week voorkomt, of een keer in de zoveel maanden, dat verandert de mentaliteit niet waarmee je mensen oppikt. En dus, voor mij, de gevoelswaarde niet.
||
![]() |
Citaat:
Zucht... zucht.
||
Citaat:
Ik heb trouwens een beetje spijt van deze woorden. Ik ben het eens met mijn statement, maar ik was niet helemaal helder van geest toen ik dit tikte ( ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar goed, eigenlijk gaat het er meer om of je uberhaupt wel aan one night stands doet. Misschien ook juist omdat zoveel mensen je meteen voor slet uitmaken (als je een vrouw bent.) Jammergenoeg hebben mannen daar dan weer nooit last van.
||
Citaat:
Ik ken meer sletterige vrouwen dan mannen, eigenlijk. Alleen als iemand je niet mag, ben je in zijn of haar ogen een slet. Boei0nd. Niet dat ik sletterigheid de hemel in wil prijzen...
||
Citaat:
Ik bedoel... Ik ken een paar meisjes die vaak met verschillende jongens naar bed gaan, maar toch niet sletterig overkomen. Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe je je gedraagt, dan hoe vaak je je roompotje peilt. Tuurlijk heb je de huis-tuin-en-keukensnollen, maar die moeten er ook zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, voor een one night stand kun je rustig naar de woo in je eigen kloffie of feestoutfit hoor. je geeft haar een biertje, dot leuk tegen d'r, dan komt het vast wel goed ![]()
||
Citaat:
Misschien dat ik de Woo wel eens uitcheck, maar niet voor een ONS, dat zouden mijn vriendin en ik beide niet zo leuk vinden ![]()
||
Citaat:
![]() haha iets zegt me dat je zelf op die manier een keer 'gedumpt' bent
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar maak jij je in godsnaam druk over, ik zie niet in wat er mis mee is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals juno al zei, als je een overeenkomst hebt voor seks voor een enkele nacht, wat is er dan aan de hand. en inderdaad ook, hoe kun je iemand dumpen zonder ooit iets gehad te hebben? maar goed....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Telief mailt u : one night stands ! Verwijderd | 9 | 11-03-2002 12:32 |