Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 13:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Amma schreef op 29-10-2005 @ 20:19 :
Kunnen wij ook wel eens doen, en andere dingen, er zijn genoeg leuke dingen die ik wel met jou wil doen
Nou....

Kom dan
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:05
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-10-2005 @ 14:57 :
Nou....

Kom dan
EN NIET NAAR DEICIDE KUNNEN HE!
Mannen denken alleen maar met hun pik
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 30-10-2005 @ 15:05 :
EN NIET NAAR DEICIDE KUNNEN HE!
Mannen denken alleen maar met hun pik
Jamaar dat kost geen 16 euro
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:08
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-10-2005 @ 15:06 :
Jamaar dat kost geen 16 euro
Voor mij wel, minstens
Maar dat is offtopic
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 30-10-2005 @ 15:08 :
Voor mij wel, minstens
Maar dat is offtopic
En meestal duurt het dan geen night maar een half uur

Half Our Stands ervaringen anyone?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:30
Verwijderd
1. Wat is jullie definitie van een one night stand?

Het woord zegt het al: 1 nachtelijk standje. 1malig met iemand naar bed gaan. Meestal komt het uit door iemand te leren kennen tijdens uitgaan of op een feest. Het hoeft niet per se iemand te zijn die je niet kende. Het kan ook een bekende zijn.

2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?)

Ja, ik heb het wel eens gehad. Ik zou het wel doen met een bekend persoon maar niet meer met iemand die ik pas 2 uurtjes ken. Dat was een rare ervaring.

3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet?

Zie 2

4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen?

uhmmm das lastig

5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie?

Ik ben niet zo ervaren qua relaties. Maar ik denk wel dat als je iets hebt met iemand dat het natuurlijk anders is. Je leert elkaar ook beter kennen op dat gebied. Dat lukt niet op 1 avondje.

6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS?

Geen orale seks.
Wel penetrale seks met een condoom.

7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.)

Dat verschilt per persoon. Als ze bleef slapen dan maak ik gerust een ontbijt. 1 keer op vakantie een meisje leren kennen op een avond. Seks mee gehad en dan rond 4 uur naar het appartement gegaan. Dat laatste doe ik dus zowiezo niet meer. Zie punt 2.

Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 20:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-10-2005 @ 14:57 :
Nou....

Kom dan
Update:

Okee...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:14
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
[B]Omdat het topic waar ik dit onderwerp het beste in naar voren zag komen (he Saar) toch alweer ruim een jaar oud is wilde ik graag een nieuwe openen.
(als het niet mag of jullie vinden dat ik niet goed genoeg gezocht heb hoor ik dat vanzelf wel, hoop ik)

Zelf studeer ik in het beruchte Utrecht waar 60% van de studenten vrouw is en 40% van de studenten man is. Nou ben ik zelfs lid van het vrouwencorps: UVSV/NVVSU (ja, die bekakte meisjes waarbij de mannen aan de overkant zitten en ze elkaar vooral ontmoeten in de woo)
Volgens de verhalen gaan de vrouwen hier dus snel met mannen naar bed, vanwege de schaarste. Ufjes al helemaal, want die nemen natuurlijk niet genoegen met iemand die geen corpsbal is, uit het buitenland of niet.
One night stands lijken hier dus heel normaal.

Nou zijn mijn vragen:

Ik kan alleen die van mij geven en dat is seks (daar valt onder: al het seksueels waar de geslachten bij komen kijken) met een vreemde, normaal gesproken voor 1x, maar als je diegene een paar keer ziet vind ik het nog steeds een ons.

2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?)
Ik heb het meerdere keren gedaan en heb er geen spijt van, maar ik heb toch liever iemand waar ik van houdt en alles dus liever niet.

Beetje vage vraag.

4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen?

Ja, als ik zeker zou weten dat die jongen/meisje dat vol kan houden. ik ken ze onderhand wel.

Ja!

Net zo ver als in een andere situatie.

7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.)

Ik heb alleen maar ONSen bij mij thuis, hoef ik lekker nergens heen/terug te reizen, en die persoon gaat gewoon na de seks weg, niet blijven slapen ofzo. Blijven slapen alleen als ik hem langer ken.
Oud 30-10-2005, 22:57
Amma
Amma is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-10-2005 @ 21:35 :
Update:

Okee...
aah schatje.....
woensdag weer
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:24
Type
Type is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 24-10-2005 @ 21:51 :
Dus, als ik het goed begrijp, ben jij niet alleen maar ongeremd omdat het voor een enkele nacht is, maar ook omdat je al een hele avond met haar hebt doorgebracht en er echt bepaalde spanningen zijn die 'eruit' moeten als het waren.
Het ligt dus niet alleen maar aan de kans, maar ook aan de behoefte?

En met je relatie zou het dus nooit zo heftig kunne worden? Gaat het dan dus vooral om de combinatie?

Maar goed, ach, one night stands....
De behoefte zorgt ervoor dat ik zoek naar de kans, natuurlijk. Dus ja, die hebben allebei een duidelijke rol daarin.

Met (ex-)vriendinnetjes heb ik ongelooflijk hete sex gehad, zeker wel. En ik zeg niet dat het niet heftig is, of zelfs zo heftig zou kunnen zijn als een ONS, maar bij een relatie zit er een gevoel bij, wat mij remt bij sommige sexuele acties.
Daarbij moet je dan wel weten dat ik op redelijk... fragiele, voorzichtige, schattige, een beetje naïve meisjes val. Dat is dus een heel contrast met de meisjes waarmee ik een ONS heb gehad.

Als ik een relatie heb met een meisje zit daar een gevoel van tederheid aan vast, en dat gevoel remt mij om sommige dingen te doen of te durven.
Een ONS zou ik nooit (bijvoorbeeld) overal kussen, want een ONS gaat gewoon om de sex. En andersom zou ik bijvoorbeeld mijn vriendinnetje nooit kinky stuff durven vragen, terwijl dat bij een ONS weer geen probleem zou zijn voor me.

Dus heftig of extreem zijn verschillend
Oud 02-11-2005, 22:29
Type
Type is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 26-10-2005 @ 09:06 :
ik had dat ook nooit van mezelf gedacht hoor
Ik geloof dat de meeste mensen het meer 'niet tegen zullen houden' dan dat ze het perse ook echt willen
ook daar wil ik even op / tegen in gaan.

Ik frustreer me er namelijk over dat mensen niet tegen directheid kunnen.
Ik heb inderdaad wel eens behoefte aan sex, zoals je zei; menselijk.
En dan ga ik ook daadwerkelijk op zoek naar een partner voor een ONS. Of dat dan doormiddel van uitgaan, feestje bij iemand, of gewoon over straat lopen is, whatever. Maar zodra je enigszins direct op iemand af stapt en vraagt of ze anders ff mee naar je huis willen wat drinken (of neuken) dan stopt meteen alle contact.

dus.

IK PLEIT VOOR MENSEN DIE ERGENS TEGEN KUNNEN. IK PLEIT VOOR DE MOGELIJKHEID VAN DE VRAAG "Hey, maar... wil je me / mag ik je anders ff neuken?" IK PLEIT VOOR DIRECT CONTACT

Ik bedoel, hoe vaak heb je niet oogcontact met iemand, dat je denkt 'wow... die zou ik wel in bed willen hebben...' Maar die vraag is niet te stellen omdat daar een taboe op heerst. Daar wil ik eigenlijk vanaf.

Dus je stelling dat mensen het 'niet tegenhouden', die gaat ook enkel op als het ze OVERKOMT, niet als het gevraagd wordt. helaasch...
Oud 02-11-2005, 23:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
gelukkig hebben we daar in utrecht een oplossing voor.
we noemen het gewoon 'een kopje thee drinken' wat net zoveel betekend als een one night stand.

dat is dus iets anders dan 'wil je nog wat komen drinken' waarbij het in theorie nog heel onschuldig kan blijven allemaal.

Mijn stelling was ook niet in algemene zin bedoeld. Ik kreeg het idee dat de mensen die in dit topic reageerden er zo over dachten / er zo meer omgingen.
Ik ben ook absoluut meer voor de directheid. Nou ja, nou zou ik er zelf nooit naar op zoek gaan, maar ik weet heus wel van mezelf, van te voren hoe ver ik die avond wel of niet zou willen gaan. Maakt het allemaal wel makkelijker.

oplossing: een seksrelatie, als je daar mee om kunt gaan. Geen gezeik met mensen die niet durven, allen bellen en hopen dat de ander ook tijd heeft.
Oud 05-11-2005, 16:56
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Type schreef op 02-11-2005 @ 23:29 :
ook daar wil ik even op / tegen in gaan.

Ik frustreer me er namelijk over dat mensen niet tegen directheid kunnen.
Ik heb inderdaad wel eens behoefte aan sex, zoals je zei; menselijk.
En dan ga ik ook daadwerkelijk op zoek naar een partner voor een ONS. Of dat dan doormiddel van uitgaan, feestje bij iemand, of gewoon over straat lopen is, whatever. Maar zodra je enigszins direct op iemand af stapt en vraagt of ze anders ff mee naar je huis willen wat drinken (of neuken) dan stopt meteen alle contact.

dus.

IK PLEIT VOOR MENSEN DIE ERGENS TEGEN KUNNEN. IK PLEIT VOOR DE MOGELIJKHEID VAN DE VRAAG "Hey, maar... wil je me / mag ik je anders ff neuken?" IK PLEIT VOOR DIRECT CONTACT

Ik bedoel, hoe vaak heb je niet oogcontact met iemand, dat je denkt 'wow... die zou ik wel in bed willen hebben...' Maar die vraag is niet te stellen omdat daar een taboe op heerst. Daar wil ik eigenlijk vanaf.

Dus je stelling dat mensen het 'niet tegenhouden', die gaat ook enkel op als het ze OVERKOMT, niet als het gevraagd wordt. helaasch...
Groot verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied volgens mij
Ik kan er wel inkomen, je wil toch zelden gewoon meteen seks, eerder gewoon tederheid, affectie, waar dan wrs wel seks van zal komen "Wil je neuken?" is dan niet zo'n goede aanzet.
Maar ik vind dus ook dat er veel en veel te hypocriet over gedaan wordt.
Oud 05-11-2005, 17:44
Type
Type is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 05-11-2005 @ 17:56 :
Groot verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied volgens mij
Ik kan er wel inkomen, je wil toch zelden gewoon meteen seks, eerder gewoon tederheid, affectie, waar dan wrs wel seks van zal komen "Wil je neuken?" is dan niet zo'n goede aanzet.
Maar ik vind dus ook dat er veel en veel te hypocriet over gedaan wordt.
Vrouwen willen vast ook wel eens gewoon neuken
Oud 06-11-2005, 00:46
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline

Seks voor één keertje, of het nou 's avonds of 's middags is boeit natuurlijk niet

Tja, je zou het wel zo kunnen noemen. En of ik het nog een keer zou doen? Oh, als beide partijen instemen is er niets slechts aan.

Wat voor schade kan het doen?

Jawel, je hoeft niet perce seks te hebben. Knuffelen kan ook leuk zijn. En dan een beetje kusjes geven in d'r nek en over haar bovenbeen strelen, en dan gewoon keihard in slaap vallen

Natuurlijk. Het is puur voor de kick

Gewoon, zoals usual, klinkt saai, is het niet

Mmh, moeilijk. Dat ligt er echt aan of ze wel een ontbijtje waard is
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 12:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Type schreef op 05-11-2005 @ 18:44 :
Vrouwen willen vast ook wel eens gewoon neuken
als je lang droog staat....
al moet ik wel zeggen dat ik nogal snel tevreden ben en voldoening kan halen uit intimiteit, dus dat hoeft bij lange na geen seks te zijn.
Oud 06-11-2005, 13:33
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 06-11-2005 @ 13:44 :
als je lang droog staat....
al moet ik wel zeggen dat ik nogal snel tevreden ben en voldoening kan halen uit intimiteit, dus dat hoeft bij lange na geen seks te zijn.
Dat geldt voor mij, redelijk gezonde jongen, ook hoor. Maar gewoon vrijblijvend wat lief doen tegen mekaar lijkt om een of andere reden moeilijker dan een ONS te scoren
Oud 06-11-2005, 13:41
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Ik heb net het boek "Mijn Horizontale Leven" gelezen, daar gaat het net zo. Die meid gaat naar een feestje, of eerder waar, zoekt een leuke jongen, flirt er wat mee en vraagt dan of ze zin hebben om mee met haar naar huis te gaan. Cool dat ze dat durft, maar ik vind het nogal sletterig als je dit elke week gaat doen. En ja, zij deed dat wekelijks/dagelijks
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-11-2005 @ 14:41 :
Ik heb net het boek "Mijn Horizontale Leven" gelezen, daar gaat het net zo. Die meid gaat naar een feestje, of eerder waar, zoekt een leuke jongen, flirt er wat mee en vraagt dan of ze zin hebben om mee met haar naar huis te gaan. Cool dat ze dat durft, maar ik vind het nogal sletterig als je dit elke week gaat doen. En ja, zij deed dat wekelijks/dagelijks
Als ze het maar veilig doet boeit het toch niets?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:04
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 14:33 :
Dat geldt voor mij, redelijk gezonde jongen, ook hoor. Maar gewoon vrijblijvend wat lief doen tegen mekaar lijkt om een of andere reden moeilijker dan een ONS te scoren
*zucht* dat is zoooooooo waar.
(stiekem heel blij dat ze ergens nog een part time homo vriendje heeft zitten... maar ja, ziet ze dan weer veeeeeeel te weinig)

edit: dat gezeik over 'geslet' moet nou maar eens ophouden. Seks is nog steeds een menselijke behoefte! Verder heeft Mr.Hypert€xt eigenlijk gewoon gelijk!
Oud 06-11-2005, 16:09
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-11-2005 @ 15:09 :
Als ze het maar veilig doet boeit het toch niets?
Mij boeit het niet hoor, het is haar leven en als zij zich daar goed bij voelde, goed voor haar dan. Maar mij niet gezien En of ze het veilig deed? Geen idee, het wordt niet elke keer aangehaald dus geen idee.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:22
Type
Type is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-11-2005 @ 14:41 :
Dat ligt er net aan hoe je je instelt.

Ik bedoel, als je voldoening haalt uit een vaste relatie, dan moet je lekker dat doen. Als je daar echter geen persoon voor bent, dan is het dus een goede oplossing om gewoon elke keer dat je affectie zoekt (neuken of niet maakt niet uit) dat op te zoeken.
Ik ben ook lang niet altijd een persoon voor een vaste relatie, en een sexrelatie aangaan moet je ook maar net de goede persoon voor vinden. Dan 'zit er soms niets anders op' dan uit te gaan met in je achterhoofd een ONS te scoren. En waarom niet?

Het ligt aan mentaliteit. Het is sletterig imo om elke dag / week uit te gaan en een jongen / meisje op te pikken gewoon omdat je wil neuken om jezelf een houding of imago wil geven. Iemand op pikken om te neuken omdat je affectie zoekt, vind ik persoonlijk niets mis mee. Ieder zoekt en vind dat namelijk anders; de een in een relatie, de ander koopt een hond / kat, sommige mensen gaan aan de whiskey, en de laatste vind een moment affectie al genoeg. En voor die groep is een ONS perfect, natuurlijk. En of dat dan elke dag / week voorkomt, of een keer in de zoveel maanden, dat verandert de mentaliteit niet waarmee je mensen oppikt. En dus, voor mij, de gevoelswaarde niet.
Oud 06-11-2005, 16:24
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 06-11-2005 @ 16:04 :
*zucht* dat is zoooooooo waar.
(stiekem heel blij dat ze ergens nog een part time homo vriendje heeft zitten... maar ja, ziet ze dan weer veeeeeeel te weinig)

Als mensen nu maar eens wat liever tegen mekaar waren, zou zoveel problemen uit de wereld helpen. Iedereen zou dat toch willen? Hoe is het ooit zover kunnen komen dat mensen meteen overal bijbedoelingen gaan zoeken...
Zucht... zucht.
Oud 06-11-2005, 16:24
Type
Type is offline
Citaat:

Ik heb trouwens een beetje spijt van deze woorden. Ik ben het eens met mijn statement, maar ik was niet helemaal helder van geest toen ik dit tikte ( ) dus ik ben het niet helemaal meer eens met de woorden die ik gekozen heb. Ik zal nog wel trachten het om te schrijven als ik er aan denk en de tijd / woorden voor kan vinden.
Oud 06-11-2005, 16:27
Charlottetje
Charlottetje is offline
haha, oke dan.
Nou, zie naar je tekst uit!
(wil graag weten wat je dan wel bedoelde)
Oud 06-11-2005, 16:55
Type
Type is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 06-11-2005 @ 17:27 :
haha, oke dan.
Nou, zie naar je tekst uit!
(wil graag weten wat je dan wel bedoelde)
nou, in principe meende ik wel wat ik geschreven heb, ik denk alleen dat ik dat stuk in CAPS wat subtieler had kunnen verwoorden
Oud 06-11-2005, 20:14
Charlottetje
Charlottetje is offline
hoe had je het subtieler willen formuleren dan?
Oud 06-11-2005, 22:48
Verwijderd
Ik heb met Ufjes in één huis gewoond, en geloof mij, die neuken echt genoeg mannen die niet bij het corps zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 10:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 06-11-2005 @ 23:48 :
Ik heb met Ufjes in één huis gewoond, en geloof mij, die neuken echt genoeg mannen die niet bij het corps zitten.
uiteraard! er zijn nog steeds meer uvsv/nvvsu leden dan usc'ers en daarbij maken usc'ers er vaak wel gebruik van dat ze kieskeurig kunnen zijn. Daarbij zijn er absoluut meer mannen op de wereld dan alleen USC'ers. (er blijft voor de vrouwen nog altijd meer keuze uit mannen buiten het usc en uit het buitenland (lees: andere corpora) dan andersom.

Maar goed, eigenlijk gaat het er meer om of je uberhaupt wel aan one night stands doet.
Misschien ook juist omdat zoveel mensen je meteen voor slet uitmaken (als je een vrouw bent.) Jammergenoeg hebben mannen daar dan weer nooit last van.
Oud 07-11-2005, 10:47
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 07-11-2005 @ 11:28 :
Maar goed, eigenlijk gaat het er meer om of je uberhaupt wel aan one night stands doet.
Misschien ook juist omdat zoveel mensen je meteen voor slet uitmaken (als je een vrouw bent.) Jammergenoeg hebben mannen daar dan weer nooit last van.
Naar mijn weten hebben vrouwen er ook geen last van.
Ik ken meer sletterige vrouwen dan mannen, eigenlijk.

Alleen als iemand je niet mag, ben je in zijn of haar ogen een slet. Boei0nd.

Niet dat ik sletterigheid de hemel in wil prijzen...
Oud 07-11-2005, 12:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
zoals ik het meemaak wordt het bij mannen niet erg gevonden als ze 3 keer per week met een ander het bed in duiken. soms zelfs, lijkt het te worden aangemoedigd.

bij vrouwen wordt er meteen al gezegd dat ze een slet zijn als ze regelmatig 'zomaar' met een man naar bed gaan. als jij bij een bijzonder grote groep de naam hebt een slet te zijn of makkelijk het bed in te krijgen.... zo leuk is dat volgens mij niet hoor. als je er dan ook niet zo makkelijk omheen kunt, denk ik dat je ook niet echt makkelijk kunt zeggen dat het je niets kan schelen dat zoveel mensen zo over je denken.
Oud 07-11-2005, 12:37
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 07-11-2005 @ 13:28 :
bij vrouwen wordt er meteen al gezegd dat ze een slet zijn als ze regelmatig 'zomaar' met een man naar bed gaan.
Daar ben ik het niet echt mee eens.
Ik bedoel... Ik ken een paar meisjes die vaak met verschillende jongens naar bed gaan, maar toch niet sletterig overkomen.
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe je je gedraagt, dan hoe vaak je je roompotje peilt.

Tuurlijk heb je de huis-tuin-en-keukensnollen, maar die moeten er ook zijn.
Oud 07-11-2005, 12:38
Roos
Roos is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 03-11-2005 @ 00:08 :
gelukkig hebben we daar in utrecht een oplossing voor.
we noemen het gewoon 'een kopje thee drinken' wat net zoveel betekend als een one night stand.[/SIZE]
Dat is dan niet alleen in Utrecht zo
Oud 07-11-2005, 18:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-11-2005 @ 13:38 :
Dat is dan niet alleen in Utrecht zo
eerlijk gezegd dacht ik eigenlijk dat het algemeen bekend was, maar hoor alleen maar meer mensen die niet weten wat ik ermee bedoel, dus dacht even dat het iets voor de studenten uit Utrecht was ofzo, maar gelukkig niet dus
Oud 09-11-2005, 16:37
Releric
Releric is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 07-11-2005 @ 19:28 :
eerlijk gezegd dacht ik eigenlijk dat het algemeen bekend was, maar hoor alleen maar meer mensen die niet weten wat ik ermee bedoel, dus dacht even dat het iets voor de studenten uit Utrecht was ofzo, maar gelukkig niet dus
Ik studeer op de Drift... Ik heb van de Woo gehoord en gezien maar ik heb eerlijk gezegd nooit interesse als ik een polo moet aantrekken om een meid mee te krijgen, mocht ik dat al willen, waar ik momenteel niet eens over wil nadenken. Of is dat zo'n vooroordeel over het corps?

Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 18:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Releric schreef op 09-11-2005 @ 17:37 :
Ik studeer op de Drift... Ik heb van de Woo gehoord en gezien maar ik heb eerlijk gezegd nooit interesse als ik een polo moet aantrekken om een meid mee te krijgen, mocht ik dat al willen, waar ik momenteel niet eens over wil nadenken. Of is dat zo'n vooroordeel over het corps?
Er komen ook heel veel mensen die niet lid zijn hoor. En ach, de jongens hebben nog steeds niet begrepen hoe dat werkt met kapsels, dat je dan gewoon wel eens naar de kapper moet enzo, maar goed. En polo's? Het verschilt heeel erg! Sommige mensen komen er met een overhemd aan, anderen inderdaad met een polo, maar veel ook gewoon in t-shirt of trui oid. Genoeg vrienden van me die het maar niks vinden dat ik lid ben geworden die er zelf eerder en veel vaker kwamen dan ik. Het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf naar wat voor meisje je op zoek bent... ik loop bijvoorbeeld zelf veel in polo's, ook omdat die er gewoon in mijn maat bestaan, maar ik geloof dat dat eigenlijk een beetje not done is tegenwoordig. Het moeten voor vrouwen lange kettingen en retro sexy shirtjes zijn geloof ik.

Maar goed, voor een one night stand kun je rustig naar de woo in je eigen kloffie of feestoutfit hoor. je geeft haar een biertje, dot leuk tegen d'r, dan komt het vast wel goed
Oud 09-11-2005, 21:24
Releric
Releric is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 09-11-2005 @ 19:54 :
-knip-
Ja ach, ieder het zijne toch? Ik heb evenveel tegen mensen in polo's als tegen mensen zonder polo's.

Misschien dat ik de Woo wel eens uitcheck, maar niet voor een ONS, dat zouden mijn vriendin en ik beide niet zo leuk vinden .
Oud 09-11-2005, 22:19
Charlottetje
Charlottetje is offline
ach, ik hang ook liever gewoon in de kroeg hoor, maar als ik perse wil dansen of veel andere mensen er wel naartoe gaan dan ben ik daar ook wel te vinden (heb toch een pasje dat 3 jaar geldig is).

maar goed, ben allang blij dat niet ieder mens hetzelfde is. (stel je voor dat echt alle studenten in Utrecht elke avond naar de woo zouden gaan... zou ook niet mer leuk zijn)
Oud 11-11-2005, 16:28
NoDoubt
NoDoubt is offline
Nou zijn mijn vragen:
moet je zelf weten

2x gedaan, kweenie of ik et nog es zou doen

x op lowlands, tja. en een x na et uitgaan, blee fdie jongen bij mij pitten en is gewoon een vriend van me.

jah,misschien.

jazeker

whoppa.

jah ehm,onhandig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 19:47
DP17
DP17 is offline
Ik wil er maar één ding overzeggen : EEN ONE NIGHT STAND, GATVERDAMME, DAT DOE JE TOCH NIET??? ER FF OVERHEEN EN DAN DUMPEN.................

HOE DIEP KUN JE ZINKEN???
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 21:03
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
DP17 schreef op 13-11-2005 @ 20:47 :
Ik wil er maar één ding overzeggen : EEN ONE NIGHT STAND, GATVERDAMME, DAT DOE JE TOCH NIET??? ER FF OVERHEEN EN DAN DUMPEN.................

haha

iets zegt me dat je zelf op die manier een keer 'gedumpt' bent
Oud 13-11-2005, 21:03
Timmert
Timmert is offline
Citaat:

Je dumpt helemaal niks, want je HEBT namelijk niks..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 00:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
George schreef op 20-10-2005 @ 00:13 :
Seks puur om de seks, met iemand die je nauwelijks kent.
Ik ben geen fan van seks met iemand die ik nauwelijks ken, één keer gedaan en dat was niet relaxed.
Nee dus, omdat seks leuker is met iemand die je kent en die je aanvoelt, en nóg leuker met iemand van wie je ook nog houdt.
Niet met iemand die ik niet ken, ik zie er de lol dan niet van in.
Ja!
Die ene keer all the way.
Ik rookte een sigaret, we dronken nog een glas wijn en ik schopte hem de deur uit.
Lijkt genoeg op wat ik wilde zeggen dus ik vind het prima zo.
Oud 14-11-2005, 01:18
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:

Tis maar goed dat overdrijven ook een vak is.
Waar maak jij je in godsnaam druk over, ik zie niet in wat er mis mee is.
Oud 14-11-2005, 09:38
juno
juno is offline
Zolang beide partijen het als een ONS zien is er niks mis mee. Of je nou samen naar de film gaat of tussen de lakens kruipt, dat maakt dan ook nik smeer uit. Het resultaat is een avondje fun.

Maar als je iemand voorspiegelt dat dit voor meer dan een avondje bedoeld is, of je laat hem of haar in die waan, dan is het een kutstreek.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 19:34
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 14:33 :
is ook zo
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:53
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:

nee, doen alsof je een relatie hebt, eigenlijk om zeker te zijn van seks en iemand dan na een paar maanden dumpen voor een ander, daar wordt je blij van....
zoals juno al zei, als je een overeenkomst hebt voor seks voor een enkele nacht, wat is er dan aan de hand.
en inderdaad ook, hoe kun je iemand dumpen zonder ooit iets gehad te hebben?
maar goed....

Regels voor berichten