Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Je tekst loopt goed, ik vind je kritiek vaak terecht maar je komt erg arrogant over. Verder kloppen sommige van je kritieken niet.
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Porcelain, Plato's schaduwen hebben indirect wel met t.v. te maken. Naar mijn weten gebruikte hij het voorbeeld namelijk ook om tijdens discussies over dit onderwerp zijn eigen standpunt kracht bij te zetten (d.w.z. 'gewelddadige beelden leveren gewelddadige mensen op'). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik zeg niet dat het niveau van de mensen waarmee we samenleven daalt - Je hebt echt geen idee wat voor en hoeveel idealen ik heb Hou nou eens op met verkeerd interpreteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, hoe meer domme mensen zich uitlaten in de media, hoe intellectueler jullie lijken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je er aan doen?
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Overigens is het logisch dat het niveau daalt omdat de mens op zich geen behoefte heeft aan natuurlijke selectie. De mens is het enige dier dat zichzelf toestaat zijn eigen soort te verzwakken. Wat de vele vakken van Fase 2 betreft, ik vraag me toch maar af waarom België altijd zo goed scoort op gebied van middelbare scholen. De gemiddelde Belgische opleiding heeft nog altijd zo'n 6 vakken meer geloof ik. Over je 'rap'. Tja. Massagedrag. Wat wou je eraan doen? Allemaal afslachten omdat ze niet individueel durven nadenken? Ik vind het overigens uitermate jammer dat je dan niet toont hoe het wel zou moeten, ook al was dat niet je bedoeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omg. Je hebt me onder tafel geluld omdat ik de hele stelling niet ken. Ze interesseert me eigenlijk ook niet, ik hoef die hele stelling niet te kennen. Als je met grote woorden wil spreken, moet je ook rekening houden met het feit dat het publiek misschien andere interesses heeft dan jij. Ik heb in mijn middelbare schooltijd genoeg filosofen zien passeren met mijn klassieke studies, ik las uit mijzelf graag grote dingen, intussen heb ik andere prioriteiten en heb ik genoeg andere dingen te doen en te onthouden, dus een gebrek aan kennis aan filosofen valt mij misschien te verwijten. Maar vermindert dat mijn mogelijkheden, vermindert dat mijn kennis van andere zaken, vermindert dat mijn intelligentie? Dat zou ik maar een oppervlakkige kijk van jou vinden, met al die waardevolle achtergronden dan. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, wat heeft dit allemaal met dichten te maken? Het ene na het andere topic verandert in een discussie tussen James en de 'decadente' rest.
||
Citaat:
Deze zin is nog incorrecter dan die in het origineel. Haal het stuk 'waar door rappers wordt ondergepresteerd, maar' maar eens weg. Verder deel ik je mening over 'Het Land Van'. Vooral de zin 'Het land waar apartheid internationaal het meest bekende woord is uit de Nederlandse taal' is belachelijk, aangezien iets nooit in een land internationaal het geval kan zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Deze suggestie staat er alleen omdat ik denk dat je juist specifiek uit bent op discussie.
Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 23:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens - dat had ik al vermeld - was ik geenszins van plan om een correcter stuk te schrijven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||