Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 23:02
Verwijderd
Ik zie Broeder voor me met een ei in zijn hand en hij kijkt heel boos en zijn hoofd word steeds roder en zijn hand steeds meer gebald in een vuist met dat arme lieve eitje erin och och och
Advertentie
Oud 24-11-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 25-11-2005 @ 00:02 :
Ik zie Broeder voor me met een ei in zijn hand en hij kijkt heel boos en zijn hoofd word steeds roder en zijn hand steeds meer gebald in een vuist met dat arme lieve eitje erin och och och
Ik lach hardop.
Oud 24-11-2005, 23:10
berlin
berlin is offline
ik eet droge Matze crackers en doe net alsof t chips is
Oud 24-11-2005, 23:33
Teun
Teun is offline
Ik moet over 5 uur opstaan..
Oud 25-11-2005, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 24-11-2005 @ 23:42 :
Ze zijn gewoon jaloers. ALLEMAAL.
Waarom kan ik nooit zelf tot dit soort inzichten komen?
Oud 25-11-2005, 00:17
Verwijderd
ohja en ik ben ook anti mezelf want ik stak net een brandende sigaret zo ongeveer in mn oog en nu doet mn ooghoek nogal pijn
Oud 25-11-2005, 00:18
Geert_Wilders
Geert_Wilders is offline
au.

k heb vandaag t huis schoongemaakt.
en mijn boeken teruggebracht naar de bieb, en ik had 50 cent boete. hoera
Oud 25-11-2005, 00:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging naar harry potter met mn zusje en hij was pas om half 12 afgelopen en ik moest nog terug naar utrecht dus ik heel erg haasten om de trein te halen zodat ik op tijd mn bus naar huis kon halen maar dat ging niet dus toen smste ik met mn hete buurjoch en die zei heel lief van "ik haal je wel op met een paraplu" dus ik stapte in de intercity die normaal gesproken alleen in voorburg en utrecht stopt maar de 2e stop was gouda en ik dacht dat het utrecht was maar ik vond het al zo raar dat het zo snel ging maar toch stapte ik uit en voordat ik doorhad dat ik op gouda stond sloten de treindeuren al. dus ik belde mn buurjoch jankend op en het was heel zielig want hij was al helemaal naar cs gelopen en moest nu weer alleen naar huis teruglopen in de kou en bla. en ik moest weer terug naar den haag want de enige treinen reden daar nog naartoe en daar moest ik een taxi nemen want er reden geen bussen en trams meer en dat kostte een belachelijke 22 euro voor heel weinig km.
dus ik ben verdrietig..
Oud 25-11-2005, 02:42
matt trakker
matt trakker is offline
Roxane:
aww fabby (K)
Oud 25-11-2005, 02:43
matt trakker
matt trakker is offline
Roxane:
Ik was met matt naat tivoli en toen stond rutger voor ons neus en hebben we gedansstt
Oud 25-11-2005, 02:56
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 25-11-2005 @ 03:42 :
Roxane:
aww fabby (K)

is het een nieuwe overbuurjongen of is het die ene die ik ken?
Oud 25-11-2005, 06:41
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 25-11-2005 @ 03:43 :
Roxane:
Ik was met matt naat tivoli en toen stond rutger voor ons neus en hebben we gedansstt
ik baal nu dat ik ziek was,ik wil ook met rutger swingen

ik schrok m vanacht de pleuris omdat een dronken huisgenoot kwam kijken of ik al sliep toen ik net sliep
verder moet ik dadelijk werken maar ik ben nog steeds ziek
Oud 25-11-2005, 09:34
Maharani
Maharani is offline
Het regent en onweert. Dus ik ga niet naar school.
Oud 25-11-2005, 10:02
ZerO
ZerO is offline
he gadver ik zit op school en vanochtend werd ik om 8 uur wakker geboord door de mannen met hun leidingen en cv ketel blaa en ik heb straks een kk presentatie en ik wil liever in bed blijven liggen en mijn lover neuken maar helaas
Oud 25-11-2005, 10:26
jimi
jimi is offline
Citaat:
Hermione schreef op 24-11-2005 @ 23:35 :
hoi, het is nationale anti herm dag, iedereen keert zich tegen me
ik had ook expres niet teruggesmst
Oud 25-11-2005, 10:34
jimi
jimi is offline
ik had al mijn spullen al klaar gezet gisteravond, maar toen vanochtend om half 7 mijn wekker ging was ik toch nog ziek grr.
gisteravond forrest gump gekeken en hermione expres genegeerd (mijn telefoon onder een kussen gelegd, effectief middel!)
en als het niet meer regent ga ik nieuwe stof kopen om mijn ontwerp af te maken en het wordt heel mooi.
Oud 25-11-2005, 10:42
vixen
vixen is offline
Ik zou eigenlijk om half 12 bij mn vriend zijn maar het regent, of sneeuwt nu. Maar het is kutsneeuw. Dus nu ga ik douchen en eten halen en dan toch maar playstationen.
Oud 25-11-2005, 11:02
Glory
Glory is offline
snoep , foto!
oh ik wou naar school, maar ik was naar mijn bf in de achterhook en omg het sneeuw hier heel erg en ik durf niet want al de stomme treinen naar utreg hebben vast vertragingen enzo dus ik ga gamecuben ofzo.

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 11:05.
Oud 25-11-2005, 11:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik had eignelijk vrij , maar moest ineens werken dus mocht ik door die kutsneeuw .........................................en straks smeer ik hem gewoon want ik moet nog boodschappen doen en met zo'n mega loep een oog van iemand zien te ontleden voor school morgen

En daarna moet ik mijn bed schoon maken want daar had de kat op gepist en dan komt mijn vriend eten, maar hij mailt niet terug omdat hij wel druk bezig is op zijn werk... dus nu krijgt ie smerig eten.

oja en ik heb op vet veel geboden bij ebay, omdat ik vind dat ik geld heb, maar dat moet misgaan.

en vanavond ga ik wijn drinken, dat maakt het dan weer goed :
Oud 25-11-2005, 11:24
botulismf
botulismf is offline
Ik had geen sleutel dus kon ik niet thuiskomen vanochtend maar mijn broertje had gelukkig de sleutel verstopt.

Verder heb ik gisteren thanksgiving gevierd met een Amerikaan als kok en nog wat volk en ik heb nog steeds geen idee wat het feest inhoudt.

Nu moet ik mijn spullen pakken en een trein halen want we gaan dit weekend 236 euro aan boodschappen verwerken.
Oud 25-11-2005, 11:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 25-11-2005 @ 03:56 :

is het een nieuwe overbuurjongen of is het die ene die ik ken?
een nieuwe en hij is echt leuk
ik weet niet eens welke je kent eigenlijk..

ik ging vandaag met de hond in die klotestorm lopen en mn paraplu ging kapot door de wind en toen werd ik natgeregend. en mn hond luisterde niet en ik ben helemaal schor van het schreeuwen en nu denkt iedere voorbijganger dat ik een hondenmishandelaar was ofzo...
Oud 25-11-2005, 12:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh ja en hier moest ik om lachen

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1308538
Oud 25-11-2005, 14:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
botulism schreef op 24-11-2005 @ 19:53 :
ja maar ik wilde L&M eens proberen omdat jullie zeiden dat dat lekker was en die hebben ze niet bij de aldi.
lekker is een groot woord
Oud 25-11-2005, 14:33
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik ben vandaag bijna doorgevroren in de sneeuwstorm.
Doei.
Oud 25-11-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-11-2005 @ 13:02 :
oh ja en hier moest ik om lachen

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1308538
Hey, dat filmpje is niet compleet. Uiteindelijk eet ze 'm op, maar dat hebben ze er af geknipt.

Ik heb hier ergens nog de volledige versie, maar ik ben te lui om 'm up te loaden.
Oud 25-11-2005, 14:34
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Aah toe.
Oud 25-11-2005, 15:27
Verwijderd
ik heb de hele dag tot nu toe liggen stinken achter mijn computer met mijn knalroze basjas aan, en heb wat geschreven over koloniale conflicten in noord afrika. ik heb uit mn raam staan roken en beslist dat ik de hele dag de deur niet uit ga want omfg wat een teringweer
Oud 25-11-2005, 15:33
Verwijderd
Ik spinde net tegen de kat en toen ging ze terugspinnen (L)
Oud 25-11-2005, 15:35
berlin
berlin is offline
regen-bus-regen-metro-regen-school-regen-metro-regen-regen-regen-bus-regen-huis
Oud 25-11-2005, 15:58
ZerO
ZerO is offline
NATGEREGEND en hongerig kwam ik aan in bergen op zoom en nu ga ik douchen
Oud 25-11-2005, 16:03
pipimädchen
pipimädchen is offline
slskmattie zei 'pipi don't you worry' en tegelijkertijd zong epoxiessnol hetzelfde dus ik zie dit maar als voorteken alles komt goed kinders
Oud 25-11-2005, 16:03
pipimädchen
pipimädchen is offline
zonder pipi dan he, dat zou me wat zijn
Oud 25-11-2005, 16:06
Verwijderd
Ik heb vanochtend uitgeslapen, na een feestje van gisteravond. Daarna ontbeten, vriendin naar de bus gebracht en wat opgeruimd. Vanmiddag ben ik met een andere vriendin de stad in geweest, daar wat gegeten en nu ben ik aan het koken. Vanavond ga ik weer terug naar m'n ouders en ik heb heel sociaal iets gekocht voor hun trouwdag <3
Oud 25-11-2005, 16:07
berlin
berlin is offline
Citaat:
terror koe schreef op 25-11-2005 @ 17:03 :
epoxies
Oud 25-11-2005, 16:09
Verwijderd
ik moest vroeg op om met een twee vrienden op de 'opleidingenmarkt' van mn oude middelbare school te staan. Ze hebben duidelijk weer eens geld te veel want er staat nu een cathering bedrijf in de aula en ze hebben hele nieuwe spacy kluisjes die met pasjes en infrarood werken. Toen we er aankwamen gleed er trouwens een auto van de berg (gras) naar beneden tegen een auto aan op de parkeerplats oeii.
Oud 25-11-2005, 17:44
Luna
Luna is offline
heeeel vroeg opgestaan en gewerkt en geshopt voor kadootjes en mn aangetekende brief opgehaald en nu wordt mn haar gestijld en dan ga ik naar n feestje.
Oud 25-11-2005, 18:02
Verwijderd
ik werd om 10 uur wakker, want ik kreeg ontbijt op bed (L). daarna ging ik zeuren, en bracht hij me naar de bus. toen naar een vriendinnetje, daar zitten niets-doen. toen naar de kapper, en voor morgenvroeg 9 uur een afspraak gemaakt, die (volgens hem) tot 12 uur duurt. ik hoef alleen maar allemaal rare blonde plukken in m'n haar, en dan wil ik daar niet 3 uur zitten
Oud 25-11-2005, 18:09
Verwijderd
Ik werd wakker van de regen en toen was mijn moeder zo lief om me naar 't station te brengen, op school alleen dans en kunstbeschouwing gehad, black devil sigi's gerookt (lekker!) (ohja, was daar nou een tijdje terug zo'n gedoe over waar je die kon kopen? ik heb ze gewoon van de AH ), met de bus weer terug, door de sneeuw naar huis lopen zz. Vanavond ga ik warme chocolade melk drinken en doen alsof het kerst is.
Oud 25-11-2005, 18:11
Haligh
Haligh is offline
mijns je bent soms net zo'n ier dat in de 20ste eeuw naar new york vertrekt.
Oud 25-11-2005, 18:12
berlin
berlin is offline
zonder koffers naar ny?
Oud 25-11-2005, 18:15
Haligh
Haligh is offline
alleen een verfkwast.
Oud 25-11-2005, 19:00
ZerO
ZerO is offline

ik haat sneeuw ik wil schreeuwen en een dikke joint roken !!
Oud 25-11-2005, 19:16
sorry
sorry is offline
ik was vanochtend in slaap gevallen in de bus. ik werd wakker in rucphen terwijl ik in ettenleur moest zijn. daarna op school vrijwel niets gedaan en toen ik weer in breda was kon ik niet pinnen nu verveel ik me.
Oud 25-11-2005, 19:22
Verwijderd
eeh eerst door dit baggerweer heen geploeterd om de trein te halen/missen, daarna een uur zeer suffe literatuurles + pilsje gedronken in Utrecht, om daarna via zeer vele omwegen weer thuis te belanden
Oud 25-11-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-11-2005 @ 01:50 :
ik ging naar harry potter met mn zusje en hij was pas om half 12 afgelopen en ik moest nog terug naar utrecht dus ik heel erg haasten om de trein te halen zodat ik op tijd mn bus naar huis kon halen maar dat ging niet dus toen smste ik met mn hete buurjoch en die zei heel lief van "ik haal je wel op met een paraplu" dus ik stapte in de intercity die normaal gesproken alleen in voorburg en utrecht stopt maar de 2e stop was gouda en ik dacht dat het utrecht was maar ik vond het al zo raar dat het zo snel ging maar toch stapte ik uit en voordat ik doorhad dat ik op gouda stond sloten de treindeuren al. dus ik belde mn buurjoch jankend op en het was heel zielig want hij was al helemaal naar cs gelopen en moest nu weer alleen naar huis teruglopen in de kou en bla. en ik moest weer terug naar den haag want de enige treinen reden daar nog naartoe en daar moest ik een taxi nemen want er reden geen bussen en trams meer en dat kostte een belachelijke 22 euro voor heel weinig km.
dus ik ben verdrietig..
wow een taxi van dh naar utrecht maar 22 euro!?!

ik ging vandaag naar bodegraven (jawel) voor een sollicitatiegesprek en ik deed er 2,5 uur over om er te komen, alles had kk vertraging en ik was verdwaald in de regen en ik kwam ZEIKnat aan, soppende sokjes whooee.
Dat gesprek ging wel ok maar ik denk toch dat ze me niet gaan aannemen. Op de terugweg miste ik net de bus dus moest ik bijna een half uur wachten zonder bushokje in de stromende regen en wind en ik was al doorweekt godverdomme. Toen reden de treinen nog minder en was ik na twee uur gekut en gebibber thuis. Nu wil ik dat iedereen doodgaat
Oud 25-11-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 25-11-2005 @ 20:38 :
wow een taxi van dh naar utrecht maar 22 euro!?!

ik ging vandaag naar bodegraven (jawel) voor een sollicitatiegesprek en ik deed er 2,5 uur over om er te komen, alles had kk vertraging en ik was verdwaald in de regen en ik kwam ZEIKnat aan, soppende sokjes whooee.
Dat gesprek ging wel ok maar ik denk toch dat ze me niet gaan aannemen. Op de terugweg miste ik net de bus dus moest ik bijna een half uur wachten zonder bushokje in de stromende regen en wind en ik was al doorweekt godverdomme. Toen reden de treinen nog minder en was ik na twee uur gekut en gebibber thuis. Nu wil ik dat iedereen doodgaat
nee van dh centraal naar huis zz
Oud 25-11-2005, 20:11
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Volgens mij ben ik ziek door de insane sneeuwstorm, maar toen dronk ik een Citrosan en toen werd ik duizelig maar ik heb het nu niet meer koud. Oja en ik wil samen met iemand gezellig op bed liggen maarja der is niemand.
Oud 25-11-2005, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanmiddag even bij m'n zus langsgeweest in't kraamhotel en voor 't eerst m'n nichtje vastgehouden. Heel schattig
Daarna door naar m'n werk en dat was kut want de treinen hadden kkveel vertraging dus stond heel het perron vol en had ik het superdruk en kon ik niet naar huis omdat de rij maar niet ophield
Uiteindelijk tochd e winkel weten dicht te gooien, een collega geholpen en toen werd ik opgehaald.
Net nog effe langs de McDrive geweest, en nu ben ik misselijk.
Straks HIGNFY + QI kijken op de beeb.
Oud 25-11-2005, 20:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik moest naar school en dat was slaapverwekkend en daarna ging ik met een vriendin vanafg mijn huis door de stormregenhagelsneeuw naar haar huis.. en bij haar thuis begon het te sneeuwen dus zijn we neit meer gaan fitnessen en toen gingen we frikandellen bakken en naar buiten sneeuwballen gooien en toen gingen we sneeuwballen op een standbeeld gooien en we waren in de open32 en toen viel het licht in heel het centrum uit en dat was keilache want het was helemaal donker Net ben ik naar Bennekom geweest met een paar mensen en dat was wel tof en nu doen mijn voeten weer zeer.
Oud 26-11-2005, 00:44
Verwijderd
ik ging vandaag baantjer kijken en ik wist al na het tweede reclameblok wie er informatie had gelekt en dat dat zoontje het had gedaan, wat een stom programma zeg zz, verder heb ik veldhuis en kemper gekeken en dat was opzich wel mooi qua inhoud maar ze weten echt niet hoe ze het moeten brengen ofzo (jaaa de beste stuurlui staan aan wal) nu kijk ik een vage film op ned drie met allemaal franse vrouwen en ik moet over 10 uur zwarte pieten schminken, jottem!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten