Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is het een nieuwe overbuurjongen of is het die ene die ik ken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik schrok m vanacht de pleuris omdat een dronken huisgenoot kwam kijken of ik al sliep toen ik net sliep ![]() verder moet ik dadelijk werken maar ik ben nog steeds ziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet eens welke je kent eigenlijk.. ik ging vandaag met de hond in die klotestorm lopen en mn paraplu ging kapot door de wind en toen werd ik natgeregend. en mn hond luisterde niet en ik ben helemaal schor van het schreeuwen en nu denkt iedere voorbijganger dat ik een hondenmishandelaar was ofzo...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hier ergens nog de volledige versie, maar ik ben te lui om 'm up te loaden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ging vandaag naar bodegraven (jawel) voor een sollicitatiegesprek en ik deed er 2,5 uur over om er te komen, alles had kk vertraging en ik was verdwaald in de regen en ik kwam ZEIKnat aan, soppende sokjes whooee. Dat gesprek ging wel ok maar ik denk toch dat ze me niet gaan aannemen. Op de terugweg miste ik net de bus dus moest ik bijna een half uur wachten zonder bushokje in de stromende regen en wind en ik was al doorweekt godverdomme. Toen reden de treinen nog minder en was ik na twee uur gekut en gebibber thuis. Nu wil ik dat iedereen doodgaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Op mensen afstappen, hoe? Caviamax | 35 | 05-11-2010 11:17 | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 |