Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hierna word het voor mij iets moeilijker ![]() (Ik zal nog eens kijken of dat ding te vervangen is, het leek namelijk wel vast te zitten aan het moederbord maar ik zal nog eens kijken) Verder ga ik sowieso geen rare fratsen uithalen ![]() thanx!
||
Citaat:
Thanx
||
Als 'ie verder gewoon stabiel is dan kun je het wel zo laten. Het ding is waarschijnlijk wel te vervangen, bijvoorbeeld door zoiets, maar als ie het verder gewoon goed doet...
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-12-2005 om 23:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien is dat een optie om ook eens naar te kijken. Maar inderdaad ik heb verder geen problemen, vastlopers of wat dan ook. Dat er geen "direct gevaar" is was ik in feite al over uit, maar als het de levensduur verkort dan heb ik toch liever een koeling in welke vorm dan ook. Maargoed als ik jullie verhaal mag samenvatten is koelen beter, maar niet noodzakelijk. Ik zal eens kijken ![]()
||
Citaat:
|
http://www.giga-byte.com/MotherBoard...F9%20Ultra.htm
Geen fan! En natuurlijk moet je voor wat airflow zorgen, anders werkt passieve koeling uiteraard niet. Maar dat kan ook prima met bijvoorbeeld een stille 120mm casefan, die pesterige 40mm chipset fannetjes moeten branden in de hel. En er zijn trouwens zat mensen die hun nForce 4 chipset koelen met zo'n Zalman ding.
||
Citaat:
![]() hehe, ik denk dat ik gewoon maar even naar de winkel ga aangezien ik garantie heb, geven ze me maar een gratis nieuw koelinkje mee ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik zal een gebedje doen voor je GPU ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe PC Verwijderd | 114 | 26-05-2006 12:28 | |
Software & Hardware |
[Vraag] Chipset temperatuur -> Asus a8n-sli FF4-Ever | 4 | 20-05-2006 14:54 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
-=KoeLeN=- InDoSaiYaN | 25 | 13-10-2003 17:41 | |
Software & Hardware |
PC Conf Six4Eight | 21 | 20-11-2001 17:36 | |
Software & Hardware |
Mijn Thunderbird 1 Ghz maakt heel veel herrie. Hoe kan ik dit verhelpen?? Gebruiker256bit | 17 | 15-03-2001 20:24 |